rinaba
צילום: יח"צ

שנת 2017 עדכון מהשטח

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה שמלות כלה

לקראת היום הגדול בחייך, את נדרשת לערוך הכנות מרובות, כאשר אחת מהן היא להיראות במיטבך ולא להשאיר לאף אחד מהאורחים מקום להערות וביקורת. לצד הארגון הרב הכולל מציאת אולם בתאריך המתאים לך ולבן זוגך, עיצוב השולחנות והמקום, בחירת קייטרינג, איפור ועיצוב שיער, אפיון הטקס, שכירת די ג'יי, צלמים, ואטרקציות נוספות, עליך לבחור את השמלה הטובה והמתאימה ביותר עבורך, אשר תחמיא לגזרתך, תחטב ותעשה עמך חסד. בחירת שמלת כלה האפרויות הן בלתי מוגבלות, כמות החנויות והמעצבים היא אדירה ויתכן שתחווי קושי בבחירה של שמלה מוכנה אשר תתאים לגזרתך.

 

למי כדאי לפנות?

רינה בהיר הינה מעצבת שמלות כלה אשר עוסקת בעיצוב שמלות מזה שנים רבות ושמה הולך לפניה.

אצל רינה בהיר תוכלי למצוא שמלות מוכנות לרכישה מיד שניה, תוכלי לשכור שמלה לערב המרגש בחייך או לחליפין להתחדש בשמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד עבורך.

אתר מומלץ מאוד למלות כלה ייחודיות ובמיוחד שמלות כלה וינטאג'

 

שמלות כלה וערב בעיצוב אישי

נשים רבות מתהדרות בערב חגן בשמלה שעוצבה במיוחד עבורן וזאת בהחלט המלצתנו. כאשר את זוכה ללבוש שמלה שעוצבה במיוחד עבורך, את זוכה להתאמה המירבית והמדויקת ביותר לגופך אשר תסווה את האיזורים שאת פחות מעוניינת להבליט, ותבליט את אלו אשר ראויים להבלטה. שמלה מעוצבת בהתאמה אישית מאפשרת לך נוחות רבה, להתנייד ולרקוד מבלי לדאוג לשרוולים ארוכים מדי, כתפיות נופלות או רוכסן שעתיד להתפקע.

 

כמו כן, התאמה אישית של שמלת הכלה או הערב שלך מאפשרת לך לשלוט בסגנון העיצוב ביד רמה ולהחליט על טקסטורה וסוגי הבדים, הצבעים והגימור. נשים רבות אוהבות סגנון ראוותני שמייצר אפקט "וואו" נוצץ ובוהק, נשים אחרות יבחרו בקווים חלקים ועדינים, בשמלה מסוג בד אחד וללא מחשוף. עיצוב שמלה בהתאמה אישית יאפשר לך להחליט עד לפרט האחרון על המראה של השמלה שלך עד לפרט האחרון והקטן ביותר וכל זאת תוך ליווי מלא וייעוץ מקצועי שיתן לך שקט נפשי ופניות להתעסקות באספקטים האחרים של יום חגך.

 

ומה לגבי המחיר?

אצל רינה בהיר תוכלי להתרווח ברוגע ולתת לנו לסייע לך במציאת הפתרון האולטימטיבי והנכון ביותר עבורך וכמובן בהתאם ליכולת הכלכלית שלך ולתכנון התקציבי עבור שמלה לחתונה.

הצוות שלנו מקצועי ומיומן, ואנו מכירים היטב את השוק ותעשיית החתונות. עליך לשמור על כסך ותקציבך ולבחור בחברה ותיקה עם נסיון אשר תספק לך עיצוב מושלם ומדויק עבורך במחיר שפוי והוגן לכל כיס.

 

בין אם תבחרי ברכישת שמלה מיד שניה, שכירת שמלה לערב האירוע או עיצוב שמלת כלה או ערב בהתאמה אישית - אנו נדאג להתאים לך שמלה אשר תתאים לתקציב שלך ולא תייצר חריגות מתכנון התקציב המקורי של הפקת החתונה. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

ליעוץ אישי באהבה פני עוד היום לרינה בהיר!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.