בנוסף לפורמטים שלה שמופצים: שמש זכתה בתחרות פיץ' במיפ
העיתונאית ואשת התקשורת ליטל שמש רושמת הצלחה גם ביריד מיפ. שמש זכתה אמש (יום ג') בתחרות פיץ' רשמית של היריד בשיתוף עם חברת ההפצה הבינ"ל Red Arrow International, כשהציגה את הפורמט שלה Last chance to run. הבוקר נפגשה עם סגן נשיא החברה מייק טימרמן והציגה לו את הרעיון.
הרעיון לפורמט Last chance to run אותו הציגה בתחרות שנערכה בפעם הראשונה, הוא מתחום ה-factual entertainment, והוא עוסק בזוגות ומערכות יחסים. לתחרות אתמול הוזמנו באמצעות הרשתות החברתיות יוצרים מכל העולם להציג את הרעיונות שלהם במה שהם כינו elevator pitch עם פיץ' שבוצע בתוך מעלית. כל הרעיונות הוצגו בפני בכירי החברה. הזכייה של שמש אף צוינה בניוזלטר הרשמי של מיפ שהופץ היום בצהריים.
ביריד מיפ מוצג 2 פורמטים אחרים של שמש, להם כבר הופקו טריילרים ומופצים על ידי 2 חברות זרות – אמריקאית וטורקית. הפורמט הראשון הוא הדוקו-ריאליטיCome to bed שזכה לפני כחצי שנה בתחרות הפורמטים Small world Big Ideas שנערכת בשיתוף חברת Small World האמריקאית ויריד מיפ. התחרות התקיימה בקייב והפורמט מופץ כעת על ידי Small World.
התכנית השנייה של שמש במיפ היא תכנית בישול בשם Cook for the Chefs אותה מפיצה חברת ההפצה הטורקית Global Agency. הפורמט אותו תפיץ מבוסס על תכנית בישול רבת משתתפים המשלבת אלמנטים תחרותיים.
לצד פיתוח הפורמטים, ליטל שמש משמשת כמגישת תכניות בערוץ 20 ומגישת החדשות של אתר ישראל היום. היא גם פעילה בתחום ההסברה הישראלית ברחבי העולם.
- 6.קארנוני 20/10/2016 01:23הגב לתגובה זועוד ריאליטי לטמטם את מוחם של הצופים? כה רדוד וחסר עניין. למה לתקשר את זה?
- 5.בנציון 20/10/2016 01:20הגב לתגובה זוקצת נמאס ממנה, ביחוד אחרי הסלפי האומלל ההוא
- 4.צזר 19/10/2016 17:48הגב לתגובה זווגם את הרגשות, כמובן.
- 3.שירי 19/10/2016 15:36הגב לתגובה זושני פורמטים בהפצה, ושלישי בדרך - כל הכבוד על היוזמה ועל היצירתיות
- 2.עפה על עצמה בצורה מביכה. מספיק (ל"ת)נורי 19/10/2016 15:25הגב לתגובה זו
- גיל 19/10/2016 15:37הגב לתגובה זוואתה גם מגיש בטלוויזיה, ועושה הסברה בעולם, וכותב בעיתונות. כל הכבוד לך שאתה יודע ללכלך מאחורי המקלדת בלי להזדהות. כבוד. חג שמח לך ולכולם
- 1.כל הכבוד (ל"ת)אמיר 19/10/2016 14:20הגב לתגובה זו

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7