אייל גורביץ' מנתח: לאן יפנו המדדים המרכזיים - ומה יקרה למחיר הנפט?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למאורעות בתימן ומשיב האם המעו"ף יכבוש שיאים חדשים
 | 
(19)
שוק בטלטלה
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    הזהב הוא המלך החדש לשנים הקרובות
    כץ 29/03/2015 05:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגזור ולשמור .
    סגור
  • 13.
    איזה גורו....
    עף על עצמו 28/03/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יכול יכול למשיך לתת לנו תחזיות. אני מרגיש שאתהה הולך להפוך את כולנו לעשירים. מודה מראש רק תן תחזיות ...בבקשה
    סגור
  • 12.
    לירום החותל
    צחי 27/03/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה אתה מבכיין שאתה עושה רק עשיריה ביום הלווואי עלי אני עושה שבע אלף גג תשע אלף בשבועיים ואני לא מבסוט אני רוצה לעשות כמוח כי אתה אחלא תותח בעולם ומבי לנו אחלא טיפים בעולפ שבאמת החתיך מחלק כסף ועכשיב גם בארץ מחלקים ויהייה חגיגת ואני אומר לך מעוב ל 2567
    סגור
  • 11.
    חברה רק למעלה ושלא יעבדו אליכם
    ירום החותל 27/03/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תעתיקו ממני אני מביא כל יום עשרת אלפים הביתה וניגמר לי כבר המקום בארגזים דרגי החתיך מדפיס כמו משוגע ואם נותנים לכם כסף חינם לא תיקחו תהיו גברים ותרימו הכסף שמונח על הריצפה חינם ורק לקופף ולאסוף זה הזמן להתעשר בלי סוף ויש כאלו שיכולים להרביץ מכה יותר גדולה משלי ולהביא הבייתה אפילו תשע אלף שקל אני מנסיון של צעשרות שנים אומר לכם שאתם פראאייירים אם אתם לא מיתעשרים מהכסף שמחלקים ברחובות חינם
    סגור
  • מתחילת השנה משכרת חודשית של 12000 שח. דראגי
    ארגזים של כסף 27/03/2015 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתן לי
    סגור
  • 10.
    אייל על תשקח שכחלון בשילטון לו יתן לכרשים בבורסה (ל"ת)
    sus 27/03/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • " אל תשכח "..... (ל"ת)
    זכרוני 28/03/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ................,תשקח"?
    הזקן 27/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עברית נכונה:תשכח
    סגור
  • 9.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 27/03/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני שוב טוענת שאי אפר לחזות את השוק לאורך זמן, ישנם יותר מידי משתנים וגורמים בלתי צפויים שעלולים או עשויים להשפיע על השוק, גם אדם חכם ככל שיהיה לא יכול לחזות השוק בטווח הארוך, לפעמים זה יכול להצליח לך וזה עניין של מזל, אבל זה לא אומר שזה יצליח לך שוב, וגם בטווח הקצר קצת קשה, הנה לך הוכחה מה שקרה בחודש האחרון עם העליות החדות במעוף, האם אתה ציפית לכך? ברור שלא! הרי לפני שהחלו העליות כל הזמן טענת שבטווח הקצר ירידות וזה לא קרה ואז החלו העליות ושינית את דעתך וכבר שלושה שבועות אתה מאוד חיובי והצלחת, פשוט היה לך מזל. וחוץ מזה אני חייבת לפרגן לך על מניית טבע כל הכבוד! שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • בתחילת מרץ כשהמעוף היה 1500 הודעתי בפורום זה של גוריביץ
    זיפו 27/03/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שעליות חזקות צפויות בשבועות הקרובים. כתבתי להגיד שהמעוף ידלג בקלות מעל 1550 ויטוס למעלה. האמת היא שלא צפיתי שהמדד יגיע 1630 אך בהחלט צפיתי את העליות ואפילו צפיתי את הסקטור שישלוט בעליות וכתבתי בכותרת בנקים בנקים בנקים ובראשם לאומי ואחר כך דיסקונט . מי שקרא את התחזית שלי וקנה קול אחד של 1500 עשה 9200 שח. מי שקנה בנקים עשה 10%
    סגור
  • 8.
    לכבדי שמיעה
    שנקר משה 27/03/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    למה אין כתוביות שנוכל לקרוא כי איננו שומעים
    סגור
  • 7.
    יש סיכוי שבטעות גורביץ פעם ינתח נכון (ל"ת)
    המלך הוא 27/03/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 6.
    במסכת סנהדרין נכתב " תיפח רוחם של מנבאי קיצין" (ל"ת)
    יהודה55 27/03/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • ליהודה.
    א100 27/03/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    28 3
    הבאת כאן(ואיני מבין למה)את אחד המשפטים היותר קשים ומסובכים שדורות רבים דנים בהם ובמשמעותם. ולמר גורביץ' היקר..אני מאמין וטוען כאן רבות שרף הצלחותיך הוא רב מהכשלונות. יש לי תחושה..שבשבועות האחרונים אתה מיסתבך עם העניינים וחס וחלילה תעביר את העניינים לכף החובה. חשב דריך מחדש...תודה איציק.
    סגור
  • 5.
    חשבון נפד
    רועי 27/03/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה לא פשוט להגיד שבלתי ניתן לחזות אירועים גיאופוליטיים כמו המתקפה בתימן? מחיר הנפט מגיב לאירועים ואין שום קשר לאיך שהנפט יסגור ביומיים הקרובים. צריך לקחת אחריות פה. יש מלא תמימים שמקשיבים לעצות של איל.
    סגור
  • 4.
    חכמת הבדיעבד. חחחח פשוט בדיחה (ל"ת)
    חיים 27/03/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    נעשה ונשמע . חוץ מהמבינה א. כי היא חוזה בקפה הפוך (ל"ת)
    גורו 27/03/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    אייל, אתה גאון בחיזוי העבר !! (ל"ת)
    רועי 27/03/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    אני רק שואל עד מתי פשוט עד מתי ?
    צחוק הגורל 27/03/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תגיד ידידנו הטכני לקח בחשבון את המלחמה בתימן ?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות