היינו במפגש אינטימי עם לארי קינג: "לא יודע אם התקשורת היום מייצרת כישרונות"
בצעדים מדודים ושלייקעס, צעד אמש (יום ד') לארי קינג למפגש אינטימי מצומצם עם אנשי תקשורת, בשולי כנס פורום הפיס לחינוך במדיטק בחולון, שמגיש הטלוויזיה האמריקאי היה אורח הכבוד שלו. זה הביקור הראשון שלו בישראל מזה 20 שנה, והוא לא מפסיק להרעיף על המדינה מחמאות וגם לתעד את הביקור בחשבון האינסטגרם והטוויטר שלו.
הוא בן 82, חד כתער, מקדיש זמן לשיח ער, עונה לשאלות על ההסכם עם איראן, הבחירות האמריקאיות ואפילו על התהיות לגבי פעילות ה-BDS הענפה בארה"ב. בין העיתונאים שנכחו במפגש היו נחמה דואק מידיעות אחרונות, עורך מגזין ליברל רותם דנון, סטיב שומכר - עורך ג'רוזלם פוסט, מגישת תכנית הבוקר של 'רשת', הילה קורח, וגם נציגים לפוליטיקה הישראלית - השרה גילה גמליאל, ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג וח"כ ד"ר ענת ברקו.
במהלך הקריירה הארוכה שלו, ראיין קינג אינספור מרואיינים, ובהם כל ראשי הממשלה הישראלים, "למעט בן גוריון". ממרומי ניסיונו, יש לו דעה מוצקה על התקשורת: "אין דבר שקורה היום בעולם שכולם לא יודעים עליו תוך דקה. היום המדיה היא המדיה החברתית, כולם עיתונאים. פתחת בלוג? אתה עיתונאי, נכון? מה שאנחנו רואים היום היא 'מדיה צועקת' - יש לך את פוקס ניוז בימין, MSNBC בשמאל, שניהם צועקים, האמצע לא נשמע. CNN עושה הרבה תחקירים דוקומנטריים, אני לא חושב שהם רשת חדשות יותר, אולי במהלך היום אבל לא בלילה. העיתונים לא נקראים יותר, העיתון היחיד שיש לו איזשהו אימפקט אצלנו הוא הניו יורק טיימס, רשתות הטלוויזיה בירידה, האינטרנט לוקח את מקומן ובאינטרנט הכל יכול לקרות - הטוב, הרע והמכוער. כל חידוש מביא איתו משהו. לא המצאנו את המטוס אם לא מתו אנשים בהתרסקות תוך כדי. הגענו לפריצות טכנולוגיות עצומות וגם ייצרנו את פצצת האטום שלא הייתה מיוצרת בשנת 1820".
קינג יחד עם אהרל'ה ברנע וח"כ ד"ר ברקו
קינג מעלה ספקות לגבי איכותה של התקשורת ומקצוע העיתונאות היום מול מה שהיה לפני עשרות שנים. "אני לא יודע אם התקשורת היום מייצרת את הכישרונות שאני גדלתי איתם, אדוארד מורו, למשל. באמת אנשים נהדרים. הוא מייצג בעיניי את מה שאני מכנה 'עיתונות טובה' שהיא – לתאר לי דרך העיניים שלה מה קורה. אתה לא צורח אליי, אתה לא לוקח חלק, אתה לא טוען טיעון על ידי צעקות – כפי שעושים בהרבה ערוצי טלוויזיה, שבגלל זה אני נוטה לא לצפות בזה. אני צופה במהדורת חדשות אחת בלילה באורך חצי שעה. אני קורא את הניו יורק טיימס ועוד 4 עיתונים אחרים כל יום, אני עדיין אוהב עיתונים ואני צופה במשחקי ספורט".
- 1.ראיס-פוטין-טיל 400S 28/08/2015 15:10הגב לתגובה זותקשורת מגוייסת נוסח "ישראל היום" ,TV22 HOT-TV10 HOT מתאמצים לספק ל-30% של הקהל של סיבוי את שקד בניצוחו של ביבי- את כל מה שפרות בקיבוץ מרחביה היו מעדיפות לא לאכול. למה? ישאל צופה-מאזין נבון(ויש כאלה ביננו)...אז ככה בציטוט: טום פרידמן כתב טור בסוף השבוע שנקרא "שלדון: חבר` איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ... THE NEW YORK TIMES - APR-7-2014

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
