הקמפיין החדש של מורן אטיאס: תשמש כפרזנטורית של עוז קרמיקה
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס מצרפת עוד קמפיין לרשימת הקמפייינים שלה. אטיאס תשמש כפרזנטורית לרשת העיצוב "עוז קרמיקה".
אטיאס נבחרה ללוות את פעילות החברה בקמפיין כולל של טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות ודיגיטל אשר יעלה ב-24 בפברואר באמצעי מדיה שונים בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקל. ההסכם בין הצדדים נחתם למשך שנה שלמה.
עוז קרמיקה, בבעלות אנשי העסקים שלומי עוז ואבי שטרית, היא רשת עיצוב הבית מהמובילות בישראל, בקו חדשני בעולמות התוכן בהם היא פועלת - אריחי ריצוף, חיפויי קירות, חדרי אמבטיה ועוד. הרשת ממובילות הטרנדים בעיצוב, מייבאת ומשווקת עיצובים חדשניים בשיק אירופאי ממדינות רבות בעולם, כשהפוקוס הוא על יבוא מאיטליה. החברה מפעילה 10 אולמות תצוגה בפריסה ארצית, המעוצבים בסטנדרטים בינלאומיים ומשתרעים על פני שטח של אלפי מ"ר.
עופר אביעוז, סמנכ"ל השיווק הפרסום בחברת עוז קרמיקה, מסר, "כחברה המכתיבה ומובילה טרנדים וחדשנות לייף סטייל בעולמות העיצוב, בדגש על עיצובים מאיטליה, בחרנו בשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס, שתייצג אותנו. הבחירה בה היא נכונה וטבעית לנו מכל היבט אפשרי ועולה בקנה אחד עם הערכים המובילים של הרשת. מורן מזוהה עם איטליה, כמי שחיה שנים בארץ המגף וייצגה אותנו נאמנה עם קריירה מפוארת, לצד שיק וסטייל מתפרץ. נוסף לכך, עולמות הערכים שלה וקהלי היעד אליהם היא פונה בהתנהלותה הכוללת, תואמים לנו ככפפה ליד ואנו בטוחים כי היא תייצג אותנו נאמנה".
- 2.איפה עוד תמונות של אטיאס? (ל"ת)אהוד המכבי 26/02/2023 08:05הגב לתגובה זו
- 1.אלי 20/02/2023 19:31הגב לתגובה זוכי צריך לממן את הפרזנטורית.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.