'האח הגדול' - פרק האיחוד: הכנסת הדיירים החדשים לבית הניבה 35.4%
"האיחוד" הפקטיבי בין 2 הבתים בבית האח הגדול, הניבה אתמול (יום א') לפצצת הרייטינג של 'קשת' 35.4%, נתון חזק יחסית, אבל נמוך ב-2 נקודות מזה שקיבלה התכנית ביום שלישי שעבר. כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
פלטפורמת 'האח' הניבה לשידור החוזר של אנשים (קשת, ערוץ 2) 18.2%, ואילו שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) רשם 10.5%.
מאידך, הסדרה 'דם קדוש' (ערוץ 10) קיבלה 5.7%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) זכה ב-4.6% בלבד, ו'פינס בלילה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-4%. גם רצועת הלילה של ערוץ 10 לא הרשימה במיוחד: 'היום שהיה' עם 5.6%, 'לילה כלכלי' הסתפקה ב-4.1%, ו'צינור לילה' עם 4.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.7%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) התחזקה והתייצבה על 8.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 24.8%, מול 7.2% של 'חדשות 10'.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.