ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות: יטפל בתקציב עיתון 'וסטי'
משרד הפרסום ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר מצטרף למערך הפרסום של ידיעות אחרונות ויטפל במותג הפונה לקהל הרוסי וסטי - כך נודע לאייס.
מערך הפרסום של קבוצת ידיעות אחרונות צפוף למדי, כאשר לא פחות מ-7 משרדים מטפלים במותגים השונים. חלק הארי של תקציב הפרסום מוחזק על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמטפל במותג הדגל - העיתון 'ידיעות אחרונות' ובאומן בר ריבנאי שמטפל אף הוא בעיתון ומתמקד בלוחות, מנויים ומועדוני ההטבות בנוסף למגזין לגברים בלייזר. באומן, שנחשב למשרד המוביל בקבוצת פובליסיס ישראל היה מי שטיפל גם בתקציב 'וסטי' (ולסירוגין על ידי וסטי באופן עצמאי), כך שהמותג נשאר באותה ה'משפחה'.
משרדי פרסום נוספים שמלווים את קבוצת ידיעות הם ענבר מרחב ניסן שמטפל ב-WIN WIN ו-ynet, אדלר חומסקי שמטפל בעיתון כלכליסט ואידיאולוג'יק שמטפל בגזרת הדיגיטל של העיתון הכלכלי. ברוקנר נטע יער מטפל במקומונים של ידיעות ואילו בלקין מלווה את המוסף השבועי 7 לילות.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של 'וסטי' עמד ב-2012 על 1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. העיתון שפונה לקהל בחתך סוציואקונומי בינוני-גבוה, הוקם ב-1992 ומגיש מידי יום כתבות עדכניות במגוון רחב של תחומים ונושאים הנכתבים על ידי פרשנים, עיתונאים ועורכים המוכרים מאוד לקהל הקוראים במגזר הרוסי.
העיתון עתיד לצאת בקמפיין תחת המסר "כשאתה מתעלם ממגזר שלם אתה עושה חצי עבודה". גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט מסר לאייס: "המגזר הרוסי עובר שינויים גדולים בשנים האחרונות, וזוהי זכות גדולה ואתגר גדול לעבוד עם גוף מדיה, ותיק ומוכר הממוקד בו".
- 3.משהו טוב קורה בליאו ברנט (ל"ת)יסעור 28/06/2013 19:01הגב לתגובה זו
- 2.ארי"יריה ברגל" מלמוד 27/06/2013 15:05הגב לתגובה זוגם אני רוצה לקוח......
- 1.כל הכבוד - נותנים בראש :) (ל"ת)רז 27/06/2013 13:40הגב לתגובה זו
- מעניין כמה מלקוחות המשרד מפרסמים בוסטי? (ל"ת)סקרן 27/06/2013 15:28הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
