עדכוני יח"צ: ועד נמל חיפה נלחם על התדמית שלו, וגם משרד בוטיק חדש
ועד עובדי נמל חיפה שכרו את שירותיו של משרד וילדר יחסי ציבור, כמה חודשים לאחר שהאח הדרומי - ועד עובדי נמל אשדוד,
המטרה של העובדים בחיפה היא להילחם על תדמיתם בקרב הציבור, לצד המאבק שהם מנהלים בתכניתה של הממשלה להקים 2 נמלים פרטיים.
דוניצה תקשורת תנהל את הפעילות התקשורתית של ביוטרוניק ישראל, מהיצרניות המובילות בעולם של מכשירים רפואיים ללב. החברה הבינ"ל מציינת בימים אלו 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות.
משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של ועידת Go E-Commerce 2013 מבית מידע כנסים. הוועידה תתקיים ב-18 ביולי במרכז הקונגרסים Avenue.
מדובר בכינוס בתחום המסחר האלקטרוני הראשון מסוגו בארץ, בו ישתתפו מומחים מובילים מתחום המסחר האלקטרוני. בוועידה ישתתפו בין היתר: גוגל ישראל, eBay ישראל, PayPal ישראל, מנכ"ל קבוצת zap ניר למפרט, מנכ"ל עדן טבע מרקט גיא פרוביזור, מנכ"ל גרופון ישראל דורי היללי, מנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דב, מנכ"לית וואלה שופס סיגל כספי, מייסד under.me דודי בלסר, דואר ישראל, ורבים אחרים.
גורמן תקשורת קיבל את תקציב היח"צ של הסרט החדש 'העמק הנעלם'. מדובר בסרטה של עירית גל אשר שהוקרן השבוע בפסטיבל הקולנוע בירושלים. הסרט הופק בתמיכת שגרירות נורבגיה, מחסום ווטש וקרן נשים למען זכויות אדם.
המשרד של דנה
בתוך כך, דנה גולן, לשעבר בגלאי תקשורת, פתחה אתמול משרד יחסי ציבור חדש שנושא את שמה - דנה גולן תקשורת. משרדה של גולן (31) יעסוק בתחומי התרבות והפנאי, הצרכנות, הלייף סטייל, עמותות וארגונים. לדברי גולן, המשרד יתמחה בבניית מעטפת תקשורתית עבור לקוחותיו תוך בניית אסטרטגיה המתאימה למידותיו בשוק התקשורת.
גולן החלה את דרכה כעיתונאית ברשת המקומונים ידיעות תקשורת ועבדה במספר הפקות טלוויזיה בערוץ 2 ו-10. בשנים האחרונות עסקה ביחסי ציבור ובמסגרת זו ניהלה אמנים ופרויקטים רבים. במקביל מעבירה גולן הרצאות בבתי ספר בנושא 'יחסי ציבור בעידן הניו מדיה' לקידום וחשיפת התחום גם בקרב בני הנוער.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
