שריפה מכוניות שרופות חיפה
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
רייטינג

המצב נרגע, הרייטינג מזנק: מהדורות חזקות - וגם הפריים

נתוני צפייה גבוהים נרשמו ל'חדשות סוף השבוע', 'המגזין', 'אולפן שישי' ו'פגוש את העיתונות'. 'מהפכה במטבח' ו'גב האומה' התחזקו. ביום ו': 'סיבה למסיבה' חזרה, האם בערוץ 1 חוגגים?
אלכסנדר כץ |

השריפות ברחבי המדינה החלו להיחלש, וערוצי הטלוויזיה חזרו ללוחות שידורים רגילים יחסית. מהפכה במטבח (רשת, ערוץ 2) קיבלה 28.2%, יותר מנקודה מאשר קיבל הפרק בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, גם ערוץ 10 התחזק כאשר גב האומה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2% מול 10.4% לפני שבוע.

 

'הקול של שלומי שבת' (קשת, ערוץ 2), התכנית לקידום חזרה של The voice, הניבה 19.1%, 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשמה 6.9%. שידור חוזר של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניב 11.8%, שידור חוזר של 'הרוסים' (ערוץ 10) ניפק 2.7%, ואחריו שידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'המסעדה של שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8.7% ואחריה 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) שרשמה 16.4%, שיא מאז ינואר השנה. מנגד קיבלה 'המטה המרכזי' (חדשות 10) 7.8%.

 

בגזרת החדשות: מהדורות החדשות רשמו נתוני צפייה גבוהים בשל האירועים. 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) רשמה נתון גבוה של 24.8%, אבל גם בערוץ 10 יכולים להיות מרוצים עם 12% ל'המגזין' - שיא מאז אוקטובר 2015. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) ניפקה 4.5%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 10) עם 4.1%.

 

 

יום ו'

 

 

הטוב מכולם  (רשת, ערוץ 2) ניפקה 13.1%, מול שי בשידור (ערוץ 10) עם 7.3%, והרוסים (ערוץ 10) עם 3.7%. סיבה למסיבה (ערוץ 1) עם רבקה מיכאלי, שחזרה ל-4 פרקי ספיישל מיוחדים לאחר 25 שנה, הניבה 4.2%.

 

שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) הניב 8.1%, שידור חוזר של 'הקול של אברהם טל'  (רשת, ערוץ 2) רשם 4.6%, שידור חוזר של 'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) קיבל 3.7%, ולקט של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 14.3%, מול 7.1% לזו של 'שישי' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) שנמשכה עד 21:45, רשמה 17.4% נאים מאד. מאידך הניבה 'שישי' (ערוץ 10) עם 8.2%. 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 3.6%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.