העולם הוורוד של ליטל שמש: משיקה את Pinkish, אתר לנשים בגילאי 15-25

400 אלף שקלים הושקעו בהקמת פורטל התוכן החדש שפונה לנשים צעירות. בין הכותבים נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של 'ראש1' ועמית הורסקי מערוץ 1
שימרית ספקרו | (20)

נשים שימו לב, כ-400 אלף שקלים חדשים הושקעו באתר אינטרנטי חדש שיסקר את עולמות התוכן המעניינים את קהל היעד הנשי, כמו: אופנה, יחסים, בילויים ועוד. פורטל התוכן החדש, העונה לשם Pinkish פונה לנשים צעירות בגילאי 15-25 ומהווה פלטפורמת תוכן ראשונה.

הגולשות הצעירות יכולות למצוא באתר טיפים לטיפוח עצמי, עצות איך להתנהג בדייט, חשיפת פרטי הלבוש העדכניים ביותר והכל ברקע ורוד נשי ופסטורלי. יחד עם זאת, ניכר כי האתר נמצא בתחילת דרכו ויש בו עדיין תכנים בודדים מכל נושא.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הפורטל הוא יוזמה של אשת התקשורת, ליטל שמש, שהייתה בתפקידיה הקודמים העורכת הראשית של עיתוני הילדים מבית ידיעות אחרונות וכתבת מוניציפאלית בערוץ 1 וחדשות הוט.

בין כותבות האתר נמצאות נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של מגזין 'ראש1', מעיין וינטר, ראש דסק החוץ של 'ערב טוב עם גיא פינס', אליזבת וולפסון, לשעבר עורכת "בל מוד", עמית הורסקי, כתב ערוץ 1 ובלוגריות האופנה רנה בראון, עמית דרוקר ואינה גוטמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ג'קסון 05/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    סומך עליך
  • 11.
    רגיש 04/04/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    למי שהמציא את הרגשות.
  • 10.
    אחת שיודעת 04/04/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    ליטל היא לא רק אישה מקסימה ובעלת לב זהב, היא גם מוכשרת בטירוף ועל כך יעידו עמיתיה. (א)נשים יקרים, זה ברור שהמקצוע שלנו לא קל, אבל להוציא את המרמור שלכם על אחת משלנו, זה הכי לואו שיש. בהצלחה, ליטל!
  • 9.
    קרן 04/04/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    נו באמת....החלטורה מעולם לא נראתה טוב יותר אבל מה אפשר לצפות מכתבת בראש1
  • 8.
    אם מישהו שילם על זה 400 אלף אז הוא די פרייאר (ל"ת)
    נראה כמו שקל וחצי 04/04/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רינה 04/04/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    ממתי קהל יעד הוא גילאי 15-25 אני כבת 23 לא אכנס לאתר לילדות בנות 16 מישהי כנראה ממש כועסת שקופלמן לא נתנה לה תפקיד ב go
  • יעל 05/04/2012 04:35
    הגב לתגובה זו
    המערכת יחסים שלה עם אילון זרמון בהחלט עוזרים לה להתקדם . האתר שלה משעמם ביותר חבל על הכסף שהשקיעה בו
  • 6.
    עורכת 04/04/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    הבחורה לא יודעת לכתוב, לא אמינה. היא חמודה, כן, אבל לא מוכשרת מי יודע מה. הכל עניין של קשרים במקצוע הזה כנראה.
  • יעל 05/04/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    מסכימה עם כל מילה ליטל אומנם חמודה מאוד אבל ממש לא מוכשרת , כנראה שהמערכת יחסים המוזרה שלה עם אילון זרמון עוזרת לה .
  • 05/04/2012 11:01
    אין לה כישרון כתיבה והאתר שלה ממש לא מעניין . כנראה שהמערכת יחסים עם אילון זרמון עוזרת לה להתקדם
  • (ל"ת)
    דנית 05/04/2012 10:50
  • 04/04/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    נשמח לשמוע מי עומדת מאחורי ההצהרות הרמות האלה ועל סמך מה היא קובעת שליטל לא אמינה ולא יודעת לכתוב. אה, כן, ומה את עושה בחייך, גברת עורכת.
  • (ל"ת)
    אין גבול לקנאה כנראה 04/04/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חודשיים והוא נסגר בדיוק כמו zotry (ל"ת)
    קרן 04/04/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ההוא מהזה 03/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לה בהצלחה
  • 3.
    שקלים חדשים? פשששש אמריקה (ל"ת)
    שקל חדש 03/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליטל התותחית בהצלחההההההההההההההה (ל"ת)
    גיא 03/04/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה לליטל המוכשרת והיפה! (ל"ת)
    דפרע 03/04/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
  • ארקדי גידמאק 03/04/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    מאבסלנדר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.