סילברפורט
צילום: צילום מיכה לובטון

חברת הסייבר הישראלית סילברפורט גייסה 116 מיליון דולר בסבב גיוס D

את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, לצד מספר משקיעים נוספים. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה ל-222 מיליון דולר
 
נחמן שפירא | (2)
נושאים בכתבה הייטק סבב גיוס

חברת הסייבר הישראלית סילברפורט (Silverfort), המספקת מענה להגנה על זהויות משתמשים בארגונים, הודיעה היום על השלמת גיוס סבב D של 116 מיליון דולר שהמביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-222 מיליון דולר.

את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, ביחד עם משקיעים קיימים כולל Acrew Capital, Greenfield Partners, Citi Ventures, General Motors Ventures, Maor Investments, Vintage Investment Partners ו-Singtel Innov8.

בחברה הסבירו היום כי הפלטפורמה שפיתחו מאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה מאובטחים באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהן קודם. לאור זאת שרוב גדול ממתקפות הסייבר נעשות בעזרת שימוש בזהויות משתמש גנובות, שכן הן מאפשרות חדירה קלה יחסית לרשתות ארגוניות והתפשטות מהירה בתוכן. הפלטפורמה של החברה מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות AI ותגובה בזמן אמת ע"י אימות רב-שלבי או חסימת גישה לא מורשית.

סילברפורט צילום מיכה לובטון

 עובדי סילברפורט. צילום מיכה לובטון​

 

צמיחה של 100% בהכנסות

בחברה ציינו כי הגיוס האחרון מגיע על רקע צמיחה של מעל 100% בהכנסות בשנה החולפת, שבה החברה הוסיפה עשרות מיליוני דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), ומעל 100 לקוחות חדשים בכל רבעון, ביניהם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום הפיננסים, הייצור והקמעונאות. החברה מתכננת להשתמש בהון החדש שגוייס לטובת הרחבת הפלטפורמה הייחודית שלה, גיוס עובדים נוספים בישראל ובמדינות אחרות, והמשך האצת המכירות ברחבי העולם באמצעות שותפויות.

טכנולוגיית החברה, המוגנת בפטנט, מונעת מתוקפים לנצל נקודות תורפה במערכות ארגוניות רגישות ולהשתמש בהן כנקודת מוצא להתקדמות למערכות נוספות, ומאפשרת הוספת הזדהות מאובטחת לכלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן ללא צורך להתקין עליהן תוכנה. מדובר בשכבה נוספת הפועלת על גבי כלל מוצרי ניהול הגישה הקיימים בארגון, שמוסיפה הגנה רוחבית שחסרה למערכות האלו כיום, וחוסמת גישה באמצעות זהויות גנובות – גם במערכות ישנות שאינן מאובטחות כיום, וגם בין מערכות שונות של ספקים מתחרים, שכיום אינן מתקשרות זו עם זו.

 

 280 עובדים

סילברפורט הוקמה ב-2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פטאל, בוגרי 8200, ומעסיקה כיום 280 עובדים, מתוכם 150 במשרדה בתל אביב. בנוסף לחברה סניפים נוספים ב-15 מדינות שונות ברחבי העולם.

קיראו עוד ב"BizTech"

מייק גרגואר, שותף מייסד בקרן ההשקעות BPC והמנכ"ל לשעבר של CA Technologies אמר כי "סילברפורט היא אחת החברות הייחודיות שהצליחו לחזות כיצד שוק גדול יצטרך להשתנות על מנת לפתור בעיה קשה - במקרה זה, אבטחת זהויות". גרגואר הוסיף כי "לחברה יש היסטוריה של בניית מוצרים חדשניים שעולים על ציפיות הלקוחות, בשילוב עם ביצועים מצוינים בקנה מידה גדול. המומחיות והחזון של סילברפורט בשוק אבטחת הזהויות, כמו גם יכולתם לבנות צוות מנצח, הם מן המעלה הראשונה. אנו מתרגשים להצטרף להד, ירון, ושאר צוות סילברפורט בשלב הבא במסע שלהם, שבו הם לא רק יעצבו מחדש את שוק אבטחת הזהויות העולמי, אלא יקחו את ההובלה שלו".

הד קובץ, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה ציין כי "הגנה על זהויות הפכה לחוליה החלשה ביותר באבטחת מידע של ארגונים, ופתרון הבעיה דורש גישה חדשה - שכבת אבטחה מקיפה שתכסה את כל ה'איים הבודדים' שמהם בנויות תשתיות ניהול הזהויות הנוכחיות".

לדבריו ''חברת סילברפורט זוכה לאמון של לקוחות רבים, כולל כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם, ובכוונתנו להמשיך ולהתרחב. אנחנו מאוד שמחים מהשותפות החדשה עם קרן ההשקעות BPC, שתאפשר לנו להאיץ את התפתחות הפלטפורמה שלנו בפרט והחברה בכלל".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    "הגנה על זהויות" - בלבולי ביצים. יש 1000 פתרונות בשוק (ל"ת)
    אנשי המצגות 24/01/2024 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    "גייסה" $$$ למשכורות, כשיגמרו לפזר אותו, יסגרו הבסטה (ל"ת)
    עובד בחברה 24/01/2024 13:56
    הגב לתגובה זו
פאלו אלטופאלו אלטו

פאלו אלטו עם תחזית סייבר בעידן ה-AI: שנת 2026 תהיה "שנת המגן"

החברה מזהירה מפני נקודת מפנה חסרת תקדים בעולמות הסייבר: מצד אחד מתקפות AI מואצות, משבר אמון בנתונים, אחריות משפטית חדשה ומרוץ קוונטי; מהצד השני, עליית היכולות המגנות שהופכות את 2026 לשנה שבה ההגנה צפויה לעקוף את ההתקפה

רן קידר |

ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית פאלו אלטו Palo Alto Networks -0.53%  מפרסמת את תחזיות הסייבר לשנת 2026, ומזהירה מפני שנה שתסמן נקודת מפנה דרמטית בהגנת המידע הארגוני. על פי החברה, 2026 תהיה "שנת המגן", כלומר השנה בה יכולות הגנה מונעות בינה מלאכותית יטו לראשונה את מאזן הכוחות לטובת המגינים.

בעוד שסוכני AI אוטונומיים הופכים לחלק בלתי נפרד מכוח העבודה הארגוני, ולעיתים אף עולים במספרם על עובדים אנושיים, מתקפות הסייבר הופכות מהירות, חמקמקות ומבוססות מודלים מתקדמים של למידה. תוקפים ומשתמשים זדוניים מאמצים בינה מלאכותית להגברת היקף המתקפות ולניצול חולשות חדשות בסביבה הדיגיטלית. מנגד, הגנות מבוססות AI מתחילות לייצר פריצת דרך: קיצור משמעותי של זמני תגובה, הפחתת מורכבות ויכולת לזהות ולנטרל סיכונים בזמן אמת.

"הטמעת הבינה המלאכותית מגדירה מחדש את סיכוני הסייבר, אך ההזדמנות האמיתית נמצאת דווקא בצד ההגנה”. מסבירה ונדי ויטמור, ראש תחום אבטחת מודיעין בפאלו אלטו נטוורקס. “התוקפים משתמשים ב-AI כדי להרחיב ולהאיץ מתקפות על כוח עבודה היברידי, שבו סוכנים אוטונומיים כבר עולים במספרם על בני אדם ביחס מדהים של 1:82. על הצד המגן להשיב באותה מהירות, באמצעות הגנה פרואקטיבית, חכמה ומונעת. זהו שינוי פרדיגמה הכרחי, שמאפשר לארגונים לא רק להגן על עצמם טוב יותר, אלא גם להאיץ את החדשנות שלהם בבטחה.”

על רקע השינויים העמוקים הללו, פרסמה פאלו אלטו נטוורקס את שש התחזיות המרכזיות שיעצבו את אסטרטגיות הסייבר של ארגונים בשנת 2026 - החל מהתפרצות מתקפות זהות מבוססות AI ועד לעליית האחריות המשפטית סביב שימוש בטכנולוגיות אוטונומיות.

התחזיות המרכזיות של פאלו אלטו נטוורקס לשנת 2026

עידן חדש בהונאת זהות: זיופים מבוססי-AI יהפכו לבלתי ניתנים לזיהוי 

גימיני 3 גוגלגימיני 3 גוגל

גוגל משיקה את Gemini 3 ומשלבת אותו מיידית במנוע החיפוש

המודל החדש מציע הבנה מולטימודלית משופרת, סוכן אוטונומי לביצוע משימות מורכבות, וממשק חיפוש עשיר יותר וכל זה זמין מהיום למאות מיליוני משתמשים ומפתחים.

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה Gemini

גוגל השיקה את Gemini 3, הדור החדש של מודל הבינה המלאכותית שלה ובמקום להשיק מודל שמוצג לעיתונאים ונעלם לכמה חודשים עד שהמוצרים של החברה מתחילים לאמץ אותו, הפעם גוגל שילבה את Gemini 3 כבר מהשנייה הראשונה בתוך המוצרים הכי רווחיים שלה ובראשם מנוע החיפוש.


במשך תקופה ארוכה דיברו בחברה על יכולות המודלים, על מדדים בתחרויות פנימיות ועל מבחני ביצועים שמעידים על שיפור. בשוק, לעומת זאת, רוצים לראות כסף. המשקיעים מסתכלים על AI לא כעל תחרות טכנולוגית אקדמית אלא כעל שורת הכנסות חדשה. גוגל מבינה את זה היטב, ולכן דואגת הפעם להציג מודל שכבר משרת מאות מיליוני משתמשים ולא מודל שנמצא “בדרך לשוק”.





מתקרבים ל״עוזר אוניברסלי״

לצד החיפוש, גוגל מציגה פיצ׳רים שקרובים יותר לעולם שבו מודלים כבר לא רק “עונים על שאלות”, אלא מבצעים משימות במקום המשתמש. Gemini Agent הוא הדוגמה לזה. הכלי מסוגל לטפל במשימות מורכבות כמו סידור תיבת אימייל, הזמנת טיסה או ניהול לו״ז. זהו עוד צעד לקראת “עוזר אוניברסלי” - חזון שמלווה את גוגל כבר שנים, אך הפעם מקבל צורה מוחשית.

גם באפליקציית Gemini בוצעו שינויים משמעותיים. גוגל מבינה שהמשתמשים מצפים למענה שלא נראה כמו קובץ טקסט ישן, אלא כמו ממשק מסודר, אינטראקטיבי ומדויק יותר. לכן האפליקציה עברה עיצוב מחדש, עם אפשרות להציג תשובות במבנה הדומה לאתר אינטרנט, כולל רכיבים ויזואליים ואינטראקטיביים. זה צפוי להשפיע במיוחד על עולם יצרני התוכן, שמגלים יותר ויותר שגוגל הופכת לתווך המרכזי בין משתמש למידע, לעיתים על חשבונם.


“סוכני תוכנה אוטונומיים”