ושוב פעם צמוד בפריים טיים: אבודים ראש בראש עם צומת מילר
הסדרה צומת מילר (קשת 12) קיבלה 17% (409K), ירידה קלה ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשונית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, אבודים (רשת 13) קיבלה 16.3% (437K), ונתנה פייט רציני לקשת, פעם שלישית בשבוע האחרון (הפעמיים הראשונות - ברביעי ובחמישי), ולאחר תקופה ארוכה עם נוק-אאוטים של קשת על המתחרים.
המרדף (כאן 11) רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה זה תקופה ארוכה - 2.6% (84K), ויש לזכור כי נתוני השיא שלה עמדו על יותר מ-6%. המשחק המרכזי בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (ספורט 5), ניפק 6%.
'הצינור' (רשת 13) - 12.1%, 'קסם אישי עם חזי דין' (קשת 12) - 10.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.4%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 10.2%, שש עם עודד בן עמי - 9.6%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.4%, תכנית חיסכון - 12.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 6.2%, לפני החדשות - 6.2%, ברקוד - 6.7%.
כאן 11: ערב ערב - 1.4%, קלמן סג"ל - 1.1%, העולם היום - 1.4%, גאולה ולונדון - 1.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון פושר של 15.5% (417K),
ובפער לא גדול (יחסית כמובן) מחדשות 13 עם 10% (257K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.8% (111K).
- 5.שאול החתול 06/11/2019 09:58הגב לתגובה זולא יודעים שלא אומרים: "שוב פעם"? או "שוב" או "עוד פעם". קצת מביך
- מערכת אייס 06/11/2019 15:37הגב לתגובה זוhttps://hebrew-academy.org.il/2013/02/28/%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A2%D7%9D/
- 4.יצחק 05/11/2019 17:20הגב לתגובה זותמשיך לרדת ברייטינג
- 3.נו באמת 05/11/2019 13:21הגב לתגובה זונתוני הצפיה בתאגיד על הפנים אבל קובלנץ מבקש בונוס של 160 אלף שקל!!!!!!!!!!! חוצפה? אטימות? עזות רוח? אוי אוי אוי אוי
- 2.מני 05/11/2019 11:34הגב לתגובה זוכמות הטלוויזיות הפתוחות. רייטינג=בלוף אחד גדול. הוא הרי לא מונה את אלה כמוני שרואים דרך האינטרנט או דרך סלקום ופרטנר טיוי.
- 1.נילי 05/11/2019 10:02הגב לתגובה זומיועדת לאשכנזים בצפון תל אבחב ...
- תל-אביבי אשכנזי 05/11/2019 11:56הגב לתגובה זוומה עם תסביך הנחיתות עם ת"א, נילי? רוצה לדבר על זה?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.