ליאור נויפלד
צילום: יח"צ

ברזני לוי: ליאור נויפלד מונה למנהל קריאייטיב ראשי במקום שחף לוי שפרש

לוי מסיים את תפקידו לאחר 4 שנים. נויפלד ששימש כקופי בשנים האחרונות ייכנס לתפקיד. רובי ברזני: "נויפלד הוא מאנשי הקריאייטיב המשובחים ביותר"
משה בנימין | (14)

לאחר 4 שנים כמנהל הקריאייטיב של ברזני לוי, שחף לוי נפרד ממשרד הפרסום בהחלטה משותפת ומסיים את תפקידו. את מקומו של לוי ימלא ליאור נויפלד, שמונה לתפקיד מנהל הקריאייטיב החדש - כך נודע לאייס.

הקריירה של לוי בענף הפרסום כללה את 'גיתם BBDO', 'בריקמן' ו'באומן בר ריבנאי' בטרם הצטרף ל'ברזני לוי'. במקרה של נויפלד, משרד הפרסום 'ברזני לוי' הוא התחנה הראשונה שלו בענף הפרסום. כמו לוי, גם נויפלד מועסק במשרד מהיום שזה הוקם - כ-4 שנים.

במשרד הפרסום שנמצא בבעלותו של רובי ברזני, המשמש גם כמנכ"ל מועסקים 18 עובדים, ובמחלקת הקריאייטיב 4 עובדים. מאז תחילת השנה צירף המשרד לרשימת לקוחותיו את 'סטייל ריבר', 'אפסון' (מקרנים ומדפסות), רשת מועדוני הכושר 'ספייס' ועוד. בנוסף מטפל המשרד ב'קפה גרג', 'מטרופולין - תחבורה ציבורית', 'איזי וויי פסיכומטרי ובגרויות' ועוד.

לדברי ברזני: "אני רוצה להודות לשחף לוי על 4 שנים נפלאות, של שיתוף פעולה פורה ומוצלח, ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך. ולגבי ליאור נויפלד, לטעמי הוא אחד מאנשי הקריאייטיב המשובחים ביותר שיצא לי לעבוד איתם, ואין לי ספק שהוא יוביל את המשרד ואת לקוחותיו גבוה יותר ורחוק יותר".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    אשתך יודעת מה אתה עושה מחוץ לשעות העבודה? (ל"ת)
    חחח 19/11/2014 03:36
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מיטל 31/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    אחד המשרדים הטובים שיש! המון הצלחה לליאור!
  • 11.
    משרד הפרסום הכי בן &*^% בארץ בהצלחה (ל"ת)
    לירן אלעל 04/07/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    טלי 11/06/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    כמה קסם גאונות ויופי באיש קירח אחד!!! בהצלחה בתפקיד החדש, כיף לראות את המשרד גדל ואתה יחד איתו, מקווה שנשאר זמן לשעשועי גוגל טרנסלייט ועוד הרבה הומור משובח :)
  • 9.
    טלי 11/06/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    מאחלת לך המון בהצלחה, כיף לראות מהצד איך המשרד גדל ואתה גדל יחד איתו מקווה שנשאר זמן לשעשועי גוגל טרנסלייט:)
  • 8.
    גיא 11/06/2014 08:04
    הגב לתגובה זו
    האיש גאון. מי שקורא אותו בפייסבוק מבין מה הוא יכול לעשות. הייתי בוחר בו עשר פעמים לפני שהייתי הולך לאחד ממנהלי הקריאטיב המיובשים של המשרדים הגדולים שמחזיקים את הלשון שלהם עמוק בתוך התחת של עצמם.
  • 7.
    דוש 11/06/2014 06:30
    הגב לתגובה זו
    למה זה מעניין אותי שבמשרד של 15 איש התחלף מנהל קריאייטיב כשיש 4 אנשים בקריאייטיב? בגלל שזה ליאור נויפלד שכותב בפייסבוק? אני מאוד אוהב אותו. הוא כותב מאוד טוב אבל בוא נגיד שזה לא בא לידי ביטוי בתוצרים של המשרד...
  • 6.
    שולה וזאב 10/06/2014 18:58
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רבה לליאור -גאים בך וכמובן לברזני לוי רק הצלחות
  • 5.
    טלי 10/06/2014 18:53
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד אוהבים אותך המשפחה המורחבת
  • לא ברור למה צריך 18 עובדים... (ל"ת)
    10/06/2014 20:20
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איה 10/06/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לכם רובי ומריה מספר!
  • 3.
    כלי 10/06/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    למה זה מעניין מישהו ?
  • 2.
    שירן 10/06/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    גם יצירתי, גם שובר מוסכמות וגם חתיך.
  • 1.
    בהצלחה מלך (ל"ת)
    אילן 10/06/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.