אייל שני מאסטר שף
צילום: צילום מסך: ערוץ 2
פרסום ראשון

קרב סכינים: 'קשת' תציב את 'מאסטר-שף VIP' מול 'משחקי השף' של 'רשת'?

קרב רותח צפוי להתרחש החורף בין זכייניות ערוץ 2, כאשר רשת תוציא בקרוב לצילומים את 'משחקי השף', בעוד ש'מאסטר-שף' של 'קשת' כבר צולמה
אלכסנדר כץ | (3)

עונת החורף בערוץ 2 צפויה להיות לוהטת, לפחות כמו משטח פלנצ'ה. זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה להוציא כבר החודש לצילומים את תחרות הבישול החדשה שלה משחקי השף, ובזכיינית שוקלים לשבצה כבר בעונת החורף הנוכחית.

אולם גורמים בתעשיית הטלוויזיה המקומית טוענים בשיחות עם אייס, כי בזכיינית קשת לא מתכוונים להפקיר את השטח למתחרים, ומתכוונים להציב באותה עת את מאסטר-שף VIP שכבר צולמה לפני כמעט שנה, והמתינה על המדף.

ב'רשת' תולים תקוות רבות ב'משחקי הכס', שאמורה להיות אחת מהפקות הריאליטי המרכזיות של הזכיינית בחודשים הקרובים, ולתפוס 2 ימי שידור - ככל הנראה רביעי ושבת. את התכנית שטרם צולמה, מפיקה קוסטנטין, שמפיקה עבור 'רשת' את The voice. במצב כזה, 'קשת' חייבת פצצת רייטינג משלה באותה עת. אז נכון שלא מדובר על תכניות שישודרו זו מול זו, אבל כך השטח לא יהיה בלעדית בידיים של 'רשת', כאשר ל'קשת' כבר יש מותג חזק ביד, שצולם ורק צריך להחליט לשדרו.

מאיר אדוני נגד חיים כהן

'משחקי השף' תתבסס על מתמודדים שיציגו בצורה אנונימית את תבשיליהם, אותם יטעמו המנטורים השפים מאיר אדוני מ'כתית', אסף גרניט מ'מחניהודה', ומושיק רוט, בעלים של מסעדת 2 כוכבי משלן בהולנד. לאחרונה פורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס' כי מי שתנחה את התכנית תהיה מירי בוהדנה.

כאמור, עונת ה-VIP של 'מאסטר שף', כבר צולמה עם השופטים הקבועים השפים חיים כהן, אייל שני ויונתן רושפלד, ועם מיכל אנסקי. הסלבס שהשתתפו בתכנית הם שלמה שרף, אבי נוסבאום, נורמן עיסא, פנינה טורנה, אתי לוי, שלומי אדלר, בטי רוקאווי, נועם טור, איה קרמרמן, עדן הראל, שי אביבי ודורית רביניאן.

ב'קשת' החליטו להמתין עם 'מאסטר' במסגרת הקיפאון שעבר על שוק הפרסום והטלוויזיה הישראליים. לאחרונה השוק מציג שינוי מגמה והמפרסמים מתחילים לחזור למסך, מה שגורם לזכיינים המסחריים להתחיל לשחרר תכניות למסך, כאלה שהופקו והיו על המדף, וכאלה שהיו בתכנון.

מ'קשת' ומ'רשת' טרם התקבלו תגובות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גור מורד 07/10/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    מול זה בערוצים שונים בשעה זהה. שחיתות ישראלית.
  • 1.
    הגיע הזמן ששני הגופים יתבגרו.... (ל"ת)
    שמנונית 07/10/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
  • הגיע הזמן ששני הגופים ילחמו עד זוב מיץ עגבניו (ל"ת)
    שמנון 07/10/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״