רייטינג

בגלל הכדורגל ואהרוני&גידי: 16.6% לארדואן ב'עובדה'

'המסע המופלא של אהרוני וגידי' רשמה 12.1%, ואילו המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א ניפק 8.7% לערוץ הספורט - מה שהוביל לירידה של 27% ברייטינג של 'עובדה
אלכסנדר כץ | (8)

הראיון המדובר והבלעדי של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן לאילנה דיין, לא הצליח למשוך צופים, גם בגלל התחרות מ-2 חזיתות אחרות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עובדה רשמה 16.6%, נמוך ב-27% מהשבוע שעבר, והנתון הנמוך ביותר של התכנית מאז 2015. 

הסיבה לכך נעוצה בהשקת התכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) שהניבה 12.1%, ובמשחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב (ערוץ הספורט) עם 8.7% - נתון נאה לפלטפורמה בה הוא שודר. לגבי 'אהרוני וגידי', מדובר בנתון הנמוך ב-25% מהשקת העונה הקודמת - 16.5%. 

תכנית הראיונות של חיים אתגר 'הכל אישי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה אמש 14.9% עם הראיון עם שרת התרבות מירי רגב, 'מסובך' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, ו'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.7%.

שידור חוזר של 'צומת מילר' (קשת, ערוץ 2) רשם 7.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.5% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 12.6%, אחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הטיפשות של ארדואן לא מעניינת, זה הסיבה לרייטינג נמוך. (ל"ת)
    שחר 25/11/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    המופע של אילנה 22/11/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    אבל ממה שנראה לי, ארדואן היה בהלם קל מהגברת אילנה הדעתנית... בטורקיה כנראה שאין עיתונאיות מהסוג החקרני תובעני הזה.
  • 5.
    נחמיאס ברוך 22/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    ראיון רדוד ןהמראיינת לא הצליחה להוציא את המרואיין משלוותו על אף שנתן תשובות מטופשות.
  • 4.
    אבי 22/11/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה היה טוב לעורר את זעמו של ארדואן? ההסכם שנחתם איתו לנירמול היחסים לא נעשה מתוך "אהבת מרדכי" וברור שאינו אוהד ישראל, ההסכם נעשה מתוך אינטרסים משותפים, בעיקר כלכלית. לא צפיתי בתוכנית אבל אני מאמין ומקווה שארדואן לימד את אילנה דיין פרק ביחסה אל מנהיגים בעולם בכלל ובארץ בפרט.
  • 3.
    למה לתת במה לאיש המאוס הזה מבחינתנו (ל"ת)
    levi ovad 22/11/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
  • אינטרסים זה למה 22/11/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    טורקיה היא מעצמה איזורית חזקה ומשפיעה, במיוחד היום אחרי חורבן סוריה ועיראק. עד לניסיון ההפיכה, היה לנו קשר טוב עם הצבא הטורקי, והיום אין לי מושג. טורקיה בדרך לעימות עם איראן, מה שטוב עבורינו. ואנחנו צריכים את טורקיה לצורך פרויקט הגז (לויתן) , וגם רוצים שארדואן ירגיע את החמאס.
  • 2.
    מתון 22/11/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    רייטיניג נמוך אולי מאחר והצופים מאסו לראות תוכניות עם הטיה המופנית נגדם?!
  • 1.
    למה לראות אותו בכלל? 22/11/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    ולא מעונינים לראות כל הערב ריאיוטן עם שונא ישראל..
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״