מערכת הפופאפים החינמית שמגדילה מכירות באתר, באמצעות ארגז כלים מתקדם
חברת twik הישראלית פיתחה מערכת ליצירת פופאפים, שמאפשרת לעסקים להגדיל את כמות הלידים והמכירות באתר באמצעות מגוון תכונות מתקדמות. המערכת חינמית ואינה מצריכה הרשמה.
"לרשות בתי עסק עומדים כיום אלפי כלים דיגיטליים שאמורים לשפר את יחס ההמרה. לכאורה מדובר בתופעה חיובית", אומר רועי סורצקי, הבעלים של סוכנות השיווק הדיגיטלי סורצקי ומנכ"ל twik טכנולוגיות. "אך הבעיה היא שהשימוש בחלק גדול מהכלים מורכב, בצורה שמקשה להשתמש בהם ולמצות את יכולותיהם. בנוסף, השימוש בחלק מהכלים כרוך בתשלום לא קטן, זאת למרות שאנחנו בתור חברה שמפתחת פתרונות דיגיטליים לעסקים, יודעים מבפנים שהפיתוח שלהם יחסית פשוט.
מתוך התובנות האלה החלטנו לייצר ארגז כלים חינמי הזמין לרשות כל עסק ובכל גודל. אחד מהכלים ב"ארגז" הוא מערכת חינמית ליצירת חלונות קופצים, שמכילה יכולות מתקדמות שאין בחלק גדול ממערכות הפופאפים הקיימות בשוק".
מהן יכולות המערכת?
המספרים מלמדים ששימוש נכון בפופאפים מגדיל את יחס ההמרה באתר, כלומר את הסיכוי שהגולש יבצע את הפעולה הרצויה (בין אם אנחנו רוצים שהוא ישאיר פרטים, יירשם לרשימת התפוצה או יבצע רכישה). היכולת להפיק תועלת מקסימאלית מהשימוש בהודעות קופצות באתר, תלוי מצד אחד ביכולות המערכת ומצד שני בפשטות השימוש.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במובן הזה המערכת החינמית של twik עונה על הציפיות. היא ידידותית מאוד לשימוש, ומעמידה לרשות בעל העסק את כל הכלים שמציעות המערכות בתשלום (ואפילו מעבר). מדובר בכלי חינמי לגמרי, שמתאים לעסקים מכל הגדלים: מיכולות בסיסיות עבור עסקים קטנים ובינוניים – ועד יכולות מתקדמות עבור ארגונים גדולים.
מאפיינים בולטים של המערכת:
- עשרות סוגי פופאפים ותבניות מוכנות – מרכישת מוצרים והרשמה למדריכים ועד הצגת קופונים והצעות מיוחדות.
- ממשק עריכה המאפשר עיצוב פופאפ מותאם אישית תוך דקות.
- מגוון פיצ'רים מתקדמים דוגמת אנימציות ושעוני ספירה לאחור.
- ממשק נוח וידידותי.

מעבר ליכולות הסטנדרטיות, מערכת הפופאפים של twik מצוידת במספר כלים ייחודיים ביחס למערכות אחרות. אחד מהם הוא ייצוא נתונים אוטומטי – ייצוא נתוני הלידים לטופס הרצוי ב- Google Forms, לצורך ריכוז כל המידע החשוב במקום אחד.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
כלי מעניין נוסף מאפשר למשתמשים ליצור חלונות קופצים בשיטת "הדבק וסע": רוצים לקדם מוצר כלשהו? כל שצריך הוא לבחור בפופאפ מסוג "קידום מכירות", להדביק את הקישור של השירות / המוצר הרצוי, והמערכת כבר תעשה את כל השאר: תמשוך את הכותרת, התמונה והמידע ותיצור באופן אוטומטי את הפופאפ הרצוי.
איך משתמשים במערכת?
יצירת הפופאפ מתבצעת ב- 2 צעדים פשוטים: בוחרים את התבנית הרצויה מתוך ספריית הפופאפים, עורכים את התבנית באמצעות ממשק העריכה האינטואיטיבי (כולל הכיתוב, התמונה, הצבעים ועוד) ו... אתם מוכנים לצאת לדרך! כל שנותר לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הירוק "Done", להדביק את שורת הקוד של הפופאפ באתר ואתם מוכנים לצאת לדרך.
מעבר לכך, השימוש במערכת לא כרוך בהרשמה. הכל חינמי ופתוח לחלוטין.
האם המערכת תומכת בעברית? "המערכת שלנו כוללת תמיכה מלאה בעברית. ממשק המשתמש הוא באנגלית, מכיוון שבמערכת שלנו עושים שימוש עסקים מכל העולם – אך כאמור השימוש הוא פשוט ואינטואיטיבי גם למשתמשים ישראלים".
פופאפ על סטרואידים
מערכת הפופאפים החינמית עומדת בפני עצמה, אך מתממשקת גם עם שירות הפרסונליזציה של twik: פתרון מבוסס בינה מלאכותית שמגדיל את יחס ההמרה באתר, באמצעות הצגת דפים ותכנים מותאמים אישית למאפיינים הספציפיים של כל גולש.
הפתרון של twik נמצא בשימוש של חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות, ומסייע להן להגדיל את יחס ההמרה באתר בעשרות אחוזים. בחלק מהמקרים אף נרשמה עלייה של למעלה מ- 100% בכמות הלידים והמכירות בעקבות השימוש במערכת. גם השירות של twik הושק בגרסה חינמית המאפשרת לכל עסק בכל גודל להפיק מהתנועה לאתר יותר לידים ויותר מכירות.
איך החיבור בין מערכת הפופאפים לשירות הפרסונליזציה של twik יגדיל את האפקטיביות של כל פופאפ? "מערכת הפרסונליציה תדע להציג את הפופאפ הנכון לאדם הנכון בהתאם לניתוח עשרות מאפיינים דמוגרפיים ודפוסי שימוש. מכאן השמיים הם הגבול: כך למשל המערכת תדע להקפיץ פופאפ של המוצר שהכי יעניין את הגולש בהתאם למאפייניו. לחילופין, המערכת יכולה ליצור 'קמפיין יציאה' – שיציג מבצע מיוחד עבור המוצרים שנמצאים בעגלת הקניות, רגע לפני שהגולש יוצא מהאתר בלי לבצע רכישה".
למה אתם יוצרים כלים חינמיים? מה האינטרס שלכם?
"ב- 3 מילים? שיווק דיגיטלי להמונים. עולם השיווק הדיגיטלי עשה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית, המאפשרת לכל עסק להפיץ את מרכולתו. אך כפי שציינתי, מדובר בג'ונגל של פתרונות שחלקם הגדול אינם נגיש לבתי העסק. אנחנו מאמינים שלכל בית עסק מגיע ליהנות ממגוון יכולות מתקדמות – ובחינם. מטבע הדברים ישנן גם תכניות בתשלום, עם פיצ'רים מתקדמים המובילים לגידול משמעותי עוד יותר של יחס ההמרה", אומר סורצקי.
"היפה הוא שכל עסק יכול לבחור את התכנית שמתאימה לו – וליהנות מפתרון פשוט ויעיל להגדלת יחס ההמרה".
למערכת פופאפים חינמית שמגדילה את יחס ההמרה >>
זה בחינם ואפילו לא מצריך הרשמה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
