רייטינג

בגלל הכדורגל ואהרוני&גידי: 16.6% לארדואן ב'עובדה'

'המסע המופלא של אהרוני וגידי' רשמה 12.1%, ואילו המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א ניפק 8.7% לערוץ הספורט - מה שהוביל לירידה של 27% ברייטינג של 'עובדה
אלכסנדר כץ | (8)

הראיון המדובר והבלעדי של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן לאילנה דיין, לא הצליח למשוך צופים, גם בגלל התחרות מ-2 חזיתות אחרות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עובדה רשמה 16.6%, נמוך ב-27% מהשבוע שעבר, והנתון הנמוך ביותר של התכנית מאז 2015. 

הסיבה לכך נעוצה בהשקת התכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) שהניבה 12.1%, ובמשחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב (ערוץ הספורט) עם 8.7% - נתון נאה לפלטפורמה בה הוא שודר. לגבי 'אהרוני וגידי', מדובר בנתון הנמוך ב-25% מהשקת העונה הקודמת - 16.5%. 

תכנית הראיונות של חיים אתגר 'הכל אישי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה אמש 14.9% עם הראיון עם שרת התרבות מירי רגב, 'מסובך' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, ו'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.7%.

שידור חוזר של 'צומת מילר' (קשת, ערוץ 2) רשם 7.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.5% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 12.6%, אחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הטיפשות של ארדואן לא מעניינת, זה הסיבה לרייטינג נמוך. (ל"ת)
    שחר 25/11/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    המופע של אילנה 22/11/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    אבל ממה שנראה לי, ארדואן היה בהלם קל מהגברת אילנה הדעתנית... בטורקיה כנראה שאין עיתונאיות מהסוג החקרני תובעני הזה.
  • 5.
    נחמיאס ברוך 22/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    ראיון רדוד ןהמראיינת לא הצליחה להוציא את המרואיין משלוותו על אף שנתן תשובות מטופשות.
  • 4.
    אבי 22/11/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה היה טוב לעורר את זעמו של ארדואן? ההסכם שנחתם איתו לנירמול היחסים לא נעשה מתוך "אהבת מרדכי" וברור שאינו אוהד ישראל, ההסכם נעשה מתוך אינטרסים משותפים, בעיקר כלכלית. לא צפיתי בתוכנית אבל אני מאמין ומקווה שארדואן לימד את אילנה דיין פרק ביחסה אל מנהיגים בעולם בכלל ובארץ בפרט.
  • 3.
    למה לתת במה לאיש המאוס הזה מבחינתנו (ל"ת)
    levi ovad 22/11/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
  • אינטרסים זה למה 22/11/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    טורקיה היא מעצמה איזורית חזקה ומשפיעה, במיוחד היום אחרי חורבן סוריה ועיראק. עד לניסיון ההפיכה, היה לנו קשר טוב עם הצבא הטורקי, והיום אין לי מושג. טורקיה בדרך לעימות עם איראן, מה שטוב עבורינו. ואנחנו צריכים את טורקיה לצורך פרויקט הגז (לויתן) , וגם רוצים שארדואן ירגיע את החמאס.
  • 2.
    מתון 22/11/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    רייטיניג נמוך אולי מאחר והצופים מאסו לראות תוכניות עם הטיה המופנית נגדם?!
  • 1.
    למה לראות אותו בכלל? 22/11/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    ולא מעונינים לראות כל הערב ריאיוטן עם שונא ישראל..
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.