ארץ נהדרת חגגה על יעקב פרי - והתחזקה ל-18.8%
ארץ נהדרת (קשת 12) עם התייחסות נרחבת לפרשת יעקב פרי והמצב הביטחוני, רשמה 18.8%, התאוששות קלה ביחס לנתון שבוע שעבר עם 17.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 'ארץ' שודרה אחרי הפילר 'הכוכב הבא - ניסוי כלים' (קשת 12) שלא נספר כי היה קצר מ-20 דקות, אבל רשם 11.4%.
מנגד קיבל פרק מקוצר בן 30 דקות של המרוץ למיליון (רשת 13) - 'מכתבים הביתה' 13.3%, ואחריו השעשועון The wall (רשת 13) עם נתון נמוך של 10.9%. שבוע לפני כן הוא הושק עם 18%.
שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) ירד מ-6.3% ל-4.9%, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל בין הפועל באר שבע למ.ס אשדוד (ספורט 5) הניב 3.9%. במקביל חצי גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון (ספורט חמש פלוס) הניב 2.5%. על המשמר (כאן 11) הניבה 2.1%.
השקת הסדרה 'להעיר את הדוב' (קשת 12) קיבלה 12.6%, 'היום בלילה' (קשת 12) הניבה 7.3%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-5.1%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 4.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 10.6%
מול 9.5% לאותה מהדורה ברשת.
חדשות עשר הניבה 8.1%,
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.3%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.7%,
'הכול כלול' (ערוץ עשר) רשמה 4.6%,
חצי הגמר הראשון של גביע הגביע בכדורסל בין מכבי אשדוד באר טוביה למכבי תל אביב (ספורט 5) ששודר בין 19:00 ל-20:45, הניב 2.9%.
'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.7%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 1.8%.
בגזרת הבוקר:
'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.5%
מול 2.9% ל'אורלי וגיא' (ערוץ עשר),
ו-2.5% ל'חדשות בוקר' (קשת 12).
- 1.1 14/02/2018 14:07הגב לתגובה זוגועל נפש של תוכנית ואנשים תתי רמה במקום לצחוק היא גורמת לבכות מהדביליות שחש שם
- למה אתה חושב שדעתך מעניינת מישהו? (ל"ת)צ'זיקיס 17/02/2018 08:44הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.