הדרך הפשוטה לבחור חדר בריחה: room.run
נדמה שהיום כבר לא באמת צריך להציג את הקונספט, אבל רק למקרה שחייתם על פלנטה אחרת בשנים האחרונות, הכירו בכל זאת את חדרי הבריחה. אסקייפ רום, מושג שהחל לפני כשני עשורים כמשחק מחשב לכל דבר, הפך בשנים האחרונות ללהיט בארץ, עם עשרות חדרי בריחה כמעט בכל עיר ויישוב בישראל. המשימה נראית פשוטה על הנייר: לרשותכם שעה לצאת מחדר נעול. בפועל האתגר גדול הרבה יותר: כדי לצאת מהחדר תצטרכו לפתור חידות, לאסוף רמזים, לחבר אותם יחד כדי לפענח קודים או צפנים, ולעבוד יחד, כצוות. האתגר הגדול עוד יותר הוא לבחור חדר בריחה מתאים, בייחוד כשההיצע גדול כל כך. אז איך בכל זאת עושים את זה?
פורטל חדרי הבריחה שיעזור לכם לקבל החלטה
כדי לבחור חדר בריחה אידאלי, כזה שיתאים לניסיון שלכם בתחום, לרמתם של כל חברי הקבוצה, וגם ללוח הזמנים ולמיקום הגיאוגרפי שלכם, אתם צריכים דרך טובה לזהות את החלופות – ולהשוות ביניהן. זה בדיוק היתרון של room.run, פורטל חדרי הבריחה הגדול בישראל. מצד אחד תוכלו לסייר בין חדרים, לקבל מידע על הסיפור ועל אופי החדר, וכך תוכלו לבחור את ההרפתקה המדליקה ביותר. מצד שני, אם אתם יודעים בדיוק מתי תרצו לצאת למסע – למשל ביום ההולדת, באירוע חברה או ביום הגיבוש המתכונן – תוכלו לקבל רשימה מפורטת של החדרים הפנויים בתאריך המתאים לכם. זו דרך פשוטה לבחור אסקייפ רום בדיוק לפי הצרכים שלכם.
איך תדעו לבחור את החדר המתאים?
רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, ובזמן שאתם סורקים את עשרות החדרים בפורטל room.run, ודאו שאתם יודעים בדיוק מה מתאים לכם. עם כלי החיפוש של הפורטל תוכלו להיות ממוקדים מאוד: האם חשוב לכם לבחור חדר פנוי בתאריך מסוים, הם המיקום הגיאוגרפי יכריע? אולי הציון שהעניקו לחדר שחקנים אחרים שחוו אותו לפניכם? היתרון הגדול של פורטל חדרי הבריחה הוא שהוא מספק לכם מידע רחב ומענה לכל השאלות המרכזיות. זו הדרך היעילה והפשוטה ביותר לבחור אסקייפ רום בתל אביב, ראשון לציון, נתניה או באר שבע. זו גם הדרך הנוחה לאתר את החדר המתאים ליום הגיבוש, ליום ההולדת של הילד או לבילוי מהנה עם החבר'ה בסוף השבוע. עם כלי חיפוש נוח אתם יכולים לתכנן את החוויה האולטימטיבית, ואת האטרקציה השווה ביותר שיש.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
