אבודים צופית גרנט
צילום: אילן בשור
רייטינג

ושוב פעם צמוד בפריים טיים: אבודים ראש בראש עם צומת מילר

צומת מילר אמנם עקפה ברייטינג עם 17%, אבל באבודים צפו יותר אנשים - 437 אלף. המרדף עם נתון חלש מאד. וכמה עשה המשחק המרכזי בין הפועל ת"א למכבי חיפה?
אלכסנדר כץ | (7)

הסדרה צומת מילר (קשת 12) קיבלה 17% (409K), ירידה קלה ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשונית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, אבודים (רשת 13) קיבלה 16.3% (437K), ונתנה פייט רציני לקשת, פעם שלישית בשבוע האחרון (הפעמיים הראשונות - ברביעי ובחמישי), ולאחר תקופה ארוכה עם נוק-אאוטים של קשת על המתחרים.

 

המרדף (כאן 11) רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה זה תקופה ארוכה - 2.6% (84K), ויש לזכור כי נתוני השיא שלה עמדו על יותר מ-6%. המשחק המרכזי בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (ספורט 5), ניפק 6%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 12.1%, 'קסם אישי עם חזי דין' (קשת 12) - 10.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.4%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 10.2%, שש עם עודד בן עמי - 9.6%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.4%, תכנית חיסכון - 12.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 6.2%, לפני החדשות - 6.2%, ברקוד - 6.7%.

כאן 11: ערב ערב - 1.4%, קלמן סג"ל - 1.1%, העולם היום - 1.4%, גאולה ולונדון - 1.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה נתון פושר של 15.5% (417K),

ובפער לא גדול (יחסית כמובן) מחדשות 13 עם 10% (257K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.8% (111K).

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שאול החתול 06/11/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    לא יודעים שלא אומרים: "שוב פעם"? או "שוב" או "עוד פעם". קצת מביך
  • מערכת אייס 06/11/2019 15:37
    הגב לתגובה זו
    https://hebrew-academy.org.il/2013/02/28/%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A2%D7%9D/
  • 4.
    יצחק 05/11/2019 17:20
    הגב לתגובה זו
    תמשיך לרדת ברייטינג
  • 3.
    נו באמת 05/11/2019 13:21
    הגב לתגובה זו
    נתוני הצפיה בתאגיד על הפנים אבל קובלנץ מבקש בונוס של 160 אלף שקל!!!!!!!!!!! חוצפה? אטימות? עזות רוח? אוי אוי אוי אוי
  • 2.
    מני 05/11/2019 11:34
    הגב לתגובה זו
    כמות הטלוויזיות הפתוחות. רייטינג=בלוף אחד גדול. הוא הרי לא מונה את אלה כמוני שרואים דרך האינטרנט או דרך סלקום ופרטנר טיוי.
  • 1.
    נילי 05/11/2019 10:02
    הגב לתגובה זו
    מיועדת לאשכנזים בצפון תל אבחב ...
  • תל-אביבי אשכנזי 05/11/2019 11:56
    הגב לתגובה זו
    ומה עם תסביך הנחיתות עם ת"א, נילי? רוצה לדבר על זה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.