רייטינג

בגלל הכדורגל ואהרוני&גידי: 16.6% לארדואן ב'עובדה'

'המסע המופלא של אהרוני וגידי' רשמה 12.1%, ואילו המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א ניפק 8.7% לערוץ הספורט - מה שהוביל לירידה של 27% ברייטינג של 'עובדה
אלכסנדר כץ | (8)

הראיון המדובר והבלעדי של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן לאילנה דיין, לא הצליח למשוך צופים, גם בגלל התחרות מ-2 חזיתות אחרות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עובדה רשמה 16.6%, נמוך ב-27% מהשבוע שעבר, והנתון הנמוך ביותר של התכנית מאז 2015. 

הסיבה לכך נעוצה בהשקת התכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) שהניבה 12.1%, ובמשחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב (ערוץ הספורט) עם 8.7% - נתון נאה לפלטפורמה בה הוא שודר. לגבי 'אהרוני וגידי', מדובר בנתון הנמוך ב-25% מהשקת העונה הקודמת - 16.5%. 

תכנית הראיונות של חיים אתגר 'הכל אישי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה אמש 14.9% עם הראיון עם שרת התרבות מירי רגב, 'מסובך' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, ו'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.7%.

שידור חוזר של 'צומת מילר' (קשת, ערוץ 2) רשם 7.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.5% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 12.6%, אחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הטיפשות של ארדואן לא מעניינת, זה הסיבה לרייטינג נמוך. (ל"ת)
    שחר 25/11/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    המופע של אילנה 22/11/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    אבל ממה שנראה לי, ארדואן היה בהלם קל מהגברת אילנה הדעתנית... בטורקיה כנראה שאין עיתונאיות מהסוג החקרני תובעני הזה.
  • 5.
    נחמיאס ברוך 22/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    ראיון רדוד ןהמראיינת לא הצליחה להוציא את המרואיין משלוותו על אף שנתן תשובות מטופשות.
  • 4.
    אבי 22/11/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה היה טוב לעורר את זעמו של ארדואן? ההסכם שנחתם איתו לנירמול היחסים לא נעשה מתוך "אהבת מרדכי" וברור שאינו אוהד ישראל, ההסכם נעשה מתוך אינטרסים משותפים, בעיקר כלכלית. לא צפיתי בתוכנית אבל אני מאמין ומקווה שארדואן לימד את אילנה דיין פרק ביחסה אל מנהיגים בעולם בכלל ובארץ בפרט.
  • 3.
    למה לתת במה לאיש המאוס הזה מבחינתנו (ל"ת)
    levi ovad 22/11/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
  • אינטרסים זה למה 22/11/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    טורקיה היא מעצמה איזורית חזקה ומשפיעה, במיוחד היום אחרי חורבן סוריה ועיראק. עד לניסיון ההפיכה, היה לנו קשר טוב עם הצבא הטורקי, והיום אין לי מושג. טורקיה בדרך לעימות עם איראן, מה שטוב עבורינו. ואנחנו צריכים את טורקיה לצורך פרויקט הגז (לויתן) , וגם רוצים שארדואן ירגיע את החמאס.
  • 2.
    מתון 22/11/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    רייטיניג נמוך אולי מאחר והצופים מאסו לראות תוכניות עם הטיה המופנית נגדם?!
  • 1.
    למה לראות אותו בכלל? 22/11/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    ולא מעונינים לראות כל הערב ריאיוטן עם שונא ישראל..
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.