הדפסה על חולצות בדפוס רשת
דפוס רשת או דפוס משי או באנגלית סקרין פרינטינג היא שיטת ההדפסה על טקסטיל וההדפסה על חולצות הוותיקה ביותר שעדיין נמצאת בשימוש כיום.
בשיטה זו משתמשים במסגרת אלומיניום מלבנית עליה נמתחת רשת העשויה פוליאסטר עם חורים קטנים (צפיפות החורים יכולה להשתנות בהתאם לסוג המוצר עליו מדפיסים) על רשת הפוליאסטר שבעבר הייתה עשויה מחוטי משי ומכאן השם דפוס משי מורחים חומר ירוק המעורבב עם חומר צהוב. החומר הירוק הינו אמולסיה כמו חומר שבו עושים שימוש לפיתוח תמונות. והחומר הצהוב הינו "מרגש" הוא הופך את האמולסיה להיות רגישה לאור פלורסנט בהיר
.
לאחר מריחת האמולסיה וייבושה משתמשים בדף מיוחד "מיילר"" עליו מודפסת התמונה / איור אותו רוצים להדפיס על גבי המוצר באמצעות שימוש ב"מקרן" ניתן לחשוף את המיילר לגלופה המרוחה באמולסיה, המקרן מעביר אור בכל מקום מלבד היכן שהמיילר עם הצורה הודפסה. לאחר 3 דקות ניתן לשטוף את הגלופה במיים ואז היכן שהאור היה חסום – כלומר היכן שהיה האיור, האמולסיה הירוקה תישטף ותעלם מן הגלופה
לאחר שהגלופה מוקרנת ושטופה וניתן לראות בבירור דרך האמולסיה את ההדפסה שאנו רוצים להדפיס אפשר להרכיב את הגלופה על הקרוסלה ולהתחיל בהדפסה על חולצות
- סלע נדל״ן: רווח נקי תפעולי של 62 מיליון שקל - החברה הכריזה על דיבידנד
- מחירי הדלק יישארו ללא שינוי בחודש אוקטובר - למרות התחזקות הדולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את הגלופה נחבר לקרוסלה בחלק העליון שלה – בחלק התחתון נוכל להניח חולצה עליה נרצה להדפיס
על הגלופה שלנו נמרח את הצבע הרצוי להדפסה על החולצה ועל ידי שימוש במגב ולחץ נוכל למרוח את הצבע דרך החורים בגלופה על החולצה שלנו
לאחר שהעברנו צבע יש להוציא את החולצה מהמשטח של הקרוסלה ולהעבירה לתנור כדי שהצבע יוכל להתייבש
לאחר שהצבע התייבש החולצה בעצם מוכנה ואפשר להריץ את כל שאר החולצות במהירות – דפוס משי היא שיטה להדפסה על מוצרים מעולה והיא ממשיכה לשרוד ממספר סיבות – היא מאפשרת ליצרן להפיק כמות גדולה מאוד של חולצות במהירות גבוהה – ניתן להפיק במפעל סטנדרטי כ600 חולצות בשעה.
שיטה זו מאוד מאוד חסכונית – חומרי הגלם של דפוס משי הם מאוד זולים והוצאות הספקים בתחום זה הם מזעריים – הדפסה על חולצה בודדת (ללא עלות החולצה) היא לערך 10 אגורות בלבד.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
סיבות אלו הם שעוזרות להבין כיצד דפוס משי שרדה כל כך הרבה שנים כשיטה המועדפת להדפסה על חולצות למרות שהמון שיטות מתחרות צצו אך לא הצליחו לספק פתרון להדפסה כמותית במהירות גבוהה ועלויות נמוכות.
דפוס משי – דפוס רשת מודרני – החידושים בתחום ההדפסה
גם לתחום הדפוס משי הטכנולוגיה לא איחרה לבוא – עידן ההדפסה הידני בתחום הדפוס משי שאפיין כל כך את התחום הזה גם הוא התקדם – חברה בפורטוגל בשם אס-רוק, המציאה קרוסלה אוטומטית המאפשרת למגבים שמעבירים את הצבע לעבוד בצורה אוטומטית לחלוטין כלומר כל מה שצריך הבנאדם הוא להלביש את החולצה ולהוריד את החולצה מהקרוסלה עצמה – הקרוסלה האוטומטית הפכה את תחום ההדפסה על חולצות בדפוס משי לתחום הרבה יותר יעיל ומהיר – החסכון בכוח אדם והעלויות שהינן מהות הקידמה הטכנולוגית מאפשרות למפעל שלנו – של מגוון כפר סבא להדפיס באיכויות הגבוהות ביותר שהלקוח יוכל לבקש ובדיוק המקסימלי!
מכונה אוטומטית להדפסה על חולצות של מגוון כפר סבא

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.