כתיבת מומחים
צילום: יח"צ

רינה בהיר שמלות וינטאג' לכלה, רטרו זה הסטייל החדש

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה שמלות כלה

"אופנת הרטרו היא הסטייל הישן-חדש של שמלות הכלה" קובעת המעצבת רינה בהיר, אחת מהמעצבות המוערכות ביותר בענף האופנה ובתחום עיצוב שמלות כלה. "שמלות וינטאג' המיועדות לכלות המודרניות" מסבירה רינה בהיר את טרנד הרטרו, "הן שמלות המשמרות מצד אחד את המראה האצילי והעדין אשר אפיין את תקופת הזוהר של שמלות הערב בתחילת המאה הקודמת, ומן הצד השני מדובר בשמלות עדכניות המעוצבות בהתאם לרוח התקופה הנוכחית".

המעצבת רינה בהיר הינה בעלת בוטיק לשמלות כלה הנושא את שמה, והיא בעלת התמחות מקצועית בכל הנוגע לעיצוב שמלות כלה בסגנון וינטאג'. "בזמן שאחרים התייחסו אל אופנת שמלות הוינטאג' כטרנד חולף, אני הבנתי את גודל הבשורה העיצובית" מעידה על עצמה רינה בהיר, "ומן הרגע הראשון החלטתי לעצב קולקציית שמלות וינטאג' במספר סגנונות עיצוב שונים, וזאת על מנת להתאים את שמלות הוינטאג' לקהל הולך וגדל של כלות צעירות מכל המגזרים".

שמלות וינטאג' לעונת החתונות –קיץ 2016

שמלות כלה בסגנון וינטאג' המעוצבות, מיוצרות ונתפרות בבוטיק שמלות כלה של רינה בהיר, הן שמלות בעלות מראה עשיר ויוקרתי, והן מותאמות לכל כלה בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליה ובהתאם לאופי השמלה עליה היא חולמת: שמלת כלה נועזת וחושנית או שמלת כלה צנועה ורומנטית.

לחצי לכניסה לאתר הבית של רינה בהיר מעצבת שמלות כלה ייחודיות

למידע נוסף התקשרי לטלפון: 03-6855582

"בעונת החתונות הקרובה" טוענת רינה בהיר, "נראה יותר ויותר שמלות וינטאג' מעוצבות המשלבות בתוכן תוספות יוקרתיות כגון: אבני קריסטל, כאשר כל תוספת לשמלת וינטאג' מעניקה ערך מוסף לשמלה. חלק גדול משמלות הויטנאג' המעוצבות אצלי בסטודיו הן שמלות המיוצרות מבד תחרה איכותי באמצעותו ניתן לעצב את שמלת הכלה במגוון רחב של צורות תוך מתן תשומת לב מרבית לעיצוב המחשוף ולשקיפות התחרה המעניקה את המראה הנועז- השובבי והטרדני".

שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה

בניגוד לתפיסה הרווחת בציבור הרחב, שמלות וינטאג' הן לא בהכרח שמלות יד שנייה, וכיום מרבית שמלות הוינטאג 'המככבות מתחת לכנפי החופה הן שמלות בעיצוב אישי, כאשר מקורות ההשראה לעיצוב מבוססים על אופנת הרטרו ותקופת הזוהר של שמלות הערב משנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת.

"טרנד אופנת הרטרו" מבהירה המעצבת רינה בהיר, "נועד להתאים את העיצובים המיושנים לרוח התקופה הנוכחית ולהפוך אותם לעדכניים ומודרניים. שמלות כלה בסגנון וינטאג' הן למעשה שמלות כלה המתוכננות מן השלב הראשון לכל כלה וכלה באופן פרטני, והן מעוצבות ונתפרות בהתאם לסגנון העיצובי המועדף על כל אחת ואחת מהכלות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.