כתיבת מומחים
צילום: יח"צ

רינה בהיר שמלות וינטאג' לכלה, רטרו זה הסטייל החדש

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה שמלות כלה

"אופנת הרטרו היא הסטייל הישן-חדש של שמלות הכלה" קובעת המעצבת רינה בהיר, אחת מהמעצבות המוערכות ביותר בענף האופנה ובתחום עיצוב שמלות כלה. "שמלות וינטאג' המיועדות לכלות המודרניות" מסבירה רינה בהיר את טרנד הרטרו, "הן שמלות המשמרות מצד אחד את המראה האצילי והעדין אשר אפיין את תקופת הזוהר של שמלות הערב בתחילת המאה הקודמת, ומן הצד השני מדובר בשמלות עדכניות המעוצבות בהתאם לרוח התקופה הנוכחית".

המעצבת רינה בהיר הינה בעלת בוטיק לשמלות כלה הנושא את שמה, והיא בעלת התמחות מקצועית בכל הנוגע לעיצוב שמלות כלה בסגנון וינטאג'. "בזמן שאחרים התייחסו אל אופנת שמלות הוינטאג' כטרנד חולף, אני הבנתי את גודל הבשורה העיצובית" מעידה על עצמה רינה בהיר, "ומן הרגע הראשון החלטתי לעצב קולקציית שמלות וינטאג' במספר סגנונות עיצוב שונים, וזאת על מנת להתאים את שמלות הוינטאג' לקהל הולך וגדל של כלות צעירות מכל המגזרים".

שמלות וינטאג' לעונת החתונות –קיץ 2016

שמלות כלה בסגנון וינטאג' המעוצבות, מיוצרות ונתפרות בבוטיק שמלות כלה של רינה בהיר, הן שמלות בעלות מראה עשיר ויוקרתי, והן מותאמות לכל כלה בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליה ובהתאם לאופי השמלה עליה היא חולמת: שמלת כלה נועזת וחושנית או שמלת כלה צנועה ורומנטית.

לחצי לכניסה לאתר הבית של רינה בהיר מעצבת שמלות כלה ייחודיות

למידע נוסף התקשרי לטלפון: 03-6855582

"בעונת החתונות הקרובה" טוענת רינה בהיר, "נראה יותר ויותר שמלות וינטאג' מעוצבות המשלבות בתוכן תוספות יוקרתיות כגון: אבני קריסטל, כאשר כל תוספת לשמלת וינטאג' מעניקה ערך מוסף לשמלה. חלק גדול משמלות הויטנאג' המעוצבות אצלי בסטודיו הן שמלות המיוצרות מבד תחרה איכותי באמצעותו ניתן לעצב את שמלת הכלה במגוון רחב של צורות תוך מתן תשומת לב מרבית לעיצוב המחשוף ולשקיפות התחרה המעניקה את המראה הנועז- השובבי והטרדני".

שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה

בניגוד לתפיסה הרווחת בציבור הרחב, שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה, וכיום מרבית שמלות הוינטאג 'המככבות מתחת לכנפי החופה הן שמלות בעיצוב אישי, כאשר מקורות ההשראה לעיצוב מבוססים על אופנת הרטרו ותקופת הזוהר של שמלות הערב משנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת.

"טרנד אופנת הרטרו" מבהירה המעצבת רינה בהיר, "נועד להתאים את העיצובים המיושנים לרוח התקופה הנוכחית ולהפוך אותם לעדכניים ומודרניים. שמלות כלה בסגנון וינטאג' הן למעשה שמלות כלה המתוכננות מן השלב הראשון לכל כלה וכלה באופן פרטני, והן מעוצבות ונתפרות בהתאם לסגנון העיצובי המועדף על כל אחת ואחת מהכלות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.