מערכת הפופאפים החינמית שמגדילה מכירות באתר, באמצעות ארגז כלים מתקדם

תוכן בחסות |

חברת twik הישראלית פיתחה מערכת ליצירת פופאפים, שמאפשרת לעסקים להגדיל את כמות הלידים והמכירות באתר באמצעות מגוון תכונות מתקדמות. המערכת חינמית ואינה מצריכה הרשמה.

"לרשות בתי עסק עומדים כיום אלפי כלים דיגיטליים שאמורים לשפר את יחס ההמרה. לכאורה מדובר בתופעה חיובית", אומר רועי סורצקי, הבעלים של סוכנות השיווק הדיגיטלי סורצקי ומנכ"ל twik טכנולוגיות. "אך הבעיה היא שהשימוש בחלק גדול מהכלים מורכב, בצורה שמקשה להשתמש בהם ולמצות את יכולותיהם. בנוסף, השימוש בחלק מהכלים כרוך בתשלום לא קטן, זאת למרות שאנחנו בתור חברה שמפתחת פתרונות דיגיטליים לעסקים, יודעים מבפנים שהפיתוח שלהם יחסית פשוט.

מתוך התובנות האלה החלטנו לייצר ארגז כלים חינמי הזמין לרשות כל עסק ובכל גודל. אחד מהכלים ב"ארגז" הוא מערכת חינמית ליצירת חלונות קופצים, שמכילה יכולות מתקדמות שאין בחלק גדול ממערכות הפופאפים הקיימות בשוק".

מהן יכולות המערכת?

המספרים מלמדים ששימוש נכון בפופאפים מגדיל את יחס ההמרה באתר, כלומר את הסיכוי שהגולש יבצע את הפעולה הרצויה (בין אם אנחנו רוצים שהוא ישאיר פרטים, יירשם לרשימת התפוצה או יבצע רכישה). היכולת להפיק תועלת מקסימאלית מהשימוש בהודעות קופצות באתר, תלוי מצד אחד ביכולות המערכת ומצד שני בפשטות השימוש.

במובן הזה המערכת החינמית של twik עונה על הציפיות. היא ידידותית מאוד לשימוש, ומעמידה לרשות בעל העסק את כל הכלים שמציעות המערכות בתשלום (ואפילו מעבר). מדובר בכלי חינמי לגמרי, שמתאים לעסקים מכל הגדלים: מיכולות בסיסיות עבור עסקים קטנים ובינוניים – ועד יכולות מתקדמות עבור ארגונים גדולים.

מאפיינים בולטים של המערכת:

  • עשרות סוגי פופאפים ותבניות מוכנות – מרכישת מוצרים והרשמה למדריכים ועד הצגת קופונים והצעות מיוחדות.
  • ממשק עריכה המאפשר עיצוב פופאפ מותאם אישית תוך דקות.
  • מגוון פיצ'רים מתקדמים דוגמת אנימציות ושעוני ספירה לאחור.
  • ממשק נוח וידידותי.
שימוש חינמי שאינו מצריך הרשמה.

מעבר ליכולות הסטנדרטיות, מערכת הפופאפים של twik מצוידת במספר כלים ייחודיים ביחס למערכות אחרות. אחד מהם הוא ייצוא נתונים אוטומטי – ייצוא נתוני הלידים לטופס הרצוי ב- Google Forms, לצורך ריכוז כל המידע החשוב במקום אחד.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

כלי מעניין נוסף מאפשר למשתמשים ליצור חלונות קופצים בשיטת "הדבק וסע": רוצים לקדם מוצר כלשהו? כל שצריך הוא לבחור בפופאפ מסוג "קידום מכירות", להדביק את הקישור של השירות / המוצר הרצוי, והמערכת כבר תעשה את כל השאר: תמשוך את הכותרת, התמונה והמידע ותיצור באופן אוטומטי את הפופאפ הרצוי.

איך משתמשים במערכת?

יצירת הפופאפ מתבצעת ב- 2 צעדים פשוטים: בוחרים את התבנית הרצויה מתוך ספריית הפופאפים, עורכים את התבנית באמצעות ממשק העריכה האינטואיטיבי (כולל הכיתוב, התמונה, הצבעים ועוד) ו... אתם מוכנים לצאת לדרך! כל שנותר לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הירוק "Done", להדביק את שורת הקוד של הפופאפ באתר ואתם מוכנים לצאת לדרך.

מעבר לכך, השימוש במערכת לא כרוך בהרשמה. הכל חינמי ופתוח לחלוטין.

האם המערכת תומכת בעברית? "המערכת שלנו כוללת תמיכה מלאה בעברית. ממשק המשתמש הוא באנגלית, מכיוון שבמערכת שלנו עושים שימוש עסקים מכל העולם – אך כאמור השימוש הוא פשוט ואינטואיטיבי גם למשתמשים ישראלים".

פופאפ על סטרואידים

מערכת הפופאפים החינמית עומדת בפני עצמה, אך מתממשקת גם עם שירות הפרסונליזציה של twik: פתרון מבוסס בינה מלאכותית שמגדיל את יחס ההמרה באתר, באמצעות הצגת דפים ותכנים מותאמים אישית למאפיינים הספציפיים של כל גולש.

הפתרון של twik נמצא בשימוש של חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות, ומסייע להן להגדיל את יחס ההמרה באתר בעשרות אחוזים. בחלק מהמקרים אף נרשמה עלייה של למעלה מ- 100% בכמות הלידים והמכירות בעקבות השימוש במערכת. גם השירות של twik הושק בגרסה חינמית המאפשרת לכל עסק בכל גודל להפיק מהתנועה לאתר יותר לידים ויותר מכירות.

איך החיבור בין מערכת הפופאפים לשירות הפרסונליזציה של twik יגדיל את האפקטיביות של כל פופאפ? "מערכת הפרסונליציה תדע להציג את הפופאפ הנכון לאדם הנכון בהתאם לניתוח עשרות מאפיינים דמוגרפיים ודפוסי שימוש.  מכאן השמיים הם הגבול: כך למשל המערכת תדע להקפיץ פופאפ של המוצר שהכי יעניין את הגולש בהתאם למאפייניו. לחילופין, המערכת יכולה ליצור 'קמפיין יציאה' – שיציג מבצע מיוחד עבור המוצרים שנמצאים בעגלת הקניות, רגע לפני שהגולש יוצא מהאתר בלי לבצע רכישה".   

למה אתם יוצרים כלים חינמיים? מה האינטרס שלכם?

"ב- 3 מילים? שיווק דיגיטלי להמונים. עולם השיווק הדיגיטלי עשה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית, המאפשרת לכל עסק להפיץ את מרכולתו. אך כפי שציינתי, מדובר בג'ונגל של פתרונות שחלקם הגדול אינם נגיש לבתי העסק. אנחנו מאמינים שלכל בית עסק מגיע ליהנות ממגוון יכולות מתקדמות – ובחינם. מטבע הדברים ישנן גם תכניות בתשלום, עם פיצ'רים מתקדמים המובילים לגידול משמעותי עוד יותר של יחס ההמרה", אומר סורצקי.

"היפה הוא שכל עסק יכול לבחור את התכנית שמתאימה לו – וליהנות מפתרון פשוט ויעיל להגדלת יחס ההמרה".

למערכת פופאפים חינמית שמגדילה את יחס ההמרה >>

זה בחינם ואפילו לא מצריך הרשמה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.