עדו הר טוב
צילום: יח"צ

עדו הר-טוב מצטרף להנהלת גיתם BBDO: ימונה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי

הר-טוב, מנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM, יסיים את תפקידו בחברה ויעבור לגיתם; מושיק תאומים: "קידומו והשתלבותו בפרסום - בשורה ללקוחות"
משה בנימין | (13)

משרד הפרסום גיתם BBDO הודיע היום (יום ב') על שינויים צפויים בקבוצה: עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM, יסיים את תפקידו בחברה עד סוף השנה ויקודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי. במסגרת תפקידו יוביל הר-טוב פיתוח כלים תקשורתיים ושיווקיים חדשים לטובת לקוחות הקבוצה.

הר-טוב (37) הצטרף לגיתם לפני למעלה מ-5 שנים, לאחר ששימש בתפקידים שונים במערכת הציבורית, וביניהם: יועץ לשרי התיירות והתקשורת. בתפקידו האחרון שימש כיועצו של שר האוצר. בשנים האחרונות הוביל הר-טוב את ניהול הזירה הציבורית בארגונים וחברות רבות במשק כגון: בנק הפועלים, הבורסה לניירות ערך, קבוצת אפריקה ישראל, חברת סיסקו, חברת החשמל וחברות מובילות רבות במשק הישראלי.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בראשית 2009 ייסדו יו"ר הקבוצה, מוישיק תאומים, הר-טוב ורון בר-אל (השוהה בשנת לימודים בגרמניה), את חברת הייעוץ BBDO IM, המתמחה בניהול הזירה הציבורית. מאז היווסדה, צמחה BBDO IM להיות מחברות הייעוץ המובילות והבולטות במשק.

החברה, המלווה חברות, ארגונים ומנהלים בכירים במשק, עוסקת בניהול הזירה הציבורית עבור לקוחותיה, במתן פתרונות בזירות התקשורתיות, הרגולטוריות והשיווקיות. בין לקוחות החברה: קבוצת אפריקה ישראל, בנק הפועלים, חברת החשמל, הבורסה לני"ע, סיסקו, משרד האוצר, חברת ואוליה, הסתדרות המורים ,ההסתדרות הרפואית, מוטורולה ועוד.

יו"ר הקבוצה, מוישיק תאומים: "עדו הוא מהמנהלים, שכל ארגון שמח ומתברך בכישרונותיהם ובמנהיגותם. הוא השכיל לפתח עבור לקוחות החברה מערכת כלים יוצאת דופן, שהביאה אותם להצלחות ולהתמודדות יעילה מאין כמותה בזירה הציבורית. קידומו והשתלבותו בתחום הפרסום הינם בשורה ללקוחות גיתם BBDO לשילוב מתודות וכלים חדשניים שיסייעו להם להתמודד עם האתגרים הסבוכים, שמציבה התקופה העסקית והציבורית הנוכחית".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    בהצלחה איש רב כשרונות (ל"ת)
    אני 16/10/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אין עליך!!! (ל"ת)
    מעין ט 15/10/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יניב 15/10/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש יקר
  • 8.
    ירוד 3 15/10/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    welcome to the jungle יא תותח על! גאה בך מאוד מאוד!
  • מה שנכון נכון! (ל"ת)
    גבריאל 15/10/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גאה בך! בהצלחה!! (ל"ת)
    יובל 15/10/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אסף 15/10/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש יקר
  • 5.
    יגאל חזן 15/10/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    מלך!!! בהצלחה מרובה יגאל חזן
  • 4.
    אין על עדו הר-טוב! מס' אחת! איש אשכולות (ל"ת)
    15/10/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גיל 15/10/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    תותח נכון וטוב לגיתם!
  • 2.
    יוני 15/10/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הטובים שיש בתחום ובכלל! בהצלחה רבה לקבוצת גיתם ולעדו!
  • מוכשר ביותר! בהצלחה (ל"ת)
    יצחק 15/10/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ירודי יא תותח על! מקנאה בלקוחות שלך!!! (ל"ת)
    יעל 15/10/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״