מכללת לוינסקי לחינוך
צילום: יח"צ

לפתוח מחברות: תקציב הפרסום של מכללת לוינסקי יוצא למכרז

פרסום ראשון: המכללה עבדה ב-5 השנים השנים האחרונות עם משרד גוד-וואן שהעניק שירותי רכש מדיה. כעת מחפשת משרד או שניים לטיפול בתקציב שמוערך ב-3 מיליון ש'
אלכסנדר כץ | (1)

לאחר 5 שנים בהן עבדה המכללה עם יועץ פרסום ורכש מדיה, מכללת לוינסקי לחינוך מוציאה את תקציב הפרסום וניהול המדיה הדיגיטלית למכרז חדש - כך נודע לאייס. על פי הערכות, תקציב הפרסום וניהול המדיה הדיגיטלית של המכללה עומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה, וכולל את כל שירותי הפרסום והמדיה הדיגיטלית.

 

המכרז מיועד לאתר משרד פרסום המתמחה בדיגיטל עם זרועות בתחום האסטרטגיה, ניהול מדיה, קריאייטיב, תכנות ועוד. אופציה נוספת מבחינת המכללה הוא לגייס 2 משרדים - האחד שיתמקד באסטרטגיה, תכנון קופי וקריאייטיב, והשני עם התמחות ברכש וניהול מדיה דיגיטלית.

 

ב-5 השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד גוד-וואן, שמתעסק בפועל ברכש מדיה, והעניק גם ייעוץ למכללה בנושאי פרסום ושיווק. במכרז החדש ייבחנו המציעים לפי הפרמטרים הבאים: התרשמות ממקצועיות ההגשה; והתרשמות מתיק עבודות - חשיבה אסטרטגית, פתרונות קריאייטיבים, מידת החדשנות והיצירתיות.

 

יתרון משמעותי יינתן למציעים בעלי ניסיון בתחום השיווק והפרסום של מוסדות להשכלה גבוהה. במכללה אומרים כי "ענף ההשכלה הגבוהה הופך משנה לשנה למאתגר יותר, לכן המשרד שיבחר יידרש לידע רחב בענף ולחשיבה מחוץ לקופסה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לקוח מזעזע (ל"ת)
    לקוח מזעזע 07/11/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.