שגיא סטוניס
צילום: יח"צ

עושים בי"ס: מרכז חדש של שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג יכשיר מנהלי אי-קומרס

על רקע הזינוק במכירות אונליין בישראל, סטוניס, לשעבר בארק ואידיאולוג'יק וכן מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, ואלעד גולדנברג, מקים ומנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל חברו יחד להקמת DIGITAL-IL, מרכז להכשרת מנהלי אי-קומרס 
משה בנימין | (11)

השנתיים האחרונות סימנו מגמה ברורה עבור זירת השיווק בישראל. רכישת adika, אתר מכירות האופנה ב-40 מיליון שקל, על ידי קבוצת גולף יחד עם נוכחות ערה וגוברת של רשתות מזון בעולם המכירות ברשת הפכו את האי-קומרס לעובדה חיה ונושמת, גם אם באיחור יחסי לעומת העולם המערבי.  

בד בבד עם הגידול בחנויות אינטרנטיות נולד הצורך הטבעי בשיפור המקצועיות של מנהלי הפעילות בזירה זו. על הצורך הזה מנסה לענות מרכז הכשרה חדש בשם DIGITAL-IL שנפתח על ידי שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג. השניים, בעלי נסיון רב מבקשים להפוך את מנהל האי-קומרס למקצוע מוגדר ומאופיין בניגוד לבן הכלאיים שהוא כיום כשהאחריות מוטלת על מנהלי מותג ושיווק ו/או חברות מדיה חברתית שלא בהכרח שולטים בתחום או מקדישים לו את מלוא תשומת הלב הרצויה.   

 

סגל המרצים של המרכז החדש כולל אנשי שיווק בדרגי ניהול שונים לצד אנשי דיגיטל מתחום הפרסום, אנשי תוכן ו-PR. בין השאר נמנים על הסגל: אילן יובל, מנהל תפעול אלון דיגיטל קבוצת אלון ריבוע כחול, אלון רז מנכ"ל ZAP, אמיר וייס מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, גיא שמחון, משנה למנכ"ל tmf, לימור אטד מרצה ובעלים של אטד תקשורת לייעוץ תקשורתי ולתוכן שיווקי, ליהי לוטן מובילת עיצוב UX ל-eCommerce, כרמית דוטן מנהלת שיווק דיגיטלי אל-על ועוד.   

 

שגיא סטוניס, המנהל המקצועי של DIGITAL-IL: "הריטיילרים בעולם כבר מרוויחים בגדול מהאי-קומרס. בעולם כבר עלו לשלב בו משכללים את התחום ופה אנחנו בשלב בו התחום רק מתהווה. אני צופה שב-5 השנים הקרובות יתבסס פה השוק על כל המשתמע מכך: משרות חדשות רלוונטיות, גופים שיעסקו בכך ונוכחות ישראלית בולטת ומלהיבה יותר במגרש העולמי. במציאות זו, מן הראוי שיהיו מוסדות שיכשירו אנשים לתעשייה בצורה סדורה ועדכנית".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    דובי דיגיטלי 02/01/2017 18:19
    הגב לתגובה זו
    סטוניס ואיקומרס זה כמו גיא שמחון ועדינות, זה כמו אופירה אסייג ומקצוענות עיתונאית, זה כמו ארטימדיה וטירגוט
  • 9.
    Ecommerce-israel.com 28/05/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    איקומרס זה יותר עבודה ורק מי שעם ידע ונסיון מעשי שווה את הכסף והזמן שלכם
  • 8.
    ש.מ. בכיר בתחום ! 04/02/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    פשוט בדיחה שאתם מגדירים את אלעד וסטוניס כמומחי מסחר אלקטרוני בישראל. אלעד מבין ב ebay וסטוניס ב.... ??? נכון שהיה יו'ר ועדת המדרוג שזה טייטל ריק מתוכן ומעבר לכך ??
  • אחד שמכיר 02/03/2016 07:53
    הגב לתגובה זו
    בעיקר מומחה ביחסי ציבור
  • 7.
    אחד מהתחום 13/01/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    עד מתי יהיה אפשר למכור את הבלוף? כמה ניסיון מעשי בניהול מסחר אלקטרוני בישראל יש לשגיא או אלעד??? שגיא- תוצר של משרדי פרסום אלעד - מבין רק במה שקורה בחברה שלו. אל תצאו פראיירים!
  • 6.
    מישהו מכל המרצים האלה ניהל קמפיין אי קומרס פעם? (ל"ת)
    רענן 13/01/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חתיך הסטוניס הזה (ל"ת)
    תקציבאית 01/10/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    סטוניס בונה את תעשיית האיקומרס בישראל (ל"ת)
    דוד 30/09/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גולדי הוא אלוף! (ל"ת)
    אחת שיודעת 29/09/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דיוויד 29/09/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    אם יש מישהו ללמוד ממנו איקומרס זה האיש
  • 1.
    רוית 29/09/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    בעולם זה כבר מקצוע לכל דבר
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.