סניקרס
צילום: יח"צ

כל טעויות הפוטושופ במודעה אחת: הפרסומת המביכה של סניקרס - בעצם מבריקה

המודעה שפורסמה בעמוד האחורי של 'ספורטס אילוסטרייטד' לקחת את המשפט המנצח "אתה לא אתה כשאתה רעב" והציגה את "אם כל הפאדיחות" של עבודת פוטושופ
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה סניקרס פרסומת

הקו הפרסומי של מותג החטיפים סניקרס נחשב לאחד המבריקים שנהגו בשנים האחרונות. זו גם הסיבה שהחברה רצה איתו כבר מספר שנים באופן מוצלח למדי. "אתה לא אתה כשאתה רעב" הפך לסימן ההיכר הקריאייטיבי של החברה באמצעות שימוש פרזנטורים מוכרים כגון בטי וויט (בנות הזהב), ג'ואן קולינס, אייב ויגודה, לייזה מינלי, רובין וויליאמס, ארת'ה פרנקלין ורק לאחרונה באירוע הסופרבול עם ווילם דפו.  

 

מודעה חדשה של החברה לקחה את העניין צעד אחד קדימה, או הצידה, עם וריאציה משעשעת על המשפט המצליח. המודעה שפורסמה בעמוד האחורי של מהדורת בגדי הים של מגזין 'ספורטס אילוסטרייטד' הציגה את "אם כל הפאדיחות" של עבודת פוטושופ. במודעה נראית דוגמנית על רקע ים ושמיים כחולים שעוצבה כמו מודעת פרסומת מביכה כשהפוטושופיסט שעבד עליה הוא במקרה הטוב, חובבן כושל. 

אז לא בדיוק. במקום כוכבי קולנוע, בסניקרס החליטו להפוך את המעצב הגרפי של המודעה לכוכב הפרסומת בעצמו. על פי סניקרס, במודעה שולבו 11 טעויות פוטושופ (חפשו אותן) כשהכיתוב הנלווה אומר: "אמני פוטושופ מתבלבלים כשהם רעבים". ואפילו בשם המותג הוא התבלבל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אפי 13/03/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    רעיון יצירתי במיוחד, התמונה הצחיקה אותי ועכשיו בא לי סניקרס... :)
  • 2.
    שבי 19/02/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    לכאורה אתה צודק, למעשה - ללא ה"טעויות" הם לא היו מגיעים לעוד כמה מיליוני צופים פוטנציאליים,..... לפני שמצביעים על אדם כאידיוט שוה לחשוה פעמיים אל למעזה אינו גאון שלא ירדנו לסוף דעתו - - - (ואני לא קובע שאלו טעויות או כונה - רק מעלה השערה)
  • 1.
    זו פרסומת של מפרסם גאון. (ל"ת)
    תום 18/02/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.