שיהיה בתיאבון: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של רשת ההמבורגרים BBB
במשרד הפרסום לעומק התודעה ממשיכים לגייס תקציבים. המשרד מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB בורגוס בורגר בר.
תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. עד כה טופל התקציב על ידי משרד פרסום אלמוג דביר.
רשת BBB הוקמה לפני כעשור, וכיום מונה 22 סניפים, ונחשבת לאחר מרשתות ההמבורגרים הגדולות בישראל. הרשת מפעילה מועדון לקוחות דיגיטלי המונה כ-50 אלף לקוחות וכ-200 אלף חברי מועדון.
"במהלך שנת 2014, מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים שלה המבדלים אותה בתחום, ובמקביל להמשיך ולחזק את ערך המותג שלנו בעיני הצרכנים", מסרה מנכ"לית BBB, אהובה תורג'מן.
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה, הוסיף: "רשת BBB מתפתחת בעשור האחרון בצורה מאד מרשימה והפכה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום ההמבורגרים שלא בקטגוריית הפסט-פוד. אנו שמחים על זכייתנו בתקציב הפרסום של הרשת ונפעל למען מיצובה הראוי בעיני הצרכנים".
- 2.יוסי מוזס 12/02/2014 08:46הגב לתגובה זואהובה היא נפליאונצ'יקית נובורישית, עם תסביך נחיתות ואגו בשמיים. לא מקנא בהם.
- 1.מברוק תותחים (ל"ת)אבי 11/02/2014 18:47הגב לתגובה זו