יונדאי i800 נקראת למוסך לתיקון

המסחרית של יונדאי נדרשת לתיקון במוסך, בעקבות חשד לכשל בצינור דלק. בעלי המסחריות המעורבות יקבלו הודעה לביתם
רועי צוקרמן, אוטו |
נושאים בכתבה יונדאי רכב

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, מודיעה על קריאה לתיקון למסחרית של המותג - ה-i800. מהודעת היבואנית עולה כי ב-115 מסחריות שיוצרו ב-2015 ו-2016, קיים חשש לכשל בצינור דלק שמחבר בין משאבת הדלק למסנן. כשל זה עלול להוביל לנזילת סולר.

במסגרת הקריאה לתיקון, צינור הדלק ייבדק ובמקרה הצורך יתוקן או יוחלף. בהתאם לתקנות הרכב בישראל, כל פעולה שנכללת בקריאה לתיקון - בדיקה, תיקון והחלפת חלקים - תבוצע ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. עוד חשוב לשים לב כי חובה להיענות לקריאה לתיקון בתוך שישה חודשים מיום קבלת ההודעה, לאחר תקופה זו רישיון הרכב לא יחודש ולא ניתן יהיה לבצע מבחן רישוי שנתי או העברת בעלות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ליפמוטור C10 מעודכן. צילום יצרןליפמוטור C10 מעודכן. צילום יצרן

ליפמוטור C10 מעודכן כולל גרסאות LR ו Performance

סמלת יבואנית דגמי ליפמוטור מתחילה בשיווק הדגמים העדכניים של ה C10. דגמי הבסיס מקבלים טעינה AC בהספק 11Kw

מצטרפים דגמי Long Range ו Performance

יואב פולס |

סמלת יבואנית דגמי ליפמוטור לישראל החלה בשיווק הדגם העדכני של הליפמוטור C10 לצד שתי גירסאות נוספות – Long Range ו Performance.

הליפמוטור C10 הוא דגם ייחודי בסגמנט הקרוסאוברים החשמליים. אם נתבונן במידות שלו הוא גדול משמעותית מכל המתחרות בסגמנט C-Suv (כמו BYD Atto3, לינק & קו 02, ג'ילי EX5 ואחרות), אבל לא יקר מהן. אם נשווה מידות הרי שהוא נמצא בקטגוריה אחת מעל D-SUV אבל זול משמעותית מהמתחרות. על אף הנתונים המצוינים לא הצליח ה C10 לתרגם את הנתונים והיתרונות להצלחה מסחרית משמעותית.

עתה מעדכנת ליפמוטור את ה C10 הקיים גם בהיבטי חומרה, ומוסיפה שתי גירסאות Long Range ו Performance.

מימדים

ראשית המימדים של ה C10 – אורך כולל של 4.739 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.68 מטר. בסיס הגלגלים הוא זה שהופך את ה C10 ל'גוליבר' עם 2.835 מטר, נתון גדול במיוחד בגזרת המחיר שלו. המימדים זהים בכל דגמי ה C10.

דגמים, מנועים והספקים

הדגם הבסיסי Style, מצויד בסוללה בקיבולת 69.9Kwh וטווח מוצהר של 420 ק"מ ( WLTP). טעינה איטית AC מבוצעת בהספק של עד 11Kw (שדרוג חשוב מאוד שהדגם קיבל) וטעינה מהירה בהספק של עד 84Kw. ה C10 Style מצויד במנוע חשמלי בהספק של 215 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ, וההנעה אחורית. הביצועים טובים עם 0 ל- 100 ב 7.5 שניות, ומהירות מירבית של 170 קמ"ש.