פרסום ראשון

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות: יטפל בתקציב עיתון 'וסטי'

המשרד מקבוצת פובליסיס מצטרף למערך הצפוף שכולל 7 משרדים המטפלים במותגים השונים. "זכות גדולה ואתגר גדול לעבוד עם גוף מדיה, ותיק ומוכר"
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות ויטפל במותג הפונה לקהל הרוסי וסטי - כך נודע לאייס.

מערך הפרסום של קבוצת ידיעות אחרונות צפוף למדי, כאשר לא פחות מ-7 משרדים מטפלים במותגים השונים. חלק הארי של תקציב הפרסום מוחזק על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמטפל במותג הדגל - העיתון 'ידיעות אחרונות' ובאומן בר ריבנאי שמטפל אף הוא בעיתון ומתמקד בלוחות, מנויים ומועדוני ההטבות בנוסף למגזין לגברים בלייזר. באומן, שנחשב למשרד המוביל בקבוצת פובליסיס ישראל היה מי שטיפל גם בתקציב 'וסטי' (ולסירוגין על ידי וסטי באופן עצמאי), כך שהמותג נשאר באותה ה'משפחה'.

משרדי פרסום נוספים שמלווים את קבוצת ידיעות הם ענבר מרחב ניסן שמטפל ב-WIN WIN ו-ynet, אדלר חומסקי שמטפל בעיתון כלכליסט ואידיאולוג'יק שמטפל בגזרת הדיגיטל של העיתון הכלכלי. ברוקנר נטע יער מטפל במקומונים של ידיעות ואילו בלקין מלווה את המוסף השבועי 7 לילות.

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של 'וסטי' עמד ב-2012 על 1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. העיתון שפונה לקהל בחתך סוציואקונומי בינוני-גבוה, הוקם ב-1992 ומגיש מידי יום כתבות עדכניות במגוון רחב של תחומים ונושאים הנכתבים על ידי פרשנים, עיתונאים ועורכים המוכרים מאוד לקהל הקוראים במגזר הרוסי.

העיתון עתיד לצאת בקמפיין תחת המסר "כשאתה מתעלם ממגזר שלם אתה עושה חצי עבודה". גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט מסר לאייס: "המגזר הרוסי עובר שינויים גדולים בשנים האחרונות, וזוהי זכות גדולה ואתגר גדול לעבוד עם גוף מדיה, ותיק ומוכר הממוקד בו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משהו טוב קורה בליאו ברנט (ל"ת)
    יסעור 28/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארי"יריה ברגל" מלמוד 27/06/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    גם אני רוצה לקוח......
  • 1.
    כל הכבוד - נותנים בראש :) (ל"ת)
    רז 27/06/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
  • מעניין כמה מלקוחות המשרד מפרסמים בוסטי? (ל"ת)
    סקרן 27/06/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.