בלי בושה: הצ'כים העתיקו את הפרומו הישראלי של הישרדות
ברשת 13 התפלאו לגלות בימים האחרונים פרומו מצ'כיה לתכנית הישרדות. הסיבה לפליאה היא הזהות הכמעט מוחלטת שלו לפרומו שרשת הפיקה לקראת השקת הישרדות אצלה, לאחר המעבר מערוץ 10.
הישרדות הונדורס שעלתה בסוף 2015 ברשת, הסתיימה בזכייתו של לירון 'טילטיל' אורפלי. בדצמבר 2016 עלתה עונה חדשה של הישרדות צ'כיה, והפרומו לקראת העלייה הועתק לכאורה מהפרומו של רשת. הנה סרטון בו הצמדנו את 2 הסרטונים כדי שאפשר יהיה לראות את הדמיון המדהים בין הסרטונים.
את העונה השביעית של הישרדות ישראל, הראשונה ברשת, הפיקה CASTAWAY, שגם הפיקה את שאר העונות, כולל זו האחרונה ששודרה כבר בערוץ רשת החדש - רשת 13.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשת שוקלים כעת האם לפנות לאפיקים משפטיים בנוגע להעתקה של הפרומו.
- 6.התוכנית בערוץ 10 הייתה הרבה יותר טובה (ל"ת)בזכות האותנטיות 23/01/2018 16:10הגב לתגובה זו
- 5.נו באמת... 17/01/2018 09:56הגב לתגובה זוהבושה??? כל תוכנית פח בערוצים המסחריים הועתקה מתוכניות ריאליסטי בחו'ל הבושה נעלמה מזמן
- 4.והישראלים לא העתיקו את הפורמט מאחרים ? (ל"ת)יעקב 17/01/2018 07:11הגב לתגובה זו
- 3.אליהו 16/01/2018 21:02הגב לתגובה זופסים משפטיים? חיים בסרט שם.
- ?? (ל"ת)אליהו ב' 17/01/2018 08:24הגב לתגובה זו
- 2.שטויות, זה פורמט וכל אחד לוקח מעט מהשני. מספיק עם החרטות (ל"ת)דנה 16/01/2018 17:43הגב לתגובה זו
- 1.לדעתי הם היו תחת הרושם שמותר להם ויש זכויות... אחרת היו מנסים לשנות משהו... (ל"ת)רק אומר 16/01/2018 16:19הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.