לעומק התודעה זיו פופלבסקי  און גולדשטיין ארז מי-טל
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
פרסום ראשון

לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של 'אמריקן לייזר' - יעמוד על 7.5 מ' שקל

המשרד שנכנס השנה לדירוג 20 משרדי הפרסום המובילים בישראל ממשיך במגמת ההתרחבות ומצרף לשורותיו את תקציב הרשת לטיפולים אסתטיים
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל ממשיך המגמת ההתרחבות ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת אמריקן לייזר. על פי החברה תקציב הפרסום של הרשת צפוי לעמוד בשנה הקרובה על 7.5 מיליון שקלים.

רשת 'אמריקן לייזר' מתמחה בתחום האסתטיקה ומספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר, רשת מרפאות שיניים בפריסה ארצית וטיפולים אסתטיים לעור הפנים והגוף, כגון טיפול בקמטים באמצעות הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, טיפול בפיגמנטציה, טיפול בצלוליט , אקנה וכד'. הרשת פועלת בישראל מזה כ-15 שנים מפעילה 11 סניפים בפריסה ארצית.

רוני בלנקלדר סמנכ"ל השיווק: "אנחנו שמחים על תחילת עבודתנו עם משרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך שנת 2014 מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים המבדלים אותה בתחום ובמקביל להמשיך ולחזק את ערך המותג שלנו בעיני הצרכנים. השנה הציבה לעצמה הרשת כיעד את הרחבת הפעילות בתחום האסתטיקה בכלל וטיפולי העור בפרט לצד חיזוק משמעותי במחלקות הרפואיות בעיניים ובשיניים במגוון הטיפולים והרחבת מעגל הרופאים בהתאם לביקושים כחלק מגדילת הרשת".

זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף 'לעומק התודעה': "אמריקן לייזר היא הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה והינה מהוותיקות בישראל, הרשת פועלת בסטנדרטים מאוד גבוהים ובמגוון תחומים, אנחנו מאוד שמחים על קבלת התקציב ונפעל במרץ להשיג את מטרות הרשת".

'לעומק התודעה' מפגין בשנתיים האחרונות נתוני צמיחה מרשימים. לצד רכישת שליש מהמשרד על ידי רמי יהושע וסיפוחם לרשת TBWA העולמית, נכנס המשרד לראשונה לדירוג 20 משרדי הפרסום המובילים בישראל. המשרד רשם את הצמיחה הגבוהה ביותר בחציון הראשון של 2014 עם זינוק מרשים של 46%, כשהוא מרכז היקף פעילות של 23 מיליון שקלים לעומת 15.8 בחציון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מישהו 13/08/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    שמח שסוף סוף הוא קיבל ג'וב נורמלי
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.