יאיר כחל מתחדש לקראת הפסח: 7 תקציבי יח"צ טריים, ביניהם גלוב TV ו-Dyson
משרד יחסי הציבור של יאיר כחל החל לנהל את מערך התקשורת של 7 לקוחות חדשים מתחומיים שונים. התקציבים, ביניהם חברת גלוב TV, חברת Dyson העולמית וחברת הטיפוח Es-Sense, יטופלו על ידי שתיים ממחלקות במשרד.
תחת אחריותה של המחלקה הכלכלית שבמשרד יהיו גלוב TV, שמשיקה טלוויזיה באינטרנט במדינות שונות בעולם, קבוצת הנדל"ן סגל גרופ שעוסקת בשיווק ובתיווך נכסי נדל"ן מסחריים ופרטיים ובייעוץ לחברות נדל"ן בארץ ובחו"ל, ובחברת גל בכר יזמות נדל"ן.
- 5.ממי? ממה? למי? למה? 28/03/2012 10:15הגב לתגובה זוזיהום נרתיקים כתוצאה משימוש בסבוני ספא במלוני בוטיק. כחל מספר 1 בשילוב פורה בין לקוחות. אכן דה לה שמאטע.
- 4.תקציבים דה לה שמעטה למשרד שמעטה... (ל"ת)קקה מיקה 28/03/2012 06:17הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד ! עלו והצליחו ! (ל"ת)ענת 27/03/2012 19:59הגב לתגובה זו
- 2.מדהים 27/03/2012 18:04הגב לתגובה זובשביל מה צריך אותו ואת שכמותו? אוויר, אוויר, אוויר, חבל על הכסף
- 1.קראתי את האייטם ומציע שתספרו שוב (ל"ת)שטינקר 27/03/2012 15:06הגב לתגובה זו
- כתוב "בניהם" (ל"ת)פישר 27/03/2012 16:09הגב לתגובה זו
- יוני 27/03/2012 17:03שטינקר שטינקר אבל צריך קורס ערב בהבנת הנקרא...
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
