
ישראכרט נפלה כ-9%, השבבים איבדו עד 6.4%; מקס סטוק זינקה 12% - נעילה מעורבת בבורסה
הושלם מיזוג יבואנית המזון תומר לתוך השלד סיפיה ויז'ן - המניה זינקה 57% לשווי של 38 מיליון שקל; מקס סטוק זינקה אחרי רבעון חזק; תדיראן גם היא זינקה אחרי הדו"ח בו הציגה חזרה לרווח עם כי עדיין רמות המינוף גבוהות
נעילה מעורבת במדדים, ת"א 35 התנדנד סביב שערי הפתיחה, בשעתיים הראשונות למסחר עלה עד 0.3% אך נעל על ירידה של 0.08%, לעומתו ת"א 90 הוסיף 0.24%, בהסתכלות על הפיננסים נרשמה רוטציה - הבנקים טיפסו 1.64% בעוד מניות הביטוח נסחרו בחולשה והמדד הענפי ירד 1.57%. הקלינטק שנפל אתמול 5.7% המשיך במומנטום השלילי וירד עוד 1.2%.
אנחנו בשבוע מסחר מקוצר, בחמישי ובשישי לא יתקיים מסחר לרגל חג השבועות וזה בתקופה כזו גורם לחלק מהמשקיעים לממש - הם מעדיפים בתקופה רגישה להיות עם הכסף בכיס כאשר עלולות להיות התפתחויות שליליות. הם אומרים בעצם משהו בסגנון - לא רוצים לקחת סיכון, אנחנו מנותקים מאפשרות לסחור במשך ימים ארוכים ואלו ימים שיכולים להיות קריטיים בשוק - חזרה למלחמה, מבצע, הסכם. אז עדיף לא לקחת סיכונים (למרות שייתכן גם אפסייד) ולהיות בחוץ.
יש שיטות מסחר כאלו - אנשים שלא רוצים להיות עם סחורה בסופ"ש, יש גם אבל זה הימורים לחלוטין - סחרני יום. ככל הנראה לא מדובר בכמות משמעותית בבורסה המקומית. לא נראה מכירות בגלל שאנשים לא רוצים להיות בחג עם מניות. זה יכול להיות בשוליים, אלא אם גם מוסדיים יורידו פוזיציה.
טראלייט טראלייט 0.43% בפוקוס היום אחרי שהיא הודיעה על כניסה לאירופה דרך רכישה של 70% מתאגיד ביבשת בתמורה לכ-165 מיליון דולר. זו עדיין לא עסקה סגורה אבל הכיוון פה הוא שטראלייט רוצה לצאת מעבר לשוק הישראלי ולא להסתפק בפרויקט נקודתי בחו"ל, אלא לבנות פלטפורמה עם צוות, ניסיון וצבר פרויקטים באיטליה, בריטניה וצרפת.
וזה גם העלה לנו כמה שאלות - המהלך מגיע בזמן שתענך 1 כבר מחובר, תענך 2 צפוי להתחבר ברבעון הרביעי של השנה, אבל טראלייט עדיין נמצאת במעבר מפייפליין לתזרים משמעותי יותר. לכן לא מובן למה היא עושה את היציאה הזאת עכשיו? גם מה איכות הצבר שהיא קונה באירופה, איך היא תממן את זה והאם זה לא ימנף אותה? בראיון לביזפורטל אומרת המנכ"לית שגית חן כי החברה לא רוצה "לקנות פרויקטים פה ושם", אלא "לבסס פלטפורמה משמעותית", ומסבירה למה מבחינתה כדי להמשיך לצמוח - בלונג ראן - טראלייט צריכה לפתח זרוע גלובלית - שגית חן: "כדי שטראלייט תמשיך לצמוח בטווח הרחוק, היא צריכה זרוע גלובלית"
- נקסט ויז'ן יורדת 4.7%, מניית הבורסה נחתכה ב-15% מתחילת השבוע - הירידות במדדים מתחזקות
- הרצף השלילי נמשך והמדדים השילו 2% נוספים; משק אנרגיה צנחה 12%, דוראל 11%, סלקום 7.8%
המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 20.05.2026 הינו: 4257.78
מחזור המסחר הסתכם על כ-3.55 מיליארד שקל
קבוצת בסט מצטרפת לגל חברות הנדל"ן שמנסות להגיע לבורסה בחודש האחרון. החברה, שנמצאת בשליטת משפחת טנוס ובה מחזיקה קבוצת הפניקס כ-20%, פרסמה היום טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונית של המניות לציבור. בסט מגיעה לשוק כשהיא מציגה היקף פעילות גדול, צבר עבודות של מיליארדי שקל ופעילות ייזום משמעותית, אבל גם אחרי שנה שבה הרווחיות נשחקה בצורה חדה והרווח הנקי ירד לעומת השנים הקודמות - בסט בדרך להנפקה: צבר של 5.3 מיליארד שקל מול שחיקה ברווחיות
גילת עולה בוול סטריט בכ-3.5%, ובתל אביב נעלה עם עליה של כ-1% אחרי שהחברה מדווחת על אבן דרך בשיתוף הפעולה שלה עם בואינג The Boeing Co -0.82% , בדרך להצעת אנטנת Sidewinder הרב-מסלולית שלה כפתרון עתידי להתקנה מובנית כבר בקו הייצור של מטוסי בואינג. עבור גילת, שפועלת בתחום התקשורת הלוויינית ומספקת טכנולוגיות, ציוד ושירותים להעברת תקשורת ואינטרנט דרך לוויינים, מדובר בהודעה שמתחברת לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלה בשנים האחרונות, קישוריות בטיסה - בואינג תחזיר את גילת למסלול? המניה מתחזקת 4%
מניית סולרם סולרום החז -0.01% מזנקת היום על רקע הודעה על השלמת רכישה ורכישה חדשה. רכישות בשרשרת מניעות את הצמיחה של סולרם. השוק אוהב את זה, ובכלל - השוק היום מעלה את המניות הביטחוניות בכ-1.5%.
מלם תים מלם תים -0.19% מתחזקת היום. היא מדווחת על חציה של רף מיליארד השקל בהכנסות ברבעון הראשון - אבל המניה נמצאת בשפל: ירידה של כ-40% מתחילת השנה. הפער בין הנתונים התפעוליים היציבים לבין ביצועי המניה מספר את הסיפור האמיתי של חברת ה-IT הגדולה בישראל כרגע. מכפיל הרווח המייצג של החברה עומד על כ-14 - נמוך היסטורית, אבל השוק לא ממהר לקנות. הסיבה לנפילה במניה אינה בדוחות אלא בשאלה שמרחפת מעל כל ענף ה-IT: מה יקרה לחברות כמו מלם תים בעולם שבו AI מאפשר לארגונים לעשות יותר עם פחות אנשים ופחות שירותים חיצוניים. חברות IT מסורתיות שמוכרות שעות עבודה, אינטגרציה ותחזוקה נמצאות תחת לחץ הערכה שוקי שמוקדם שנים קדימה - ומלם תים לא יוצאת דופן - מלם תים חצתה מיליארד שקל בהכנסות - אבל המניה איבדה כ-40%
אבל אולי הירידה מוגזמת מדי? היום מניות ה-IT מזנקות כשגם מטריקס פרסמה דוח וגם היא בתמחור נמוך היסטורית על רקע צניחה במחיר המניה. אזור של מכפיל מייצג 14-16.
מטריקס - ברבעון הראשון לאחר מיזוגה עם מג'יק, מטריקס מטריקס -1.29% מטריקס פותחת את השנה עם דוח שלא מפיג את החששות מה-AI אבל גם לא מגדיל אותם. אפשר לראות שעדיין, ארגונים (לפחות ישראליים) ממשיכים להשקיע במערכות מידע, ענן, סייבר, דאטה ו-AI. עדיין למהפכת ה-AI יש שאלות רחבות יותר על העתיד של מודל הפעילות של חברות שמוכרות בעיקר שירותים כמו פיתוח, אינטגרציה, ייעוץ וכדומה. זה יכול לקחת את הסקטור לשני הקצוות - או להגדיל את היקף הפרויקטים וההטמעות, בגלל הצרכים והתיאבון שהבינה תפתח לארגונים או ללחוץ על ההכנסות וגם על הרווח עם תמחור מחודש של הצעת הערך. התשובה, הלפחות פשטנית היא שבטווח הקצר-בינוני אפשר להניח שימשך ואף יגדל הביקוש, בטווח הארוך יכול להיות שתתחיל תנועת המלקחיים. אבל לפחות לפי הדוח הנוכחי של מטריקס, חששות כאלה עוד לא מקבלים ביטוי משמעותי במספרים (יש כאבי ראש אחרים, ראו ערך שער הדולר). מטריקס מציגה ברבעון הראשון צמיחה מתונה יחסית בהכנסות, אבל שיפור גדול יותר בשורת הרווח. ההכנסות עלו ב-2.4% ל-2.13 מיליארד שקל, לעומת 2.08 מיליארד שקל ברבעון המקביל, אבל הרווח התפעולי עלה ב-11% ל-203.1 מיליון שקל, ושיעור הרווח התפעולי טיפס ל-9.5% מההכנסות, לעומת 8.8% ברבעון המקביל. כלומר, מטריקס לא מציגה קפיצה חריגה במחזור, אבל היא כן מצליחה להוציא יותר רווח מכל שקל הכנסה - ה-AI טרם פגע במטריקס: ההכנסות טיפסו 2.4%
שוק המשרדים ממשיך להיות אחד האזורים המאתגרים ביותר בנדל"ן המניב. אחרי שנים שבהן הביקוש לשטחי משרדים נשען על הצמיחה בהייטק, סביבת ריבית נמוכה עד אפסית ותיאבון גבוה להתרחבות, השוק של היום כבר מתנהל אחרת. קודם כל האשר העיקרי פה הוא ה-AI, אם אפשר חלק ניכר מהעבודה ליישם עם בינה מלאכותית אז צריך פחות עובדים, ופחות עובדים שווה לפחות משרדים. זה מביא הרבה חברות לבחון שוב את צורכי השטח שלהן, יש גם את כל העניין של העבודה ההיברידית שנשאר איתנו מהקורונה והמלחמות גם סייעו לשמר את המגמה של העבודה מהבית וכל זה משפיע על הביקוש. בינתיים הריבית גם טיפסה והיזמים וגם חברות הניהול מתמודדות עם הוצאות מימון הולכות וגבהות.
באותו נושא תקראו מה קורה ב-Toha2 של אמות וגב ים - המגדל הלוהט: איך הפך ToHa2 ממכרה זהב לאיום על אמות וגב-ים
זיו עין אלי, אנליסט הנדל"ן של IBI, מפרסם תגובה לדוחות הרבעון הראשון של ישרס 0.13% ומציג עמדה חיובית, אבל הוא לא מתעלם מהאתגרים. ב-IBI משאירים לישרס המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 1,004 שקל למניה, מה שמשקף אפסייד של כ-24% על מחיר השוק, אף שמחיר היעד עצמו עודכן מעט כלפי מטה לעומת מחיר יעד קודם של 1,034 שקל. הסיבה להורדה, לפי האנליזה, היא שמרנות והמשך הקושי בשוק המשרדים באזורים שבהם פועלת החברה - שוק המשרדים מאתגר אבל ב-IBI אופטימיים על ישרס: "24% אפסייד"
עונת הדוחות המשיכה בקצב גבוה:
לאומי ומזרחי דיווחו הבוקר - דוח טוב ללאומי - מזרחי עם התשואה להון הטובה בסקטור
מקס סטוק זינקה 12% מקס סטוק -0.85% עם רבעון חזק, שנהנה גם מעיתוי חג הפסח, אבל לא רק ממנו. חברת קמעונות הדיסקאונט מדווחת על הכנסות של כ-401 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת כ-339 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של כ-18%. מאחורי הצמיחה עומדת בעיקר קפיצה של 16.9% במכירות החנויות הזהות, לצד פתיחת סניפים חדשים והמשך התרחבות הרשת. הרווח הנקי הסתכם בכ-50 מיליון שקל, כ-12.4% מהמחזור, לעומת כ-32 מיליון שקל וכ-9.4% מההכנסות ברבעון המקביל. זינוק של כ-57%. החברה מסבירה כי העלייה במכירות הושפעה מעיתוי חג הפסח, שחל השנה מוקדם יותר ותמך בביקושים ברבעון, אך גם משינוי בתמהיל המוצרים ומעלייה במחיר הממוצע לפריט, בעקבות גידול במכירת מוצרים שמאופיינים במחיר גבוה יותר. עם זאת, במקס סטוק מדגישים כי הצמיחה אינה נשענת רק על אפקט החג. בארבעת החודשים שהסתיימו בסוף אפריל 2026, כלומר תקופה שמנטרלת חלק מהעיוות של עיתוי החגים, צמח המכר בחנויות הזהות בכ-9.7% לעומת התקופה המקבילה - מקס סטוק זינקה - ההכנסות גדלו ב-18% והרווח הנקי קפץ ב-57% - מה המכפיל שלה?
תדיראן תדיראן גרופ -0.45% מסכמת את הרבעון הראשון עם חזרה לרווח, אחרי שני רבעונים חלשים יותר מבחינת השורה התחתונה. תדיראן רשמה ברבעון האחרון רווח נקי של כ-4.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-18.9 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2025 והפסד של כ-8.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. גם ביחס לרבעון השלישי של 2025, שבו רשמה החברה רווח נקי של כ-22.2 מיליון שקל, מדובר עדיין ברווח נמוך יחסית, כך שקשה להסתכל על הרבעון הזה כשהתמונה כהתאוששות מלאה אלא בתקווה שהחזרה לרווח תמשיך גם ברבעונים הבאים.
במקביל, המחזור צמח. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-409 מיליון שקל, עלייה מתונה לעומת כ-393 מיליון שקל ברבעון המקביל, אבל ירידה לעומת כ-464 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2025 וכ-523 מיליון שקל ברבעון השלישי. אפשר לראות שיפור במגזר האנרגיה, בעיקר בישראל ובחו"ל, והסכמים ראשונים בהיקף של עשרות מיליוני שקל לאספקת מערכות קירור לדאטה סנטרים. עדיין, המספרים משקפים חברה ממונפת, עם התחייבויות שוטפות שצמחו לכ-700 מיליון שקל ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ-10 מיליון שקל בלבד ברבעון.
גם המניה מנסה להתאושש אחרי תקופה חלשה. הסנטימנט סביב תדיראן היה שלילי בשנתיים האחרונות כתוצאה מהתחרות החריפה בשוק המזגנים, בין היתר מצד יבואנים ויצרנים מסין שמציעים מוצרים במחירים נמוכים יותר, ומההשקעות בתחום האנרגיה שהגדילו את צרכי המימון. השילוב הזה לחץ על הרווחיות, על התזרים ועל המאזן. ועדיין, מתחילת השנה מניית תדיראן משלימה עלייה של כ-34%, אם כי ב-12 החודשים האחרונים היא עדיין בירידה של כ-19% ונסחרת כיום בשווי שוק של כ-1.51 מיליארד שקל, כך שהשוק כבר נותן לה קרדיט מסוים על החזרה לרווח ועל הסיפור החדש של קירור חוות השרתים, אבל עדיין מחכה לראות שיפור ברור יותר בתזרים וברווחיות התפעולית - תדיראן חוזרת להרוויח, אבל התזרים עדיין קטן מול היקף החוב
בנק לאומי לאומי 1.68% פתח את 2026 עם רווח נקי של כ-2.35 מיליארד שקל ברבעון הראשון - הגבוה במערכת הבנקאית. על הנייר זו ירידה קלה מכ-2.4 מיליארד שקל ברבעון המקביל, אבל ההקשר חשוב: על הבנקים הוטל השנה היטל מס מיוחד, ובנטרול ההיטל הרווח המתואם הגיע לכ-2.6 מיליארד שקל. התשואה להון עמדה על 13.6%, ובנטרול ההיטל - 15.1%. הנתון שמייחד את לאומי מהמערכת הוא יחס היעילות: 29.1% ברבעון, לעומת 32.1% ברבעון המקביל. הממשעות: על כל שקל שהבנק מכניס הוא מוציא פחות מ-30 אגורות על הפעלה - הטוב בישראל ומהטובים בעולם. הבנקים הגדולים בארץ נעים בדרך כלל בטווח של 35% עד 40%, ולאומי מציג פער משמעותי לטובה כבר תקופה ארוכה.
בנק מזרחי-טפחות מזרחי טפחות 1.83% פרסם היום דוחות במקביל לבנק לאומי. הבנק סיים את הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-1.24 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% לעומת כ-1.29 מיליארד שקל ברבעון המקביל. הירידה נובעת בעיקר מהיטל המס המיוחד שהוטל על הבנקים השנה ומהטבות ללקוחות במסגרת המתווה הצרכני הוולונטרי - בנטרול שניהם הרווח המתואם הגיע לכ-1.44 מיליארד שקל, עם תשואה להון של 16.3%. הבנק ממשיך לצמוח בקצב יחסית מהיר. תיק האשראי לציבור הגיע לכ-413.6 מיליארד שקל, גידול של 13.5% לעומת הרבעון המקביל. הצמיחה המרכזית הגיעה מהאשראי העסקי שזינק בכ-24.7% - האשראי לעסקים גדולים קפץ בכ-31% והאשראי לעסקים בינוניים עלה בכ-26%. מזרחי-טפחות שמר גם על מובילותו בשוק המשכנתאות עם גידול של כ-9.2% בתיק ההלוואות לדיור. פיקדונות הציבור הגיעו לכ-450.7 מיליארד שקל, עלייה של כ-13%.
ניומד אנרג'י ניו-מד אנרג יהש -1.11% מעריכה גידול של כ-330 מיליון דולר בהכנסות לוויתן בשנת 2026 לעומת הצפי שפורסם בתחילת השנה - למרות שהרבעון הראשון הסתיים עם רווח נקי של 0.1 מיליון דולר בלבד, נמוך בחדות מכ-116 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרבעון הראשון נפגע משני גורמים שהתרחשו במקביל. הראשון: השבתה של כ-33 ימים במהלך מבצע "שאגת הארי", בהוראת שר האנרגיה ועל בסיס המלצות גורמי הביטחון. השני: מחיר ברנט נמוך יחסית בחודשים ינואר-פברואר, שהוריד את המחיר הממוצע ליחידת חום לכ-5.19 דולר, לעומת כ-5.85 דולר ברבעון המקביל. התוצאה: הכנסות של כ-164 מיליון דולר, לעומת כ-288 מיליון דולר אשתקד, ומכירות של כ-1.9 BCM בלבד לעומת כ-2.9 BCM ברבעון המקביל - ניומד מעריכה גידול של 330 מיליון דולר בהכנסות לוויתן - למרות רבעון ראשון חלש
חברת האנרגיה המתחדשת טראלייט טראלייט 0.43% מדווחת על מהלך ראשון ומשמעותי להרחבת פעילותה מחוץ לישראל, עם חתימה על הצעה בלתי מחייבת לרכישת כ-70% מחברה אירופית הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת, בתמורה לכ-165 מיליון דולר. מדובר במהלך שמסמן מבחינת החברה ניסיון להפוך משחקנית ישראלית לחברה עם פעילות רחבה יותר בשווקים בינלאומיים, ובעיקר באירופה, שם תחומי האנרגיה הסולארית והאגירה ממשיכים לקבל תמיכה רגולטורית וביקוש מצד מדינות שמבקשות להפחית תלות בדלקים פוסיליים - טראלייט מתרחבת לאירופה: בדרך לרכישת חברת אנרגיה ב-165 מיליון דולר
ליברה ליברה 0.26% מודיעה על הרחבת שירות הביטוח היומי "Chik", כך שמעכשיו יוכלו להשתמש בו כל הנהגים בישראל, ולא רק נהגים צעירים כפי שהיה עד היום. עד כה, היה השירות מיועד לנהגים בגילאי 16.9 עד 24 בלבד, ואילו מעתה ייפתח השימוש במוצר גם לגילאי 24 ומעלה ויהיה זמין לכל נהג ללא הגבלת גיל וללא תלות בחברת הביטוח של הרכב - ליברה: שירות Chik הופך לזמין לכלל הנהגים ולא לצעירים בלבד
טבע טבע -0.26% חוזרת עם אריבטראז' שלילי ויורדת, בשישי דווח כי פיץ' משדרגת את טבע ל-BBB- עם תחזית יציבה
הדיווחים שמגיעים על התוכנית של טראמפ באיראן משתנים ואפילו מתהפכים כל כמה שעות. אם אתמול במשך היום היה נדמה שנערכים למלחמה, בהמשך התברר שיש הצעה חדשה להסכם מול איראן. זה מיתן את הירידות, אבל התנודתיות ואי הוודאות נמשכת. ועכשיו, על רקע מה שהשווקים תופסים כהארכת הפסקת האש, מחיר הנפט מעט יורד, השווקים באסיה לרוב חיוביים, למעט מניות הטכנולוגיה והקוספי שנופל.
הקוספי במתאם גבוה לנאסד"ק ולמניות השבבים לרבות מניות ה"טנק" - טאואר-נובה-קמטק.
מניות הטנק ירדו אתמול בשיעור חד, אבל קשה לדבר על יום אחד של ירידה מבלי להזכיר את הנסיקה של החודשים האחרונים. כשטאואר יורדת 10% אחרי זינוק של 100% בחודשיים, זו ירידה חדה, אבל יחסית היא ממש לא מכה קשה. הירידות ב"טנק" הכבידו על הפתיחה היום.
- 33.אנונימי 19/05/2026 18:04הגב לתגובה זומניה ניס מניה גמורה זה תהליך היא עולה ואחר כך יורדת יותר צריך להיזהר מלכנס למניה הזאת יש כאלה שכל הזמן מעלים אותה ומנסים להכניס משקעים מי שיכנס לניס יש סיכוי שהוא יפסיד הרבה כסף
- אנונימי 19/05/2026 18:59הגב לתגובה זוהדוחות טובים. החברה קיבלה לאחרונה חמש הצעות לרכישת אקטימייז לפי שווי של לפחות 2.5 מיליארד דולר שיעלה בשלב ההתמחרות הבא. חברת הביטוח הראל זיהתה וניצלה את מחירי השפל וביצעה מסע רגישות אגרסיבי בהיקף של כ 220 מיליון שח.
- 32.נייס זינקה וסגרה 3.61% אחרי שטיילה קצת גם באזור ה 5%. לאן נעלם המספיד הלאומי (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:30הגב לתגובה זו
- 31.בורסה זבלה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:04הגב לתגובה זו
- 30.פועלים והבנקים שוב שוב עולים לאט לרמות שיא אין אני מטומטם שלא קונה בירידות אותםם (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 16:26הגב לתגובה זו
- 29.תחזיקי מעמד ממש ממש עוד קצת וננקה סופית מחיינו את הזוהמה ומחריביך . (ל"ת)מדינה אהובה שלי ! 19/05/2026 15:41הגב לתגובה זו
- היי..הגד לנו למה לא עשית אפילו דקה מילואים מ 2023 וגם סדיר לא היה ברש שלך.. (ל"ת)אנונימיראעאט 19/05/2026 16:17הגב לתגובה זו
- 28.2011 פעמים הפושע המושחת במשפטו אמר ל א ז ו כ ר (ל"ת)שיא עולמי חדש ! 19/05/2026 15:39הגב לתגובה זו
- 27.משקיע 19/05/2026 15:06הגב לתגובה זוהמניה ממשיכה בכיוון החיובי שלה זו מניה מהיתר מתחת לראדר נסחרת במכפיל רווח של 20 וצומחת בקצב של 20% לשנה.מחזור גדול במניה מעיד על קונים אולי שנכנס למניה גילוי נאות מחזיק
- 26.יוסי 19/05/2026 14:46הגב לתגובה זוצועדת קדימה לאומי רווחים עוצמתים
- מיטל 19/05/2026 15:20הגב לתגובה זוזאת השנה שלה מאוד חזקה ומאוד מצליחה
- 25.נייס עולה כעת 2.03% לאור המסחר המקדים בארהב (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 14:43הגב לתגובה זו
- 24.הלכו לישון באחד העם..בורסה רדומה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 14:34הגב לתגובה זו
- 23.השוק בבועה מטורפת שהולכת להתפוצץ בקרוב מאוד (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 13:07הגב לתגובה זו
- אמן. נמאס מהוויסות המגעיל. מזרח תיכון חדש חחחחחחח (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 15:32הגב לתגובה זו
- אנונימי 19/05/2026 14:05הגב לתגובה זוותציל את כספך חרטטן.
- לאנונימי 19/05/2026 16:19הבנת במבי
- 22.אנונימי 19/05/2026 12:48הגב לתגובה זוובדיוק כשהשוק מוחק את העליות
- מ. כהן 19/05/2026 13:26הגב לתגובה זוביזפורטל גם מוריד את השוק וגם מטשטש את זה שיידו הייתה במעל.מעניין מאוד.
- מה זה שיידו משהו ביפנית (ל"ת)654ד 19/05/2026 16:20
- 21.מדקה לדקה מישהו מוריד את החוזים בעוד עשירית אחוז ומדקה לדקה העליות בשוק נמחקו. (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 12:38הגב לתגובה זו
- 20.אנונימי 19/05/2026 12:32הגב לתגובה זוכל הלילה היום ירוקים..סביב הפתיחה עברו לירידות של חצי אחוז...אחרי הפתיחה פתאום המסחר עבר לעליות קלות..ועד שהבורסה כאן קצת נסתה לעלות מיד החוזים עברו לצלילה וכמובן שהעליות בשוק נמחקו. המניפולציות בשוק חוגגות באין מפריע כשהתקשורת...במקום לחקור את זה...מספקת הסברים הזויים להצדיק את המצב.
- החוזים בכלל לא משפיעים כאן אחרת היינו יורדים 2 אחוז (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:26הגב לתגובה זו
- 19.אנונימי 19/05/2026 12:29הגב לתגובה זומי שמחליט על כיוון השוק אלו גופים גדולים שסוחרים במקביל באותן מניות.. הן מכספי הנוסטרו שלהם והן מכספי הציבור שמשקיע באותם בגופים... רק השוואה שנתית של התשואות בכספי נוסטרו של אותם גופים מול תשואות שהשיגו לציבור החוסכים בהם תתן תשובה אם אכן הכל חוקי או שיש מניפולציה מאחרי הקלעים
- 18.אנונימי 19/05/2026 11:43הגב לתגובה זוהשקל החזק והרס היצוא שבעקבותיו בשבוע החולף פורסם על ההתקווצות בתוצר יכריחו כפי הנראה את בנק ישראל להוריד בשבוע הבא את הריבית בצורה משמעותית דבר שמשליך לחיוב על שווקי ההון
- 17.יודע דבר 19/05/2026 11:10הגב לתגובה זושימו לב לכותרת היום על הצהרת מנכל ניו מד שהכנסות החברה יגדלו ב300 מיליון דולר....והוא יודע מה שהוא אומר...לדעתי הוא שמרן וההערכה היא הערכת חסר.....והמבין יבין
- 16.מיידוף 19/05/2026 10:48הגב לתגובה זוקמטק ונובה בהתרסקות כבר שבועייםמה יהיה
- 15.היום עליות בגדול!!!!! (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 10:24הגב לתגובה זו
- איזה גודל בערך גולם (ל"ת)ליטהכבססד 19/05/2026 16:21הגב לתגובה זו
- 14.ראיתם איזו פקיעה היום אלימה למטה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 10:19הגב לתגובה זו
- אנונימי 19/05/2026 11:29הגב לתגובה זוגניבה
- 13.אנונימי 19/05/2026 10:17הגב לתגובה זולאומי דווח מעולה עים עתיד
- רמי 19/05/2026 14:43הגב לתגובה זואכן כך תגיע מעלה מעלה לאומי
- 12.אנונימי 19/05/2026 10:10הגב לתגובה זורווחים לא נתפסים. מלבד אלו שמחזיקים 100 מניות וחושבים שהם נהנים מהפירות רוב רובנו נדפק
- גם אתה נהנה הבנקים חלק גדול מקרנות הפנסיה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 12:29הגב לתגובה זו
- 11.צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 09:51הגב לתגובה זו
- לא הבנתי ממתי המוכר יודע אם הדירה להשקעה או לא בטח בדיחה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 10:06הגב לתגובה זו
- 10.אנונימי 19/05/2026 09:50הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
- אנונימי 19/05/2026 13:49הגב לתגובה זותפסיק לבלבל את המוח
- אנשים התעשרו מהדירות (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 10:07הגב לתגובה זו
- 9.הארי המזוהם 19/05/2026 09:35הגב לתגובה זוהיכן המפקח על הבנקים שיעצור את החגיגה הזו ויעזור לנוטלי המשכנתאות כל חזיר המפטם את עצמו בסופו להתפוצץ!!!
- 8.אנונימי 19/05/2026 09:34הגב לתגובה זואני מהמר על התבנית של מפולת הסאב פריים
- אתה צודק הדור החדש יפסידו את החיים שלהם .הכל מעורפל ומסוכן . (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 10:03הגב לתגובה זו
- 7.אנונימי 19/05/2026 09:32הגב לתגובה זוכל מי שאני מכיר הפסיד כסף כולל אני . זה אחיזת עיניים ואשליות.אתה קונה זה יורד .אתה מוכר זה עולה .בקיצור הכל מחור והבנתי שאי אפשר עליהם. זה בדוק .
- תקנה ממדים לא תפסיד (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 18:25הגב לתגובה זו
- משקיע וותיק 19/05/2026 12:20הגב לתגובה זואו שאתה מהמר או שאתה פשוט לא יודע לקנות מניות טובות במחיר הנכון המלצה שלי תשקיע רק במדדים הם עשו מעל 20% השנה.
- 6.אנונימי 19/05/2026 09:03הגב לתגובה זובדיוק כמו אתמול ובדיוק כמו עשרות פעמים בעבר..החוזים שעלו בלילה פתאום בבוקר יורדים בחצי אחוז. פעם אחר פעם יש מי שמתמרן את החוזים כרצונו בשיטת הספוינג כדי להשפיע על המסחר בבורסות אחרות. כעת ביזפורטל ישלח את הטרול האידיוט כדי להגיב בשורה אחת ...
- 5.מניות סילון טנק בנק (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 09:00הגב לתגובה זו
- 4.נייס פער ארביטראז חיובי 0.8% תמשיך בתיקון (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 08:22הגב לתגובה זו
- 3.מר ק ל ל ה 19/05/2026 08:12הגב לתגובה זוומקום 1 בעולם במחירי הפירות הירקות המזון והטואלטיקה .
- 2.יאיר . נ 19/05/2026 08:10הגב לתגובה זווגיבורת העל עדיין בסוויטה שבבונקר האטומי
- אנונימי 19/05/2026 14:08הגב לתגובה זותיתפוצצו במחראת קפלן.
- 1.אנונימי 19/05/2026 07:45הגב לתגובה זועליות בכול הענפים