הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

הכוכב הבא ניצחה את הערב; 6.2% למכבי ת"א ביורוליג

'הכוכב' רשמה 15.9%, ב-6 נק' יותר מאשר 'מהפכה במטבח'. 1.8% לחדשות ערוץ 20, בדיוק כמו למהדורת ערוץ 9
אלכסנדר כץ | (2)

הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) מובילה את טבלת הרייטינג היומית עם 15.9% בקרב היהודים ו-420 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הניבה מהפכה במטבח (רשת 13) 9.9% (289K).

 

תכנית המקור (ערוץ עשר) עם תיעוד חקירותיו של ניצב בדימוס ברונו שטיין, רשמה 6.2% (163K), משחקה של מכבי תל אביב ביורוליג נגד בודוצ'נוסט (ערוץ הספורט) רשמה 4.4%, טיול אחרי צבא (כאן 11) הסתפקה ב-2.1% (58K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.

'חי בלילה' (קשת 12) - 10.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 4.3%, שידור חוזר של 'כולם אוהבים את אביבית' (רשת 13) - 3.6%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.1%,

ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.5%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.8%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 5.8%,

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) זכתה בנקודה פחות - 4.8%,

'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.5%,

בדיוק כמו 'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.5%,

התכנית 'יום' (ערוץ 9) שמשודרת בשעות 17:00-20:00, קיבלה 1% (3.9% בקרב דוברי הרוסית).

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת רשמה 13.3% (374K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.3% (218K)

(בחישוב מצרפי: 21.6% ו-592K).

חדשות עשר הניבה 7.6% (208K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.5% (89K),

חדשות ערוץ 9 רשמה 1.8% (בקרב המגזר דובר הרוסית: 9.2%),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.8% (39K).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    "תעשייה" גוועת, מאות מפוטרים, נאר רק לברוח (ל"ת)
    שעמום 10/01/2019 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תאגיד מביך (ל"ת)
    ענת 10/01/2019 10:45
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.