"אם לקוח לא מסכים איתי, האחריות היא עליי. אסביר שוב ושוב כדי שהוא יבין ויישן טוב בלילה"

זיו וולף | (8)

אור אהרוני. צילום: יונה הצלם

אור אהרוני. צילום: יונה הצלם

שם: אור אהרוני

תפקיד: מנכ"ל משותף ב-AInvest חברת תכנון פיננסי

מקום מגורים: פרדסיה

מצב משפחתי: נשוי + 2

השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים (התמחות במימון) + רישיון סוכן ביטוח פנסיוני + מתכנן פרישה

ניסיון תעסוקתי: ניסיון של כ-11 שנים בתחום הביטוח הפנסיוני ובעולם ההשקעות, לרבות תפקידי אנליזה, שיווק וניהול כספים עבור משקיעים פרטיים וחברות.

אחד החלומות הגדולים של אור אהרוני הוא לראות סוכנים פיננסיים צעירים שהוא חונך, עומדים על הרגליים בזכות עצמם. בראיון לביזפורטל הוא מספר איך הגיע לתחום בזכות סבתא שלו, מה מרגישים כשמקבלים הזמנה לחתונה של הבן של הלקוחות, מה הוא עונה לאלה ששואלים אותו כמה השירות שלו עולה, ולמה הוא מייעץ לסוכנים בתחילת הדרך להתחיל הכי חזק שאפשר. צפו בראיון המלא:   

נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ממליץ בחום (ל"ת)
    גל גבע 29/10/2024 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יורם ברנשטיין 13/09/2024 02:21
    הגב לתגובה זו
    בהתחלה הייתי סקפטי בפגישתנו הראשונה,לאחר מכן הבנתי שאני בידיים הכי טובות שאפשר!
  • 6.
    אבנר נחמיאס 26/03/2024 11:27
    הגב לתגובה זו
    תותח
  • 5.
    אלעד 24/03/2024 16:41
    הגב לתגובה זו
    נשמע מקצועי , השארתי פרטים באתר נא חזרו אלי
  • 4.
    בחור ישר ומקצועי (ל"ת)
    דניאל גיבלי 24/03/2024 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אור מלווה אותי בשלוש השנים האחרונות, מקצוען אמיתי! (ל"ת)
    דורון כהן 24/03/2024 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דורון כהן 24/03/2024 15:22
    הגב לתגובה זו
    תודה על השירות המסור.
  • 1.
    עירית 24/03/2024 13:23
    הגב לתגובה זו
    החיסכון לפנסיה זו ההונאה הכי גדולה של עולם הכספים. רק חברות הביטוח והפיננסים מרוויחים ממנו
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".