מהדורות חדשות ושידורים בבוקר: שת"פ בין ערוץ 20 לגלי ישראל
תחנת הרדיו גלי ישראל וערוץ 20 חתמו על שיתוף פעולה בתחום התוכן. לאייס נודע כי במסגרת השת"פ, יפיק ערוץ 20 מהדורות חדשות שעתיות שישודרו במהלך ימות השבוע בגלי ישראל, במודל שדומה לשת"פ של ערוץ עשר או ynet עם תחנות רדיו אזוריות אחרות. שיתוף הפעולה עתיד להתחיל באמצע חודש נובמבר.
עוד סוכם בין הצדדים כי ערוץ 20 יעביר בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00 ל-13:00 את כל התכניות שמשדר גלי ישראל, בליווי עדכונים גרפיים חדשותיים. כיום משדר ערוץ 20 עד שעות אחר הצהריים שידורים חוזרים, וכעת על המסך יזכה לשידורים חיים – עם כי אולפניים – של תכניות כגון זו של שרון גל, תכנית אקטואליה חדשה של שרה ב"ק ברצועת 7:00 בבוקר (במקום תכניתה של מעיין אדם שעברה לקשת 12, א"כ), תכניתו של ארז תדמור והתכנית 'פתחי וזמרי בעם' עם נעם פתחי ויותם זמרי.
לצורך כך הקימו ערוץ 20 וגלי ישראל מערכת חדשות ועדכונים משותפת המורכבת מאנשי תוכן, דיגיטל וטכנאים הממוקמת באולפני גלי ישראל ובאולפני ערוץ 20, שתעביר את השידורים בכל הפלטפורמות. כמו כן הותקנו מצלמות באולפני גלי ישראל בגבעת זאב בירושלים שיתעדו את הנעשה באולפן.
השת"פ הזה אמור להגדיל את החשיפה ל-2 הגופים נישתיים יחסית - שמזוהים עם הימין. כעת תזכה גלי ישראל למבזקים בהפקה של מערכת חדשות גדולה יותר מזו שהיא הייתה, ואילו ערוץ 20 לתוכן משודר בשעות מתות מבחינתו.
מנכ"ל גלי ישראל ישראל פריד אישר את הפרטים, ומסר לאייס: "החיבור עם ערוץ 20 מהווה מכפיל כוח עבור התחנה והערוץ. רצועת הבוקר שהקמנו בגלי ישראל תהדר את מסכי ערוץ 20 בזמן שבשעות העגולות יוגשו מהדורות של מערכת החדשות הציונית הלאומית והמקצועית של ערוץ 20".
מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ הוסיף: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם גלי ישראל ומשוכנע שהשידורים יוסיפו לביסוסו של ערוץ 20 כערוץ חדשותי מאוזן ואיכותי".
- 8.אורה 20/12/2018 09:31הגב לתגובה זומ צ ו י י ן - עוד תשתכללו - הכלבים נובחים - והשיירה עוברת !!!
- 7.אורה 20/12/2018 09:26הגב לתגובה זולאנשים מאחורי הקלעים - מהנדסי קול וכו'....הערוץ נשמע בטלביזיה - ג ר ו ע !! לא מבינים את הדוברים ואת המנחים - חלק בגלל הטכניקה וחלק בגלל - המנחים - שלא עוברים קורסי דיקציה - ביטוי הקול שלהם רע !!! למשל הקריינית בבוקר .....ועוד בקשה החזירו את תכנית הנפלאה - הפטריוטים !!!
- 6.פרנקו 17/10/2018 14:44הגב לתגובה זולהוריד את שרון גל לאלתר. תככן, חתרן, שקרן, אופורטוניסט, פושט רגל ודמגוג. רק עושה נזק לאווירה במדינה.
- אורה 20/12/2018 09:28הגב לתגובה זופרנקו - קח בבוקר כדור - ותרגע !! - לך לגרמניה,צרפת ובלגיה - שם תשמע תכניות לטעמך !! הפשיט פה - הוא אתה !!!! ,
- 5.ערוץ 20 אנא תחזירו את הפטריוטים בין 21ל22 ואת לילהכלכלי (ל"ת)מוטי 17/10/2018 12:25הגב לתגובה זו
- 4.אבי 16/10/2018 13:47הגב לתגובה זובאמת אלכס, בתור הגוף היחידי שנשאר בשטח, אתה מתחיל לזרוק. אפשר גם לדבר על ההקבלה לתאגיד שעושים את זה כבר מעל שנה, או על האופן שכך ניתן למכור פרסומות במחיר גבוה יותר.
- 3.יויו 16/10/2018 09:59הגב לתגובה זומה עם תכנית תחקירים יומית במקום השיעמומון של בועז גולן? כמו כן להביא את קלמן ליבסקינד במקום ריקלין בתכנית של 7, ריקלין יכול להיות פרשן מצויין אבל הוא לא מגיש
- 2.אוהבים את חדשות 20 16/10/2018 09:48הגב לתגובה זותשדרו גם את המהדורה בשמונה עם סומברג. אחלה שיתוף פעולה!!!
- 1.0*0=0 (ל"ת)מכפיל כוח 16/10/2018 09:20הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
