יוסי הדר, רדיו ארץ
צילום: יח"צ

רדיו ארץ: אולפן חדש, רצועות נוספות וקמפיין פרסומי

פחות משנה לאחר שהושקה תחנת הרדיו האינטרנטית ע"י יוצא רשת ב' יוסי הדר, היא מוסיפה רצועות שידור נוספות ועלה עם קמפיין בעשרות אלפי שקלים
אלכסנדר כץ | (1)

תחנת הרדיו הדיגיטלית רדיו ארץ עוברת לשדר מאולפנים חדשים בחולון, ובמקביל גם תשיק קמפיין פרסומי חדש. התחנה הוקמה לפני פחות משנה על ידי מגיש רשת ב' לשעבר, העיתונאי יוסי הדר, והיא משדרת באינטרנט ובאמצעות אפליקציה ובפייסבוק.

 

מאז השקתה בדצמבר האחרון, היא שידרה מיפו וכעת עוברת לאולפן בחולון. עם המעבר הזה, גם יתווספו מספר תכנים חדשים ללוח השידורים, בהם סדרת הפודקאסטים '15 דקות' בהגשתם והשתתפותם של אנשי אקדמיה ותקשורת; התכנית 'ישראלים מספרים' - שיחות בשידור חי עם מאזינים ישראלים מכל העולם בהגשת העיתונאי נועם ניר; 'תיבת נועם' - תכנית מוזיקה שבועית בהגשתו של היסטוריון הרוק נועם רפפורט; והתכנית 'סינימה ארץ' בה יסקור מדי שבוע עיתונאי הקולנוע אלברט גבאי את עולם הקולנוע.

 

על המעבר לאולפן חדש והשקת תכניות חדשות, ברדיו ארץ משיק גם קמפיין פרסומי חדש באתרים, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "מדברים – מתחברים". על פי הערכות, ההשקעה בקמפיין תעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תחנה מצויינת!! מוזמנים לתרום https://headstart.co.il/pr (ל"ת)
    יוני 05/05/2019 20:56
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.