המכרז על קמפיין ההסתדרות: עופר עיני מציג את הבריף בפני 10 משרדי פרסום
המכרז על תקציב הפרסום של ההסתדרות מתקדם לשלב הצגת הבריף בפני המשרדים המעוניינים להתמודד. לאייס נודע כי בשעות אלו (יום ד') מתכנסים בחדר הישיבות של ההסתדרות כ-10 משרדי פרסום, ובפניהם מוצגת המשימה שבמרכזה עומד קמפיין לקידום התאגדויות עובדים, כשהמציג הוא לא אחר מאשר יו"ר ההסתדרות עופר עיני.
בין המשרדים שהופיעו להצגת הבריף נמנים שמעוני פינקלשטיין ברקי, זרמון DDB, ליאו ברנט, הביילינים, LEAD, לעומק התודעה, Y&R ועוד. כזכור,
למרות שטרם נקבע היקפו הסופי של התקציב גורמים בסביבת המכרז מוסרים לאייס כי ההסתדרות "מכוונת גבוה ובגדול" ועתידה להשקיע סכום נכבד בפעילות. יוזכר כי מהלך הפרסום המשמעותי האחרון של ההסתדרות היה ב-2008, אז נשכר משרד הפרסום GPS לקמפיין עבור העלאת המודעות לפנסיה חובה, במסגרתו שודרו תשדירים בטלוויזיה וברדיו, ובמקביל פתחה ההסתדרות אתר אינטרנט שאפשר לקבל מהעובדים משוב על יישום הסכם הפנסיה.
- 3.אושר 18/06/2013 20:17הגב לתגובה זוזה כתבה מפגרת, מה אומרים פה : משרדי פירסום שמנצלים את העובדים שלהם ונותנים להם לעבוד בלי חוזים בתנאי עבשות ותחת איומי פיטורים בענף שמעדיף אנשים בלי משפחות שיכולים לעבוד שעות רבות בשכר גלובלי ובלי שעות נוספות. ועכשיו המשרדים האלה יילחמו על האפשרות לקבל תקציב של הסתדרות העובדים בישראל שיודעת על בעיית עובדי משרד הפירסום אבל זה לא מזיז לה את קצה האצבע , עופר עייני צריך להתבייש וגם שר התמ"ת בנט יכול לשלוח פיקוחו לאותם משרדים שהעובדים שלהם קרעו את התחת שעות רבות תחת משכורת גלובלית כדי שהמפלגה שלו תכנס לכנסת , אז כל אותם ביצועיסטים ,גרפיקאים, קופירייטרים וכל השאר , אל תעבדו חינם , אם אתם לא תתנו לניצול להמשיך , לא יהיה מי שייעשה את העבודה .די לעבדות .
- 2.יוחאי 13/06/2013 10:37הגב לתגובה זובגד באישתו, מהמר כפייתי, מחובר לעבריינים, הכל ידוע
- 1.עובדי הפרסום מתאגדים! די לניצול! (ל"ת)עבד 13/06/2013 10:20הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
