שרון גל
צילום: באדיבות רדיו גלי ישראל
פרסום ראשון

מהדורות חדשות ושידורים בבוקר: שת"פ בין ערוץ 20 לגלי ישראל

במסגרת שיתוף הפעולה, יפיק ערוץ 20 מהדורות שעתיות לגלי ישראל, ובמקביל ישדר עד 13:00 תכניות של תחנת הרדיו שבאולפניה יותקנו מצלמות. השת"פ יתחיל בעוד כחודש
אלכסנדר כץ | (9)

תחנת הרדיו גלי ישראל וערוץ 20 חתמו על שיתוף פעולה בתחום התוכן. לאייס נודע כי במסגרת השת"פ, יפיק ערוץ 20 מהדורות חדשות שעתיות שישודרו במהלך ימות השבוע בגלי ישראל, במודל שדומה לשת"פ של ערוץ עשר או ynet עם תחנות רדיו אזוריות אחרות. שיתוף הפעולה עתיד להתחיל באמצע חודש נובמבר.

 

עוד סוכם בין הצדדים כי ערוץ 20 יעביר בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00 ל-13:00 את כל התכניות שמשדר גלי ישראל, בליווי עדכונים גרפיים חדשותיים. כיום משדר ערוץ 20 עד שעות אחר הצהריים שידורים חוזרים, וכעת על המסך יזכה לשידורים חיים – עם כי אולפניים – של תכניות כגון זו של שרון גל, תכנית אקטואליה חדשה של שרה ב"ק ברצועת 7:00 בבוקר (במקום תכניתה של מעיין אדם שעברה לקשת 12, א"כ), תכניתו של ארז תדמור והתכנית 'פתחי וזמרי בעם' עם נעם פתחי ויותם זמרי.

 

לצורך כך הקימו ערוץ 20 וגלי ישראל מערכת חדשות ועדכונים משותפת המורכבת מאנשי תוכן, דיגיטל וטכנאים הממוקמת באולפני גלי ישראל ובאולפני ערוץ 20, שתעביר את השידורים בכל הפלטפורמות. כמו כן הותקנו מצלמות באולפני גלי ישראל בגבעת זאב בירושלים שיתעדו את הנעשה באולפן. 

השת"פ הזה אמור להגדיל את החשיפה ל-2 הגופים נישתיים יחסית - שמזוהים עם הימין. כעת תזכה גלי ישראל למבזקים בהפקה של מערכת חדשות גדולה יותר מזו שהיא הייתה, ואילו ערוץ 20 לתוכן משודר בשעות מתות מבחינתו. 

 

מנכ"ל גלי ישראל ישראל פריד אישר את הפרטים, ומסר לאייס: "החיבור עם ערוץ 20 מהווה מכפיל כוח עבור התחנה והערוץ. רצועת הבוקר שהקמנו בגלי ישראל תהדר את מסכי ערוץ 20 בזמן שבשעות העגולות יוגשו מהדורות של מערכת החדשות הציונית הלאומית והמקצועית של ערוץ 20".

 

מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ הוסיף: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם גלי ישראל ומשוכנע שהשידורים יוסיפו לביסוסו של ערוץ 20 כערוץ חדשותי מאוזן ואיכותי".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אורה 20/12/2018 09:31
    הגב לתגובה זו
    מ צ ו י י ן - עוד תשתכללו - הכלבים נובחים - והשיירה עוברת !!!
  • 7.
    אורה 20/12/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    לאנשים מאחורי הקלעים - מהנדסי קול וכו'....הערוץ נשמע בטלביזיה - ג ר ו ע !! לא מבינים את הדוברים ואת המנחים - חלק בגלל הטכניקה וחלק בגלל - המנחים - שלא עוברים קורסי דיקציה - ביטוי הקול שלהם רע !!! למשל הקריינית בבוקר .....ועוד בקשה החזירו את תכנית הנפלאה - הפטריוטים !!!
  • 6.
    פרנקו 17/10/2018 14:44
    הגב לתגובה זו
    להוריד את שרון גל לאלתר. תככן, חתרן, שקרן, אופורטוניסט, פושט רגל ודמגוג. רק עושה נזק לאווירה במדינה.
  • אורה 20/12/2018 09:28
    הגב לתגובה זו
    פרנקו - קח בבוקר כדור - ותרגע !! - לך לגרמניה,צרפת ובלגיה - שם תשמע תכניות לטעמך !! הפשיט פה - הוא אתה !!!! ,
  • 5.
    ערוץ 20 אנא תחזירו את הפטריוטים בין 21ל22 ואת לילהכלכלי (ל"ת)
    מוטי 17/10/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אבי 16/10/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    באמת אלכס, בתור הגוף היחידי שנשאר בשטח, אתה מתחיל לזרוק. אפשר גם לדבר על ההקבלה לתאגיד שעושים את זה כבר מעל שנה, או על האופן שכך ניתן למכור פרסומות במחיר גבוה יותר.
  • 3.
    יויו 16/10/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    מה עם תכנית תחקירים יומית במקום השיעמומון של בועז גולן? כמו כן להביא את קלמן ליבסקינד במקום ריקלין בתכנית של 7, ריקלין יכול להיות פרשן מצויין אבל הוא לא מגיש
  • 2.
    אוהבים את חדשות 20 16/10/2018 09:48
    הגב לתגובה זו
    תשדרו גם את המהדורה בשמונה עם סומברג. אחלה שיתוף פעולה!!!
  • 1.
    0*0=0 (ל"ת)
    מכפיל כוח 16/10/2018 09:20
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״