ניידת משטרה מעצר
צילום: דוברות המשטרה

אחרי המעצר: תלונה לפרקליטות המדינה נגד יונתן פולק מ"הארץ"

עובד העיתון שנעצר אמש פרסם טור דעה אשר בגרסתו המקורית קרא לעבור על החוק, ועורר את חמתם של עמית סגל ושמעון ריקלין. הבוקר הגיש נגדו ארגון "עד כאן" תלונה למשנה לפרקליט המדינה 
עינת שחק | (5)
אמש (יום ב') דווח ב"אייס" כי עובד עיתון הארץ ופעיל השמאל יונתן פולק נעצר במשרדי מערכת העיתון על ידי שוטרים סמויים. ארגון הימין "עד כאן" הגישו נגד פולק קובלנה פלילית ב-2018 בשל תקיפת חיילים, לכאורה, במהלך הפגנות מחאה בנעלין, נבי סאלח ובילעין. פולק לא התייצב לדיונים בעניינו, ועל כן הוצא נגדו צו הבאה. אולם בכך לא תמה הפרשה. שעות ספורות לאחר המעצר התפרסם באתר הארץ טור פרי עטו של פולק תחת הכותרת "מדוע אני מסרב לשתף פעולה עם בית המשפט". באתר התפרסמה גרסה אשר הסתיימה במילים: "מרד במשטר מתנהל כבר שנים בדמותה של ההתנגדות הפלסטינית, והמחיר שמשלמים חבריה הוא עצום. כדי לתרום לשינוי, על יהודים לוותר מרצון על השאיפה להנהיג את המאבק ולהובילו, ותחת זאת לתמוך במאבקם של הפלסטינים, לא בלב אלא בפועל. עלינו לחצות את הקווים ולהפר את החוק; למרות המחיר, עלינו להצטרף אל ילדי האבנים ובקבוקי התבערה. עלינו לצעוד בעקבותיהם". מאוחר יותר שונה המשפט האחרון בטור הקורא להפרת החוק, והטור הסתיים כך: "כן, עלינו לחצות את הקווים ולצעוד בעקבותיהם". גרסה זו היא גם שהופיעה בגרסה המודפסת של העיתון. אלא שהגרסה המקורית לא נעלמה מעיניהם של אנשי הימין. כך למשל צייץ עמית סגל בצירוף צילום מסך מהטור:    והבוקר שמעון ריקלין צייץ:  בתגובה, השיב לו מו"ל העיתון, עמוס שוקן, כי "נעשה במערכת איזה שינוי בשיטת העבודה בדיוק בימים אלה וכתוצאה מכך קרו שני טקסטים שונים".    ריקלין לא הרפה ושאל את שוקן בתגובה בטוויטר "האם אתה מתנער מהקריאה לחצות את הקווים, לזרוק בקבוקי תבערה ואבנים?". לכך השיב שוקן "אני מתנגד לאלימות". מלבד ההדים התקשורת, ארגון הימין "עד כאן" אף הגדיל ונקט בצעד משפטי מול פולק. בעקבות הטור הגיש עו"ד צור פלק מהארגון תלונה דחופה למשנה לפרקליט המדינה, עו"ד נורית ליטמן, בבקשה להורות באופן מידי על פתיחה בחקירה כנגד פולק בגין הסתה נגד חיילי צה"ל. לדברי הארגון "לא ייתכן שבמדינת ישראל אנשים המסיתים לפגיעה ואף לניסיון לרצח חיילי צה"ל יוכלו לפרסם את קריאתם הנלוזה והמסוכנת בפומבי".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יעקב 09/01/2020 00:23
    הגב לתגובה זו
    לכל הקיצונים מהשמאל השפל ובוגד .תעזבו לגרמניה .נבלות מצחינות
  • 4.
    איש 08/01/2020 10:38
    הגב לתגובה זו
    טחנות הצדק נזונות מרוח האג'נדה מתאים - חוקרים , לא מתאים - גונזים מורחים מטייחים . תחי האג'נדה !!
  • 3.
    אילן 08/01/2020 01:11
    הגב לתגובה זו
    האם אירגון עד כאן שלח לעצור גם את תושבי יצהר אשר פגעו בחיילי צהל וברכוש צהל
  • 2.
    אל דאגה, לא יעשו לו כלום. הוא מהצד הנכון! (ל"ת)
    עובדה 07/01/2020 21:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גם חוקן צריך לעמוד לדין פלילי. הסתיר את המחבל (ל"ת)
    מחבל 07/01/2020 16:22
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״