
נפילות בשבבים ובקלינטק - טאואר איבדה 8.9%; אקונרג'י וזפירוס נפלו 12%
המגמה השלילית שוב התחזקה לקראת הנעילה, מניות ה"טנק" הכבידו ות"א 35 איבד 1.6%, ת"א 90 ירד 0.9%; נייס מנגד הוסיפה כ-6%; הבנקים התחזקו ב-1.3% כשדיסקונט מתאוששת ועולה עד 1.9%; מחזור המסחר הסתכם על 4.61 מיליארד שקל
הבורסה התחילה את השבוע בירידות חדות, מחקה אותן אך נעלה במגמה שלילית חזקה יחסית. אל ערביה דיווחה כי ארה"ב מוכנה לכלול בהצעה החדשה הקלה זמנית בסנקציות הנפט על איראן, באמצעות פטור זמני של OFAC ולמשך תקופת השיחות, הדיווח הזה הוביל להתמתנות מסוימת בירידות בחוזים העתידיים במסחר המוקדם, וגם בתל אביב המגמה השלילית נחלשה מעט. המשקיעים התעודדו מזה שהערוץ הדיפלומטי עדיין פתוח, גם אם בצד האיראני ממשיכים לדרוש שהסרת הסנקציות תהיה חלק מהתחייבות רחבה וקבועה יותר מצד ארה"ב במסגרת הסכם סופי.
אלא שבהמשך הגיע דיווח נוסף שצינן את ההתלהבות והחזיר את הלחץ לשווקים. לפי הניו יורק טיימס, הפנטגון נערך לאפשרות של חידוש המלחמה מול איראן כבר בימים הקרובים, כאשר שני גורמים במזרח התיכון אמרו כי ארה"ב וישראל מקיימות היערכות אינטנסיבית לקראת אפשרות של חידוש התקיפות במהלך השבוע הקרוב. בעקבות הדיווח הזה הירידות שבו להתחזק, והמסחר ממשיך להתנהל בתנודתיות גבוהה, בין תקווה להסדרה דיפלומטית לבין חשש מהסלמה מחודשת, גם וול סטריט מיתנה העליות ונסחרת כעת ביציבות.
ת"א 35 ירד 1.6%, ת"א 90 במינוס 0.95%. הבנקים סגרו בעליות של 1.38%, מנגד הביטוח ירד 0.93%.
בנדל"ן המגמה הייתה שלילית, ת"א נדל"ן ירד 1% ומדד היזמיות איבד 1.4%. הביטחוניות גם נסחרו במגמה שלילית וירדו 0.9%.
המדד שתפס את הפוקוס היום זה ת"א קלינטק שנסחר בתנודתיות חריגה ונפל 5.72%, מניות האנרגיה המתחדשת נסחרות בירידות, זפירוס -0.73% דוראל אנרגיה 0.28% , נופר אנרג'י 1.08% ומשק אנרגיה 1.76% בלטו לשלילה. בסקירה השבועית של בית ההשקעות פסגות מציינים כי השווקים כבר מתחילים לתמחר אפשרות להעלאות ריבית בארה"ב במהלך 2027, על רקע אינפלציה גבוהה יותר ולחצי מחירים שנמשכים גם בצד היצרנים. עבור חברות האנרגיה המתחדשת מדובר בנתון רגיש במיוחד: רבות מהן פועלות במודל שדורש הרבה גיוסי הון, ממונף יחסית, שבו הקמת פרויקטים חדשים נשענת על גיוסי חוב והנחת עבודה של עלויות מימון סבירות לאורך זמן. ככל שהתשואות בארה"ב עולות והציפייה להורדות ריבית נדחקת החוצה, שווי הפרויקטים העתידיים נפגע, עלות החוב מתייקרת, והיכולת להמשיך לבנות בקצב מהיר, בעיקר בשוק האמריקאי, נראית מאתגרת יותר. לכן הפגיעה בולטת במיוחד בחברות קטנות או ממונפות יותר, כמו דוראל ואקונרג'י, שהשוק מתמחר אצלן סיכון גבוה יותר לעומת חברות גדולות ומבוססות.
בישראל, מנגד מתחילים לתמחר תרחיש אגרסיבי יחסית של שתי הפחתות ריבית, כולל אפשרות להפחתה כבר בהחלטה הקרובה בעוד שבוע. בפסגות נשמעים מעט זהירים יותר בעיתוי, אבל גם שם מזהים שהמדד האחרון פתח מחדש את הדלת להפחתות. "המדד שוב הפתיע כלפי מטה", כותבים בבית ההשקעות, "ובעקבות כך האינפלציה צפויה לשהות קצת מתחת למרכז היעד של בנק ישראל בשנה הקרובה". בתרחיש הזה בנק ישראל יסתכל בעיקר על הצד הפיסקלי, כלומר על הגירעון, הבחירות ותקציב 2027. התחזית של פסגות היא שבנק ישראל יחזור להפחית ריבית ביולי ויבצע שתי הפחתות עד סוף השנה.
הדולר דולר שקל רציף עבר לירידות לאחר שפתח במגמה חיובית מול השקל, שערו הרציף ירד 0.38%, וחזר להיסחר ברמות של 2.90 שקלים - דולר שקל רציף
תגובה לדוחות דיסקונט - לירן לובלין, מנהל מחלקת המחקר של IBI, מסכם כי דיסקונט דיסקונט 2.94% פרסם דוח טוב יחסית לציפיות. לדבריו, אמנם התוצאות של הבנק השנה עדיין לא צפויות להיות ברמה של יתר המערכת הבנקאית, אבל התמחור הנוכחי כבר משקף זאת. אם מהלכי ההתייעלות של הבנק יתקדמו כמתוכנן, זה עשוי להיות גורם חיובי למניה. לגבי ההמשך, ב-IBI מעריכים כי הרבעון השני של 2026 ייהנה ממדד גבוה יחסית, של כ-1.5%, אבל מנגד ימשיך להיות מושפע משיעור מס גבוה. בהתאם לכך, הם צופים לדיסקונט תשואה להון של כ-12.5% ברבעון השני. על בסיס מכפיל הון של 1.1, התשואה הנגזרת לשנה הבאה עומדת על כ-11%, ותשואת הדיבידנד הצפויה היא כ-5.8%. בעקבות זאת, ב-IBI מעלים את מחיר היעד לדיסקונט ל-37 שקל למניה, אפסייד של כ-20% על מחיר השוק, ומשדרגים את ההמלצה למניה ל"תשואת יתר".
ראיון - סיגמא קלאריטי הוא בית השקעות בינוני שכבר פעיל בשוק הישראלי לא מעט שנים, ומציג תוצאות יפות בלא מעט קרנות. חלק מהקרנות שלו בולטות כמעט באופן קבוע בסקירות הרבעוניות שאנחנו מפרסמים על הסקטורים השונים. כך בסקירה הרבעונית האחרונה לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2026, הגיעה קרן סיגמא אג"ח לפדיון עד 2027 למקום השני בקטגוריית קרנות אג"ח, סיגמא תיק אג"ח + 30 במקום הראשון בקרנות עד 30% מניות, וסיגמא מניות ישראל וסיגמא גמישה במקומות הראשונים בטווח הזמן של שלוש שנים. נפגשנו לשיחה עם יאיר שני, מנכ"ל משותף של בית ההשקעות, לשיחה על ניהול השקעות ועל קרנות נאמנות. יאיר שני הציג את מה שהוא רואה כיתרון הייחודי של בית ההשקעות שבניהולו, השיטה ה"סקטוריאלית" לזיהוי הזדמנויות השקעה ארוכות טווח, על הסקטורים המעניינם בשוק, וגם על קרנות גידור בנאמנות - נישה שהולכת ומתפתחת בשוק הקרנות המקומי - יאיר שני, מנכ"ל סיגמא קלאריטי: "אל תחפשו מניות, חפשו סקטורים"
- נקסט ויז'ן יורדת 4.7%, מניית הבורסה נחתכה ב-15% מתחילת השבוע - הירידות במדדים מתחזקות
- הרצף השלילי נמשך והמדדים השילו 2% נוספים; משק אנרגיה צנחה 12%, דוראל 11%, סלקום 7.8%
קבוצת תדהר פרסמה תשקיף ראשון לקראת הנפקה בתל אביב, במהלך שבו היא מתכננת להציע עד 30% מהון המניות של החברה. ההנפקה צפויה לשלב בין גיוס הון לחברה לבין הצעת מכר מצד בעלי המניות הקיימים, ובראשם בעלי השליטה גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן. לפי ההערכות, תדהר מכוונת להנפקה לפי שווי של 7-8 מיליארד שקל. התשקיף חושף לראשונה את המספרים של אחת מקבוצות הנדל"ן הפרטיות הגדולות בישראל. בשנת 2025 הסתכמו הכנסות תדהר בכ-2.89 מיליארד שקל, לעומת כ-2.68 מיליארד שקל ב-2024, עלייה של כ-8%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עמד על כ-202 מיליון שקל, לעומת כ-180 מיליון שקל ב-2024. הרווח הנקי המתואם עמד על 238 מיליון שקל ב-2025, לעומת 223 מיליון שקל שנה קודם לכן, כך שבסיכום השנתיים האחרונות רשמה החברה רווח נקי מתואם של 471 מיליון שקל - תדהר נערכת להנפקה: רווח נקי של 202 מיליון שקל ב-2025
המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 19.05.2026 הינו: 4343.13
- פלטפורמת ה-AI מגיעה לבנקים: ג'ין טכנולוגיות חתמה על הסכם של עד 10.4 מיליון שקל עם גוף פיננסי מוביל
- הבכירים בנקסט ויז'ן נועלים רווחים - מימוש בחצי מיליארד שקל
מחזור המסחר הסתכם על 4.617 מיליארד שקל
טבע - סוכנות הדירוג Fitch מעלה את דירוג האשראי של טבע טבע 0.1% לרמת השקעה. פיץ' העלתה את דירוג האשראי התאגידי שלה ל-BBB-, עם תחזית יציבה, לעומת דירוג קודם של BB+. המשמעות של זה היא שטבע חוזרת, לפחות מצד פיץ', לקטגוריית דירוג השקעה, אחרי שנים שבהן פרופיל החוב של החברה היה אחד הסיפורים המרכזיים סביב המניה והפעילות העסקית שלה. במקביל, פיץ' העלתה גם את דירוג החוב הבכיר הלא מובטח של טבע ואת דירוג מסגרות האשראי שלה ל-BBB-, לעומת BB+ קודם לכן. לפי הודעת החברה, מדובר בהעלאת הדירוג השלישית מצד פיץ' בתוך פחות משנתיים, מהלך שמבחינת טבע משקף את התקדמות תוכנית ה-Pivot to Growth, אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ואת השיפור בגמישות הפיננסית שלה - פיץ' משדרגת את טבע ל-BBB- עם תחזית יציבה
דעה: כמה רעש תקשורתי עשה בנק ישראל כדי להראות לנו שהוא עובד בשבילנו. על רקע המלחמה והרווחים הגבוהים של הבנקים (הבנקים שברו שיאים ברווחים בשנים של המלחמה), הוא דרש מהבנקים להחזיר כסף לציבור. לא ביג דיל מבחינת הבנקים סכומים שמגרדים אחוזים בודדים מהרווח. הסכומים האלו אמורים היו לשדר שהבנקים האצילים דואגים לציבור, שיש להם אחריות, מכובדות והוגנות. הסכומים האלו היו אמורים לשדר שבנק ישראל מבין שיש בעיה, והנה הוא דואג גם לרווחת הציבור ולא רק לרווחים של הבנקים - איך הפך מתווה ההטבות של הפיקוח על הבנקים לבדיחה - ולמה זה היה צפוי?
קראו את מסיבת העיתונאים המלאה שכללה גם התייחסות לסיכונים שמציב ענף הנדל"ן לסקטור הבנקאי, כולל המצגת של הפיקוח שהוצגה במסיבה - המפקח על הבנקים: "יש סימנים לעלייה בסיכון בנדל"ן"; "בנקים שלא יטמיעו הוגנות יהיו בבעיה"
אירודרום אירודרום קבוצה -0.79% ממנה הנהלה חדשה ומנסה לצאת לדרך חדשה, המניה מטפסת היום. רונן אלעד מונה ליו"ר החברה וזיו בן ברוך למ"מ המנכ"ל. כן, מבן ברום לבן ברוך. המנכ"ל הקודם היה מישל בן ברוך ועזיבתו היתה בהפתעה יחסית - מנכ"ל אירודרום מתפטר - "הפרישה אינה בנסיבות שצריך לעדכן בהן את המשקיעים"
אלעד ובן ברוך (החדש) יובילו לטענתם דרך חדשה בחברה, הכוללת הרחבת פעילות הדיפנס ופיתוח מנועי צמיחה חדשים בישראל ובעולם, לצד חיזוק הממשל התאגידי. הבחירה לדבר על ממשל תאגידי נובעת מכך שהממשל התאגידי בחברה הוא ברמה מאוד נמוכה עם דיווחים לא מציאותיים, שלכאורה נועדו לנפח ביצועים ואולי את מחיר המניה. הדיווחים על מכרזים גדולים היו רחוקים מהמציאות, ובהמשך לחשיפה אצלנו, נפתחה חקירה של רשות ניירות ערך בנושא כשבמקביל התברר על ידי משרד הביטחון שלא היתה הזמנה בהיקף שדובר עליו.
אז כן - ממשל תאגידי הוא נקודה רגישה וחשובה בחברה והמנהלים החדשים ינסו לשפר את המצב, האמת ששיפור הוא די טריוויאלי, כנראה שיותר גרוע ממה שיש כמעט ולא יכול להיות. מעבר לכך, והכי חשוב - המנהלים במקביל למשקיעים החדשים - רונן עצמו, ברק רוזן וקבוצת ישראל היום ויוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, ינסו לגבש אסטרטגיה ולהקים פעילות בתחום שנחשב לתחום הכי חם היום בשווקים - רחפנים. עדיין יש לנו הרבה שאלות - אירודרום ממנה הנהלה חדשה - רונן אלעד מונה ליו"ר החברה וזיו בן ברוך למ"מ המנכ"ל
הבוקר קיבלנו דוחות של שני בנקים נוספים - הבינלאומי ודיסקונט, מחר לאומי לאומי 1.78% ידווח אחרי שבשבוע שעבר דיווח פועלים פועלים 1.87% , מזרחי טפחות מזרחי טפחות 2.34% ידווח ב-26 לחודש -
דיסקונט דיסקונט 2.94% מציג ירידה של 10.2% ברווח הנקי ל-930 מיליון שקל; יחלק דיבידנד של 465 מיליון שקל - הכנסות הבנק ירדו ב-3.9% ל-3.12 מיליארד שקל, התשואה להון ירדה ל-10.9%, והוצאות הפסדי האשראי עלו ל-182 מיליון שקל; מנגד, האשראי לציבור צמח ב-2.2% מתחילת השנה והבנק ממשיך בתוכנית התייעלות שצפויה לצמצם את מצבת העובדים בכ-600 עובדים במהלך 2026
הבינלאומי בינלאומי 2.18% מציג דוחות מעורבים: מצד אחד הבנק עדיין שומר על רווחיות גבוהה יחסית, עם רווח נקי של 480 מיליון שקל ותשואה להון של 13.2%, לצד המשך צמיחה בפעילות הליבה. האשראי לציבור גדל ב-16% לעומת הרבעון המקביל והסתכם בכ-155 מיליארד שקל, תיק נכסי הלקוחות צמח בכ-25% לכ-1.17 טריליון שקל, וההכנסות מעמלות עלו ב-9.2% ל-464 מיליון שקל. מנגד, הרווח הנקי ירד בכ-9.4% לעומת הרבעון המקביל, סך ההכנסות ירד ב-1.2% ל-1.65 מיליארד שקל, וההוצאות התפעוליות והאחרות עלו ב-2.8% ל-814 מיליון שקל, כך שיחס היעילות עלה ל-49.4%. גם התשואה להון ירדה לעומת 15.7% ברבעון המקביל, אם כי בנטרול עודפי ההון מעל יעד הדירקטוריון והיטל המס המיוחד היא עומדת על 16.7%. בשורה התחתונה, הבנק ממשיך להציג פעילות צומחת, איכות אשראי טובה ורמת הון שמאפשרת חלוקת דיבידנד של 240 מיליון שקל, שהם 50% מהרווח הרבעוני, אבל התוצאות גם משקפות שחלק מהרווחיות החריגה של השנים האחרונות מתחיל להישחק תחת השפעת סביבת המאקרו, העלייה בהוצאות והלחץ הרגולטורי על מערכת הבנקאות- הבינלאומי רשם ירידה בהכנסות וברווח, התשואה להון על 13.2%; יחלק 240 מליון שקל דיבידנד
שבוע המסחר המקוצר לא מונע משטף הדוחות לרבעון הראשון של השנה להגיע, הנה חלק מהחברות שדיווחו -
ויקטורי ויקטורי -0.58% רשת המזון מסכמת רבעון חזק עונתית בזכות חג הפסח, עם עלייה של 25% בהכנסות ל-756 מיליון שקל ורווח נקי של 18.6 מיליון שקל; התזרים מפעילות שוטפת זינק גם הוא ב-173% ל-103.5 מיליון שקל והמכירות המקוונות הגיעו ל-7.5% מסך המכירות. עם זאת מניית ויקטורי מציגה דשדוש מסוים מתחילת השנה ועלתה ב-2% בלבד. ב-12 החודשים האחרונים הוסיפה המניה 16%, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 814 מיליון שקל. מדובר בביצועי חסר מול מדד ת"א 125 מתחילת השנה, וכן מול מדד ת"א צריכה, שעלה ב-4.4% מתחילת השנה ומציג תשואה דומה של כ-16% בטווח של 12 חודשים. גם ביחס לחלק מהמתחרות בענף, ויקטורי מציגה תשואה מתונה יותר מתחילת השנה: שופרסל עלתה ב-23%, בעוד שטראוס ויוחננוף מציגות עליות של 10% ו-12% בהתאמה - מה המכפיל של ויקטורי? הכנסות ויקטורי עלו ב-25% ברבעון הראשון, הרווח הנקי קפץ ל-18.6 מיליון שקל
תורפז תורפז 2.34% פתחה את 2026 כשההכנסות קפצו בכמעט 39% ל-83.6 מיליון דולר והרווחים המשיכו לצמוח בקצב דו ספרתי. הרווח התפעולי עלה בכ-34%, ה-EBITDA המתואם הגיע ל-23.2% מהמכירות והרווח הנקי יותר מהוכפל. במקביל, שתי רכישות שביצעה החברה בארה"ב ובצרפת דוחפות את קצב ההכנסות השנתי לכ-380 מיליון דולר. המניה, שנסחרת לפי שווי של כ-8.2 מיליארד שקל, השלימה זינוק של כ-163% בשנה האחרונה. קראו עוד - תורפז: ההנכסות, הרווח הגולמי והתפעולי צמחו ברמה דו-ספרתית לשיאים רבעוניים חדשים
יעקב פיננסים יעקב פיננסים 1.33% , שפועלת בתחום המימון החוץ בנקאי, ממשיכה להגדיל את תיק האשראי ואת היקף הפעילות, עם תיק אשראי שכבר עבר את רף 3 מיליארד השקלים סמוך לפרסום הדוחות. ברבעון הראשון הכנסות המימון ברוטו עלו בכ-21% ל-62.8 מיליון שקל והרווח הנקי גדל לכ-22.4 מיליון שקל. החברה גם הרחיבה את מסגרות האשראי מהבנקים לכ-2.95 מיליארד שקל, לעומת כ-2.05 מיליארד שקל שנה קודם, כשיותר ממחצית מתיק האשראי נפרע בתוך עד 120 יום. במקביל, הדירקטוריון אישר לראשונה חלוקת דיבידנד של כ-11 מיליון שקל, שמייצגים כ-50% מהרווח הרבעוני.
רפא, שפועלת בתחומי התרופות והביודפנס, בדרך לבורסה לפי שווי שמוערך ביותר מ-2 מיליארד שקל, כשקרן פימי צפויה לממש חלק מהמניות במסגרת הצעת מכר אך להישאר בעלת השליטה. החברה סיימה את 2025 עם הכנסות של כ-418 מיליון שקל ורווח נקי של כ-100 מיליון שקל, בדומה לשנה הקודמת, מה שמבטא יציבות בפעילות. תחום התרופות תרם כ-263 מיליון שקל להכנסות ותחום הביודפנס, שכולל ייצור מזרקים אוטומטיים למצבי חירום, הוסיף כ-156 מיליון שקל. פימי, שנכנסה לרפא לפני מספר שנים, צפויה לרשום רווח משמעותי על ההשקעה עם שווי שמגלם מכפיל רווח של כ-20. קראו עוד - רפא מגיעה לבורסה: הכנסות של 418 מיליון שקל ורווח נקי של 100 מיליון
אסיה בירידות של כ-1%-1.5% , החוזים העתידיים בירידות של עד 0.9%, אגרות החוב בעליות. המשקיעים חוששים מעלייה באינפלציה. מי שחשב שאיראן יהיה סיפור של 3-4 שבועות - טעה. איראן זה כבר לא הסיפור על הגרעין, איראן היא שיבוש עולמי באינפלציה. יש פתרונות רק שהם לוקחים זמן - האמירויות עוקפות את הורמוז: צינור נפט חדש בדרך לפוג'יירה והם גם לא מושלמים. הפתרון לטווח הארוך הוא כמובן אנרגיה מתחדשת, אבל העולם ישתמש בנפט עוד עשרות רבות של שנים.
החולשה הזו מתגלגלת גם לבורסה המקומית שפתחה את השבוע בירידות על רקע פער ארביטראז' שלילי. אבל נתחיל באווירה. אי אפשר לומר שהסנטימנט החיובי התחלף-התהפך, אבל יש כבר נגיעות של חולשה, של אווירה קצת מדוכדכת בשוק.
האם אנחנו במימוש טבעי - תיקון אחרי העליות המפוארות, או שזה תחילתו של תיקון משמעותי בשוק על רקע המחירים הגבוהים, המלחמה, הבחירות ועוד? מצד אחד אין כאן שבירה, יש מימושים בעיקר של זרים, יש עדיין הזרמות כספים גדולות לפנסיה, גמל. לכאורה, זה תיקון בריא, אבל כל נפילה גדולה התחילה "בתיקון בריא".
קריאה חשובה - בנק אוף אמריקה ממליץ לקנות את הפועלים: אפסייד של כ-25% כולל דיבידנד
צריך לשים לב ולהריח את השוק. הבנקים מאוד חלשים, הביטוח הצטרף בימים האחרונים - אלו מניות שוק של גופים גדולים וכשהם זזים מדובר בדרך כלל במגמה. אם הזרים מוכרים צריך לנסות ולשאול מה הם רואים שאנחנו לא? תמחור גבוה עשוי להצדיק צמיחה משמעותית. אולי הם חוששים מקצב הצמיחה, אולי הם רואים תחרות גדולה בתחום הפיננסים? אולי הם רואים את הקשיים של היצואנים עם הדולר הנמוך או שזה בכלל עניין פוליטי - הם חוששים ממה שיקרה לפני הבחירות ואולי אפילו ביתר שאת למה שיקרה אחרי הבחירות.
ההערכה הרווחת היא שבחירות שבהם ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה כי הם יובילו להגירה של קבוצה מאוד איכותית, לרבות הייטקיסטים. אולי הזרים רואים סיכוי טוב לביבי לזכות? והם חוששים.
אין תשובה מוחלטת, זה השערות, אבל מה שבטוח - אנחנו בתקופה רגישה מאוד בשוק המקומי אחרי טיסה מטורפת בשנים האחרונות. אולי הגיעה הנחיתה, זה יכול להיות נכון וטבעי - מימוש טבעי וזה נראה כך בנקודת הזמן הזו, אבל אם זה יחמיר, זה עלול להעיד על שינוי בהנחות העבודה של הזרים ואולי גם של המוסדיים.
הפד מדבר על הורדות ריבית - שוק האג"ח עושה את ההפך - תשואת האג"ח ל-30 שנה חצתה את רף ה-5% לראשונה מאז 2007. האסטרטג אד ירדני מזהיר: כל עוד הפד ממשיך לרמוז על הקלה, המשקיעים ידרשו פיצוי גבוה יותר על חוב אמריקאי - והתוצאה תהיה עלייה בעלויות המימון במשק, בלי שום החלטה רשמית
מדד המחירים לצרכן עלה בחודש אפריל עלה ב-1.2% בדומה להערכות הכלכלנים. בשנים עשר החודשים האחרונים עלה מדד המחירים לצרכן ב-1.9%. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: פירות טריים שעלו ב-7.8%, תחבורה שעלה ב-4.9%, תרבות ובידור שעלה ב-3.4%, הלבשה והנעלה שעלה ב-2.4% ותחזוקת הדירה שעלה ב-0.5%. ירידות מחירים נרשמו בסעיף בריאות שירד ב-0.1% - מדד המחירים באפריל עלה ב-1.2% מחירי הדירות עלו ב-0.3%
בשישי בלילה חוסל עז א-דין אל-חדאד , המספר 1 של חמאס, שתפקד אחרי החיסולים האחרונים כמפקד הזרוע הצבאית. זו מכה נוספת לארגון הטרור וסגירת חשבון עם אחד האנשים שהובילו את טבח 7 באוקטובר והיו מעורבים בהחזקת חטופים. אבל מבחינת הבורסה, לא צריך להפריז בערך האירוע. בעבר, חיסולים של בכירים בחמאס, בחיזבאללה ובארגוני טרור אחרים לוו לא פעם בעליות חדות בבורסה המקומית, מתוך הערכה שהאיום הביטחוני מצטמצם ושפרמיית הסיכון של ישראל עשויה לרדת. הפעם התמונה מעט שונה: חמאס כבר נמצא בנקודת חולשה, חלק ניכר מהיכולות הצבאיות והארגוניות שלו כבר נפגע, והארגון הוכיח שהוא יודע להחליף מפקדים גם אחרי פגיעה בדרג הבכיר. לכן, אף שמדובר בבשורה חיובית מבחינה ביטחונית ותודעתית, היא לא בהכרח משנה את תמחור הסיכון של ישראל ברמת המאקרו.
קריאה חשובה -
דירוג קרנות הפנסיה באפריל: מי סיפק את התשואות הטובות ביותר והחלשות ביותר? אחרי מרץ השלילי, באפריל הפנסיות חזרו לטפס: המסלול עד גיל 50 עלה ב-4.79% בממוצע, מסלול 50-60 עלה ב-4.16% ומסלול 60 ומעלה עלה ב-2.69% מי מוביל בכל טווח זמן?
הסקירה מעודכנת בשוטף
- 106.מניית הפח אשפה של ישראל (ל"ת)אי סי אל 18/05/2026 16:57הגב לתגובה זו
- 105.שאגת האריה מתגלה כציוץ של שפן .הזרמת מיליארדי $ להנשמת משמרות המהפכה (ל"ת)ילדי לוחמים 18/05/2026 16:09הגב לתגובה זו
- מ. כהן 18/05/2026 17:18הגב לתגובה זופיל למה פיל הוא מסתתר לא רואים אותו.
- 104.משקיע 18/05/2026 14:53הגב לתגובה זושימו לב שהמניה ממשיכה במומנטום החיובי שלה ועולה כנגד השוק היורד. מדובר במניה מהיתר זולה מאוד סנסחרת במכפיל רווח של 21 וצומחת בקצב של 20% לשנה זו מניה מתחת לראדר.
- 103.משקיע וותיק 18/05/2026 14:49הגב לתגובה זועוד כמה אחוזים טובים עד לתחילת המלחמה זה מקדם בטחון מורידים את מחירי המניות מתוך חשש מן הבאות. אם המלחמה תלך טוב הבורסה תזנק חזרה אם לא אז הבורסה תדשדש לאחר שירדה כבר.בנוסף לך גם כיוון הבורסות בארהב במחירי הנפט והדוחות הכספיים יקבעו את הכיוון. אם לא תפתח לבסוף מלחמה הבורסה תזנק.
- משקיע קטן 18/05/2026 16:53הגב לתגובה זוכי זה דפוס הפעולה ששמתי לב אליו בעבר.
- 102.סבסוד המשכנתא בוטל סופית (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 14:34הגב לתגובה זו
- 101.אנונימי 18/05/2026 14:33הגב לתגובה זובסכום של 28 מיליון שקל עוד בשבוע שעבר .מעניין למה ביזפורטל לא מדווחים על זה כנראה סכום של העסקה יותר מדי זניח מבחינתם לא נחשב.
- 100.אנונימי 18/05/2026 14:25הגב לתגובה זולנגיד אין ברירה ויהיה חייב להוריד בשבוע הבא את הריבית בצורה משמעותית.השקל החזק הורס את היצוא ומכווץ את התוצר על פי נתוני שילשום .כל זאת בעוד שהאינפלציה בתחתית יעד בנק ישראל .הורדת הריבית תיתן דחיפה משמעותית
- 99.אנחנו לפני מפולת רצינית (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 14:19הגב לתגובה זו
- אנונימי 18/05/2026 18:10הגב לתגובה זוקריסה..כך שהמצב ממש לא מדאיג.
- משקיע קטן 18/05/2026 16:54הגב לתגובה זוהירידות נבלמו על ידי קונים.
- 98.איך דלק קבוצה יורדת כמעט 2 אחרי שכבר עלתה שתיים..זבל של נייר!..מעיף אותה לכל הרוחות יימח שמה (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 13:41הגב לתגובה זו
- 97.ממש אטלנטיק סיטי נהיה פה. (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 13:33הגב לתגובה זו
- 96.אנונימי 18/05/2026 12:55הגב לתגובה זוהחוזים מאדום בוהק מיתקרבים לירוק
- אנונימי 18/05/2026 13:32הגב לתגובה זוהיות ואז השוק עולה. שנפתח ירוק 1. נפתח גאפ 2.שמסביב אדום סכוי גבוהה שהוא יסיים אדום חזק כמו בחוזים שלפני
- 95.כל יום התיק מקזז את עצמו (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 12:07הגב לתגובה זו
- בורסה מקוללת (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 13:44הגב לתגובה זו
- 94.בואו בואו בואו לשמור ולמות למען ארץ הקודש . (ל"ת)מאות אלפי פרזיטים 18/05/2026 11:35הגב לתגובה זו
- אנונימי 18/05/2026 15:25הגב לתגובה זוטפילים ומשתמטים מגוש דן תל אביב ומחבלי מחראת קפלן.
- 93.אנונימי 18/05/2026 11:35הגב לתגובה זועשרות פעמים מניות הביטוח מחקו עליות ועברו לירידות בצהריים. אולי נראה נס ופעם אחת נראה אותן עוברות מאדום לירוק
- אנונימי 18/05/2026 12:22הגב לתגובה זוייתכן שיעבור מאדום לירוק כך ניראה לי
- 92.עשרות אלפי ביביסטים חובשי כיפות כל היום באתר . (ל"ת)שרות בתי הסוהר 18/05/2026 11:34הגב לתגובה זו
- 91.אנונימי 18/05/2026 10:53הגב לתגובה זומצגת חיובית.. אופטימית ומבטיחה...וזאת רק ההתחלה.. ראו עודכנתם...
- 90.הכל יתהפך לטובה ולברכה!!! (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 10:49הגב לתגובה זו
- 89.אנונימי 18/05/2026 10:43הגב לתגובה זובקושי אגורה עלובה הדולר עולה.וזה אחרי היתרסקות מהירה של 20 אחוז.שקוף שיש תיאום של בתי השקעות להוריד את הדולר בגלל שבכספי הנוסטרו שלהם הם בשורט על הדולר.בכול מקום וסחורה בעולם אין רק כיוון אחד ויש תיקונים באמצע.בדולר פה רק למטה ואז עומד במקום ועוד היתרסקות.רשות לניירות ערך לא חוקרת ועוצרת חבל על המשכורות שהם מקבלים
- 88.מ. כהן 18/05/2026 10:16הגב לתגובה זוזה לא אירגון סודי ששולט בבורסה שחקניי המעוף הם מתוך הגופים המוסדיים הם אלה שכותבים את האופציות ולכן מרוויחים גם מירידות וגם מעליות.
- 87.מה ההתרסקות הזאת בדוראל..פתאום מניה גרועה שנפטרים ממנה בצניחה כזאת (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 10:13הגב לתגובה זו
- 86.אנונימי 18/05/2026 10:13הגב לתגובה זוכל עוד ממשלת הפח אשפה הזו בשלטון הכסף הולך לצאת מפה. העשירים עשו סיבוב על כל האהבלים תומכי סגול השיער ועכשיו הכסף עובר למעבר לים
- 66.66 אחוז למטה ומשם הקריסה הנוראית (ל"ת)ר45 18/05/2026 13:59הגב לתגובה זו
- אנונימי 18/05/2026 12:14הגב לתגובה זוכניראה שהפסדתה הרבה כסף.תתנחם בזה שהתיק הפנסיוני שלך התנפח
- לא הבנת לא בגלל אהבת נתניהו אלא בגלל השנאה העמוקה שלנו אליך וחבורתך (ל"ת)מאיר 18/05/2026 10:52הגב לתגובה זו
- 85.אנונימי 18/05/2026 10:06הגב לתגובה זולפני הפתיחה הדולר עלה כבר בכמעט חצי אחוז..השוק פתח בירידה של אחוז ובמקום שהדולר יעלה יותר...העליות בו קוזזו בחצי...שנים סיפרו לנו כאן שהקורלציה הפוכה...דולר עולה שוק יירד וההיפך אז מה קרה פתאום.
- 84.אנונימי 18/05/2026 10:03הגב לתגובה זומדברים על זה שהשוק דואג...השוק חושש..כאילו מדובר באדם אחד ויחיד. מדובר במיליוני משקיעים אז איך כולם פתאום חושבים אותו דבר
- 83.צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 09:59הגב לתגובה זו
- 82.אנונימי 18/05/2026 09:58הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
- 81.רצו פקיעה חודשית גבוהה לא הולך יכסחו את השוק (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 09:53הגב לתגובה זו
- 80.אנונימי 18/05/2026 09:05הגב לתגובה זוקחו למשל את החוזים העתידיים.. בליחה הם נסחרו בעליות. פתאום בבוקר עברו לירידה של חצי אחוז. לא פעם ראשונה שמישהו מנסה להשפיע על פתיחת מסחר בבורסות אחרות דרך מניפולציה בחוזים. בדיקה קצרה של הגרף היומי בחוזים בשנה האחרונה היתה מביאה לפתיחת חקירה מזמן
- זה הכל בגלל שיטת הפודינג. (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 10:10הגב לתגובה זו
- 79.אנונימי 18/05/2026 08:59הגב לתגובה זוהתרגיל המסריח הזה עם החוזים חייב חקירה. פעם אחר פעם החוזים צוללים לפני פתיחת מסחר באירופה ובארץ. ידוענכבר שלחוזים יש השפעה על המסחר ויש מי שמתמרן אותם כרצונו בשיטת הספופינג
- 78.כריש 18/05/2026 08:53הגב לתגובה זותזהירו אין סוף כמה כסף השארתם באזהרות שלכם בחמש שנים האחרונות ב10 שנים האחרונותאיזה מאמר עלוב של גן ילדים
- 77.אנונימי 18/05/2026 08:35הגב לתגובה זולא הייתה מעולם בישראל ממשלה כזו גרועה איך נפלת איש גיבור על במותיךאיך בשביל הכסא והמנעמים לך למשפחתך מכרת מדינה שלמה
- חזור למאורה בקפלן (ל"ת)אור 18/05/2026 10:54הגב לתגובה זו
- 76.למה המניה עלתה ולמה היא ירדה שוב . אין לאף אחד הסבר (ל"ת)גי סי טי 18/05/2026 07:55הגב לתגובה זו
- 75.עד מתי היא תעלה לשעתיים ותרד לשבועיים (ל"ת)אי סי אל 18/05/2026 07:54הגב לתגובה זו
- 74.תגובה מוגזמת מאוד מאוד לדוח . אני קונה היום (ל"ת)גילת 18/05/2026 07:54הגב לתגובה זו
- 73.הספירה לאחור דוהרת ! בקרוב ננקה סופית מחיינו את הזוהמה ומחריבי המדינה . (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 07:52הגב לתגובה זו
- 72.מי שבוחר ביבי מגיע לו מה שקורה פה (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 07:52הגב לתגובה זו
- אוקיי אז נבחר בעבאס (ל"ת)בלאסטין 18/05/2026 10:55הגב לתגובה זו
- 71.עם כזאת ממשלה גרועה ברור ירידות (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 07:44הגב לתגובה זו
- כיגיע תורכם תעבירו את הבורסה לערבים (ל"ת)טפשמאל 18/05/2026 10:56הגב לתגובה זו
- 70.מתחילים לכן בנרץקים.נופלים. טבע. נופלת. (ל"ת)יצחק זמיר 18/05/2026 07:40הגב לתגובה זו
- 69.עובדים עליכם בתשואות חיוביות בפועל שקרים (ל"ת)טומר 18/05/2026 07:39הגב לתגובה זו
- 68.אין לקנות פה כלום שיתבוססו בדמם המוסדיים השקרנים (ל"ת)ליאור 18/05/2026 07:39הגב לתגובה זו
- 67.רק שורטים על פועלים ישראכרט דלק פז טבע (ל"ת)יוסי לבנון 18/05/2026 07:38הגב לתגובה זו
- 66.טוב שאני במאות פוטים הן תותים (ל"ת)ציםי 18/05/2026 07:38הגב לתגובה זו
- 65.אין מה לחפש בשוק שלנו שוק של השחלות (ל"ת)מני בגר 18/05/2026 07:38הגב לתגובה זו
- 64.השוק שלנו נתון לידי חקנח מעוף .לצאת ממנו דחוף (ל"ת)ערן ליפט 18/05/2026 07:37הגב לתגובה זו
- 63.אין מה לחפש בשוק שלנו יעקצו אתכם (ל"ת)ברוך 18/05/2026 07:37הגב לתגובה זו
- 62.המלצות זבל על הבנקים הביאו מצב הפוך .ירידות (ל"ת)חיים 18/05/2026 07:37הגב לתגובה זו
- 61.להתרחק מהשוק המחורבן שלנו. הזהרתי כבר לפני שבוע (ל"ת)רוני 18/05/2026 07:36הגב לתגובה זו
- 60.אנונימי 18/05/2026 07:19הגב לתגובה זוהיא במחיר נמוך היסטורית. יש לה עוד הרבה לאן לעלות
- מעניין מי מסמן דיסלייק (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 08:53הגב לתגובה זו
- 59.יאיר . נ 18/05/2026 07:10הגב לתגובה זווגיבורת העל עדיין בסוויטה שבבונקר האטומי
- אנונימי 18/05/2026 08:50הגב לתגובה זותיתפוצצו במחראה
- 58.מר בטחון וקלקלה 0000000000000000000000000000000000000000000000 מוחלט ! (ל"ת)יאיר . נ 18/05/2026 07:08הגב לתגובה זו
- אנטנימי 18/05/2026 08:51הגב לתגובה זוהגמד הבור החלול נטול הבגרות והמסית הלאומי
- 57.תקנו דולר. אי אפשר לווסת לנצח. ביום אחד יקפוץ 3 אחוז (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 06:29הגב לתגובה זו
- הבעיה שאין ויסות (ל"ת)קשקשני 18/05/2026 10:57הגב לתגובה זו
- אם לדייק אז לקנות מניות אמריקיות שרחוקות 3050 אחוז מהשיא פלוס דולר חלש ולחכות........ (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 08:52הגב לתגובה זו
- אבל נשקל המטבע החזק בעולם. חחחחחלל (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 08:20הגב לתגובה זו
- 56.סקר מנדטים של המגיבים כאן כולל לייקים נצחון מוחץ לליכוד (ל"ת)איציק V 18/05/2026 06:06הגב לתגובה זו
- 55.חיים 18/05/2026 05:28הגב לתגובה זוהזדמנות השבחה בקריות ובלי סיפורים תראו את מגמה עליות
- 54.עליית המדד רומזת שהפחתת הריבית מתרחקת ואולי אף תשוב לעלות עוד השנה. זה אמור לתמוך במניות של הבנקים (ל"ת)ייתכן שהפיננסים יעלו מחר 17/05/2026 21:50הגב לתגובה זו
- יוריד בחצי את הריבית (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 08:04הגב לתגובה זו
- חודשים ואף שנים תימשך המלחמה באירן והתיק נופל על הבלונדיני (ל"ת)עושה חשבון 18/05/2026 07:41הגב לתגובה זו
- 53.בנימין 17/05/2026 20:57הגב לתגובה זובעיקר 24 שש טכנולוגיות חברת תשתית מסחר אלגוריתמי נראה מבטיח
- 52.בנימין 17/05/2026 20:54הגב לתגובה זוחברה מאוד מאוד מעניינת מתחת לרדאר
- 51.ממשלת הדמים מ 1.1.2023 4706 נרצחים 49000 פצועים 55000 טילים . (ל"ת)יאיר . נ 17/05/2026 18:48הגב לתגובה זו
- אנונימי 18/05/2026 12:25הגב לתגובה זוהרי הוא האחראי הבלעדי למה שקרה.
- אנונימי 17/05/2026 21:50הגב לתגובה זוכמה נרצחו בעקבות טבח אוסלו שהמיט עלינו האספסוף השמלאני המטורלל ! מזלנו שאתם מיעוט שהולך וניכחד
- 50.אנונימי 17/05/2026 18:13הגב לתגובה זולצערנו כל המדד שפורסם הוא בלוף שלא משקף כלום ראו למשל כמה עלה מדד הבניה לעומת עלית עלויות הבנייה האמיתיות.
- 49.צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 17:38הגב לתגובה זו
- 48.אנונימי 17/05/2026 17:36הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
- 47.הכל יפול מחכים למלחמה טפי (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 17:28הגב לתגובה זו
- 46.בן גיגי מכלוף 17/05/2026 16:57הגב לתגובה זוסוף עידן העשקאות בנימין נתניהו תוך שנה עוזב לצערי השמאלנים הטפשים רוב העשרים נכסם ירד בחצי.בעשור הקרוב בכל יקרוס ביקר נדלן ומניות.מי שהיה מעל פני המים חברת תרופות. זה היה עונש לעם ישראל שאן להם עגיון וחמלה.
- 45.חודע דבר 17/05/2026 16:47הגב לתגובה זושימולב...... רחפנים ביבי אמר למצא פתרון מהיר יעלה כמה שיעלה..... ומי המוחה בארץ נכון....לאסווף חזקקקקקקקקק
- מ. כהן 17/05/2026 17:26הגב לתגובה זולריחוף של נקסט ויזן כמו לריחוף של הבורסה כולה.
- 44.450% ויותר עליות בדיור 235% בשכירויות 280% בהוצאות לבריאות . (ל"ת)מר קלקלה 17/05/2026 16:00הגב לתגובה זו
- 43.אנונימי 17/05/2026 15:22הגב לתגובה זומה זה תעמולת בחירות לשמאל
- אנונימי 17/05/2026 17:15הגב לתגובה זוולמה אתה סתם מקשקש כאן ומנסה להכפיש כאן סתם אנשים על לא עוול בכפם.אם אתה עצבני על המסחר אז תצא מהבורסה ואל תאשים סתם.
- איציק אנחנו מנסים שנים להפטר מהפריוילנטים שציינת עזיבה שלהם תהיה רווח לעם ישראל (ל"ת)נאור 18/05/2026 10:59
- ההערכה הרווחת היא שבחירות שבהם ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה כי הם יובילו להגירה של קבוצה מאוד איכותית (ל"ת)איציק V 18/05/2026 06:04
- דוד 17/05/2026 20:22כנראה שהינך חסיד של משק סוציאליסטי כמו בימי מפאי העליזים.רק משק חופשי כפי שהנהיג הליכוד שינה את התמונה.
- 42.חוסל מספר 1 בחמס ...מחר עליות גדולות כמו תמיד אחרי חיסול בכיר (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 14:50הגב לתגובה זו
- מ. כהן 17/05/2026 17:05הגב לתגובה זוכל החזקה בכל המניות ויפה שעה אחת קודם.
- 41.אזרח צופה מהצד 17/05/2026 13:30הגב לתגובה זובלתי נתפס איך העיתונאים ובלל התקשורת מכרו את נשמתם לשטן !!!הם כבר לא יודעים מה הם כותבים העיקר שהם נגד ביבי
- הפעם זה מיוחד ביבי כבר לא קוסם ברור שזה משפיע (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 16:44הגב לתגובה זו
- לשיטתך הוא היה קוסם עד עכשיואז מה ימנע ממנו להמשיך (ל"ת)דוד 17/05/2026 20:24
- אנונימי 17/05/2026 15:17הגב לתגובה זושגם הטבח בשביעי באוקטובר זו אחריותו כמו שהכלכלה העולה היא באחריותו.
- אנונימי 17/05/2026 17:55כנופיית דגנרלים שמלאנים אפסים רופסים ונוכלים בוגרי קרן וקסנר הארורה שמידרו את ראש הממשלה הבנתם טרולי מחראת קפלן !!
- 40.אנונימי 17/05/2026 12:35הגב לתגובה זובשווי 14 מיליון שקלים יש לה 2 חברות בנות מעניינות 1. קופטר ווטר טכנולוגיות שפיתחה שיטה ייחודית לטיהור מים דרך יוני נחושת חד ערכיים יש כאן פוטנציאל בלתי נגמר לחברה ישראלית כחול לבן.2. חברת 24 שש טכנולוגיות שפיתחה תוכנה אלגוריתמית למסחר וכבר מסחרה אותה לחברה שוויצרית השבוע.
- 39.משה 17/05/2026 11:00הגב לתגובה זותזכרו בתקופה הקרובה בשורות מצויינות לרציו...
- אמן 17/05/2026 13:39הגב לתגובה זואמן אחי. לא ברור איך עם כאלה רוחים רציו נמוכה 30 אחוז מהשיא שלה לא הגיוני
- 38.אנונימי 17/05/2026 10:12הגב לתגובה זוהמאניה איטית ומתמשכת הדיפרסיה קץ היקום קריסת השוק וכולי מהירים כמו סכין.ברם אולם אבל אם מחר יהיו עליות הופ כלום לא קרה דבר ומיד יסבירו שפנינו לעוד עליות רבות אין קץ.
- אנונימי 17/05/2026 21:38הגב לתגובה זומספיק יום עליות משמעות אחד אחרי חודשיים של ירידות ואפשר להחזיר הכל ואפילו להיות מורווחים. ככה פועלת הבורסה
- 37.רפאל 17/05/2026 09:33הגב לתגובה זואני אישית רואה גם פוטנציאל בדלק קבוצה...... בפרט אם ובמידה העיניינים עם אירן יתחממו שוב... גילוי נאות מחזיק את שתיהן
- אנונימי 17/05/2026 12:36הגב לתגובה זולא מחפשים חברות ששוות מיליארדים ללא אפסייד. מחפשים חברה כמו בלו וייב בעלת שווי זעום עם פוטנציאל להתפתח בגדול
- 36.פועלים (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 08:51הגב לתגובה זו
- 35.דורי 17/05/2026 08:40הגב לתגובה זוהשוק יורד כי הזרים מעריכים שביבי ינצח למרות כל הסקריםיש לכם את זה ביותר הזויהשוק מתממש קצת אחרי חודש מטורף.כנסו חזרה למערת הדובים.
- סקירה מחוברת לקרקע 17/05/2026 21:45הגב לתגובה זוזוכר את 2023. זוכר שביבי החל עם לקדם הפיכה משטרית שגררה מחאות ופגיעה בכלכלה. הורדת דירוג אשראי פעמיים. היה גם איזה מגהפיגוע ומלחמות בזו אחר זו. כלכלת ישראל לא חזקה בזכות נתניהו אלא למרות נתניהו. וההערכות הן ובצדק שאם הוא יתעקש לחדש את ההפיכה המשטרית והפיכתנו לדיקטטורה זה ימוטט את הכלכלה
- 34.יאלה...התחילו להריץ את נייס.. (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 07:47הגב לתגובה זו
- מה הקשר להריץ יש בנייס פוטנציאל.... (ל"ת)רפאל 17/05/2026 09:34הגב לתגובה זו
- אנונימי 17/05/2026 08:13הגב לתגובה זוהדוחות טובים. החברה קיבלה לאחרונה חמש הצעות לרכישת אקטימייז לפי שווי של לפחות 2.5 מיליארד דולר שיעלה בשלב ההתמחרות הבא. חברת הביטוח הראל זיהתה וניצלה את מחירי השפל וביצעה מסע רכישות אגרסיבי בהיקף של כ 220 מיליון שח.
- 33.אנונימיאילן1 17/05/2026 07:27הגב לתגובה זומי שמשקיע לטווח ארוך ממליץ על תחום האנרגיה המתחדשת .
- בדיוק להפך מניית נייס נסחרת בשפל שלא היה כדוגמתו למרות נתונים מצויינים והפוטנציאל מכאן רק למעלה. (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 10:11הגב לתגובה זו
- 32.אנונימי 17/05/2026 05:19הגב לתגובה זוכל סחורה מטבעות מניות נכסים חייבים תיקונים לעליות מוגזמות זה טוב ובריא לשווקים כדי להחליף ידיים ולהמשיך לעלות בעתיד
- 31.Crazych 17/05/2026 05:13הגב לתגובה זוהצליחה למסחר השבוע את תוכנת האלגו שלה לחברת ענק שוויצרית. חברה בת של בלו וייב בשם 24 שש טכנולוגיות פיתחה תוכנה אלגוריתמית למסחר במטבעות. מחזיק בהצלחה
- 30.אורי 17/05/2026 00:48הגב לתגובה זולא מבין מה אתם מקשקשים נתניהו בשלטון הבורסה מזנקת והכלכלה פורחת אז למה שיברחו מפ אנשים איכותיים והייטק
- 29.אנונימי 17/05/2026 00:39הגב לתגובה זוכל הסחלה של הארץ
- 28.אנונימי 17/05/2026 00:33הגב לתגובה זוהבטחוניות שוב יעלו אני אוסף השבוע כמה חברות פצצה במחיר זול מאוד מהגדולה שבהם ועד הקטנות שהם בכלל לפני תור הזהב של שנים
- 27.אנונימי 16/05/2026 23:43הגב לתגובה זוהבוגד הקטארי ייכנע לטבע ויחזיר את נשמתו השחורה עוד במהלך הקיץ.ביביסטים נחותים אם מיליון של הטופ יעזבו לא יישאר לכם כל סיכוי וטורקיה תכניע אתכם סופית.
- ומה עשו 2 השלומיאלים בממשלת הביזוי לא המשיכו להזרים כספים לעזה (ל"ת)דוד 17/05/2026 20:31הגב לתגובה זו
- אנונימי 17/05/2026 17:58הגב לתגובה זוליבם של מחבלי מחראת קפלן כת מטוררפת שהולכת וניכחדת חלומות באספמיה שמלאנים מטורללים.
- 26.התחזקות השקל תתבטא בדיווחים חלשים (ל"ת)ליבלה 16/05/2026 22:56הגב לתגובה זו
- 25.נייס ..... 16/05/2026 22:43הגב לתגובה זועיניין של זמן וסבלנות....לאלה שרצים למרחקים ארוכים
- מדויק. המנייה נשחטה על ידי עדר של חסרי הבנה וסבלנות. (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 07:56הגב לתגובה זו
- 24.ביס בביז 16/05/2026 22:37הגב לתגובה זוהירידות של אלביט מערכות משוללות מציאות כאשר היו לה ויש לה עסקאות רווחיות מאוד. לכן היא במחיר מציאה והירידות נןבעות ממימושים עמוקים שנוצרו עקב עליות מטורפות שהיו בחודשים שנה אחרונה. ביום שני היא תתחיל בירידות וזו ההזדמנות הכי טובה לקנות לפני מרתון עליות. אולי הזדמנות אחרונה. החברה תראה רווחים בקרוב בדוחות
- שורט אלביט 17/05/2026 10:10הגב לתגובה זוהיא יכולה להסחר גם במכפיל 30. המשמעות היא שהאחזקה שלך תחתך בחצי. לשיקולך.כרגע עדיף למכור את אלביט.
- 23.אנונימי 16/05/2026 22:37הגב לתגובה זותגידומה זה השטויות האלהמי הכתב הזרים צופים שביבי ינצח לכן מוציאים כסףנראה לכם שמישהו מאמין לכם
- 22.מידוף 16/05/2026 22:13הגב לתגובה זוהכל השארות
- נכון..השארות בביצה בבוץ ובחרה.. (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 09:39הגב לתגובה זו
- 21.אנונימי 16/05/2026 22:00הגב לתגובה זולא מבין שאינו מבין. ביבי אבי אבות הכלכלה החופשית והצמיחה במשק. שיחרר את המדינה מהפנקס האדום. השכל הישר של הכתבה מהאובססיה רלב. תת רמה.
- 20.אנונימי 16/05/2026 21:41הגב לתגובה זויאללה תעופו כבר ותפסיקו לאייםקבוצה איכותית פחחחחח
- 19.כמה שטויות ברצף. ביבי ינצח ותהיה הגירה לאן מי מחכה ליהודים ואיפה (ל"ת)אדם חושב 16/05/2026 21:32הגב לתגובה זו
- לארהב חבוב לארהב (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 23:46הגב לתגובה זו
- פשששש כנראה שאתה תלוש מהמציאות (ל"ת)דוד 17/05/2026 20:32
- אנונימי 17/05/2026 18:02אל תחזרו !! תהנו מהמוסלמים והאנטישמיות.
- 18.מאיר 16/05/2026 21:24הגב לתגובה זוהשוק הישראלי מפספס בענק את מניית אורמד הדואליות היא הולכת ומטפסת בנאסדק משבוע לשבוע. ערך הנכסים שלה גבוה פי כמה מערך המניה ובישראל כמעט ולא מסקרים אותה.
- 17.אמיר 16/05/2026 21:13הגב לתגובה זולכו כבר בעיקר לגרמניה יש שם רכבות טובות ומקלחות מעולות .בדוק
- אנונימי 17/05/2026 18:15הגב לתגובה זומקלחות גזים היו רק בפוליןלא פלא שאנו לא יורדים
- גם הסבון בחינם (ל"ת)אנונימימתי מבני ברק 17/05/2026 16:16הגב לתגובה זו
- 16.דצמבר ינואר 2027 תחילת המפולת העולמית . (ל"ת)גזרו ושימרו ! 16/05/2026 21:04הגב לתגובה זו
- 15.משה 16/05/2026 21:03הגב לתגובה זואם ביבי ינצח זה יעשה רק טוב למשק ולבורסה
- 14.נייס שבוע טוב וטיסה נעימה קנינו כרטיסים לביזנס קלאס. (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 21:00הגב לתגובה זו
- 13.אם ביבי 16/05/2026 20:41הגב לתגובה זוההיי טק יהגר ולמשרדים הנטושים יגיעו אנשים שאוכלים גת
- אנונימי 18/05/2026 12:56הגב לתגובה זוביבי הוא המשיח שלא בא ולא מתקשר
- דוד 17/05/2026 20:35הגב לתגובה זוההיטק יברח אינטל הולכת להקים מתחם ענק בקריית טבעון.תעסיק כ10000 עובדים כמות גדולה פי כמה ממרבית חברות ההייטק בארץ.
- ביבי 17/05/2026 13:42הגב לתגובה זולך ושכמותך כל ההזויים שהעבירו את ההשקעות שלהם לחול בזמן המלחמה הפסידו מי שנשאר הרוויח בגדול. הבנת
- אנונימי 17/05/2026 08:59הגב לתגובה זולקיבינימאט ואל תחזרו עשיתם זאת בעבר וחזרתם לארץ על ארבע.
- 12.אנונימי 16/05/2026 19:36הגב לתגובה זואם ביבי ינצח...אם ירד גשם...אם חיזבאללה ישלח טיל...די באמת די..נמאס. מה שקובע בסוף זו החלטה של מספר גופים גדולים מספיק והדבר היחיד שצריך לבדוק זה אם אין תיאום כזה או אחר ביניהם או מניפולציה מסוג שונה
- משקיע קטן 16/05/2026 20:54הגב לתגובה זואפשרות אחת היא מניפולציה של גופים גדולים או פעילות עוינת של משקיעים זרים שמנסים להוריד את הבורסה.
- 11.שעלתה הבורסה 3 שנים כתבתם בגלל ביבי (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 19:35הגב לתגובה זו
- 10.אח 16/05/2026 19:34הגב לתגובה זויעזבו את הארץ אם ביבי יבחר .מי מתרגש מזה .יש מספיק אנשים הייטק ימניים איכותיים רק הם בארון כי יפטרו אותם.ואני אחד מהם
- עוד חמצן 17/05/2026 22:17הגב לתגובה זואבל הסיכוי שנתניהו ינצח אפסי. איזה יהודי יצביע לו אחרי ה710
- תזכיר למרעילי הבארות שאינטל הולכת להקים מתחם ענק בקרית טבעון. (ל"ת)דוד 17/05/2026 20:36הגב לתגובה זו
- 9.עוד רעל ממש יעזבו את הארץ (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 19:31הגב לתגובה זו
- 8.שלח 48 16/05/2026 19:17הגב לתגובה זומימוש הזרים נובע בעיקרולעניות דעתיממחיר הלולר ואו היורוניצול השער הנמוך ביותר מ 30 שנה הרווחים בבורסהמגדילים משמעותית את הרווחץעל החלק הראשון משלמים מס מוגבל של 25% על הפרשי השער לא..........אז למה לא לממש הזדמנות מיוחדת
- 7.להוריד 20 אחוז לא לדשדש (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 19:03הגב לתגובה זו
- 6.יעקב 16/05/2026 18:51הגב לתגובה זוחברה מעולה בצמיחה חזקה וחוזים ארוכי טווח עם כול גופי הביטחון מכפיל 8 עם מיל 100 מיליון שח בקופה ניסחרת במחיר בדיחה
- 5.איציק 16/05/2026 18:23הגב לתגובה זופעם איום בירידה היה מרתיע היום אני אומר לכו לשלום טוב לנו וטוב לכם רק לכו.... ועל אפעם וחמתכם נעביר את הרפורמה המשפטית
- 4.דודי 16/05/2026 18:18הגב לתגובה זוכי אחרת הדולר היה עולה ולא נשאר סביב 23.90 עד 3.92
- 3.יאיר 16/05/2026 18:11הגב לתגובה זואנחנו אחרי שנים של טיסה מטורפת ומצד שני ההערכה היא שבחירות בהן ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה. רגע ביבי לא היה פה בשנים של הטיסה המטורפת רק ביבי!
- יאללה 16/05/2026 20:22הגב לתגובה זואנשי ההיטק הצילו וממשיכים להזרים מיליארדים שרובם הולכים לבטחון ולאנטי ציונים כמו החרדים.
- דוד 17/05/2026 20:41רק משק חופשי שינה את הכלכלה בארץ.משק חופשי הינו אחד מאבני היסוד של האידאולוגיה של הימיןלעומת המשק הסוציאליסטיריכוזי של השמאל.ראינו איך נראו אותן מדינות במזרח אירופה שדגלו בסוציאליזם ולאחר נפילת הקומוניזם עברו להתנהל כמשק חופשי הפתוח להשקעות מכל רחבי העולם.
- אנונימי 17/05/2026 00:07יאללה אפס אפסאפס !
- 2.לידיעת מר סימני קריאה נייס חוזרת עם ארביטראז חיובי 4.32% ולצערך תזנק בפתיחה. (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 18:10הגב לתגובה זו
- אנונימי 17/05/2026 12:48הגב לתגובה זוהחלטתי הפעם להגיב ולהבהיר לך שבאופן אישי אני כן בעד נייס ובאופן אישי אני מופסד הרבה מאוד על הנייר הזה ואני גם רוצה כמובן שהוא יעלה חזק!!!אבל יחד עם זאת אני נגד כל הפמפפנים והמריצים אשר גורמים דווקא נזק לכל המשקיעים בנייס!יפה שתיקה לחכמים!
- אנונימי 16/05/2026 20:51הגב לתגובה זוהדוחות טובים. החברה קיבלה לאחרונה חמש הצעות לרכישת אקטימייז לפי שווי של לפחות 2.5 מיליארד דולר שיעלה בשלב ההתמחרות הבא. חברת הביטוח הראל זיהתה וניצלה את מחירי השפל וביצעה מסע רכישות אגרסיבי בהיקף של כ 220 מיליון שח.
- נייס 17/05/2026 13:44צריך לחכות קצת שתתיצב
- 1.לא הכל מפולת 16/05/2026 18:01הגב לתגובה זוחייב להישחק כך או אחרתהבנקים והביטוח והנדלן בתור מובילי העדר שאלו את ניוטון ופיבונאצי