העולם הוורוד של ליטל שמש: משיקה את Pinkish, אתר לנשים בגילאי 15-25

400 אלף שקלים הושקעו בהקמת פורטל התוכן החדש שפונה לנשים צעירות. בין הכותבים נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של 'ראש1' ועמית הורסקי מערוץ 1
שימרית ספקרו | (20)

נשים שימו לב, כ-400 אלף שקלים חדשים הושקעו באתר אינטרנטי חדש שיסקר את עולמות התוכן המעניינים את קהל היעד הנשי, כמו: אופנה, יחסים, בילויים ועוד. פורטל התוכן החדש, העונה לשם Pinkish פונה לנשים צעירות בגילאי 15-25 ומהווה פלטפורמת תוכן ראשונה.

הגולשות הצעירות יכולות למצוא באתר טיפים לטיפוח עצמי, עצות איך להתנהג בדייט, חשיפת פרטי הלבוש העדכניים ביותר והכל ברקע ורוד נשי ופסטורלי. יחד עם זאת, ניכר כי האתר נמצא בתחילת דרכו ויש בו עדיין תכנים בודדים מכל נושא.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הפורטל הוא יוזמה של אשת התקשורת, ליטל שמש, שהייתה בתפקידיה הקודמים העורכת הראשית של עיתוני הילדים מבית ידיעות אחרונות וכתבת מוניציפאלית בערוץ 1 וחדשות הוט.

בין כותבות האתר נמצאות נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של מגזין 'ראש1', מעיין וינטר, ראש דסק החוץ של 'ערב טוב עם גיא פינס', אליזבת וולפסון, לשעבר עורכת "בל מוד", עמית הורסקי, כתב ערוץ 1 ובלוגריות האופנה רנה בראון, עמית דרוקר ואינה גוטמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ג'קסון 05/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    סומך עליך
  • 11.
    רגיש 04/04/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    למי שהמציא את הרגשות.
  • 10.
    אחת שיודעת 04/04/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    ליטל היא לא רק אישה מקסימה ובעלת לב זהב, היא גם מוכשרת בטירוף ועל כך יעידו עמיתיה. (א)נשים יקרים, זה ברור שהמקצוע שלנו לא קל, אבל להוציא את המרמור שלכם על אחת משלנו, זה הכי לואו שיש. בהצלחה, ליטל!
  • 9.
    קרן 04/04/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    נו באמת....החלטורה מעולם לא נראתה טוב יותר אבל מה אפשר לצפות מכתבת בראש1
  • 8.
    אם מישהו שילם על זה 400 אלף אז הוא די פרייאר (ל"ת)
    נראה כמו שקל וחצי 04/04/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רינה 04/04/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    ממתי קהל יעד הוא גילאי 15-25 אני כבת 23 לא אכנס לאתר לילדות בנות 16 מישהי כנראה ממש כועסת שקופלמן לא נתנה לה תפקיד ב go
  • יעל 05/04/2012 04:35
    הגב לתגובה זו
    המערכת יחסים שלה עם אילון זרמון בהחלט עוזרים לה להתקדם . האתר שלה משעמם ביותר חבל על הכסף שהשקיעה בו
  • 6.
    עורכת 04/04/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    הבחורה לא יודעת לכתוב, לא אמינה. היא חמודה, כן, אבל לא מוכשרת מי יודע מה. הכל עניין של קשרים במקצוע הזה כנראה.
  • יעל 05/04/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    מסכימה עם כל מילה ליטל אומנם חמודה מאוד אבל ממש לא מוכשרת , כנראה שהמערכת יחסים המוזרה שלה עם אילון זרמון עוזרת לה .
  • 05/04/2012 11:01
    אין לה כישרון כתיבה והאתר שלה ממש לא מעניין . כנראה שהמערכת יחסים עם אילון זרמון עוזרת לה להתקדם
  • (ל"ת)
    דנית 05/04/2012 10:50
  • 04/04/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    נשמח לשמוע מי עומדת מאחורי ההצהרות הרמות האלה ועל סמך מה היא קובעת שליטל לא אמינה ולא יודעת לכתוב. אה, כן, ומה את עושה בחייך, גברת עורכת.
  • (ל"ת)
    אין גבול לקנאה כנראה 04/04/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חודשיים והוא נסגר בדיוק כמו zotry (ל"ת)
    קרן 04/04/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ההוא מהזה 03/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לה בהצלחה
  • 3.
    שקלים חדשים? פשששש אמריקה (ל"ת)
    שקל חדש 03/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליטל התותחית בהצלחההההההההההההההה (ל"ת)
    גיא 03/04/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה לליטל המוכשרת והיפה! (ל"ת)
    דפרע 03/04/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
  • ארקדי גידמאק 03/04/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    מאבסלנדר
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.