כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

פונגו – הדפסה על חולצות

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה חולצה

חברת פונגו היא חברה וותיקה ומקצועית, בעלת וותק של מעל 20 שנה ומתמחה בתחום הדפסה על חולצות ממגוון רחב של סוגים ובאין ספור אפשרויות עיצוב ודוגמאות. החברה מציעה שירותי הדפסה על כל סוגי החולצות, לרבות חולצות גברים, נשים, ילדים ותינוקות, חולצות קצרות, חולצות אמריקאיות, חולצות פולו, חולצות ארוכות, טי שרטס, סווטשרט, קפוצ'ונים, סינרים, כובעים, אוברולים ועוד. לאורך כל שנות קיומה, מקפידה החברה על ביצוע הדפסות איכותיות ועמידות, המחזיקות מעמד לאורך שנים תוך שמירה על הדוגמא המקורית באיכות גבוהה.

מכשור מתקדם ועבודה מקצועית

התהליך של הדפסה על חולצות מבוצע על ידי פונגו באמצעות המכשור המתקדם ביותר, מכשור המבטיח רמת איכות של הדפס על כל סוגי הבד המתאימים, וכן שלל אפשרויות לבחירת דוגמא, אותה ניתן להעביר להדפסה באמצעות קובץ, תמונה, ציור או לבחור מבין אין ספור דוגמאות עיצוב המוצעות בקטלוג שמציעה החברה, דוגמאות שעוצבו על ידי מעצבים, ציירים וקריקטוריסטים מקצועיים. ההדפסה על החולצה מבוצעת בצורה דיגיטלית, מה שמאפשר לחברה להציע ללקוחותיה את האפשרות לבצע הדפסה על גבי חולצה אחת בלבד, ועד הדפסה המונית של עשרות ומאות חולצות.

משרתים מגוון רחב של לקוחות מכל מגזרי המשק

חברת פונגו הממוקמת בתל אביב, משרתת מזה שנים ארוכות מגוון רחב של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. החברה מספקת שירותי הדפסה על חולצות למוסדות חינוך, מתנ"סים, חוגים, קייטנות, וועדי עובדים וכמובן משרתת את הקהל הרחב בחנות הממוקמת ברחוב דיזנגוף בתל אביב. לאורך שנות פעילותה, הרחיבה החברה באופן קבוע את בסיס הלקוחות שלה, ובנתה מוניטין יוצא דופן סביב הבטחת האיכות והעמידות של ההדפסים המבוצעים על ידה.

הדפסה בכל היקף ובכל כמות

איכות ההדפסה נקבעת על ידי מספר פרמטרים ובכללם הטכנולוגיה המיושמת לביצוע ההדפסה והרמה המקצועית של המדפיס. לאורך השנים פיתחה החברה מתודולוגיות ייעודיות להדפסות בהיקפים שונים, תוך הקפדה על תהליך הכנה נדרש ומבוצע במלואו, בין שמדובר על הדפסת חולצה אחת ובין שמדובר על הדפסה סדרתית על גבי מאות יחידות. כמו כן, מציעה החברה הזמנת סטים שלמים של אביזרי ביגוד מודפסים ובכלל זה חולצות, כובעים, בגדים עליונים וכדומה.

מסייעים בבחירת הדוגמא המתאימה ביותר

בחברת פונגו תוכלו להדפיס חולצה או מספר חולצות שאותן אתם רוצים להוסיף לגרדרובה בארון, להדפיס סט של חולצות לאירועים, חתונות, חגיגות בר מצווה וימי הולדת, ימי כיף ואירועי חברה, ולקבל ייעוץ מקצועי מלא מצוות אנשי המקצוע של החברה. אנו נסייע לכם בזיהוי ההדפס המתאים לכם ביותר מתוך אוקיינוס שלם של אפשרויות, וזאת במסגרת תהליך מקצועי שבנינו, המיועד לזהות את ההעדפות האישיות והצרכים של הלקוח, ובהתאם לכך להכווין אותו להדפסים שיכולים להתאים לו במידה הרבה ביותר.

הדפסה לכל מטרה ולכל אירוע

בפונגו תוכלו להזמין שירות הדפסה על חולצות עם תמונות אישיות של ילדיכם, הדפסה של טקסט משעשע או בעל משמעות, הדפסה של דמות מוערצת עליכם, דמות פופולארית, גיבור ילדות או כל הדפס אחר שתבחרו כדי להשיג כל מטרה שתבחרו. אנו נבצע את ההדפסה בו במקום ונספק לכם את כל המידע המקצועי שיאפשר לכם לשמור על ההדפס במצבו המקורי לאורך זמן רב. כמו כן, אנו מציעים חבילות הדפסה שלמות במסגרתן אנו מספקים לכם גם את שירות ההדפסה וגם את פריטי הלבוש עצמם, עליהם אתם רוצים להדפיס. הצוות המקצועי של פונגו ממתין לכם עם כל אפשרויות ההדפסות הקיימות, ויסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.