הפרסומאי רמי יהושע רוכש מניות בסוכנות התוכן אינסייד
.
הפרסומאי רמי יהושע, בעלי משרד הפרסום יהושע TBWA רכש 44% ממניות סוכנות התוכן אינסייד קונטנט אייג'נסי. אל יהושע הצטרף גם נבו כרמי, שותף במשרד והמשנה למנכ"ל, שרכש 5% נוספים. בסך הכל יחזיקו השניים 49% מהמשרד שהוקדם ב-2010 על ידי אורי גולדברג ומנוהלת על ידי גולדברג ושותפתו ליה לחמי.
הרכישה הגיעה לאחר שיתוף פעולה שהתקיים בין החברות במסגרתו העניקה אינסייד פתרונות תוכן שונים ללקוחות פרסום יהושע TBWA ולקוחות משרדי הפרסום הנוספים שבקבוצה. על פי הערכות בשוק הפרסום, שוויין של סוכנויות מסוג זה עומד על כ-5-7 מיליון שקלים, כך שאפשר להעריך שזה סדר הגודל גם בעסקת אינסייד.
אינסייד היא מחלוצות התוכן השיווקי ומתמחה בפתרונות תוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה ובדיגיטל למפרסמים, ובפיתוח והפקת תוכניות טלוויזיה מקוריות. בין היתר מדובר על התוכניות "הבתים היפים בישראל" עם דניאל חסון בקשת 12, "ירוק בלילה" עם ינון מילס ברשת 13, "מספרה בהפרעה" ב-HOT בידור, ועוד. כמו כן מספקת אינסייד שירותי תוכן בשוק הטלוויזיה הבינלאומי.
עם הרכישה משלים משרד הפרסום יהושע TBWA את מערך הקריאייטיב ואת סל הפתרונות ללקוחות המשרד, בהם טויוטה, מקדונלד'ס, מכבי שירותי בריאות ואסותא, קניוני עופר, ברימאג, כאל, LG, ווינר, ACE, מנורה מבטחים ועוד. כף המשרד מציב חזית של פתרונות ושירותים מתקדמים המהווה נדבך נוסף למחלקת הסושיאל הגדולה הקיימת במשרד.
הרכישה מבססת את מעמדה של אינסייד כחברת תוכן מובילה בשוק ותאפשר כעת להעמיק את יכולות הפיתוח, קריאייטיב וההפקה ללקוחותיה בישראל ובעולם ותהפוך לזרוע ביצועית חשובה נוספת של יהושע TBWA.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.