20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

איתות לכיוון השוק? שינוי חריג בנתון מחירי הדירות שפרסם היום הלמ"ס

 |  67
שוק הנדל"ן
Share
מדד המחירים לצרכן לחודש יולי שפורסם היום אמנם הציג עלייה של 0.4% והיה גבוה במעט מהתחזיות, אבל בנתון מחיר הדירות (נתון שאינו נכלל במדד אך מופיע בפרסום החודשי של המדד) דווקא נרשמה ירידה.


לפי הלמ"ס, מחירי הדירות רשמו ירידה של 0.3% בחודשים מאי-יוני לעומת חודשים אפריל-מאי. לפיכך בהסתכלות של 12 החודשים האחרונים עד יוני מחירי הדירות רשמו עלייה של 6.9% "בלבד". נציין כי בעדכון מלפני חודש מחירי הדירות רשמו עלייה של 0.3% והעלייה השנתית הסתכמה ב-7.8%. לפני חודשיים (כחלק ממדד יוני) מחירי הדירות עלו 1.3%, לפני 3 חודשים הנתון הציג עלייה של 0.4%, לפני 4 חודשים עלייה של 0.1% ולפני 5 חודשים (נתון שהתייחס לדצמבר-ינואר) עלייה של 0.6%. כלומר ניתן לראות שהנתון שפורסם היום בהחלט חריג בנוף, והוא הראשון השנה שמציג ירידת מחירים. כמובן שקשה להניח הנחות על בסיס נתון בודד. כחלון לבטח כבר ממתין בדריכות לנתון של החודש הבא כדי לראות האם יש כאן מגמה.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס כי המחיר הממוצע הכלל ארצי של עסקאות שבוצעו ברבעון השני של שנת 2016 עמד על 1.427 מיליון שקלים, זאת בהשוואה למחיר העסקה הממוצעת ברבעון הראשון של שנת 2016 שעמד על 1.446 מיליון שקלים, ירידה זו של 1.3% מבטאת הן את השינוי שחל ברמות המחיר והן את השינוי באיכות הדירות שנמכרו ובגודלן.לסיום נציין כי העלייה במדד הכללי (טיפס כאמור 0.4%) הייתה דווקא בשל סעיף הדיור במדד שמהווה כרבע מהמדד הכללי ורשם עלייה של 1.4%. גיא יהודה מפסגות אמר בהתייחס לנתון כי "המדד הגבוה הוא תוצאה ישירה של עליית סעיף הדיור (נזכיר, סעיף זה מחושב על ידי חוזי שכירות ולא דירות לרכישה) אשר הפתיע כלפי מעלה ופיצה על ההפתעות כלפי מטה בסעיף זה בחודשיים הקודמים. סעיף הדיור צפוי להמשיך ולהילחץ כלפי מעלה כתוצאה מהמיסוי החדש על דירות להשקעה אשר יגולגל בחלקו לשוכרים, כתוצאה מעליית השכר במשק ושיעור האבטלה הנמוך".רונן מנחם ממזרחי טפחות אמר כי "אמנם המדד הפתיע כלפי מעלה; זו גם עלייה רביעית ברציפות של המדד, בשיעור מצטבר של 1.4%. עם זאת, יש לשים לב כי המדד ללא דיור עלה 0.1% בלבד ושישה מסעיפי המדד ירדו. סעיף הדיור מהווה 1/4 מהמדד הכללי ולכן הכריע את הכף. לפיכך, לא מדובר בעליית מדרגה של קצב האינפלציה. למרות המדד הגבוה, יחסית, נראה כי למדד זה, כקודמיו וכאלו שיבואו אחריו, לא תהייה השפעה של ממש על החלטות הריבית הבאות. אלו תושפענה יותר מהנעשה מעבר לים. לכן, לפי התרחיש המרכזי ריבית בנק ישראל הנוכחית תישאר בעינה לפחות עד אמצע 2017."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 טלטל 16/08/2016 10:05 נו באמת.נמכור דירות קטנות ונקנה דירה אחת גדולה
ואללה זה יגדיל את ההיצע!
21 טלטל 16/08/2016 10:03 מחיר הנדלן ימשיך לעלות!גם סוסים חייבים מנוחה לפני המשך
הטיפוס במעלה ההר.לא נעשה מאומה על מנת להגדיל היצע הדירות ב-5 השנים הקרובות.באזורי הביקוש המשך עליות בטוח
20 יוסי 16/08/2016 09:14 עכשיו צריך גם מס על בעלי דירה שניה. :-)
והמחירים נחתכים בחצי.
19 לא קונים דירות 16/08/2016 08:53 לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה
לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
שמטוב 16/08/2016 09:50 מחאת סרק. רק סילוקם של ביבי שקרניהו ושל משה כשלון יפתרו
היתה מחאת 2011 וביביע שקרניהו צחק עלינו. היתה מפלגת משה כחלון וכחלון צוחק עלינו. מחאות סרק של נעבעכים לא יעזרו, רק סילוק האחראים למחירי הדיור תוכל לפתור אולי את הבעיה.
אמיר 16/08/2016 10:33 מה הקשר לכחלון?!
אתה חושב שזה כל כך פשוט להוריד את מחירי הדיור בתקופה כל כך קצרה? כחלון התחייב ואמר שאם לא יצליח עד סוף הקדנציה שלו הוא לא ירוץ שוב, יותר הוגן מזה לא יכול להיות אז למה להשמיץ סתם??? תנו לבנאדם הזדמנות זה לוקח זמן
א.מ 16/08/2016 09:43 הבעיה היא כשאתה מפגין הממשלה מאפשרת לבעלי הון לרוץ
ולסגור עם קבלנים ולאסוף 20-30 דירות! כמו אותו עו"ד שפורסם לא מזמן.
נגיע!!! 16/08/2016 09:24 לא לקנות דירות !!!!
לכל המיואשים !! הגיע הזמן לצאת לרחוב. הכח ביידים שלנו !!!! לא לקנות דירות !! המגמה בשוק כלפי מטה ועכשיו הזמן ל מחות וכופף את השוק חזק למטה !!! אנא תגיעו ביום חמישי עם גורלכם חשוב לכם !! לא לוותר..
18 shafik 16/08/2016 08:02 חתיכת קליק בייט (ל"ת)
אנונימוס 16/08/2016 09:31 מה קורה שאפיק נפגשים שוב...
יאללה תתחיל לפמפם אינטרסים ואני יענה לך , אני אוהב את זה. גם שמטוב מיטל ושאר האינטרסנטים יכולים להצטרף. אגב לא העלו לי שכ"ד מה אתם אומרים לשאול אותם למה הם לא מעלים למרות החק החדש? או שעדיף לא לשאול כדי שלא יעלו?
שאפיק 16/08/2016 10:20 פעם שלישית גלידה, פיצה או קפה? (ל"ת)
17 כחלון אולי מלך 16/08/2016 07:32 כחלון בדרך הנכונה (ל"ת)
שמטוב 16/08/2016 09:52 הדרך של משה כשלון היא דרך לגהינום.
מתחילת השנה מחירי דירות עלו ב- 7 אחוזים. כל הספינים וההסתות של משה כשלון נגד בעלי דירות הם כדי להסתיר את כשלונו.
אורי 16/08/2016 14:04 נבהלת מהמהלך למיסוי הדירות?? כחלון עובד נכון !!!!
תפסיק להתבכיין פה ותמכור
16 אחד 16/08/2016 02:12 הקונה כעת דירה צריך גם 2 חורים בתקרה בשביל האוזניים שלו (ל"ת)
15 מיכאל 16/08/2016 00:17 המשקיעים הכבדים יוצאים ראשונים ככה זהתמיד
אחרונים
שמטוב 16/08/2016 09:57 כאשר המשקיעים הטייקונים יכנסו תשלם כפליים
כעת ניטפלים למשקיעים הקטנים, והפתאים מוחאים כפיים. אם יכנסו המשקיעים הגדולים באמת תחטוף אותה מכל הכיוונים. המשקיעים הגדולים, הטייקונים, לא מסתפקים בתשואה של 2-3 אחוזים. הם יכפילו את התשואה על ידי הכפלת שכר דירה, ואם יסרבו להשקיע בדיור להשכרה תגור ברחוב.
טוביה 16/08/2016 14:10 איומים כמו חול - לך לאכול !!!!
אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? שוק השכירות פה עובד לפי היכולת של אנשים לשלם. מי שיכפיל מחירים ישאר עם דירות ריקות. הרי כל שוק השכירות הוא שוק של מחירים, אז מה אתה מפחיד ????
14 bokobza 15/08/2016 23:02 הסיבה לירידה היא אחת..
קיץ !!! כל הפעילות העסקית במגמת האטה בתקופה הזאת.. חופשות טיולים וכד'.. וזה קורה בכל העולם לא רק פה.. ואנקדוטה לכתב לא מסיקים התפתחות מגמה על סמך שני פעילויות עוקובות.. בכדי שניתן יהיה להצהיר על קיומה של מגמה נדרשים שלושה חודשים לפחות ובתקופת הזמן הנוכחית יש להמתין לפחות ארבע חודשים ע"מ לנטרל השפעות חגים וכו'..
שמטוב 16/08/2016 09:58 לא הייתה שום ירידה. ירידה של 0.3 אחוז זה רישרוש בלבד.
מחירי הדירות השנה עלו השנה ב- 7 אחוז, השאר רק רישרושים.
סוף לבועה 16/08/2016 07:25 קשקשן !! מה קשור קיץ ! ו בחורף יורד גשם...וקררררר....
לא יעזור לכם ! זה התחלת הסוף לבועה המטורפת בשוק הנדלן...
שמטוב 16/08/2016 06:03 מחירי דירות עלו השנה ב- 6.9 אחוז שאר העובדות - רשרושים
אנשים פה בונים תילי תילים של ספקולציות על ירידת מחירי דירות בגלל הרישרוש של ירידת מחירים ב- 0.3 אחוז. הם מתעלמים מהתמונה ההגדולה של פיצוץ במחירי הדירות (6.9 אחוז השנה) ובמקום זאת מתרכזים ברישרוש חסר משמעות. צפוי שמחירי דירות ימשיכו לעלות וגם שכר הדיערה ימשיך לעלות כפי שעלה בחודש האחרון (1.2 אחוזים). השר משה כשלון אשפ בהידרדרות מצב בדיור. לא יעזרו לו ההסתות נגד בעלי דירות. במקום לתקן לתקן את המצב על ידי בניית 100 אלף דירות כל שנה הוא עוסק בהסתות והרש שוק ההשכרות. בגלל השר משה כשלון למי שאין דירןת לא יהיו דירות בבעלות ולא יהיו דירות שכורות - יצאו קרחים מכאן ומכאן. היגיע הזמן שהשר משה כשלון יתפטר. ביבי שקרניהו שעומד מאחורי כל הקלקלקה הישראלית חייב גם כן להיות מודח מתפקידו. שני הליצנים הללו יהרסו את הכלכלה בישראל לאחר שהפכו אותה לקלקלה - ירוששו את השכבות החלשות ויעבירו את כספם לטייקונים.
OR 16/08/2016 01:50 מאי יוני זה לא חג ולא אוגוסט תתחיל לרעוד (ל"ת)
אחד 16/08/2016 01:30 קיץ וחגים מוריד נפח פעילות אבל לא מחיר...
אפשר לדבר על מיעוט עסקאות בתקופה זו או אחרת אבל זה לא מה שמסביר ירידת מחיר!. אם זה היה כך כל הקונים היו מחכים לקיץ ואז נפח הפעילות בה היה גדול...נסה אפשרות אחרת...
13 אורי 15/08/2016 22:44 זה סופו של כל בלון
כבר בסיפור על 5 - בלונים שמספרים לילדים , הלקח הוא שכל בלון בסוף מתפוצץ. כעת מתפוצץ הבלון הגדול מכולם שביבי ניפח ב-9 שנים האחרונות. הפיצוץ יהיה כואב אבל צפוי בהחלט. כל ילד בגן יגיד לכם שסופו של כל בלון להתפוצץ.
שמטוב 16/08/2016 06:13 הפיצוץ היחיד יהיה במחירי שכירות שיעלו מעלה מעלה.
הפיצוץ הזה יהיה שמי שאין לו כסף לקניה לא יוכל גם לשכור דירה. השר משה כשלון לא פתר כלום, הוא רק סיבך את מצב הדיור. אין שום טריקים ושטיקים: כל עוד השר משה כשלון לא יבנה 100 אלף דירות לשנה מחירי הדירות יעלו. במקום בניית דירות השר משה כשלון הגה רעיון אידיוטי לנשל בעלי דירות מרכושם (בתקווה שהם ימכרו את דירותיהם). רעיונות אידיוטיים לא עובדים, דירות הן מקור פרנסה ובטחון כלכלי. בעלי דירות לא ימכרו כלום וגם השוכרים יחטפו מכה של העלאת שכר או צימצום שוק השכירות לתושבים ומעבר הדירות הפנויות לשוק אחר. (ישכירו לתיירות פנים.חוץ או ימנעו מהשכרה בכלל למשך מספר שנים).
יוס 16/08/2016 09:34 עוברים לגור אצל ההורים
ועוזרים להם עם התשלומים של הבית. נמאס מהעושקים. הורסים חיים של דור שלם.
מוטי 16/08/2016 09:32 האם אתה חושב שאת עושה למישהו טובה?
או שאתה ספק יחיד? תחשוב טוב. הכח הוא אצל השוכר שלך לא אצלך, זה שמשלם לך שכירות ואולי גם את המשכנתא. בכל זמן נתון יש עשרות אלפי דירות להשכרה מידית. מה חשבת שרק אתה עלית על "סטרטאפ" הדירות? תגיד תודה אם הדירה שלך תשאר תקינה ותצליח לקבל שכירות בזמן ובכלל להשכיר עם גישה כזו.
כוכי בר כוכבא 16/08/2016 09:07 אם מחירי השכירות יעלו, אעזוב את ת"א לחולון
ושבעל הבית יחפש שוכרים
אלון 16/08/2016 07:54 כיוון שאת מחזיק יותר מ-2 דירות הכעס שלך ברור
מי שכותב מתוך כעס שוכח את ההיגיון. כדי להעלות שכר דירה צריך שיהיו שוכרים שיסכימו לשלם את שכר הדירה הגבוה. כשהשכר עבור עבודה לא עולה ,השוכרים לא ישלמו יותר. מחירי השכירות בתל אביב ירדו ב-2.5% בשנה האחרונה.
שמטוב 16/08/2016 10:04 אני לא מחזיק אפילו בדירה אחת. תפסיק לדמיין ותתחיל להבין
מה קורה במדינה הזו. אגב, אני גר בשכירות מוגנת והשכירות החופשית לא פוגעת בי אישית. במקום לדמיין לגבי האינטרסים שלי תתעמק בטענות שאני מביא לגופן, אולי תחכים.
12 ארק 15/08/2016 21:56 כחלון מטיס את שכר הדירה עם ההצעות שלו (ל"ת)
11 אלון 15/08/2016 21:33 לא לשכוח להגיע להפגנה להורדת מחירי הדיור ביום חמישי 18.
לא לשכוח להגיע להפגנה להורדת מחירי הדיור ביום חמישי.18.8 הקרוב בכיכר רבין
שמטוב 16/08/2016 10:06 לפי הכיוון המחאה תיכשל. רק סילוק ביבי ומשה כשלון יפתרו
את הבעיה. כל עוד צמד המוולים הללו בממשלה שום דבר ממשי לא ישתפר.
נגיע !!! 16/08/2016 07:21 מתי מתחיל ? (ל"ת)
דן 16/08/2016 07:56 19:00 - כיכר רבין ולהביא כמה שיותר מכרים (ל"ת)
10 vvc 15/08/2016 21:11 כמה טיפשי המס על 3 דירות - הוא יגרום בדיוק ההפך....
1. הרי המס יגולגל על השוכרים וכך שכר הדירה יעלה 2. לכל אחד שיש דירה אחת יעשה מאמצים לקנות עוד דירה כי עכשיו יותר משתלם להשכיר (הרי מחירי השכירות יעלו) 3. הריבית נמוכה משתלם לקחת משכנתא לקנות דירה ולתת לשכורים לממן אותה 4. בעקבות הטרור בעולם הרבה יהודים בתהליך עליה לארץ 5. ריבוי טבעי של האוכלוסייה . 6. הפחדות על ירידת מחירים גורמת לקבלנים להסס בהתחלות בניה דבר שיגרום לחוסר דירות בטווח הבינוני. 7. מדברים על שלום במקביל לעברת חצי מיליון מתנחלים לקו הירוק 8. מדינה קטנה שטחים נגמרים 9. בהתאם לכך הכיוון ברור 10. תתחילו לחשוב מהראש ולא מהבטן
מאיר 16/08/2016 06:52 זה ממש לא טיפשי היה צריך מהשירה השנייה ולא השלישית
תכלס תגיד כמה דירות יש לך?
אחד 15/08/2016 23:37 שטויות
1. עקב פעילות ספסרים ממונפים ענפה השוק מוצף בדירות להשכרה בהרבה מעבר לבקוש הטבעי לכן תשואת השכירות מהנמוכות בעולם מה גם שיחס בקוש הצע לא משתנה - מסקנה שכ"ד לא יעלה! 2. לא משתלם לרכוש כי תשואת השכירות נמוכה ולא עולה והמגמה מטה מעבר לפינה. 3. ריבית המשכנתאות בעלייה והריבית יכולה כעת רק לעלות. 4. ישנה ירידה בעלייה של 30% יחסית לשנים שעברו - הצפי לעלייה מצרפת השנה הוא סה"כ 5000 נפש...5. האוכולוסיה לא מתרבה כאן יותר מבעבר. 6. 50 חברות בינלאומיות מגלות עניין בבנייה בארץ. 7. מדברים על שלום אבל הצפי למערכה בצפון ו.או בעזה. 8. יש שטחים לבנייה לעוד 200 שנה לפחות. 9. הכיוון ברור. 10. תברחו מנדל"ן אם יש לכם יותר מ2-3 תאים אפורים במוח.
מתיישב יהודי 15/08/2016 22:54 הלוואי שיפנו אותך מביתך שגנבת מהערבים!!!
למה לגרש מיליון יהודים כדי לרצות את הסמאל הערבי?? הערבים רוצים גם את רעננה( מקום מגורך) וגם את אשתך.....כמה שאתה תמים לחשוב שאם תקריב מיליון יהודים הערבים יחבקו אותך....רק כדי שדירתך תעלה...
9 שמטוב 15/08/2016 20:57 השר משה כשלון עומד לקפוץ מהגג (או שיזקו אותו משם).
חשב שיעבוד עלינו ועכשיו רואים מה הוא שווה (רק נזק).
שמטוב 16/08/2016 10:08 כואב לשמוע את האמת, מה ... ?
ביבי שקרניהו ומשה כשךון אחראים למצב. כל עוד הם בשלטון שום דבר טוב לא יקרה. ספינים והסתות והעלאת מיסים אינם פתרון.
8 פסיכיאטר 15/08/2016 20:26 מס 3 שכחת לשתות כדורים? (ל"ת)
7 עולים!!! 15/08/2016 20:15 חכו למדד השכירות בחודש הבא... כל חוזי השכירות (ל"ת)
6 שמאי 15/08/2016 20:12 רוצו מהר
למכור את הדירות הנוספות לפני שתפסידו מאות אלפים . הגל היורד החל .
5 זיגי 15/08/2016 20:09 וזה עוד לפני ירידת הערך למשקיעים
אווצש מי שלא מכר עד עכשיו שינמיך ציפיות משקיעים כבר לא יעמדו בתור ואלו שיש להם מעל שלוש דירות(אספני דירות) יחלו למכור בקרוב
שמטוב 15/08/2016 21:07 בקרוב ? ימכרו עוד מאה שנה. אשליות נעימות. (ל"ת)
4 בר 15/08/2016 20:04 העבדים המזרחיים
אני לא מבין איך בני עדות המזרח שאני נמנה עליהם מצביעים לראש ממשלה כזה שמשעבד את הילדים שלהם ל 20 שנה תמורת קורת גג מסכנה אתם לא רוצים להצביע לא למרכז ולא לשמאל אני יכול להבין תצביעו לימין רק לא לביבי הקפיטליסט שמשעבד את הילדים שלכם אם כואב לכם הלב על הילדים שלכם הגיע הזמן שתתעוררו
דוריה 16/08/2016 16:00 למה כן ביבי
מצביעים לביבי כי הוא מומחה לביטחון והכלכלה והדיור לא מענינים אנשים תאבי חיים.
ספרטקוס 16/08/2016 07:51 לצערי האלטרנטיבה בדמותו של יאיר לפיד לא הוכיחה את עצמה
אלא להפך רק קיצץ ופגע מכל הבחינות אז ההחלטה של בני המעמד הבינוני והשכבות החלשות להצביע ימין דווקא מובנת לגמרי
שמטוב 16/08/2016 10:12 ביבי הכשיל את ליד, אילו לפיד היה מצליח ביבי היה מסולק
ביבי שונא מתחרים. כל השותפים של ביבי מוכשלים בזה אחר זה. לא יודע אם התוכנית של לפיד טובה. אבל כל עוד ביבי שקרניהו בשלטון אנו נהיה עבדים לטייקונים ולמיסים דרקונים.
3 קליפ 15/08/2016 19:24 התרסקות רבתי בלתי נתפסת במחיריי הדירות!!!
מאות אלפים מהמגזר היהודי מחזיקים עשרות דירות. חלקם מאות דירות ויש גם עם אלפי דירות. בקשו ממכם מס קטן וסמלי של 0.1% כמה בכי וכמה נהי!!! תשלמו יא כלבים בני בליעל!!! גילוי נאת: גם אני רוצה 3 דירות.....
שלמה 15/08/2016 20:26 מס אחד - קרע ענק בעם.
תראה איך השפיע המס על אנשים טיפשים כמוך - אזרחים ישרים שעבדו במשך עשרות שנים , שילמו את מיסיהם וחסכו - קם טמבל כמוך וקורא להם - "תשלמו יא כלבים בני בליעל ". אינני מבין איך מנהלי האתר לא מוחקים את אשר כתבת באפסותך. חבל שיש כמוך ודומים לך בין אזרחי המדינה.
קליפ 15/08/2016 22:04 שלמה,אני אוהב עד מאד את בני עמי!
אבל למה כל באסטיונר תקוע עם 30 דירות מהון שחור? למה השופט המנוול נתן פטור לגנב בירן מתשלום מס על 24 דירותיו. דירות שגנב ובזז ברמאות. למה??(בנתיים---בדרך ל-100דירות) אני אוהב צדק. אך השמאל השתלט על התקשורת. על בתי המשפט והכל כאן הון שחור מושחת!! רק אהבה מביאה ילד ותביעת מזונות...!
אא 15/08/2016 22:31 אין לי בעיה להסכים איתך שצריך להכנס בבסטונר שמקבל אבטחת
הכנסה בגלל שאינו מדווח לשילטונות המס על דירותיו. בירן לא קיבל פטור על דירותיו אלא קיבל לשלם 10% שהחוק מחייב. יש לי בעיה מאוד גדולה עם העובדה שהשופט לא פסל את עצמו בגלל קרבה לשרגא בירן, אם אכן הדיווחים בתקשורת נכונים. למרבה הצער, כנראה שאפילו הבסטונר היה יכול לצאת מבית המשפט בלי שהשופט ידווח עליו למס הכנסה אילו בתו לא היתה פעילה חברתית נגד ה"פליטים הסודנים." סביר להניח שאת הדירות רכש בגרושים כי כל אדם נורמטיבי ולא בסטונר ברח מהאיזור בגלל ה"פליטים" וכעת משכן 10 בחדר. בתור מי שחונך לעולם לא להיות עם שקל שחור תתפלא, יש פה אנשים שחסכו כל ימיהם, שילמו ומשלמים את כל המיסים ושמאמינים שאהבה מביאה ילדים ונכדים במשפחה מגובשת
שמטוב 16/08/2016 10:15 תפסו בסטיונר אחד. אז אל תאמר שכל הדירות בידי מנוולים.
רוב הדירות הם בידי סבא שלך ודודה שלך, משקיעים קטנים, שהשקיעו בנכס היחיד שאי אפשר לחלוב אותו בקלות. אם סבא שלך ודודה שלך ימכרו את הדירות לא תקבל ירושה.
איציק 15/08/2016 20:48 אזרחים ישרים
שהשתלטו על מוצר בסיסי במחסור וגרמו להעלאתו ללא תשלום מס
שמטוב 16/08/2016 10:17 המחסור הוא בגלל ביבי שקרניהו ומשה כשלון שלא בונים
100 אלף דירות לשנה באיזור המרכז. בלי דירות להשכרה תאלץ לגור ברחוב, לכן מוטב שלא תשחט אווז שמטיל ביצי זהב.
שלמה 15/08/2016 20:44 מה אתה מופתע
ומדוע אתה מגיב. זו בדיוק מדיניות האוצר, וריאציה של "הפרד ומשול," ואם אתה רוצה לשסות אחד בשני. כאשר שר האוצר הזה, שנשלט כולו על-ידי פקידי האוצר, מביא חוקים דראקוניים, תמיד יהיו חלקים בעם שיקומו בשנאה נגד האחרים ולא נגד גורמי הבעיה: מדיניות האוצר מזה שנים. ולי יש דירה אחת ושני ילדיי ממושכנים ל-25 שנה במשכנתת חנק. אך אני לא שונא את האחר, וקורא להלחם במקור הבעיה: האוצר ושר האוצר.
2 הנה זה מתחיל 15/08/2016 19:12 עכשיו
בהתחלה ירידה מתונה אחר כך פאניקה ככה מתנהגת כל בועה
שמטוב 15/08/2016 21:05 חחחה, תמשיך להתלות בקש
מחירי דירות לא ירדו. להיפך - חוסר אימון בהגינות של הממשלה כלפי אזרחים רק יגום להתבצרות בנכסים שאי אפשר לפגוע בהם (בני העוולה בממשלה יפלו בבחירות והמדיניות תשתנה).
אחד 15/08/2016 23:40 תמיד אפשר להתבצר השאלה כמה יהיה שווה המבצר.... (ל"ת)
שמטוב 16/08/2016 10:23 יהיה שווה יותר מניירות הערך שבידיך שיפלו קודם .
האם אינך מודע שניירות הערך בידיך לא שווים הרבה אלא מחירם מנופח בגלל ריבית אפס ? האם אתה מודע לכך שכל אפיקי ההשקעה הסולידיים מפסידים ריאלית יותר מאחוז אחד לשנה ? כלומר יותר מהמס החדש של כחלון. אם אינך מבין את הנ"ל אתה נידון להמשך הפסדים. למה משקיעים קטנים ברחוט מנדל"ן כי הם היו חכמים והבינו לפני שנים (מאז עליית ביבי) שכל השקעה השקעה פיננסית סולידית במדינה מפסידה.
1 קיפאון 15/08/2016 19:12 לא יקנו ולא ימכרו נגמר החשק לקנות למכור ולהשקיע פה
מדינה איומה לאזרחיה.
1-אדון קיפאון 15/08/2016 20:47 כדאי שתביט סביבך.
אתה נהנה לחיות האחת המדינות הטובות ביותר לאזרחיהן, כמעט בכל הפרמטרים. צא ולצד. נמאס כבר מהקיטורים של אלה שרוצים לחיות רק במרכז תל-אביב, לצאת כל ערב לפאב, לאכול במסעדות ולא בבית, לא לחסוך לעתיד, ולהמשיך לקטר על מר גורלם.
מתן 15/08/2016 20:11 תנסה לחשוב על השקעה שתתרום לחברה בה אתה חי
להיות מועיל ויעיל זה המוטו שלי
שמטוב 15/08/2016 21:00 אנימ משקיע רק לטובת עצמי. רק פריירים עושים אחרת.
אם ביבי שקרניהו ומשה כשלון הורסים את המשק לא צריך לגרום נזק לעצמנו למענם.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש