יעקב פרי, ארץ נהדרת עונה 15
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

ארץ נהדרת חגגה על יעקב פרי - והתחזקה ל-18.8%

מנגד קיבל פרק מקוצר של 'המרוץ למיליון' 13.3%, ואחריו רק 10.9% לשעשועון The wall. השקה נאה לסדרה 'להעיר את דב', נתונים פושרים לשידורי הספורט
אלכסנדר כץ | (2)

ארץ נהדרת (קשת 12) עם התייחסות נרחבת לפרשת יעקב פרי והמצב הביטחוני, רשמה 18.8%, התאוששות קלה ביחס לנתון שבוע שעבר עם 17.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 'ארץ' שודרה אחרי הפילר 'הכוכב הבא - ניסוי כלים' (קשת 12) שלא נספר כי היה קצר מ-20 דקות, אבל רשם 11.4%.

 

מנגד קיבל פרק מקוצר בן 30 דקות של המרוץ למיליון (רשת 13) - 'מכתבים הביתה' 13.3%, ואחריו השעשועון The wall (רשת 13) עם נתון נמוך של 10.9%. שבוע לפני כן הוא הושק עם 18%.

 

שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) ירד מ-6.3% ל-4.9%, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע למ.ס אשדוד (ספורט 5) הניב 3.9%. במקביל חצי גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון (ספורט חמש פלוס) הניב 2.5%. על המשמר (כאן 11) הניבה 2.1%.

 

השקת הסדרה 'להעיר את הדוב' (קשת 12) קיבלה 12.6%, 'היום בלילה' (קשת 12) הניבה 7.3%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-5.1%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 4.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 10.6%

מול 9.5% לאותה מהדורה ברשת.

חדשות עשר הניבה 8.1%,

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.3%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.7%,

'הכול כלול' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,

חצי הגמר הראשון של גביע הגביע בכדורסל בין מכבי אשדוד באר טוביה למכבי תל אביב (ספורט 5) ששודר בין 19:00 ל-20:45, הניב 2.9%.

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.7%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 1.8%.

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.5%

מול 2.9% ל'אורלי וגיא' (ערוץ עשר),

ו-2.5% ל'חדשות בוקר' (קשת 12). 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    1 14/02/2018 14:07
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש של תוכנית ואנשים תתי רמה במקום לצחוק היא גורמת לבכות מהדביליות שחש שם
  • למה אתה חושב שדעתך מעניינת מישהו? (ל"ת)
    צ'זיקיס 17/02/2018 08:44
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״