anigma
צילום: יח"צ

חדרי הבריחה של אניגמה

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה חדרי בריחה

בעוד חדרי בריחה ממשיכים להיפתח ברחבי ישראל, יש מתחם אחד שמצליח לכבוש את ההרפתקנים וחובבי החידות והמסתורין. המתחם של אניגמה, שכולל שלושה חדרי בריחה מושקעים ועוד שני חדרי בריחה וירטואליים, הוא היום אחד היעדים הלוהטים באזור המרכז. איך זה קרה ומה בדיוק מחכה לכם מעבר לדלת הנעולה?

 

תכנון מדויק ועיצוב מרהיב

הטרנד הלוהט הזה, שאתם מכירים כאסקייפ רום, כבר לא זקוק להקדמות מיוחדות. אם בכל זאת חייתם תחת המצולות או במעמקי היער בשנים האחרונות, נציג בכל זאת את החוויה הבלתי רגילה הזו. שישים דקות, משימה אחת גדולה והמון כתבי חידה וצפנים שמחכים לכם בדרך לפתרון. כך זה מתחיל, אבל מה שקורה בתוך החדר, רגע לאחר שהדלת ננעלת ואתם נשלחים למשימה החשובה שעל הפרק, כבר תלוי בכם. כאן יידרשו שיתוף פעולה, יצירתיות והמון אנרגיות, ואם תפעלו יחד עם החברים או עם הקולגות כדי להגיע אל היעד, תגלו שהמסע הזה צבעוני ומסקרן יותר מכל מסע אחר. חדרי הבריחה של אניגמה, שתוכננו בקפידה רבה ועוצבו מתוך תשומת לב לכל פרט קטן בכל חדר, הם פשוט חוויה אחרת, סוחפת, שתרצו לחזור עליה רגע לאחר שתיגמר.

 

הקונספט הייחודי של אניגמה

היתרון המשמעותי של אניגמה בין שלל חדרי בריחה הפזורים בכל מקום בישראל, הוא הקונספט הייחודי של כל אחד מהחדרים. אם אתם רוצים להרגיש למשך שעה שלמה כמו אינדיאנה ג'ונס במסעותיו אחר האוצרות האבודים של המאיה, זה המקום להגשים את החלום. אם תמיד תהיתם איך ייראה הביקור שלכם בפארק היורה, הפנטזיה שלכם תהפוך למציאות. גם האתגר שמחכה לכם תחת המצולות, בצוללת הגרעינית, הוא אתגר מלהיב לא פחות. ואם כל זה עדיין לא מספיק, תוכלו לבחור חדר בריחה וירטואלי, להתחבר אל משקפי המציאות המדומה ולגלות עולם חדש, גדוש הרפתקאות ומפתיע.

 

למי זה מתאים?

אם אתם משתוקקים לצאת לדרך, לגלות מה המשימה שלכם ולפעול כדי לעמוד בה בהצלחה יתרה, זה בדיוק הזמן לעשות את זה. החוויה שמחכה לכם במתחם של אניגמה היא חוויה מופלאה לכל המשפחה, לדייט מקורי או לבילוי לא שגרתי עם החברים הכי טובים. אם אתם רוצים לעודד את העובדים שלכם לעבוד יחד, בשיתוף פעולה, ולגלות עד כמה היצירתיות שלהם פורצת גבולות, תוכלו להזמין אותם לאחד מחדרי הבריחה במתחם היוקרתי. תהא המטרה שלכם אשר תהא, אין ספק שבמקום הזה, בין הסיפורים הקלאסיים וכתבי החידה, תגלו כמה דברים שאולי לא ידעתם על עצמכם קודם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״