כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

פונגו – הדפסה על חולצות

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה חולצה

חברת פונגו היא חברה וותיקה ומקצועית, בעלת וותק של מעל 20 שנה ומתמחה בתחום הדפסה על חולצות ממגוון רחב של סוגים ובאין ספור אפשרויות עיצוב ודוגמאות. החברה מציעה שירותי הדפסה על כל סוגי החולצות, לרבות חולצות גברים, נשים, ילדים ותינוקות, חולצות קצרות, חולצות אמריקאיות, חולצות פולו, חולצות ארוכות, טי שרטס, סווטשרט, קפוצ'ונים, סינרים, כובעים, אוברולים ועוד. לאורך כל שנות קיומה, מקפידה החברה על ביצוע הדפסות איכותיות ועמידות, המחזיקות מעמד לאורך שנים תוך שמירה על הדוגמא המקורית באיכות גבוהה. מכשור מתקדם ועבודה מקצועית התהליך של הדפסה על חולצות מבוצע על ידי פונגו באמצעות המכשור המתקדם ביותר, מכשור המבטיח רמת איכות של הדפס על כל סוגי הבד המתאימים, וכן שלל אפשרויות לבחירת דוגמא, אותה ניתן להעביר להדפסה באמצעות קובץ, תמונה, ציור או לבחור מבין אין ספור דוגמאות עיצוב המוצעות בקטלוג שמציעה החברה, דוגמאות שעוצבו על ידי מעצבים, ציירים וקריקטוריסטים מקצועיים. ההדפסה על החולצה מבוצעת בצורה דיגיטלית, מה שמאפשר לחברה להציע ללקוחותיה את האפשרות לבצע הדפסה על גבי חולצה אחת בלבד, ועד הדפסה המונית של עשרות ומאות חולצות. משרתים מגוון רחב של לקוחות מכל מגזרי המשק חברת פונגו הממוקמת בתל אביב, משרתת מזה שנים ארוכות מגוון רחב של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. החברה מספקת שירותי הדפסה על חולצות למוסדות חינוך, מתנ"סים, חוגים, קייטנות, וועדי עובדים וכמובן משרתת את הקהל הרחב בחנות הממוקמת ברחוב דיזנגוף בתל אביב. לאורך שנות פעילותה, הרחיבה החברה באופן קבוע את בסיס הלקוחות שלה, ובנתה מוניטין יוצא דופן סביב הבטחת האיכות והעמידות של ההדפסים המבוצעים על ידה. הדפסה בכל היקף ובכל כמות איכות ההדפסה נקבעת על ידי מספר פרמטרים ובכללם הטכנולוגיה המיושמת לביצוע ההדפסה והרמה המקצועית של המדפיס. לאורך השנים פיתחה החברה מתודולוגיות ייעודיות להדפסות בהיקפים שונים, תוך הקפדה על תהליך הכנה נדרש ומבוצע במלואו, בין שמדובר על הדפסת חולצה אחת ובין שמדובר על הדפסה סדרתית על גבי מאות יחידות. כמו כן, מציעה החברה הזמנת סטים שלמים של אביזרי ביגוד מודפסים ובכלל זה חולצות, כובעים, בגדים עליונים וכדומה. מסייעים בבחירת הדוגמא המתאימה ביותר בחברת פונגו תוכלו להדפיס חולצה או מספר חולצות שאותן אתם רוצים להוסיף לגרדרובה בארון, להדפיס סט של חולצות לאירועים, חתונות, חגיגות בר מצווה וימי הולדת, ימי כיף ואירועי חברה, ולקבל ייעוץ מקצועי מלא מצוות אנשי המקצוע של החברה. אנו נסייע לכם בזיהוי ההדפס המתאים לכם ביותר מתוך אוקיינוס שלם של אפשרויות, וזאת במסגרת תהליך מקצועי שבנינו, המיועד לזהות את ההעדפות האישיות והצרכים של הלקוח, ובהתאם לכך להכווין אותו להדפסים שיכולים להתאים לו במידה הרבה ביותר. הדפסה לכל מטרה ולכל אירוע בפונגו תוכלו להזמין שירות הדפסה על חולצות עם תמונות אישיות של ילדיכם, הדפסה של טקסט משעשע או בעל משמעות, הדפסה של דמות מוערצת עליכם, דמות פופולארית, גיבור ילדות או כל הדפס אחר שתבחרו כדי להשיג כל מטרה שתבחרו. אנו נבצע את ההדפסה בו במקום ונספק לכם את כל המידע המקצועי שיאפשר לכם לשמור על ההדפס במצבו המקורי לאורך זמן רב. כמו כן, אנו מציעים חבילות הדפסה שלמות במסגרתן אנו מספקים לכם גם את שירות ההדפסה וגם את פריטי הלבוש עצמם, עליהם אתם רוצים להדפיס. הצוות המקצועי של פונגו ממתין לכם עם כל אפשרויות ההדפסות הקיימות, ויסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים. 




"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.