אפשרות: אחד ממפעילי המשנה של קודה ישדר בעצמו את החדשות המקומיות
האם אחד ממפעילי המשנה של קודה תקשורת, המפעילה את מערך החדשות המקומיות, יקח על עצמו את המשך הפקת חדר החדשות? במכתב שנשלח למ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, נתי שוברט, עולה אפשרות זו על ידי ועד העיתונאים.
כאמור, כפי שנחשף לראשונה באייס,
במכתב שהגיע לידי אייס, כתב יו"ר ארגון העיתונאים בישראל, יאיר טרצ'יצקי, כי "בשבועות האחרונים שוב מצאו את עצמם עובדי החדשות המקומיות בכבלים, המאוגדים בארגון העיתונאים, כשהם נאבקים למען מקום עבודתם. דווקא כאשר נדמה היה שסוף סוף הם הגיעו למנוחה ולנחלה, לפחות עד לסוף השנה הנוכחית, התבקשה החברה המפיקה 'קודה תקשורת' לשלם תשלומי מע"מ, ובעקבות כך הודיעה כי אם הדרישה לא תבוטל, היא מתכוונת להפסיק לשדר את החדשות המקומיות".
"מצד אחד אנו מקווים שמחלוקת זו בין 'קודה' לבין משרד האוצר תיפתר, כדי ששידורי החדשות המקומיות ימשיכו כרגיל ללא זעזועים מיותרים", כתב טרצ'יצקי, "מצד שני, אנו נערכים לאפשרות שהאיום של 'קודה' יתממש, ואז יכול להיות שמלאכת הפקת החדשות המקומיות תועבר לאחד מזכייני המשנה של 'קודה' או לחברה אחרת".
- האוצר חזר בו מהדרישה לתשלום מע"מ; החדשות המקומיות יפעלו כרגיל עד סוף השנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במצב הזה, מבקש טרצ'יצקי מיו"ר מנתי שוברט כי "חשוב לנו כי בכל תרחיש, המועצה שבראשה אתה עומד, תשים לנגד עיניה את טובת העובדים - עיתונאים שרובם חיים בפריפריה ללא יותר מדי תחליפים תעסוקתיים מתאימים - ותתנה בפני כל מפיק פוטנציאלי את קליטתם על העובדים כתנאי יסוד לקבלת היתר שידור".
אחרי ההפגנה הבוקר: העובדים נפגשים עם הנהלת 'קודה'
בכל מקרה, בשעה זו אמורה להתקיים ישיבה בין הנהלת 'קודה תקשורת' לוועד העובדים של החברה. יותר מאוחר היום אמור לעבור בכנסת חוק ההסדרים, במסגרתו התיקצוב ל'קודה תקשורת' ל-5 החודשים האחרונים של 2013 - על סך 7.7 מיליון שקלים, עליהם כאמור 'קודה' נדרשת לשלם 3.3 מיליון עבור מע"מ.
גם הערב לא ישדרו העובדים את המהדורה,
- 4.ומה איתי??? הכסף (ל"ת)ר. לנדס 30/07/2013 12:00הגב לתגובה זו
- אורי דורון 30/07/2013 12:33הגב לתגובה זוחבורה של הזויים , בר מוחא עוקף אותם בסיבוב חבל שהחדשות המקומיות לא פנו לאגודת העיתונאים האמיתית הם באמת היו עוזרים ולא נוטעים בעובדים תקוות שווא.
- 3.מרחמת על כל מי שזהו האיש שמגן אליו (ל"ת)תמי רביצקי 29/07/2013 17:22הגב לתגובה זו
- 2.עובד מעריב 29/07/2013 16:47הגב לתגובה זואני מחזיק אצבעות לקולגות מהמהדורה המקומית, בהצלחה
- 1.אלירן 29/07/2013 16:35הגב לתגובה זובזבוז של מילינים בכל שנה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
