אייל בסון התאחדות הסטודנטים
צילום: צילום: שחר לבני
בחירות 2013

דובר התאחדות הסטודנטים אייל בסון עוזב - ילווה את שמולי בפריימריז העבודה

אחרי שנתיים בתפקיד, כשגולת הכותרת הייתה המאבק החברתי ב-2011, עוזב בסון כדי ללוות את מי שהיה יו"ר ההתאחדות עד לאחרונה, במפלגת העבודה
אלכסנדר כץ | (4)

דובר התאחדות הסטודנטים הארצית, אייל בסון, הודיע על עזיבתו, ועובר ללוות את יו"ר ההתאחדות הפורש איציק שמולי, שמתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת.

בסון (29), בעל תואר ראשון ושני במדע המדינה באוניברסיטת תל אביב, התחיל את דרכו ככתב ב'צומת השרון' של רשת שוקן. לאחר מכן הוא התמחה בייעוץ תקשורתי במשרדו של מוטי מורל ורונן צור, וכתב גם לתקופה קצרה באתר MAKO ובעיתון 'כלכליסט'.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בשנתיים האחרונות שימש כדובר התאחדות הסטודנטים הארצית, ארגון הגג של כלל אגודות הסטודנטים בישראל והארגון היציג של 300 אלף סטודנטים. בקיץ 2011 הוביל בסון את מטה ההסברה של התאחדות הסטודנטים במאבק החברתי. כמו כן ניהל בסון מאבקים שונים מטעם ארגוני הסטודנטים: המאבק למען שוויון בנטל (חוק טל), המאבק הציבורי בחוק האברכים שנמצא בימים אלו בהכרעת בג"צ, המאבק למען זכויות סטודנטיות בהריון והמשא ומתן לגבי גובה שכר הלימוד האקדמי.

כעת בסון עוזב את ההתאחדות וישמש כדובר המטה של איציק שמולי בהתמודדות בפריימריס במפלגת העבודה, ולאחר כך לבחירות הכלליות.

בסון מסר: "בשנתיים וחצי האחרונות התאחדות הסטודנטים הייתה לי לבית. התגאיתי לייצג אותה בעתות הצלחה, משבר ומאבקים חברתיים. מודה לאנשים המיוחדים שנמצאים בעולם הסטודנטים ונרגש ודרוך למסע הבחירות הקרב".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שני 21/10/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    הולך עם הבוס.. תחשבו כמה פעמים במהלך השנתיים החארונות הוא ייצג את שמולי כ"יור התאחדות".. כשבעצם בנה לו מסגרת לעבור לפוליטיקה ????? גועל נפש
  • 3.
    איתם 21/10/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    הרבה הרבה הצלחה בהמשך הדרך..
  • 2.
    מנו ספנות 21/10/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    אחד שראה מהצד
  • 1.
    עשה עבודה מצויינת (ל"ת)
    דן 21/10/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״