פרסום ראשון

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות: יטפל בתקציב עיתון 'וסטי'

המשרד מקבוצת פובליסיס מצטרף למערך הצפוף שכולל 7 משרדים המטפלים במותגים השונים. "זכות גדולה ואתגר גדול לעבוד עם גוף מדיה, ותיק ומוכר"
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות ויטפל במותג הפונה לקהל הרוסי וסטי - כך נודע לאייס.

מערך הפרסום של קבוצת ידיעות אחרונות צפוף למדי, כאשר לא פחות מ-7 משרדים מטפלים במותגים השונים. חלק הארי של תקציב הפרסום מוחזק על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמטפל במותג הדגל - העיתון 'ידיעות אחרונות' ובאומן בר ריבנאי שמטפל אף הוא בעיתון ומתמקד בלוחות, מנויים ומועדוני ההטבות בנוסף למגזין לגברים בלייזר. באומן, שנחשב למשרד המוביל בקבוצת פובליסיס ישראל היה מי שטיפל גם בתקציב 'וסטי' (ולסירוגין על ידי וסטי באופן עצמאי), כך שהמותג נשאר באותה ה'משפחה'.

משרדי פרסום נוספים שמלווים את קבוצת ידיעות הם ענבר מרחב ניסן שמטפל ב-WIN WIN ו-ynet, אדלר חומסקי שמטפל בעיתון כלכליסט ואידיאולוג'יק שמטפל בגזרת הדיגיטל של העיתון הכלכלי. ברוקנר נטע יער מטפל במקומונים של ידיעות ואילו בלקין מלווה את המוסף השבועי 7 לילות.

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של 'וסטי' עמד ב-2012 על 1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. העיתון שפונה לקהל בחתך סוציואקונומי בינוני-גבוה, הוקם ב-1992 ומגיש מידי יום כתבות עדכניות במגוון רחב של תחומים ונושאים הנכתבים על ידי פרשנים, עיתונאים ועורכים המוכרים מאוד לקהל הקוראים במגזר הרוסי.

העיתון עתיד לצאת בקמפיין תחת המסר "כשאתה מתעלם ממגזר שלם אתה עושה חצי עבודה". גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט מסר לאייס: "המגזר הרוסי עובר שינויים גדולים בשנים האחרונות, וזוהי זכות גדולה ואתגר גדול לעבוד עם גוף מדיה, ותיק ומוכר הממוקד בו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משהו טוב קורה בליאו ברנט (ל"ת)
    יסעור 28/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארי"יריה ברגל" מלמוד 27/06/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    גם אני רוצה לקוח......
  • 1.
    כל הכבוד - נותנים בראש :) (ל"ת)
    רז 27/06/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
  • מעניין כמה מלקוחות המשרד מפרסמים בוסטי? (ל"ת)
    סקרן 27/06/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.