שינויים ב-GO Moblin: דובי ספקטור מונה למנכ"ל
3 חודשים לאחר מיזוג הפעילות בין סוכנות הפרסום במובייל Moblin עם סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO, יוצאת לדרך שורת מינויים פרסונליים בהנהלה הבכירה. המינוי המרכזי הוא של דובי ספקטור לתפקיד מנכ"ל הפעילות הממוזגת. ספקטור שמגיע מתוך הדיגיטל של אדלר חומסקי יחליף את מייסד GO אדיר רגב ויהפוך לאיש המפתח בגוף המאוחד.
ספקטור שירת ב-8200 ומגיע לתפקיד עם ניסיון של 12 שנה בעולמות השיווק הדיגיטלי. בעברו ניהל את תחום הפרפורמנס ביוניברסל מקאן וב-5 השנים האחרונות שימש כמשנה למנכ"ל בחברת הדיגיטל של קבוצת אדלר חומסקי.
במקביל מונה מקס אוקונוב לסמנכ"ל דאטה וטכנולוגיות. אוקונוב מילא שורה של תפקידים ב-GO ובשנים האחרונות לקח חלק בפיתוח אסטרטגיית הדיגיטל מבוססת טכנולוגיות ודאטה של החברה; יניב פרטוש מונה לסמנכ"ל לקוחות ב-GO ויצטרף לאמיר כלף בניהול תמהיל לקוחות החברה; בני יוסף מונה לסמנכ"ל לקוחות Moblin ויצטרף לכלף ופרטוש בניהול כלל לקוחות GO ו- Moblin בנתניה, תחת ניהולו של ספקטור.
אדיר רגב, המייסד והבעלים של GO: "דובי מגיע עם ידע מקצועי בדיגיטל ברמה מאוד גבוהה, עם יכולות טכנולוגיות גבוהות וניסיון ניהולי בעולמות הדיגיטל. דובי מהווה חיזוק משמעותי לצוות הניהולי של GO ואני בטוח שהוא ימשיך להצעיד את GO קדימה ולשמר את המובילות שלה בענף. החיבור של דובי עם הצוות הניהולי של GO יהפוך אותה לחברה החזקה ביותר בתחום ה- Data Driven Marketing".
- 1.אייל רגב 24/07/2017 23:30הגב לתגובה זופשוט בדיחה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
