העולם הוורוד של ליטל שמש: משיקה את Pinkish, אתר לנשים בגילאי 15-25

400 אלף שקלים הושקעו בהקמת פורטל התוכן החדש שפונה לנשים צעירות. בין הכותבים נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של 'ראש1' ועמית הורסקי מערוץ 1
שימרית ספקרו | (20)

נשים שימו לב, כ-400 אלף שקלים חדשים הושקעו באתר אינטרנטי חדש שיסקר את עולמות התוכן המעניינים את קהל היעד הנשי, כמו: אופנה, יחסים, בילויים ועוד. פורטל התוכן החדש, העונה לשם Pinkish פונה לנשים צעירות בגילאי 15-25 ומהווה פלטפורמת תוכן ראשונה.

הגולשות הצעירות יכולות למצוא באתר טיפים לטיפוח עצמי, עצות איך להתנהג בדייט, חשיפת פרטי הלבוש העדכניים ביותר והכל ברקע ורוד נשי ופסטורלי. יחד עם זאת, ניכר כי האתר נמצא בתחילת דרכו ויש בו עדיין תכנים בודדים מכל נושא.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הפורטל הוא יוזמה של אשת התקשורת, ליטל שמש, שהייתה בתפקידיה הקודמים העורכת הראשית של עיתוני הילדים מבית ידיעות אחרונות וכתבת מוניציפאלית בערוץ 1 וחדשות הוט.

בין כותבות האתר נמצאות נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של מגזין 'ראש1', מעיין וינטר, ראש דסק החוץ של 'ערב טוב עם גיא פינס', אליזבת וולפסון, לשעבר עורכת "בל מוד", עמית הורסקי, כתב ערוץ 1 ובלוגריות האופנה רנה בראון, עמית דרוקר ואינה גוטמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ג'קסון 05/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    סומך עליך
  • 11.
    רגיש 04/04/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    למי שהמציא את הרגשות.
  • 10.
    אחת שיודעת 04/04/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    ליטל היא לא רק אישה מקסימה ובעלת לב זהב, היא גם מוכשרת בטירוף ועל כך יעידו עמיתיה. (א)נשים יקרים, זה ברור שהמקצוע שלנו לא קל, אבל להוציא את המרמור שלכם על אחת משלנו, זה הכי לואו שיש. בהצלחה, ליטל!
  • 9.
    קרן 04/04/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    נו באמת....החלטורה מעולם לא נראתה טוב יותר אבל מה אפשר לצפות מכתבת בראש1
  • 8.
    אם מישהו שילם על זה 400 אלף אז הוא די פרייאר (ל"ת)
    נראה כמו שקל וחצי 04/04/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רינה 04/04/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    ממתי קהל יעד הוא גילאי 15-25 אני כבת 23 לא אכנס לאתר לילדות בנות 16 מישהי כנראה ממש כועסת שקופלמן לא נתנה לה תפקיד ב go
  • יעל 05/04/2012 04:35
    הגב לתגובה זו
    המערכת יחסים שלה עם אילון זרמון בהחלט עוזרים לה להתקדם . האתר שלה משעמם ביותר חבל על הכסף שהשקיעה בו
  • 6.
    עורכת 04/04/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    הבחורה לא יודעת לכתוב, לא אמינה. היא חמודה, כן, אבל לא מוכשרת מי יודע מה. הכל עניין של קשרים במקצוע הזה כנראה.
  • יעל 05/04/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    מסכימה עם כל מילה ליטל אומנם חמודה מאוד אבל ממש לא מוכשרת , כנראה שהמערכת יחסים המוזרה שלה עם אילון זרמון עוזרת לה .
  • 05/04/2012 11:01
    אין לה כישרון כתיבה והאתר שלה ממש לא מעניין . כנראה שהמערכת יחסים עם אילון זרמון עוזרת לה להתקדם
  • (ל"ת)
    דנית 05/04/2012 10:50
  • 04/04/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    נשמח לשמוע מי עומדת מאחורי ההצהרות הרמות האלה ועל סמך מה היא קובעת שליטל לא אמינה ולא יודעת לכתוב. אה, כן, ומה את עושה בחייך, גברת עורכת.
  • (ל"ת)
    אין גבול לקנאה כנראה 04/04/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חודשיים והוא נסגר בדיוק כמו zotry (ל"ת)
    קרן 04/04/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ההוא מהזה 03/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לה בהצלחה
  • 3.
    שקלים חדשים? פשששש אמריקה (ל"ת)
    שקל חדש 03/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליטל התותחית בהצלחההההההההההההההה (ל"ת)
    גיא 03/04/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה לליטל המוכשרת והיפה! (ל"ת)
    דפרע 03/04/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
  • ארקדי גידמאק 03/04/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    מאבסלנדר
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״