נבו כרמי
צילום: יח"צ

אחרי 20 שנה: נבו כרמי הפך לשותף ובעל מניות ב'יהושע'

כרמי הצטרף למשרד מספר שנים לאחר הקמתו על ידי רמי יהושע, ויחד איתו המשרד רשם צמיחה נאה עד לחמישייה הראשונה של ענף הפרסום כשהוא מטפל בתקציבים אסטרטגיים במשק הישראלי. "אין סיפוק גדול יותר מאשר להצטרף לארגון צעיר וקטן ולצמוח איתו"
משה בנימין | (7)

כמאמר השיר המפורסם "אחרי 20 שנה..." איש המדיה של יהושע TBWA וחברת המדיה TMF, נבו כרמי, הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום, לצידו של רמי יהושע, המייסד. על רקע זאת, יש לציין, כי כניסתו כשותף במשרד הוותיק מגיעה פחות מחודש לאחר פרישתה של מנכ"לית המשרד ב-5 השנים האחרונות עינת יוזנט רביד

כרמי משמש כדמות המובילה בתחום המדיה ביהושע TBWA, כשהוא מנהל את תחום תכנון ורכש המדיה של המשרד קרוב ל-20 שנה. הוא הצטרף למשרד מספר שנים לאחר הקמתו עוד בעת היותו משרד קטן בעשירייה השנייה ובמרוצת השנים היה לשותף משמעותי בצמיחתו וכניסתו לחמישייה הפותחת בענף. בין לקוחות המשרד נמנים לקוחות אסטרטגיים כגון ווינר (מועצת ההימורים), טויוטה, בנק דיסקונט, מקדונלדס, חברת האשראי כאל, יינות ביתן ומגה, אייס, קופת חולים מכבי, רשת מלונות פתאל, ברימאג, החברה המרכזית למשקאות, מנורה, סוגת, פרימור ועוד. לזכות המשרד וכרמי עומדת העבודה שרובם ככולם מנהלים את רכש המדיה שלהם באמצעות המשרד.

יהושע TBWA מחזיק יחד עם גיתם בשותפות את חברת המדיה TMF, ועם זאת, תחום המדיה לא הופרד מהקריאייטיב ובמשרד נותרה על כנה מחלקת מדיה פעילה תחת ניהולו של כרמי אשר מחוברת ללקוחות ולבניית התהליך הפרסומי השוטף. בנוסף, כרמי משמש דירקטור ב-TMF וחבר בהנהלת איגוד הפרסום. במתכונת שדומה למשרדים גדולים אחרים, יהושע מעניק שירותי תכנון ורכש מדיה למספר משרדי פרסום נוספים ולקוחות עצמאיים ישראלים ובינלאומיים.

לדברי כרמי: "אין סיפוק גדול יותר מאשר להצטרף לארגון צעיר וקטן ולצמוח איתו מתפקיד זוטר כל הדרך עד לשותפות, זה לגמרי אינו מובן מאליו. אני גאה בלקוחות הנהדרים ובשותף הבינלאומי TBWA ובעיקר מודה לרמי יהושע על האמון הרב ומאמין שלמשרד עוד יש דרך ארוכה להמשיך להוביל ולצמוח". 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ממ 01/05/2017 15:17
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד- מגיע לו
  • 6.
    הוא הסיבה היחידה שלקוחות עוד מוכנים לספוג את מחלקת הקריאטיב המבישה (ל"ת)
    מהלך נבון מצד רמי 01/05/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    כל הכבוד 01/05/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    קבל בזכות ולא בחסד מגיע לו
  • 4.
    איש נעים חכם ומבין עניין. כל הכבוד נבו! (ל"ת)
    גבר שבגברים 30/04/2017 23:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רובי 30/04/2017 19:21
    הגב לתגובה זו
    אם יש מגיע בעולם זה לך. כל הכבוד אחי היקר
  • 2.
    אחד שיודע 30/04/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    איש ענק, הרבה מעליית המשרד בזכותו, לקוחות נשארים רק בגללו. איש מקצוע
  • 1.
    הבנאדם היחיד עם שכל במשרד הנוראי הזה (ל"ת)
    אחד שמכיר 30/04/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.