כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

פונגו – הדפסה על חולצות

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה חולצה

חברת פונגו היא חברה וותיקה ומקצועית, בעלת וותק של מעל 20 שנה ומתמחה בתחום הדפסה על חולצות ממגוון רחב של סוגים ובאין ספור אפשרויות עיצוב ודוגמאות. החברה מציעה שירותי הדפסה על כל סוגי החולצות, לרבות חולצות גברים, נשים, ילדים ותינוקות, חולצות קצרות, חולצות אמריקאיות, חולצות פולו, חולצות ארוכות, טי שרטס, סווטשרט, קפוצ'ונים, סינרים, כובעים, אוברולים ועוד. לאורך כל שנות קיומה, מקפידה החברה על ביצוע הדפסות איכותיות ועמידות, המחזיקות מעמד לאורך שנים תוך שמירה על הדוגמא המקורית באיכות גבוהה.

מכשור מתקדם ועבודה מקצועית

התהליך של הדפסה על חולצות מבוצע על ידי פונגו באמצעות המכשור המתקדם ביותר, מכשור המבטיח רמת איכות של הדפס על כל סוגי הבד המתאימים, וכן שלל אפשרויות לבחירת דוגמא, אותה ניתן להעביר להדפסה באמצעות קובץ, תמונה, ציור או לבחור מבין אין ספור דוגמאות עיצוב המוצעות בקטלוג שמציעה החברה, דוגמאות שעוצבו על ידי מעצבים, ציירים וקריקטוריסטים מקצועיים. ההדפסה על החולצה מבוצעת בצורה דיגיטלית, מה שמאפשר לחברה להציע ללקוחותיה את האפשרות לבצע הדפסה על גבי חולצה אחת בלבד, ועד הדפסה המונית של עשרות ומאות חולצות.

משרתים מגוון רחב של לקוחות מכל מגזרי המשק

חברת פונגו הממוקמת בתל אביב, משרתת מזה שנים ארוכות מגוון רחב של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. החברה מספקת שירותי הדפסה על חולצות למוסדות חינוך, מתנ"סים, חוגים, קייטנות, וועדי עובדים וכמובן משרתת את הקהל הרחב בחנות הממוקמת ברחוב דיזנגוף בתל אביב. לאורך שנות פעילותה, הרחיבה החברה באופן קבוע את בסיס הלקוחות שלה, ובנתה מוניטין יוצא דופן סביב הבטחת האיכות והעמידות של ההדפסים המבוצעים על ידה.

הדפסה בכל היקף ובכל כמות

איכות ההדפסה נקבעת על ידי מספר פרמטרים ובכללם הטכנולוגיה המיושמת לביצוע ההדפסה והרמה המקצועית של המדפיס. לאורך השנים פיתחה החברה מתודולוגיות ייעודיות להדפסות בהיקפים שונים, תוך הקפדה על תהליך הכנה נדרש ומבוצע במלואו, בין שמדובר על הדפסת חולצה אחת ובין שמדובר על הדפסה סדרתית על גבי מאות יחידות. כמו כן, מציעה החברה הזמנת סטים שלמים של אביזרי ביגוד מודפסים ובכלל זה חולצות, כובעים, בגדים עליונים וכדומה.

מסייעים בבחירת הדוגמא המתאימה ביותר

בחברת פונגו תוכלו להדפיס חולצה או מספר חולצות שאותן אתם רוצים להוסיף לגרדרובה בארון, להדפיס סט של חולצות לאירועים, חתונות, חגיגות בר מצווה וימי הולדת, ימי כיף ואירועי חברה, ולקבל ייעוץ מקצועי מלא מצוות אנשי המקצוע של החברה. אנו נסייע לכם בזיהוי ההדפס המתאים לכם ביותר מתוך אוקיינוס שלם של אפשרויות, וזאת במסגרת תהליך מקצועי שבנינו, המיועד לזהות את ההעדפות האישיות והצרכים של הלקוח, ובהתאם לכך להכווין אותו להדפסים שיכולים להתאים לו במידה הרבה ביותר.

הדפסה לכל מטרה ולכל אירוע

בפונגו תוכלו להזמין שירות הדפסה על חולצות עם תמונות אישיות של ילדיכם, הדפסה של טקסט משעשע או בעל משמעות, הדפסה של דמות מוערצת עליכם, דמות פופולארית, גיבור ילדות או כל הדפס אחר שתבחרו כדי להשיג כל מטרה שתבחרו. אנו נבצע את ההדפסה בו במקום ונספק לכם את כל המידע המקצועי שיאפשר לכם לשמור על ההדפס במצבו המקורי לאורך זמן רב. כמו כן, אנו מציעים חבילות הדפסה שלמות במסגרתן אנו מספקים לכם גם את שירות ההדפסה וגם את פריטי הלבוש עצמם, עליהם אתם רוצים להדפיס. הצוות המקצועי של פונגו ממתין לכם עם כל אפשרויות ההדפסות הקיימות, ויסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.