העולם הוורוד של ליטל שמש: משיקה את Pinkish, אתר לנשים בגילאי 15-25

400 אלף שקלים הושקעו בהקמת פורטל התוכן החדש שפונה לנשים צעירות. בין הכותבים נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של 'ראש1' ועמית הורסקי מערוץ 1
שימרית ספקרו | (20)

נשים שימו לב, כ-400 אלף שקלים חדשים הושקעו באתר אינטרנטי חדש שיסקר את עולמות התוכן המעניינים את קהל היעד הנשי, כמו: אופנה, יחסים, בילויים ועוד. פורטל התוכן החדש, העונה לשם Pinkish פונה לנשים צעירות בגילאי 15-25 ומהווה פלטפורמת תוכן ראשונה.

הגולשות הצעירות יכולות למצוא באתר טיפים לטיפוח עצמי, עצות איך להתנהג בדייט, חשיפת פרטי הלבוש העדכניים ביותר והכל ברקע ורוד נשי ופסטורלי. יחד עם זאת, ניכר כי האתר נמצא בתחילת דרכו ויש בו עדיין תכנים בודדים מכל נושא.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הפורטל הוא יוזמה של אשת התקשורת, ליטל שמש, שהייתה בתפקידיה הקודמים העורכת הראשית של עיתוני הילדים מבית ידיעות אחרונות וכתבת מוניציפאלית בערוץ 1 וחדשות הוט.

בין כותבות האתר נמצאות נועה ברקוביץ', עורכת האופנה של מגזין 'ראש1', מעיין וינטר, ראש דסק החוץ של 'ערב טוב עם גיא פינס', אליזבת וולפסון, לשעבר עורכת "בל מוד", עמית הורסקי, כתב ערוץ 1 ובלוגריות האופנה רנה בראון, עמית דרוקר ואינה גוטמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ג'קסון 05/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    סומך עליך
  • 11.
    רגיש 04/04/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    למי שהמציא את הרגשות.
  • 10.
    אחת שיודעת 04/04/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    ליטל היא לא רק אישה מקסימה ובעלת לב זהב, היא גם מוכשרת בטירוף ועל כך יעידו עמיתיה. (א)נשים יקרים, זה ברור שהמקצוע שלנו לא קל, אבל להוציא את המרמור שלכם על אחת משלנו, זה הכי לואו שיש. בהצלחה, ליטל!
  • 9.
    קרן 04/04/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    נו באמת....החלטורה מעולם לא נראתה טוב יותר אבל מה אפשר לצפות מכתבת בראש1
  • 8.
    אם מישהו שילם על זה 400 אלף אז הוא די פרייאר (ל"ת)
    נראה כמו שקל וחצי 04/04/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רינה 04/04/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    ממתי קהל יעד הוא גילאי 15-25 אני כבת 23 לא אכנס לאתר לילדות בנות 16 מישהי כנראה ממש כועסת שקופלמן לא נתנה לה תפקיד ב go
  • יעל 05/04/2012 04:35
    הגב לתגובה זו
    המערכת יחסים שלה עם אילון זרמון בהחלט עוזרים לה להתקדם . האתר שלה משעמם ביותר חבל על הכסף שהשקיעה בו
  • 6.
    עורכת 04/04/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    הבחורה לא יודעת לכתוב, לא אמינה. היא חמודה, כן, אבל לא מוכשרת מי יודע מה. הכל עניין של קשרים במקצוע הזה כנראה.
  • יעל 05/04/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    מסכימה עם כל מילה ליטל אומנם חמודה מאוד אבל ממש לא מוכשרת , כנראה שהמערכת יחסים המוזרה שלה עם אילון זרמון עוזרת לה .
  • 05/04/2012 11:01
    אין לה כישרון כתיבה והאתר שלה ממש לא מעניין . כנראה שהמערכת יחסים עם אילון זרמון עוזרת לה להתקדם
  • (ל"ת)
    דנית 05/04/2012 10:50
  • 04/04/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    נשמח לשמוע מי עומדת מאחורי ההצהרות הרמות האלה ועל סמך מה היא קובעת שליטל לא אמינה ולא יודעת לכתוב. אה, כן, ומה את עושה בחייך, גברת עורכת.
  • (ל"ת)
    אין גבול לקנאה כנראה 04/04/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חודשיים והוא נסגר בדיוק כמו zotry (ל"ת)
    קרן 04/04/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ההוא מהזה 03/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לה בהצלחה
  • 3.
    שקלים חדשים? פשששש אמריקה (ל"ת)
    שקל חדש 03/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליטל התותחית בהצלחההההההההההההההה (ל"ת)
    גיא 03/04/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה לליטל המוכשרת והיפה! (ל"ת)
    דפרע 03/04/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
  • ארקדי גידמאק 03/04/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    מאבסלנדר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.