ערימת מטבעות חיסכון כסף שקל אג"ח
צילום: Istock

שנת האג"ח: 73 מיליארד שקל גויסו ב-2019 - ניתוח

223 הנפקות אג"ח היו ב-2019 - הנה הטבלה המלאה; הריבית הלכה וירדה
ערן סוקול | (1)
נושאים בכתבה שוק האג"ח הנפקה

73 מיליארד שקל, זה היקף החוב שגייסו החברות בבורסה במהלך שנת 2019, כך עולה מבדיקה שבוצעה על ידי לידר שוקי הון. הנה החתמים המובילים בשוק החוב: בין ההנפקות הציבוריות המשמעותיות שלידר הנפקות ביצעה במהלך שנת 2019 ניתן לציין את קבוצת עזריאלי – 2.5 מיליארד שקל, הראל ביטוח – גיוסים בהיקף כולל של כ- 1.4 מיליארד שקל. ביג מרכזי קניות – גיוסים בהיקף כולל של כ-1.35 מיליארד שקל. בזק – גיוסים בהיקף של כ-1.05 מיליארד שקל, הבנק הבינלאומי – 700 מיליון שקל, אלעד גרופ – 530 מיליון שקל, אפריקה נכסים – 500 מיליון שקל, סילברסטין – 411 מיליון שקל, פז נפט – 400 מיליון שקל. להלן רשימת גיוסי החוב המלאה של שנת 2019 

מקור הנתונים - לידר שוקי הון 

הוספת תגובה
1 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המצב עגום 01/01/2020 14:46
    הגב לתגובה זו
    וזה עוד לפני שיילו המיסים בגלל הגרעון האדיר. מע''מ, מס חבות, כל אלה יפגעו בערך המהוון של החברות ויסכנו עוד יותר את החוב. המשק הישראלי נכנס ל 2020 עם סיכונים רבים מלבד האי וודאות הפוליטית