כל טעויות הפוטושופ במודעה אחת: הפרסומת המביכה של סניקרס - בעצם מבריקה
הקו הפרסומי של מותג החטיפים סניקרס נחשב לאחד המבריקים שנהגו בשנים האחרונות. זו גם הסיבה שהחברה רצה איתו כבר מספר שנים באופן מוצלח למדי. "אתה לא אתה כשאתה רעב" הפך לסימן ההיכר הקריאייטיבי של החברה באמצעות שימוש פרזנטורים מוכרים כגון בטי וויט (בנות הזהב), ג'ואן קולינס, אייב ויגודה, לייזה מינלי, רובין וויליאמס, ארת'ה פרנקלין ורק לאחרונה באירוע הסופרבול עם ווילם דפו.
מודעה חדשה של החברה לקחה את העניין צעד אחד קדימה, או הצידה, עם וריאציה משעשעת על המשפט המצליח. המודעה שפורסמה בעמוד האחורי של מהדורת בגדי הים של מגזין 'ספורטס אילוסטרייטד' הציגה את "אם כל הפאדיחות" של עבודת פוטושופ. במודעה נראית דוגמנית על רקע ים ושמיים כחולים שעוצבה כמו מודעת פרסומת מביכה כשהפוטושופיסט שעבד עליה הוא במקרה הטוב, חובבן כושל.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- חנות סניקרס אונליין: המלצות וביקורות שנותנות ביטחון לקנייה אמינה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אז לא בדיוק. במקום כוכבי קולנוע, בסניקרס החליטו להפוך את המעצב הגרפי של המודעה לכוכב הפרסומת בעצמו. על פי סניקרס, במודעה שולבו 11 טעויות פוטושופ (חפשו אותן) כשהכיתוב הנלווה אומר: "אמני פוטושופ מתבלבלים כשהם רעבים". ואפילו בשם המותג הוא התבלבל.
- 3.אפי 13/03/2016 13:21הגב לתגובה זורעיון יצירתי במיוחד, התמונה הצחיקה אותי ועכשיו בא לי סניקרס... :)
- 2.שבי 19/02/2016 08:15הגב לתגובה זולכאורה אתה צודק, למעשה - ללא ה"טעויות" הם לא היו מגיעים לעוד כמה מיליוני צופים פוטנציאליים,..... לפני שמצביעים על אדם כאידיוט שוה לחשוה פעמיים אל למעזה אינו גאון שלא ירדנו לסוף דעתו - - - (ואני לא קובע שאלו טעויות או כונה - רק מעלה השערה)
- 1.זו פרסומת של מפרסם גאון. (ל"ת)תום 18/02/2016 15:28הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
