יעקב פרי, ארץ נהדרת עונה 15
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

ארץ נהדרת חגגה על יעקב פרי - והתחזקה ל-18.8%

מנגד קיבל פרק מקוצר של 'המרוץ למיליון' 13.3%, ואחריו רק 10.9% לשעשועון The wall. השקה נאה לסדרה 'להעיר את דב', נתונים פושרים לשידורי הספורט
אלכסנדר כץ | (2)

ארץ נהדרת (קשת 12) עם התייחסות נרחבת לפרשת יעקב פרי והמצב הביטחוני, רשמה 18.8%, התאוששות קלה ביחס לנתון שבוע שעבר עם 17.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 'ארץ' שודרה אחרי הפילר 'הכוכב הבא - ניסוי כלים' (קשת 12) שלא נספר כי היה קצר מ-20 דקות, אבל רשם 11.4%.

 

מנגד קיבל פרק מקוצר בן 30 דקות של המרוץ למיליון (רשת 13) - 'מכתבים הביתה' 13.3%, ואחריו השעשועון The wall (רשת 13) עם נתון נמוך של 10.9%. שבוע לפני כן הוא הושק עם 18%.

 

שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) ירד מ-6.3% ל-4.9%, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע למ.ס אשדוד (ספורט 5) הניב 3.9%. במקביל חצי גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון (ספורט חמש פלוס) הניב 2.5%. על המשמר (כאן 11) הניבה 2.1%.

 

השקת הסדרה 'להעיר את הדוב' (קשת 12) קיבלה 12.6%, 'היום בלילה' (קשת 12) הניבה 7.3%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-5.1%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 4.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 10.6%

מול 9.5% לאותה מהדורה ברשת.

חדשות עשר הניבה 8.1%,

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.3%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.7%,

'הכול כלול' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,

חצי הגמר הראשון של גביע הגביע בכדורסל בין מכבי אשדוד באר טוביה למכבי תל אביב (ספורט 5) ששודר בין 19:00 ל-20:45, הניב 2.9%.

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.7%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 1.8%.

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.5%

מול 2.9% ל'אורלי וגיא' (ערוץ עשר),

ו-2.5% ל'חדשות בוקר' (קשת 12). 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    1 14/02/2018 14:07
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש של תוכנית ואנשים תתי רמה במקום לצחוק היא גורמת לבכות מהדביליות שחש שם
  • למה אתה חושב שדעתך מעניינת מישהו? (ל"ת)
    צ'זיקיס 17/02/2018 08:44
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.