בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

נפילות בשבבים ובקלינטק - טאואר איבדה 8.9%; אקונרג'י וזפירוס נפלו 12%

המגמה השלילית שוב התחזקה לקראת הנעילה, מניות ה"טנק" הכבידו ות"א 35 איבד 1.6%, ת"א 90 ירד 0.9%; נייס מנגד הוסיפה כ-6%; הבנקים התחזקו ב-1.3% כשדיסקונט מתאוששת ועולה עד 1.9%; מחזור המסחר הסתכם על 4.61 מיליארד שקל

נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

הבורסה התחילה את השבוע בירידות חדות, מחקה אותן אך נעלה במגמה שלילית חזקה יחסית. אל ערביה דיווחה כי ארה"ב מוכנה לכלול בהצעה החדשה הקלה זמנית בסנקציות הנפט על איראן, באמצעות פטור זמני של OFAC ולמשך תקופת השיחות, הדיווח הזה הוביל להתמתנות מסוימת בירידות בחוזים העתידיים במסחר המוקדם, וגם בתל אביב המגמה השלילית נחלשה מעט. המשקיעים התעודדו מזה שהערוץ הדיפלומטי עדיין פתוח, גם אם בצד האיראני ממשיכים לדרוש שהסרת הסנקציות תהיה חלק מהתחייבות רחבה וקבועה יותר מצד ארה"ב במסגרת הסכם סופי.

אלא שבהמשך הגיע דיווח נוסף שצינן את ההתלהבות והחזיר את הלחץ לשווקים. לפי הניו יורק טיימס, הפנטגון נערך לאפשרות של חידוש המלחמה מול איראן כבר בימים הקרובים, כאשר שני גורמים במזרח התיכון אמרו כי ארה"ב וישראל מקיימות היערכות אינטנסיבית לקראת אפשרות של חידוש התקיפות במהלך השבוע הקרוב. בעקבות הדיווח הזה הירידות שבו להתחזק, והמסחר ממשיך להתנהל בתנודתיות גבוהה, בין תקווה להסדרה דיפלומטית לבין חשש מהסלמה מחודשת, גם וול סטריט מיתנה העליות ונסחרת כעת ביציבות.

ת"א 35 ירד 1.6%, ת"א 90 במינוס 0.95%. הבנקים סגרו בעליות של 1.38%, מנגד הביטוח ירד 0.93%.


בנדל"ן המגמה הייתה שלילית, ת"א נדל"ן ירד 1% ומדד היזמיות איבד 1.4%. הביטחוניות גם נסחרו במגמה שלילית וירדו 0.9%.

המדד שתפס את הפוקוס היום זה ת"א קלינטק שנסחר בתנודתיות חריגה ונפל 5.72%, מניות האנרגיה המתחדשת נסחרות בירידותזפירוס -0.73%   דוראל אנרגיה 0.28%  , נופר אנרג'י 1.08%    ומשק אנרגיה 1.76%  בלטו לשלילה. בסקירה השבועית של בית ההשקעות פסגות מציינים כי השווקים כבר מתחילים לתמחר אפשרות להעלאות ריבית בארה"ב במהלך 2027, על רקע אינפלציה גבוהה יותר ולחצי מחירים שנמשכים גם בצד היצרנים. עבור חברות האנרגיה המתחדשת מדובר בנתון רגיש במיוחד: רבות מהן פועלות במודל שדורש הרבה גיוסי הון, ממונף יחסית, שבו הקמת פרויקטים חדשים נשענת על גיוסי חוב והנחת עבודה של עלויות מימון סבירות לאורך זמן. ככל שהתשואות בארה"ב עולות והציפייה להורדות ריבית נדחקת החוצה, שווי הפרויקטים העתידיים נפגע, עלות החוב מתייקרת, והיכולת להמשיך לבנות בקצב מהיר, בעיקר בשוק האמריקאי, נראית מאתגרת יותר. לכן הפגיעה בולטת במיוחד בחברות קטנות או ממונפות יותר, כמו דוראל ואקונרג'י, שהשוק מתמחר אצלן סיכון גבוה יותר לעומת חברות גדולות ומבוססות.

בישראל, מנגד מתחילים לתמחר תרחיש אגרסיבי יחסית של שתי הפחתות ריבית, כולל אפשרות להפחתה כבר בהחלטה הקרובה בעוד שבוע. בפסגות נשמעים מעט זהירים יותר בעיתוי, אבל גם שם מזהים שהמדד האחרון פתח מחדש את הדלת להפחתות. "המדד שוב הפתיע כלפי מטה", כותבים בבית ההשקעות, "ובעקבות כך האינפלציה צפויה לשהות קצת מתחת למרכז היעד של בנק ישראל בשנה הקרובה". בתרחיש הזה בנק ישראל יסתכל בעיקר על הצד הפיסקלי, כלומר על הגירעון, הבחירות ותקציב 2027. התחזית של פסגות היא שבנק ישראל יחזור להפחית ריבית ביולי ויבצע שתי הפחתות עד סוף השנה.


הדולר דולר שקל רציף   עבר לירידות לאחר שפתח במגמה חיובית מול השקל, שערו הרציף ירד 0.38%, וחזר להיסחר ברמות של 2.90 שקלים - דולר שקל רציף


תגובה לדוחות דיסקונט - לירן לובלין, מנהל מחלקת המחקר של IBI, מסכם כי דיסקונט  דיסקונט 2.94%  פרסם דוח טוב יחסית לציפיות. לדבריו, אמנם התוצאות של הבנק השנה עדיין לא צפויות להיות ברמה של יתר המערכת הבנקאית, אבל התמחור הנוכחי כבר משקף זאת. אם מהלכי ההתייעלות של הבנק יתקדמו כמתוכנן, זה עשוי להיות גורם חיובי למניה. לגבי ההמשך, ב-IBI מעריכים כי הרבעון השני של 2026 ייהנה ממדד גבוה יחסית, של כ-1.5%, אבל מנגד ימשיך להיות מושפע משיעור מס גבוה. בהתאם לכך, הם צופים לדיסקונט תשואה להון של כ-12.5% ברבעון השני. על בסיס מכפיל הון של 1.1, התשואה הנגזרת לשנה הבאה עומדת על כ-11%, ותשואת הדיבידנד הצפויה היא כ-5.8%. בעקבות זאת, ב-IBI מעלים את מחיר היעד לדיסקונט ל-37 שקל למניה, אפסייד של כ-20% על מחיר השוק, ומשדרגים את ההמלצה למניה ל"תשואת יתר".


ראיון - סיגמא קלאריטי הוא בית השקעות בינוני שכבר פעיל בשוק הישראלי לא מעט שנים, ומציג תוצאות יפות בלא מעט קרנות. חלק מהקרנות שלו בולטות כמעט באופן קבוע בסקירות הרבעוניות שאנחנו מפרסמים על הסקטורים השונים. כך בסקירה הרבעונית האחרונה לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2026, הגיעה קרן סיגמא אג"ח לפדיון עד 2027 למקום השני בקטגוריית קרנות אג"ח, סיגמא תיק אג"ח + 30 במקום הראשון בקרנות עד 30% מניות, וסיגמא מניות ישראל וסיגמא גמישה במקומות הראשונים בטווח הזמן של שלוש שנים. נפגשנו לשיחה עם יאיר שני, מנכ"ל משותף של בית ההשקעות, לשיחה על  ניהול השקעות ועל קרנות נאמנות. יאיר שני הציג את מה שהוא רואה כיתרון הייחודי של בית ההשקעות שבניהולו, השיטה ה"סקטוריאלית" לזיהוי הזדמנויות השקעה ארוכות טווח, על הסקטורים המעניינם בשוק, וגם על קרנות גידור בנאמנות - נישה שהולכת ומתפתחת בשוק הקרנות המקומי - יאיר שני, מנכ"ל סיגמא קלאריטי: "אל תחפשו מניות, חפשו סקטורים"


קבוצת תדהר פרסמה תשקיף ראשון לקראת הנפקה בתל אביב, במהלך שבו היא מתכננת להציע עד 30% מהון המניות של החברה. ההנפקה צפויה לשלב בין גיוס הון לחברה לבין הצעת מכר מצד בעלי המניות הקיימים, ובראשם בעלי השליטה גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן. לפי ההערכות, תדהר מכוונת להנפקה לפי שווי של 7-8 מיליארד שקל. התשקיף חושף לראשונה את המספרים של אחת מקבוצות הנדל"ן הפרטיות הגדולות בישראל. בשנת 2025 הסתכמו הכנסות תדהר בכ-2.89 מיליארד שקל, לעומת כ-2.68 מיליארד שקל ב-2024, עלייה של כ-8%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עמד על כ-202 מיליון שקל, לעומת כ-180 מיליון שקל ב-2024. הרווח הנקי המתואם עמד על 238 מיליון שקל ב-2025, לעומת 223 מיליון שקל שנה קודם לכן, כך שבסיכום השנתיים האחרונות רשמה החברה רווח נקי מתואם של 471 מיליון שקל - תדהר נערכת להנפקה: רווח נקי של 202 מיליון שקל ב-2025




המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 19.05.2026 הינו: 4343.13

קיראו עוד ב"שוק ההון"

מחזור המסחר הסתכם על 4.617 מיליארד שקל


טבע - סוכנות הדירוג Fitch מעלה את דירוג האשראי של טבע טבע 0.1%     לרמת השקעה. פיץ' העלתה את דירוג האשראי התאגידי שלה ל-BBB-, עם תחזית יציבה, לעומת דירוג קודם של BB+. המשמעות של זה היא שטבע חוזרת, לפחות מצד פיץ', לקטגוריית דירוג השקעה, אחרי שנים שבהן פרופיל החוב של החברה היה אחד הסיפורים המרכזיים סביב המניה והפעילות העסקית שלה. במקביל, פיץ' העלתה גם את דירוג החוב הבכיר הלא מובטח של טבע ואת דירוג מסגרות האשראי שלה ל-BBB-, לעומת BB+ קודם לכן. לפי הודעת החברה, מדובר בהעלאת הדירוג השלישית מצד פיץ' בתוך פחות משנתיים, מהלך שמבחינת טבע משקף את התקדמות תוכנית ה-Pivot to Growth, אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ואת השיפור בגמישות הפיננסית שלה - פיץ' משדרגת את טבע ל-BBB- עם תחזית יציבה


דעה: כמה רעש תקשורתי עשה בנק ישראל כדי להראות לנו שהוא עובד בשבילנו.
 על רקע המלחמה והרווחים הגבוהים של הבנקים (הבנקים שברו שיאים ברווחים בשנים של המלחמה), הוא דרש מהבנקים להחזיר כסף לציבור. לא ביג דיל מבחינת הבנקים סכומים שמגרדים אחוזים בודדים מהרווח. הסכומים האלו אמורים היו לשדר שהבנקים האצילים דואגים לציבור, שיש להם אחריות, מכובדות והוגנות. הסכומים האלו היו אמורים לשדר שבנק ישראל מבין שיש בעיה, והנה הוא דואג גם לרווחת הציבור ולא רק לרווחים של הבנקים - איך הפך מתווה ההטבות של הפיקוח על הבנקים לבדיחה - ולמה זה היה צפוי?

קראו את מסיבת העיתונאים המלאה שכללה גם התייחסות לסיכונים שמציב ענף הנדל"ן לסקטור הבנקאי, כולל המצגת של הפיקוח שהוצגה במסיבה - המפקח על הבנקים: "יש סימנים לעלייה בסיכון בנדל"ן"; "בנקים שלא יטמיעו הוגנות יהיו בבעיה"





אירודרום אירודרום קבוצה -0.79%   ממנה הנהלה חדשה ומנסה לצאת לדרך חדשה, המניה מטפסת היום.
 רונן אלעד מונה ליו"ר החברה וזיו בן ברוך למ"מ המנכ"ל. כן, מבן ברום לבן ברוך. המנכ"ל הקודם היה מישל בן ברוך ועזיבתו היתה בהפתעה יחסית - מנכ"ל אירודרום מתפטר - "הפרישה אינה בנסיבות שצריך לעדכן בהן את המשקיעים"

אלעד ובן ברוך (החדש) יובילו לטענתם דרך חדשה בחברה, הכוללת הרחבת פעילות הדיפנס ופיתוח מנועי צמיחה חדשים בישראל ובעולם, לצד חיזוק הממשל התאגידי. הבחירה לדבר על ממשל תאגידי נובעת מכך שהממשל התאגידי בחברה הוא ברמה מאוד נמוכה עם דיווחים לא מציאותיים, שלכאורה נועדו לנפח ביצועים ואולי את מחיר המניה. הדיווחים על מכרזים גדולים היו רחוקים מהמציאות, ובהמשך לחשיפה אצלנו, נפתחה חקירה של רשות ניירות ערך בנושא כשבמקביל התברר על ידי משרד הביטחון שלא היתה הזמנה בהיקף שדובר עליו.

אז כן - ממשל תאגידי הוא נקודה רגישה וחשובה בחברה והמנהלים החדשים ינסו לשפר את המצב, האמת ששיפור הוא די טריוויאלי, כנראה שיותר גרוע ממה שיש כמעט ולא יכול להיות. מעבר לכך, והכי חשוב - המנהלים במקביל למשקיעים החדשים - רונן עצמו, ברק רוזן וקבוצת ישראל היום ויוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, ינסו לגבש אסטרטגיה ולהקים פעילות בתחום שנחשב לתחום הכי חם היום בשווקים - רחפנים. עדיין יש לנו הרבה שאלות - אירודרום ממנה הנהלה חדשה - רונן אלעד מונה ליו"ר החברה וזיו בן ברוך למ"מ המנכ"ל




הבוקר קיבלנו דוחות של שני בנקים נוספים - הבינלאומי ודיסקונט, מחר לאומי לאומי 1.78%     ידווח אחרי שבשבוע שעבר דיווח פועלים פועלים 1.87%  , מזרחי טפחות מזרחי טפחות 2.34%   ידווח ב-26 לחודש -

דיסקונט דיסקונט 2.94%    מציג ירידה של 10.2% ברווח הנקי ל-930 מיליון שקל; יחלק דיבידנד של 465 מיליון שקל - הכנסות הבנק ירדו ב-3.9% ל-3.12 מיליארד שקל, התשואה להון ירדה ל-10.9%, והוצאות הפסדי האשראי עלו ל-182 מיליון שקל; מנגד, האשראי לציבור צמח ב-2.2% מתחילת השנה והבנק ממשיך בתוכנית התייעלות שצפויה לצמצם את מצבת העובדים בכ-600 עובדים במהלך 2026


הבינלאומי בינלאומי 2.18%    מציג דוחות מעורבים: מצד אחד הבנק עדיין שומר על רווחיות גבוהה יחסית, עם רווח נקי של 480 מיליון שקל ותשואה להון של 13.2%, לצד המשך צמיחה בפעילות הליבה. האשראי לציבור גדל ב-16% לעומת הרבעון המקביל והסתכם בכ-155 מיליארד שקל, תיק נכסי הלקוחות צמח בכ-25% לכ-1.17 טריליון שקל, וההכנסות מעמלות עלו ב-9.2% ל-464 מיליון שקל. מנגד, הרווח הנקי ירד בכ-9.4% לעומת הרבעון המקביל, סך ההכנסות ירד ב-1.2% ל-1.65 מיליארד שקל, וההוצאות התפעוליות והאחרות עלו ב-2.8% ל-814 מיליון שקל, כך שיחס היעילות עלה ל-49.4%. גם התשואה להון ירדה לעומת 15.7% ברבעון המקביל, אם כי בנטרול עודפי ההון מעל יעד הדירקטוריון והיטל המס המיוחד היא עומדת על 16.7%. בשורה התחתונה, הבנק ממשיך להציג פעילות צומחת, איכות אשראי טובה ורמת הון שמאפשרת חלוקת דיבידנד של 240 מיליון שקל, שהם 50% מהרווח הרבעוני, אבל התוצאות גם משקפות שחלק מהרווחיות החריגה של השנים האחרונות מתחיל להישחק תחת השפעת סביבת המאקרו, העלייה בהוצאות והלחץ הרגולטורי על מערכת הבנקאות- הבינלאומי רשם ירידה בהכנסות וברווח, התשואה להון על 13.2%; יחלק 240 מליון שקל דיבידנד



שבוע המסחר המקוצר לא מונע משטף הדוחות לרבעון הראשון של השנה להגיע, הנה חלק מהחברות שדיווחו - 


ויקטורי ויקטורי -0.58%      רשת המזון מסכמת רבעון חזק עונתית בזכות חג הפסח, עם עלייה של 25% בהכנסות ל-756 מיליון שקל ורווח נקי של 18.6 מיליון שקל; התזרים מפעילות שוטפת זינק גם הוא ב-173% ל-103.5 מיליון שקל והמכירות המקוונות הגיעו ל-7.5% מסך המכירות. עם זאת מניית ויקטורי מציגה דשדוש מסוים מתחילת השנה ועלתה ב-2% בלבד. ב-12 החודשים האחרונים הוסיפה המניה 16%, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 814 מיליון שקל. מדובר בביצועי חסר מול מדד ת"א 125 מתחילת השנה, וכן מול מדד ת"א צריכה, שעלה ב-4.4% מתחילת השנה ומציג תשואה דומה של כ-16% בטווח של 12 חודשים. גם ביחס לחלק מהמתחרות בענף, ויקטורי מציגה תשואה מתונה יותר מתחילת השנה: שופרסל עלתה ב-23%, בעוד שטראוס ויוחננוף מציגות עליות של 10% ו-12% בהתאמה - מה המכפיל של ויקטורי? הכנסות ויקטורי עלו ב-25% ברבעון הראשון, הרווח הנקי קפץ ל-18.6 מיליון שקל


תורפז תורפז 2.34%     פתחה את 2026 כשההכנסות קפצו בכמעט 39% ל-83.6 מיליון דולר והרווחים המשיכו לצמוח בקצב דו ספרתי. הרווח התפעולי עלה בכ-34%, ה-EBITDA המתואם הגיע ל-23.2% מהמכירות והרווח הנקי יותר מהוכפל. במקביל, שתי רכישות שביצעה החברה בארה"ב ובצרפת דוחפות את קצב ההכנסות השנתי לכ-380 מיליון דולר. המניה, שנסחרת לפי שווי של כ-8.2 מיליארד שקל, השלימה זינוק של כ-163% בשנה האחרונה. קראו עוד - תורפז: ההנכסות, הרווח הגולמי והתפעולי צמחו ברמה דו-ספרתית לשיאים רבעוניים חדשים


יעקב פיננסים יעקב פיננסים 1.33%   , שפועלת בתחום המימון החוץ בנקאי, ממשיכה להגדיל את תיק האשראי ואת היקף הפעילות, עם תיק אשראי שכבר עבר את רף 3 מיליארד השקלים סמוך לפרסום הדוחות. ברבעון הראשון הכנסות המימון ברוטו עלו בכ-21% ל-62.8 מיליון שקל והרווח הנקי גדל לכ-22.4 מיליון שקל. החברה גם הרחיבה את מסגרות האשראי מהבנקים לכ-2.95 מיליארד שקל, לעומת כ-2.05 מיליארד שקל שנה קודם, כשיותר ממחצית מתיק האשראי נפרע בתוך עד 120 יום. במקביל, הדירקטוריון אישר לראשונה חלוקת דיבידנד של כ-11 מיליון שקל, שמייצגים כ-50% מהרווח הרבעוני.


רפא, שפועלת בתחומי התרופות והביודפנס, בדרך לבורסה לפי שווי שמוערך ביותר מ-2 מיליארד שקל, כשקרן פימי צפויה לממש חלק מהמניות במסגרת הצעת מכר אך להישאר בעלת השליטה. החברה סיימה את 2025 עם הכנסות של כ-418 מיליון שקל ורווח נקי של כ-100 מיליון שקל, בדומה לשנה הקודמת, מה שמבטא יציבות בפעילות. תחום התרופות תרם כ-263 מיליון שקל להכנסות ותחום הביודפנס, שכולל ייצור מזרקים אוטומטיים למצבי חירום, הוסיף כ-156 מיליון שקל. פימי, שנכנסה לרפא לפני מספר שנים, צפויה לרשום רווח משמעותי על ההשקעה עם שווי שמגלם מכפיל רווח של כ-20. קראו עוד - רפא מגיעה לבורסה: הכנסות של 418 מיליון שקל ורווח נקי של 100 מיליון


הייפר גלובל  הייפר גלובל 0.22%     דיווחה על צמיחה בהכנסות וברווחים כאשר ההכנסות ברבעון הראשון של השנה עלו בכ-13.7%, הרווח הנקי גדל לכ-5.2 מיליון דולר, וצבר ההזמנות קפץ לכ-326 מיליון דולר. במקביל, החברה חתמה על רכישת אי.פי.אס טק בכ-60 מיליון שקל ומחלקת דיבידנד של כ-1.9 מיליון דולר. ישראל המשיכה למשוך למעלה, אירופה קפצה בגלל הרכישות, ובארה"ב הייתה ירידה נקודתית בגלל החלפת דור מוצרים אצל לקוח מרכזי - הייפר גלובל הגדילה הכנסות ורווחים ברבעון, צבר ההזמנות קפץ ל-326 מיליון דולר




אסיה בירידות של כ-1%-1.5% , החוזים העתידיים בירידות של עד 0.9%, אגרות החוב בעליות.  המשקיעים חוששים מעלייה באינפלציה. מי שחשב שאיראן יהיה סיפור של 3-4 שבועות - טעה. איראן זה כבר לא הסיפור על הגרעין, איראן היא שיבוש עולמי באינפלציה. יש פתרונות רק שהם לוקחים זמן - האמירויות עוקפות את הורמוז: צינור נפט חדש בדרך לפוג'יירה והם גם לא מושלמים. הפתרון לטווח הארוך הוא כמובן אנרגיה מתחדשת, אבל העולם ישתמש בנפט עוד עשרות רבות של שנים. 

החולשה הזו מתגלגלת גם לבורסה המקומית שפתחה את השבוע בירידות על רקע פער ארביטראז' שלילי. אבל נתחיל באווירה. אי אפשר לומר שהסנטימנט החיובי התחלף-התהפך, אבל יש כבר נגיעות של חולשה, של אווירה קצת מדוכדכת בשוק. 

האם אנחנו במימוש טבעי - תיקון אחרי העליות המפוארות, או שזה תחילתו של תיקון משמעותי בשוק על רקע המחירים הגבוהים, המלחמה, הבחירות ועוד? מצד אחד אין כאן שבירה, יש מימושים בעיקר של זרים, יש עדיין הזרמות כספים גדולות לפנסיה, גמל. לכאורה, זה תיקון בריא, אבל כל נפילה גדולה התחילה "בתיקון בריא". 

קריאה חשובה - בנק אוף אמריקה ממליץ לקנות את הפועלים: אפסייד של כ-25% כולל דיבידנד

צריך לשים לב ולהריח את השוק. הבנקים מאוד חלשים, הביטוח הצטרף בימים האחרונים - אלו מניות שוק של גופים גדולים וכשהם זזים מדובר בדרך כלל במגמה. אם הזרים מוכרים צריך לנסות ולשאול מה הם רואים שאנחנו לא? תמחור גבוה עשוי להצדיק צמיחה משמעותית. אולי הם חוששים מקצב הצמיחה, אולי הם רואים תחרות גדולה בתחום הפיננסים? אולי הם רואים את הקשיים של היצואנים עם הדולר הנמוך או שזה בכלל עניין פוליטי - הם חוששים ממה שיקרה לפני הבחירות ואולי אפילו ביתר שאת למה שיקרה אחרי הבחירות. 

ההערכה הרווחת היא שבחירות שבהם ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה כי הם יובילו להגירה של קבוצה מאוד איכותית, לרבות הייטקיסטים. אולי הזרים רואים סיכוי טוב לביבי לזכות? והם חוששים. 


אין תשובה מוחלטת, זה השערות, אבל מה שבטוח - אנחנו בתקופה רגישה מאוד בשוק המקומי אחרי טיסה מטורפת בשנים האחרונות. אולי הגיעה הנחיתה, זה יכול להיות נכון וטבעי - מימוש טבעי וזה נראה כך בנקודת הזמן הזו, אבל אם זה יחמיר, זה עלול להעיד על שינוי בהנחות העבודה של הזרים ואולי גם של המוסדיים. 



הפד מדבר על הורדות ריבית - שוק האג"ח עושה את ההפך - תשואת האג"ח ל-30 שנה חצתה את רף ה-5% לראשונה מאז 2007. האסטרטג אד ירדני מזהיר: כל עוד הפד ממשיך לרמוז על הקלה, המשקיעים ידרשו פיצוי גבוה יותר על חוב אמריקאי - והתוצאה תהיה עלייה בעלויות המימון במשק, בלי שום החלטה רשמית


מדד המחירים לצרכן עלה בחודש אפריל עלה ב-1.2% בדומה להערכות הכלכלנים. בשנים עשר החודשים האחרונים עלה מדד המחירים לצרכן ב-1.9%. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: פירות טריים שעלו ב-7.8%, תחבורה שעלה ב-4.9%, תרבות ובידור שעלה ב-3.4%, הלבשה והנעלה שעלה ב-2.4% ותחזוקת הדירה שעלה ב-0.5%. ירידות מחירים נרשמו בסעיף בריאות שירד ב-0.1% - מדד המחירים באפריל עלה ב-1.2% מחירי הדירות עלו ב-0.3%


בשישי בלילה חוסל עז א-דין אל-חדאד , המספר 1 של חמאס, שתפקד אחרי החיסולים האחרונים כמפקד הזרוע הצבאית. זו מכה נוספת לארגון הטרור וסגירת חשבון עם אחד האנשים שהובילו את טבח 7 באוקטובר והיו מעורבים בהחזקת חטופים. אבל מבחינת הבורסה, לא צריך להפריז בערך האירוע. בעבר, חיסולים של בכירים בחמאס, בחיזבאללה ובארגוני טרור אחרים לוו לא פעם בעליות חדות בבורסה המקומית, מתוך הערכה שהאיום הביטחוני מצטמצם ושפרמיית הסיכון של ישראל עשויה לרדת. הפעם התמונה מעט שונה: חמאס כבר נמצא בנקודת חולשה, חלק ניכר מהיכולות הצבאיות והארגוניות שלו כבר נפגע, והארגון הוכיח שהוא יודע להחליף מפקדים גם אחרי פגיעה בדרג הבכיר. לכן, אף שמדובר בבשורה חיובית מבחינה ביטחונית ותודעתית, היא לא בהכרח משנה את תמחור הסיכון של ישראל ברמת המאקרו.



קריאה חשובה - 

דירוג קרנות הפנסיה באפריל: מי סיפק את התשואות הטובות ביותר והחלשות ביותר? אחרי מרץ השלילי, באפריל הפנסיות חזרו לטפס: המסלול עד גיל 50 עלה ב-4.79% בממוצע, מסלול 50-60 עלה ב-4.16% ומסלול 60 ומעלה עלה ב-2.69% מי מוביל בכל טווח זמן?




הסקירה מעודכנת בשוטף  

הוספת תגובה
174 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(174):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 106.
    מניית הפח אשפה של ישראל (ל"ת)
    אי סי אל 18/05/2026 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 105.
    שאגת האריה מתגלה כציוץ של שפן .הזרמת מיליארדי $ להנשמת משמרות המהפכה (ל"ת)
    ילדי לוחמים 18/05/2026 16:09
    הגב לתגובה זו
  • מ. כהן 18/05/2026 17:18
    הגב לתגובה זו
    פיל למה פיל הוא מסתתר לא רואים אותו.
  • 104.
    משקיע 18/05/2026 14:53
    הגב לתגובה זו
    שימו לב שהמניה ממשיכה במומנטום החיובי שלה ועולה כנגד השוק היורד. מדובר במניה מהיתר זולה מאוד סנסחרת במכפיל רווח של 21 וצומחת בקצב של 20% לשנה זו מניה מתחת לראדר.
  • 103.
    משקיע וותיק 18/05/2026 14:49
    הגב לתגובה זו
    עוד כמה אחוזים טובים עד לתחילת המלחמה זה מקדם בטחון מורידים את מחירי המניות מתוך חשש מן הבאות. אם המלחמה תלך טוב הבורסה תזנק חזרה אם לא אז הבורסה תדשדש לאחר שירדה כבר.בנוסף לך גם כיוון הבורסות בארהב במחירי הנפט והדוחות הכספיים יקבעו את הכיוון. אם לא תפתח לבסוף מלחמה הבורסה תזנק.
  • משקיע קטן 18/05/2026 16:53
    הגב לתגובה זו
    כי זה דפוס הפעולה ששמתי לב אליו בעבר.
  • 102.
    סבסוד המשכנתא בוטל סופית (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 101.
    אנונימי 18/05/2026 14:33
    הגב לתגובה זו
    בסכום של 28 מיליון שקל עוד בשבוע שעבר .מעניין למה ביזפורטל לא מדווחים על זה כנראה סכום של העסקה יותר מדי זניח מבחינתם לא נחשב.
  • 100.
    אנונימי 18/05/2026 14:25
    הגב לתגובה זו
    לנגיד אין ברירה ויהיה חייב להוריד בשבוע הבא את הריבית בצורה משמעותית.השקל החזק הורס את היצוא ומכווץ את התוצר על פי נתוני שילשום .כל זאת בעוד שהאינפלציה בתחתית יעד בנק ישראל .הורדת הריבית תיתן דחיפה משמעותית
  • 99.
    אנחנו לפני מפולת רצינית (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 14:19
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 18/05/2026 18:10
    הגב לתגובה זו
    קריסה..כך שהמצב ממש לא מדאיג.
  • משקיע קטן 18/05/2026 16:54
    הגב לתגובה זו
    הירידות נבלמו על ידי קונים.
  • 98.
    איך דלק קבוצה יורדת כמעט 2 אחרי שכבר עלתה שתיים..זבל של נייר!..מעיף אותה לכל הרוחות יימח שמה (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 97.
    ממש אטלנטיק סיטי נהיה פה. (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 96.
    אנונימי 18/05/2026 12:55
    הגב לתגובה זו
    החוזים מאדום בוהק מיתקרבים לירוק
  • אנונימי 18/05/2026 13:32
    הגב לתגובה זו
    היות ואז השוק עולה. שנפתח ירוק 1. נפתח גאפ 2.שמסביב אדום סכוי גבוהה שהוא יסיים אדום חזק כמו בחוזים שלפני
  • 95.
    כל יום התיק מקזז את עצמו (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 12:07
    הגב לתגובה זו
  • בורסה מקוללת (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 94.
    בואו בואו בואו לשמור ולמות למען ארץ הקודש . (ל"ת)
    מאות אלפי פרזיטים 18/05/2026 11:35
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 18/05/2026 15:25
    הגב לתגובה זו
    טפילים ומשתמטים מגוש דן תל אביב ומחבלי מחראת קפלן.
  • 93.
    אנונימי 18/05/2026 11:35
    הגב לתגובה זו
    עשרות פעמים מניות הביטוח מחקו עליות ועברו לירידות בצהריים. אולי נראה נס ופעם אחת נראה אותן עוברות מאדום לירוק
  • אנונימי 18/05/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    ייתכן שיעבור מאדום לירוק כך ניראה לי
  • 92.
    עשרות אלפי ביביסטים חובשי כיפות כל היום באתר . (ל"ת)
    שרות בתי הסוהר 18/05/2026 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 91.
    אנונימי 18/05/2026 10:53
    הגב לתגובה זו
    מצגת חיובית.. אופטימית ומבטיחה...וזאת רק ההתחלה.. ראו עודכנתם...
  • 90.
    הכל יתהפך לטובה ולברכה!!! (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 89.
    אנונימי 18/05/2026 10:43
    הגב לתגובה זו
    בקושי אגורה עלובה הדולר עולה.וזה אחרי היתרסקות מהירה של 20 אחוז.שקוף שיש תיאום של בתי השקעות להוריד את הדולר בגלל שבכספי הנוסטרו שלהם הם בשורט על הדולר.בכול מקום וסחורה בעולם אין רק כיוון אחד ויש תיקונים באמצע.בדולר פה רק למטה ואז עומד במקום ועוד היתרסקות.רשות לניירות ערך לא חוקרת ועוצרת חבל על המשכורות שהם מקבלים
  • 88.
    מ. כהן 18/05/2026 10:16
    הגב לתגובה זו
    זה לא אירגון סודי ששולט בבורסה שחקניי המעוף הם מתוך הגופים המוסדיים הם אלה שכותבים את האופציות ולכן מרוויחים גם מירידות וגם מעליות.
  • 87.
    מה ההתרסקות הזאת בדוראל..פתאום מניה גרועה שנפטרים ממנה בצניחה כזאת (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 86.
    אנונימי 18/05/2026 10:13
    הגב לתגובה זו
    כל עוד ממשלת הפח אשפה הזו בשלטון הכסף הולך לצאת מפה. העשירים עשו סיבוב על כל האהבלים תומכי סגול השיער ועכשיו הכסף עובר למעבר לים
  • 66.66 אחוז למטה ומשם הקריסה הנוראית (ל"ת)
    ר45 18/05/2026 13:59
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 18/05/2026 12:14
    הגב לתגובה זו
    כניראה שהפסדתה הרבה כסף.תתנחם בזה שהתיק הפנסיוני שלך התנפח
  • לא הבנת לא בגלל אהבת נתניהו אלא בגלל השנאה העמוקה שלנו אליך וחבורתך (ל"ת)
    מאיר 18/05/2026 10:52
    הגב לתגובה זו
  • 85.
    אנונימי 18/05/2026 10:06
    הגב לתגובה זו
    לפני הפתיחה הדולר עלה כבר בכמעט חצי אחוז..השוק פתח בירידה של אחוז ובמקום שהדולר יעלה יותר...העליות בו קוזזו בחצי...שנים סיפרו לנו כאן שהקורלציה הפוכה...דולר עולה שוק יירד וההיפך אז מה קרה פתאום.
  • 84.
    אנונימי 18/05/2026 10:03
    הגב לתגובה זו
    מדברים על זה שהשוק דואג...השוק חושש..כאילו מדובר באדם אחד ויחיד. מדובר במיליוני משקיעים אז איך כולם פתאום חושבים אותו דבר
  • 83.
    צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 09:59
    הגב לתגובה זו
  • 82.
    אנונימי 18/05/2026 09:58
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
  • 81.
    רצו פקיעה חודשית גבוהה לא הולך יכסחו את השוק (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 09:53
    הגב לתגובה זו
  • 80.
    אנונימי 18/05/2026 09:05
    הגב לתגובה זו
    קחו למשל את החוזים העתידיים.. בליחה הם נסחרו בעליות. פתאום בבוקר עברו לירידה של חצי אחוז. לא פעם ראשונה שמישהו מנסה להשפיע על פתיחת מסחר בבורסות אחרות דרך מניפולציה בחוזים. בדיקה קצרה של הגרף היומי בחוזים בשנה האחרונה היתה מביאה לפתיחת חקירה מזמן
  • זה הכל בגלל שיטת הפודינג. (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 10:10
    הגב לתגובה זו
  • 79.
    אנונימי 18/05/2026 08:59
    הגב לתגובה זו
    התרגיל המסריח הזה עם החוזים חייב חקירה. פעם אחר פעם החוזים צוללים לפני פתיחת מסחר באירופה ובארץ. ידוענכבר שלחוזים יש השפעה על המסחר ויש מי שמתמרן אותם כרצונו בשיטת הספופינג
  • 78.
    כריש 18/05/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
    תזהירו אין סוף כמה כסף השארתם באזהרות שלכם בחמש שנים האחרונות ב10 שנים האחרונותאיזה מאמר עלוב של גן ילדים
  • 77.
    אנונימי 18/05/2026 08:35
    הגב לתגובה זו
    לא הייתה מעולם בישראל ממשלה כזו גרועה איך נפלת איש גיבור על במותיךאיך בשביל הכסא והמנעמים לך למשפחתך מכרת מדינה שלמה
  • חזור למאורה בקפלן (ל"ת)
    אור 18/05/2026 10:54
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    למה המניה עלתה ולמה היא ירדה שוב . אין לאף אחד הסבר (ל"ת)
    גי סי טי 18/05/2026 07:55
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    עד מתי היא תעלה לשעתיים ותרד לשבועיים (ל"ת)
    אי סי אל 18/05/2026 07:54
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    תגובה מוגזמת מאוד מאוד לדוח . אני קונה היום (ל"ת)
    גילת 18/05/2026 07:54
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    הספירה לאחור דוהרת ! בקרוב ננקה סופית מחיינו את הזוהמה ומחריבי המדינה . (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 07:52
    הגב לתגובה זו
  • 72.
    מי שבוחר ביבי מגיע לו מה שקורה פה (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 07:52
    הגב לתגובה זו
  • אוקיי אז נבחר בעבאס (ל"ת)
    בלאסטין 18/05/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    עם כזאת ממשלה גרועה ברור ירידות (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 07:44
    הגב לתגובה זו
  • כיגיע תורכם תעבירו את הבורסה לערבים (ל"ת)
    טפשמאל 18/05/2026 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    מתחילים לכן בנרץקים.נופלים. טבע. נופלת. (ל"ת)
    יצחק זמיר 18/05/2026 07:40
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    עובדים עליכם בתשואות חיוביות בפועל שקרים (ל"ת)
    טומר 18/05/2026 07:39
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    אין לקנות פה כלום שיתבוססו בדמם המוסדיים השקרנים (ל"ת)
    ליאור 18/05/2026 07:39
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    רק שורטים על פועלים ישראכרט דלק פז טבע (ל"ת)
    יוסי לבנון 18/05/2026 07:38
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    טוב שאני במאות פוטים הן תותים (ל"ת)
    ציםי 18/05/2026 07:38
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    אין מה לחפש בשוק שלנו שוק של השחלות (ל"ת)
    מני בגר 18/05/2026 07:38
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    השוק שלנו נתון לידי חקנח מעוף .לצאת ממנו דחוף (ל"ת)
    ערן ליפט 18/05/2026 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    אין מה לחפש בשוק שלנו יעקצו אתכם (ל"ת)
    ברוך 18/05/2026 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    המלצות זבל על הבנקים הביאו מצב הפוך .ירידות (ל"ת)
    חיים 18/05/2026 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    להתרחק מהשוק המחורבן שלנו. הזהרתי כבר לפני שבוע (ל"ת)
    רוני 18/05/2026 07:36
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    אנונימי 18/05/2026 07:19
    הגב לתגובה זו
    היא במחיר נמוך היסטורית. יש לה עוד הרבה לאן לעלות
  • מעניין מי מסמן דיסלייק (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    יאיר . נ 18/05/2026 07:10
    הגב לתגובה זו
    וגיבורת העל עדיין בסוויטה שבבונקר האטומי
  • אנונימי 18/05/2026 08:50
    הגב לתגובה זו
    תיתפוצצו במחראה
  • 58.
    מר בטחון וקלקלה 0000000000000000000000000000000000000000000000 מוחלט ! (ל"ת)
    יאיר . נ 18/05/2026 07:08
    הגב לתגובה זו
  • אנטנימי 18/05/2026 08:51
    הגב לתגובה זו
    הגמד הבור החלול נטול הבגרות והמסית הלאומי
  • 57.
    תקנו דולר. אי אפשר לווסת לנצח. ביום אחד יקפוץ 3 אחוז (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 06:29
    הגב לתגובה זו
  • הבעיה שאין ויסות (ל"ת)
    קשקשני 18/05/2026 10:57
    הגב לתגובה זו
  • אם לדייק אז לקנות מניות אמריקיות שרחוקות 3050 אחוז מהשיא פלוס דולר חלש ולחכות........ (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 08:52
    הגב לתגובה זו
  • אבל נשקל המטבע החזק בעולם. חחחחחלל (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 08:20
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    סקר מנדטים של המגיבים כאן כולל לייקים נצחון מוחץ לליכוד (ל"ת)
    איציק V 18/05/2026 06:06
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    חיים 18/05/2026 05:28
    הגב לתגובה זו
    הזדמנות השבחה בקריות ובלי סיפורים תראו את מגמה עליות
  • 54.
    עליית המדד רומזת שהפחתת הריבית מתרחקת ואולי אף תשוב לעלות עוד השנה. זה אמור לתמוך במניות של הבנקים (ל"ת)
    ייתכן שהפיננסים יעלו מחר 17/05/2026 21:50
    הגב לתגובה זו
  • יוריד בחצי את הריבית (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 08:04
    הגב לתגובה זו
  • חודשים ואף שנים תימשך המלחמה באירן והתיק נופל על הבלונדיני (ל"ת)
    עושה חשבון 18/05/2026 07:41
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    בנימין 17/05/2026 20:57
    הגב לתגובה זו
    בעיקר 24 שש טכנולוגיות חברת תשתית מסחר אלגוריתמי נראה מבטיח
  • 52.
    בנימין 17/05/2026 20:54
    הגב לתגובה זו
    חברה מאוד מאוד מעניינת מתחת לרדאר
  • 51.
    ממשלת הדמים מ 1.1.2023 4706 נרצחים 49000 פצועים 55000 טילים . (ל"ת)
    יאיר . נ 17/05/2026 18:48
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 18/05/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
    הרי הוא האחראי הבלעדי למה שקרה.
  • אנונימי 17/05/2026 21:50
    הגב לתגובה זו
    כמה נרצחו בעקבות טבח אוסלו שהמיט עלינו האספסוף השמלאני המטורלל ! מזלנו שאתם מיעוט שהולך וניכחד
  • 50.
    אנונימי 17/05/2026 18:13
    הגב לתגובה זו
    לצערנו כל המדד שפורסם הוא בלוף שלא משקף כלום ראו למשל כמה עלה מדד הבניה לעומת עלית עלויות הבנייה האמיתיות.
  • 49.
    צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    אנונימי 17/05/2026 17:36
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
  • 47.
    הכל יפול מחכים למלחמה טפי (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 17:28
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    בן גיגי מכלוף 17/05/2026 16:57
    הגב לתגובה זו
    סוף עידן העשקאות בנימין נתניהו תוך שנה עוזב לצערי השמאלנים הטפשים רוב העשרים נכסם ירד בחצי.בעשור הקרוב בכל יקרוס ביקר נדלן ומניות.מי שהיה מעל פני המים חברת תרופות. זה היה עונש לעם ישראל שאן להם עגיון וחמלה.
  • 45.
    חודע דבר 17/05/2026 16:47
    הגב לתגובה זו
    שימולב...... רחפנים ביבי אמר למצא פתרון מהיר יעלה כמה שיעלה..... ומי המוחה בארץ נכון....לאסווף חזקקקקקקקקק
  • מ. כהן 17/05/2026 17:26
    הגב לתגובה זו
    לריחוף של נקסט ויזן כמו לריחוף של הבורסה כולה.
  • 44.
    450% ויותר עליות בדיור 235% בשכירויות 280% בהוצאות לבריאות . (ל"ת)
    מר קלקלה 17/05/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אנונימי 17/05/2026 15:22
    הגב לתגובה זו
    מה זה תעמולת בחירות לשמאל
  • אנונימי 17/05/2026 17:15
    הגב לתגובה זו
    ולמה אתה סתם מקשקש כאן ומנסה להכפיש כאן סתם אנשים על לא עוול בכפם.אם אתה עצבני על המסחר אז תצא מהבורסה ואל תאשים סתם.
  • איציק אנחנו מנסים שנים להפטר מהפריוילנטים שציינת עזיבה שלהם תהיה רווח לעם ישראל (ל"ת)
    נאור 18/05/2026 10:59
  • ההערכה הרווחת היא שבחירות שבהם ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה כי הם יובילו להגירה של קבוצה מאוד איכותית (ל"ת)
    איציק V 18/05/2026 06:04
  • דוד 17/05/2026 20:22
    כנראה שהינך חסיד של משק סוציאליסטי כמו בימי מפאי העליזים.רק משק חופשי כפי שהנהיג הליכוד שינה את התמונה.
  • 42.
    חוסל מספר 1 בחמס ...מחר עליות גדולות כמו תמיד אחרי חיסול בכיר (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 14:50
    הגב לתגובה זו
  • מ. כהן 17/05/2026 17:05
    הגב לתגובה זו
    כל החזקה בכל המניות ויפה שעה אחת קודם.
  • 41.
    אזרח צופה מהצד 17/05/2026 13:30
    הגב לתגובה זו
    בלתי נתפס איך העיתונאים ובלל התקשורת מכרו את נשמתם לשטן !!!הם כבר לא יודעים מה הם כותבים העיקר שהם נגד ביבי
  • הפעם זה מיוחד ביבי כבר לא קוסם ברור שזה משפיע (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 16:44
    הגב לתגובה זו
  • לשיטתך הוא היה קוסם עד עכשיואז מה ימנע ממנו להמשיך (ל"ת)
    דוד 17/05/2026 20:24
  • אנונימי 17/05/2026 15:17
    הגב לתגובה זו
    שגם הטבח בשביעי באוקטובר זו אחריותו כמו שהכלכלה העולה היא באחריותו.
  • אנונימי 17/05/2026 17:55
    כנופיית דגנרלים שמלאנים אפסים רופסים ונוכלים בוגרי קרן וקסנר הארורה שמידרו את ראש הממשלה הבנתם טרולי מחראת קפלן !!
  • 40.
    אנונימי 17/05/2026 12:35
    הגב לתגובה זו
    בשווי 14 מיליון שקלים יש לה 2 חברות בנות מעניינות 1. קופטר ווטר טכנולוגיות שפיתחה שיטה ייחודית לטיהור מים דרך יוני נחושת חד ערכיים יש כאן פוטנציאל בלתי נגמר לחברה ישראלית כחול לבן.2. חברת 24 שש טכנולוגיות שפיתחה תוכנה אלגוריתמית למסחר וכבר מסחרה אותה לחברה שוויצרית השבוע.
  • 39.
    משה 17/05/2026 11:00
    הגב לתגובה זו
    תזכרו בתקופה הקרובה בשורות מצויינות לרציו...
  • אמן 17/05/2026 13:39
    הגב לתגובה זו
    אמן אחי. לא ברור איך עם כאלה רוחים רציו נמוכה 30 אחוז מהשיא שלה לא הגיוני
  • 38.
    אנונימי 17/05/2026 10:12
    הגב לתגובה זו
    המאניה איטית ומתמשכת הדיפרסיה קץ היקום קריסת השוק וכולי מהירים כמו סכין.ברם אולם אבל אם מחר יהיו עליות הופ כלום לא קרה דבר ומיד יסבירו שפנינו לעוד עליות רבות אין קץ.
  • אנונימי 17/05/2026 21:38
    הגב לתגובה זו
    מספיק יום עליות משמעות אחד אחרי חודשיים של ירידות ואפשר להחזיר הכל ואפילו להיות מורווחים. ככה פועלת הבורסה
  • 37.
    רפאל 17/05/2026 09:33
    הגב לתגובה זו
    אני אישית רואה גם פוטנציאל בדלק קבוצה...... בפרט אם ובמידה העיניינים עם אירן יתחממו שוב... גילוי נאות מחזיק את שתיהן
  • אנונימי 17/05/2026 12:36
    הגב לתגובה זו
    לא מחפשים חברות ששוות מיליארדים ללא אפסייד. מחפשים חברה כמו בלו וייב בעלת שווי זעום עם פוטנציאל להתפתח בגדול
  • 36.
    פועלים (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 08:51
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    דורי 17/05/2026 08:40
    הגב לתגובה זו
    השוק יורד כי הזרים מעריכים שביבי ינצח למרות כל הסקריםיש לכם את זה ביותר הזויהשוק מתממש קצת אחרי חודש מטורף.כנסו חזרה למערת הדובים.
  • סקירה מחוברת לקרקע 17/05/2026 21:45
    הגב לתגובה זו
    זוכר את 2023. זוכר שביבי החל עם לקדם הפיכה משטרית שגררה מחאות ופגיעה בכלכלה. הורדת דירוג אשראי פעמיים. היה גם איזה מגהפיגוע ומלחמות בזו אחר זו. כלכלת ישראל לא חזקה בזכות נתניהו אלא למרות נתניהו. וההערכות הן ובצדק שאם הוא יתעקש לחדש את ההפיכה המשטרית והפיכתנו לדיקטטורה זה ימוטט את הכלכלה
  • 34.
    יאלה...התחילו להריץ את נייס.. (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 07:47
    הגב לתגובה זו
  • מה הקשר להריץ יש בנייס פוטנציאל.... (ל"ת)
    רפאל 17/05/2026 09:34
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 17/05/2026 08:13
    הגב לתגובה זו
    הדוחות טובים. החברה קיבלה לאחרונה חמש הצעות לרכישת אקטימייז לפי שווי של לפחות 2.5 מיליארד דולר שיעלה בשלב ההתמחרות הבא. חברת הביטוח הראל זיהתה וניצלה את מחירי השפל וביצעה מסע רכישות אגרסיבי בהיקף של כ 220 מיליון שח.
  • 33.
    אנונימיאילן1 17/05/2026 07:27
    הגב לתגובה זו
    מי שמשקיע לטווח ארוך ממליץ על תחום האנרגיה המתחדשת .
  • בדיוק להפך מניית נייס נסחרת בשפל שלא היה כדוגמתו למרות נתונים מצויינים והפוטנציאל מכאן רק למעלה. (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    אנונימי 17/05/2026 05:19
    הגב לתגובה זו
    כל סחורה מטבעות מניות נכסים חייבים תיקונים לעליות מוגזמות זה טוב ובריא לשווקים כדי להחליף ידיים ולהמשיך לעלות בעתיד
  • 31.
    Crazych 17/05/2026 05:13
    הגב לתגובה זו
    הצליחה למסחר השבוע את תוכנת האלגו שלה לחברת ענק שוויצרית. חברה בת של בלו וייב בשם 24 שש טכנולוגיות פיתחה תוכנה אלגוריתמית למסחר במטבעות. מחזיק בהצלחה
  • 30.
    אורי 17/05/2026 00:48
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה אתם מקשקשים נתניהו בשלטון הבורסה מזנקת והכלכלה פורחת אז למה שיברחו מפ אנשים איכותיים והייטק
  • 29.
    אנונימי 17/05/2026 00:39
    הגב לתגובה זו
    כל הסחלה של הארץ
  • 28.
    אנונימי 17/05/2026 00:33
    הגב לתגובה זו
    הבטחוניות שוב יעלו אני אוסף השבוע כמה חברות פצצה במחיר זול מאוד מהגדולה שבהם ועד הקטנות שהם בכלל לפני תור הזהב של שנים
  • 27.
    אנונימי 16/05/2026 23:43
    הגב לתגובה זו
    הבוגד הקטארי ייכנע לטבע ויחזיר את נשמתו השחורה עוד במהלך הקיץ.ביביסטים נחותים אם מיליון של הטופ יעזבו לא יישאר לכם כל סיכוי וטורקיה תכניע אתכם סופית.
  • ומה עשו 2 השלומיאלים בממשלת הביזוי לא המשיכו להזרים כספים לעזה (ל"ת)
    דוד 17/05/2026 20:31
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 17/05/2026 17:58
    הגב לתגובה זו
    ליבם של מחבלי מחראת קפלן כת מטוררפת שהולכת וניכחדת חלומות באספמיה שמלאנים מטורללים.
  • 26.
    התחזקות השקל תתבטא בדיווחים חלשים (ל"ת)
    ליבלה 16/05/2026 22:56
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    נייס ..... 16/05/2026 22:43
    הגב לתגובה זו
    עיניין של זמן וסבלנות....לאלה שרצים למרחקים ארוכים
  • מדויק. המנייה נשחטה על ידי עדר של חסרי הבנה וסבלנות. (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 07:56
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    ביס בביז 16/05/2026 22:37
    הגב לתגובה זו
    הירידות של אלביט מערכות משוללות מציאות כאשר היו לה ויש לה עסקאות רווחיות מאוד. לכן היא במחיר מציאה והירידות נןבעות ממימושים עמוקים שנוצרו עקב עליות מטורפות שהיו בחודשים שנה אחרונה. ביום שני היא תתחיל בירידות וזו ההזדמנות הכי טובה לקנות לפני מרתון עליות. אולי הזדמנות אחרונה. החברה תראה רווחים בקרוב בדוחות
  • שורט אלביט 17/05/2026 10:10
    הגב לתגובה זו
    היא יכולה להסחר גם במכפיל 30. המשמעות היא שהאחזקה שלך תחתך בחצי. לשיקולך.כרגע עדיף למכור את אלביט.
  • 23.
    אנונימי 16/05/2026 22:37
    הגב לתגובה זו
    תגידומה זה השטויות האלהמי הכתב הזרים צופים שביבי ינצח לכן מוציאים כסףנראה לכם שמישהו מאמין לכם
  • 22.
    מידוף 16/05/2026 22:13
    הגב לתגובה זו
    הכל השארות
  • נכון..השארות בביצה בבוץ ובחרה.. (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 09:39
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    אנונימי 16/05/2026 22:00
    הגב לתגובה זו
    לא מבין שאינו מבין. ביבי אבי אבות הכלכלה החופשית והצמיחה במשק. שיחרר את המדינה מהפנקס האדום. השכל הישר של הכתבה מהאובססיה רלב. תת רמה.
  • 20.
    אנונימי 16/05/2026 21:41
    הגב לתגובה זו
    יאללה תעופו כבר ותפסיקו לאייםקבוצה איכותית פחחחחח
  • 19.
    כמה שטויות ברצף. ביבי ינצח ותהיה הגירה לאן מי מחכה ליהודים ואיפה (ל"ת)
    אדם חושב 16/05/2026 21:32
    הגב לתגובה זו
  • לארהב חבוב לארהב (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 23:46
    הגב לתגובה זו
  • פשששש כנראה שאתה תלוש מהמציאות (ל"ת)
    דוד 17/05/2026 20:32
  • אנונימי 17/05/2026 18:02
    אל תחזרו !! תהנו מהמוסלמים והאנטישמיות.
  • 18.
    מאיר 16/05/2026 21:24
    הגב לתגובה זו
    השוק הישראלי מפספס בענק את מניית אורמד הדואליות היא הולכת ומטפסת בנאסדק משבוע לשבוע. ערך הנכסים שלה גבוה פי כמה מערך המניה ובישראל כמעט ולא מסקרים אותה.
  • 17.
    אמיר 16/05/2026 21:13
    הגב לתגובה זו
    לכו כבר בעיקר לגרמניה יש שם רכבות טובות ומקלחות מעולות .בדוק
  • אנונימי 17/05/2026 18:15
    הגב לתגובה זו
    מקלחות גזים היו רק בפוליןלא פלא שאנו לא יורדים
  • גם הסבון בחינם (ל"ת)
    אנונימימתי מבני ברק 17/05/2026 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    דצמבר ינואר 2027 תחילת המפולת העולמית . (ל"ת)
    גזרו ושימרו ! 16/05/2026 21:04
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    משה 16/05/2026 21:03
    הגב לתגובה זו
    אם ביבי ינצח זה יעשה רק טוב למשק ולבורסה
  • 14.
    נייס שבוע טוב וטיסה נעימה קנינו כרטיסים לביזנס קלאס. (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 21:00
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אם ביבי 16/05/2026 20:41
    הגב לתגובה זו
    ההיי טק יהגר ולמשרדים הנטושים יגיעו אנשים שאוכלים גת
  • אנונימי 18/05/2026 12:56
    הגב לתגובה זו
    ביבי הוא המשיח שלא בא ולא מתקשר
  • דוד 17/05/2026 20:35
    הגב לתגובה זו
    ההיטק יברח אינטל הולכת להקים מתחם ענק בקריית טבעון.תעסיק כ10000 עובדים כמות גדולה פי כמה ממרבית חברות ההייטק בארץ.
  • ביבי 17/05/2026 13:42
    הגב לתגובה זו
    לך ושכמותך כל ההזויים שהעבירו את ההשקעות שלהם לחול בזמן המלחמה הפסידו מי שנשאר הרוויח בגדול. הבנת
  • אנונימי 17/05/2026 08:59
    הגב לתגובה זו
    לקיבינימאט ואל תחזרו עשיתם זאת בעבר וחזרתם לארץ על ארבע.
  • 12.
    אנונימי 16/05/2026 19:36
    הגב לתגובה זו
    אם ביבי ינצח...אם ירד גשם...אם חיזבאללה ישלח טיל...די באמת די..נמאס. מה שקובע בסוף זו החלטה של מספר גופים גדולים מספיק והדבר היחיד שצריך לבדוק זה אם אין תיאום כזה או אחר ביניהם או מניפולציה מסוג שונה
  • משקיע קטן 16/05/2026 20:54
    הגב לתגובה זו
    אפשרות אחת היא מניפולציה של גופים גדולים או פעילות עוינת של משקיעים זרים שמנסים להוריד את הבורסה.
  • 11.
    שעלתה הבורסה 3 שנים כתבתם בגלל ביבי (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אח 16/05/2026 19:34
    הגב לתגובה זו
    יעזבו את הארץ אם ביבי יבחר .מי מתרגש מזה .יש מספיק אנשים הייטק ימניים איכותיים רק הם בארון כי יפטרו אותם.ואני אחד מהם
  • עוד חמצן 17/05/2026 22:17
    הגב לתגובה זו
    אבל הסיכוי שנתניהו ינצח אפסי. איזה יהודי יצביע לו אחרי ה710
  • תזכיר למרעילי הבארות שאינטל הולכת להקים מתחם ענק בקרית טבעון. (ל"ת)
    דוד 17/05/2026 20:36
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עוד רעל ממש יעזבו את הארץ (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    שלח 48 16/05/2026 19:17
    הגב לתגובה זו
    מימוש הזרים נובע בעיקרולעניות דעתיממחיר הלולר ואו היורוניצול השער הנמוך ביותר מ 30 שנה הרווחים בבורסהמגדילים משמעותית את הרווחץעל החלק הראשון משלמים מס מוגבל של 25% על הפרשי השער לא..........אז למה לא לממש הזדמנות מיוחדת
  • 7.
    להוריד 20 אחוז לא לדשדש (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 19:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יעקב 16/05/2026 18:51
    הגב לתגובה זו
    חברה מעולה בצמיחה חזקה וחוזים ארוכי טווח עם כול גופי הביטחון מכפיל 8 עם מיל 100 מיליון שח בקופה ניסחרת במחיר בדיחה
  • 5.
    איציק 16/05/2026 18:23
    הגב לתגובה זו
    פעם איום בירידה היה מרתיע היום אני אומר לכו לשלום טוב לנו וטוב לכם רק לכו.... ועל אפעם וחמתכם נעביר את הרפורמה המשפטית
  • 4.
    דודי 16/05/2026 18:18
    הגב לתגובה זו
    כי אחרת הדולר היה עולה ולא נשאר סביב 23.90 עד 3.92
  • 3.
    יאיר 16/05/2026 18:11
    הגב לתגובה זו
    אנחנו אחרי שנים של טיסה מטורפת ומצד שני ההערכה היא שבחירות בהן ביבי ינצח יהיו קשות לכלכלה. רגע ביבי לא היה פה בשנים של הטיסה המטורפת רק ביבי!
  • יאללה 16/05/2026 20:22
    הגב לתגובה זו
    אנשי ההיטק הצילו וממשיכים להזרים מיליארדים שרובם הולכים לבטחון ולאנטי ציונים כמו החרדים.
  • דוד 17/05/2026 20:41
    רק משק חופשי שינה את הכלכלה בארץ.משק חופשי הינו אחד מאבני היסוד של האידאולוגיה של הימיןלעומת המשק הסוציאליסטיריכוזי של השמאל.ראינו איך נראו אותן מדינות במזרח אירופה שדגלו בסוציאליזם ולאחר נפילת הקומוניזם עברו להתנהל כמשק חופשי הפתוח להשקעות מכל רחבי העולם.
  • אנונימי 17/05/2026 00:07
    יאללה אפס אפסאפס !
  • 2.
    לידיעת מר סימני קריאה נייס חוזרת עם ארביטראז חיובי 4.32% ולצערך תזנק בפתיחה. (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 18:10
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 17/05/2026 12:48
    הגב לתגובה זו
    החלטתי הפעם להגיב ולהבהיר לך שבאופן אישי אני כן בעד נייס ובאופן אישי אני מופסד הרבה מאוד על הנייר הזה ואני גם רוצה כמובן שהוא יעלה חזק!!!אבל יחד עם זאת אני נגד כל הפמפפנים והמריצים אשר גורמים דווקא נזק לכל המשקיעים בנייס!יפה שתיקה לחכמים!
  • אנונימי 16/05/2026 20:51
    הגב לתגובה זו
    הדוחות טובים. החברה קיבלה לאחרונה חמש הצעות לרכישת אקטימייז לפי שווי של לפחות 2.5 מיליארד דולר שיעלה בשלב ההתמחרות הבא. חברת הביטוח הראל זיהתה וניצלה את מחירי השפל וביצעה מסע רכישות אגרסיבי בהיקף של כ 220 מיליון שח.
  • נייס 17/05/2026 13:44
    צריך לחכות קצת שתתיצב
  • 1.
    לא הכל מפולת 16/05/2026 18:01
    הגב לתגובה זו
    חייב להישחק כך או אחרתהבנקים והביטוח והנדלן בתור מובילי העדר שאלו את ניוטון ופיבונאצי