צח שפיצן מבצע סבתא
צילום: מסך: הסרט מבצע סבתא
פרסום ראשון

ה"מבצע סבתא" של התאגיד: העיתונאי צח שפיצן מצטרף

איש התחקירים הכלכליים של ידיעות, ומי שלעולם יהיה "עידן שגיב" מהסרט 'מבצע סבתא' עובר לדסק הכלכלי של התאגיד. עוד מצטרף: דב גיל-הר, שעוזב את וואלה ויגיש תכנית יומית
אלכסנדר כץ |

העיתונאי והתחקירן צח שפיצן מצטרף לכאן בהקמה - כך נודע לאייס. הוא יצטרף לדסק הכלכלי של תאגיד השידור הציבורי. 

שפיצן שימש בשנים האחרונות ככתב תחקירים כלכליים בידיעות אחרונות, ובין היתר כתב לממון ולמוספים אחרים בעיתון, כולל לעמודי החדשות. בעבר היה כתב תחקירים בעובדה, ואת הקריירה המקצועית שלו החל ככתב מוניציפאלי במקומון ידיעות תל אביב, ובהמשך ככתב פלילים באתר NRG. הוא מוכר לציבור הרחב בזכות תפקידו בסרט מבצע סבתא שם שיחק את האח הצעיר עידן שגיב. 

בין היתר חשף את קיומו של אסיר X  נוסף באגף 13 של כלא איילון, חשיפת הבונוס השמן של מנהל הדסה לשעבר שלמה מור יוסף. בעבר חשף את את הקשרים בין איש העסקים אמיר ברמלי לבין מיכל אנסקי. תחקיר שלו בעבר הרחוק הביא להתפטרותו של סגן ראש עיריית תל אביב דאז, מיכאל רועה, ולחשיפת חשדות כנגד "מלך החניונים" של תל אביב ראובן גרוס המנוח. 

צח שפיצן אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "אני נרגש לעבור לתאגיד השידור הישראלי ולעבוד עם מקצוענים כמו שאול אמסטרדמסקי, ברוך שי ועוד. רוצה להודות לחברים הטובים איתם עבדתי לאורך השנים בידיעות אחרונות".

שאול אמסטרדמסקי, ראש הדסק הכלכלי בתאגיד, הוסיף: "צח שפיצן הוא עיתונאי מנוסה ועתיר זכויות שיודע לספר סיפור בצורה מעניינת ורלוונטית, גם אם הוא מורכב ממספרים משעממים להפליא. צח צפוי להיות חלק חשוב בדסק הכלכלי חברתי של כאן ואני משוכנע שיחד נביא לציבור סיפורים מעולים בצורה הטובה ביותר".

בתוך כך, התאגיד מודיע הבוקר (יום ד') על הצטרפותו של דב גיל-הר, שיגיש תכנית טלוויזיה יומית בערוץ החדש. בכך מסיים גיל-הר קדנציה של כשנתיים בוואלה, שם הגיש את שידורי החדשות. עזיבתו את וואלה גם הייתה צפויה, עם הבאתו של יעקב אילון לוואלה. 

גיל-הר החל את דרכו בתקשורת בגלי צה"ל, היה בצוות ההקמה של חברת החדשות של ערוץ 2 ושימש ככתב הפרלמנטרי הראשון של החברה, והיה האחרון שראיין את יצחק רבין בליל הרצח. בטלעד הגיש את תכנית הבוקר עם ירדנה ארזי, וביים סרטים דוקומנטריים. בהמשך עבר לחברת החדשות של ערוץ 10 שם ייסד את פינת הבירוקרטיה והיה ממגישי לילה כלכלי, וחמש עם

דב גיל הר מסר: "תמיד ייחלתי לשידור ציבורי חזק, בועט, נטול פניות ומשוחרר מלחצים פוליטיים ומסחריים. משוכנע שלשם פניו של התאגיד, מאמין במנהליו, מתרשם מאד מגלריית העיתונאים המגוונת שנקבצה בו, ושמח להתגייס אל האתגרים שהוא מזמן, כאן ועכשיו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״