עושים בי"ס: מרכז חדש של שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג יכשיר מנהלי אי-קומרס
השנתיים האחרונות סימנו מגמה ברורה עבור זירת השיווק בישראל. רכישת adika, אתר מכירות האופנה ב-40 מיליון שקל, על ידי קבוצת גולף יחד עם נוכחות ערה וגוברת של רשתות מזון בעולם המכירות ברשת הפכו את האי-קומרס לעובדה חיה ונושמת, גם אם באיחור יחסי לעומת העולם המערבי.
בד בבד עם הגידול בחנויות אינטרנטיות נולד הצורך הטבעי בשיפור המקצועיות של מנהלי הפעילות בזירה זו. על הצורך הזה מנסה לענות מרכז הכשרה חדש בשם DIGITAL-IL שנפתח על ידי שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג. השניים, בעלי נסיון רב מבקשים להפוך את מנהל האי-קומרס למקצוע מוגדר ומאופיין בניגוד לבן הכלאיים שהוא כיום כשהאחריות מוטלת על מנהלי מותג ושיווק ו/או חברות מדיה חברתית שלא בהכרח שולטים בתחום או מקדישים לו את מלוא תשומת הלב הרצויה.
סגל המרצים של המרכז החדש כולל אנשי שיווק בדרגי ניהול שונים לצד אנשי דיגיטל מתחום הפרסום, אנשי תוכן ו-PR. בין השאר נמנים על הסגל: אילן יובל, מנהל תפעול אלון דיגיטל קבוצת אלון ריבוע כחול, אלון רז מנכ"ל ZAP, אמיר וייס מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, גיא שמחון, משנה למנכ"ל tmf, לימור אטד מרצה ובעלים של אטד תקשורת לייעוץ תקשורתי ולתוכן שיווקי, ליהי לוטן מובילת עיצוב UX ל-eCommerce, כרמית דוטן מנהלת שיווק דיגיטלי אל-על ועוד.
שגיא סטוניס, המנהל המקצועי של DIGITAL-IL: "הריטיילרים בעולם כבר מרוויחים בגדול מהאי-קומרס. בעולם כבר עלו לשלב בו משכללים את התחום ופה אנחנו בשלב בו התחום רק מתהווה. אני צופה שב-5 השנים הקרובות יתבסס פה השוק על כל המשתמע מכך: משרות חדשות רלוונטיות, גופים שיעסקו בכך ונוכחות ישראלית בולטת ומלהיבה יותר במגרש העולמי. במציאות זו, מן הראוי שיהיו מוסדות שיכשירו אנשים לתעשייה בצורה סדורה ועדכנית".
- 10.דובי דיגיטלי 02/01/2017 18:19הגב לתגובה זוסטוניס ואיקומרס זה כמו גיא שמחון ועדינות, זה כמו אופירה אסייג ומקצוענות עיתונאית, זה כמו ארטימדיה וטירגוט
- 9.Ecommerce-israel.com 28/05/2016 15:47הגב לתגובה זואיקומרס זה יותר עבודה ורק מי שעם ידע ונסיון מעשי שווה את הכסף והזמן שלכם
- 8.ש.מ. בכיר בתחום ! 04/02/2016 15:54הגב לתגובה זופשוט בדיחה שאתם מגדירים את אלעד וסטוניס כמומחי מסחר אלקטרוני בישראל. אלעד מבין ב ebay וסטוניס ב.... ??? נכון שהיה יו'ר ועדת המדרוג שזה טייטל ריק מתוכן ומעבר לכך ??
- אחד שמכיר 02/03/2016 07:53הגב לתגובה זובעיקר מומחה ביחסי ציבור
- 7.אחד מהתחום 13/01/2016 09:29הגב לתגובה זועד מתי יהיה אפשר למכור את הבלוף? כמה ניסיון מעשי בניהול מסחר אלקטרוני בישראל יש לשגיא או אלעד??? שגיא- תוצר של משרדי פרסום אלעד - מבין רק במה שקורה בחברה שלו. אל תצאו פראיירים!
- 6.מישהו מכל המרצים האלה ניהל קמפיין אי קומרס פעם? (ל"ת)רענן 13/01/2016 09:06הגב לתגובה זו
- 5.חתיך הסטוניס הזה (ל"ת)תקציבאית 01/10/2015 11:21הגב לתגובה זו
- 4.סטוניס בונה את תעשיית האיקומרס בישראל (ל"ת)דוד 30/09/2015 20:27הגב לתגובה זו
- 3.גולדי הוא אלוף! (ל"ת)אחת שיודעת 29/09/2015 21:22הגב לתגובה זו
- 2.דיוויד 29/09/2015 14:32הגב לתגובה זואם יש מישהו ללמוד ממנו איקומרס זה האיש
- 1.רוית 29/09/2015 13:11הגב לתגובה זובעולם זה כבר מקצוע לכל דבר

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.