'אבודים' מובילה אבל מאבדת צופים - טל פרידמן מתאושש מהנפילה בשבוע שעבר
אבודים (רשת, ערוץ 2) רשמה אמש (יום ב') 24.2% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה שנייה ברציפות בשבועיים האחרונים של התכנית של צופית גרנט, כאשר לפני שבועיים רשמה שיא של 29.8%, ובשבוע שעבר ירדה ל-26.1%.
מנגד, התכנית הכל אבוד (ערוץ 10) של טל פרידמן, הצליחה להתאושש מהנתון של השבוע שעבר (7.1%), וקיבלה 8.8%. את מחוזות הדאבל-פיגרס התכנית עדיין לא מכירה.
שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 11.6%, ואחריו 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שניפקה 8.3%. הצינור (ערוץ 10) קיבלה 5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 8.2%, ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 2.3%.
- רשת הציבה שוב את "אבודים" מול "חתונמי". זה נגמר רע
- אבודים ברשת: הרייטינג של צופית גרנט - רבע מחתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.1%, מול 10.5% ל'חדשות 10' ו-3.9% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 1.אבודים תוכנית מעולה!! (ל"ת)ליאת 09/02/2016 09:31הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
