11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הניצחון המוחץ (והמביך) של נתניהו בסאגת התאגיד

 |  88
סאגת התאגיד
Share
עשן לבן. אחרי למעלה מ-5 פגישות שקיימו ביניהם נתניהו וכחלון, נראה שמשבר תאגיד השידור הציבורי הסתיים עם פתרון עקום שיש שיגידו - ניצחון מוחץ לנתניהו. חטיבת החדשות של התאגיד שהוקמה במשך חודשים ארוכים בעמל רב ונראה היה שהולכת להסתער על שוק התקשורת ולהוות אלטרנטיבה אמיתית לערוצים המסחריים - מסיימת את דרכה עוד לפני השידור הראשון.

בשורה התחתונה, פעילות חטיבת החדשות של התאגיד (שכבר כיום מונה מאות עובדים) תפורק ובמקומה יוקם 'תאגיד לחדשות ואקטואליה' בסגנון חברות החדשות של ערוץ 10 ו-2, בו ישולבו עובדים מרשות השידור ומהתאגיד. בעניין זה יש לציין כי לא בלתי אפשרי שבסופו של תהליך הגוף יורכב רובו ככולו מעובדי רשות השידור ואילו עובדי חטיבת החדשות של התאגיד יפוטרו (כבר כעת בוחנים עובדי החדשות בתאגיד פניה לבג"צ וקיון הפגנות). לגבי עובדי רשות השידור, אלו מבניהם שלא ירצו לפרוש, יקלטו בתאגיד בתנאיי השכר שמציע התאגיד.

כך או כך, הקמת חברת החדשות החדשה של התאגיד תיקח כמובן זמן לא קצר (ואולי זמן ארוך מאוד), ועד אז רשות השידור תמשיך לשלוט בתכני החדשות ואפילו התכניות הקיימות ('מבט' וכו') ימשיכו ללא שינוי גם לאחר תחילת שידורי התאגיד. כלומר התאגיד יוקם, אבל זו תהיה לחלוטין אותה גברת ואפילו ללא שינוי אדרת.

מהבחינה הזו נתניהו ללא ספק השיג את מבוקשו, עובדי חטיבת החדשות של התאגיד, אותם ראה נתניהו כאיום, לא יופיעו בקרוב על המסכים, לא בהכרח שישולבו בחברת החדשות שתוקם - ולא בהכרח שהקמת חברת החדשות בכלל תצא לדרך בתקופה הקרובה. בקיצור, ניצחון מוחץ.

לגבי היו"ר גיל עומר והמנכ"ל אלדד קובלנץ, הם אמנם לא יודחו אבל בסיטואציה הנוכחית הם יישארו בעיקר עם שליטה בתכניות הדוקו, דרמה, סדרות ושאר התכנים שאינם אקטואליה, לא משהו מאיים מבחינת נתניהו.

הניצחון הקטן של כחלון, הוא שהוחלט כי ועדת איתור בראשות שופט היא זו שתבחר את דירקטוריון חטיבת החדשות ואת העומדים בראשו, כלומר נתניהו לא יוכל לשים בראש חברות החדשות אנשים נוחים מבחינתו. מצד שני, דברים עוד ייקחו זמן.


יו ר ארגון העיתונאים, יאיר טרצ'יצקי, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אל תאכלו את הספין: נתניהו הבין שהוא לא יכול להדיח את ראשי התאגיד, שניתקו אותו מהשליטה במערכת העיתונאית, אז הוא מנתק את המערכת העיתונאית מהם".

פרשן ערוץ 2, עמית סגל, כתב כך בחשבון הטוויטר שלו: "סיכום המשבר: בנימין נתניהו שיגע את המדינה שנה, ובסוף כל מה שהרוויח זה את עודד שחר במקום שאול אמסטרדמסקי. כל היתר כשהיה. הציבור הפסיד". ובציוץ נוסף הוסיף - "צר לי, אבל כחלון לא ניצח. וגם נתניהו לא. שיגע את המדינה בשביל להדיח שלושה-ארבעה אנשים מהחדשות. עיתונות טובה יותר לימין לא תצא מזה. משבר בושה". בציוץ נוסף כתב סגל - "תנו לי להבהיר משהו שלא מספיק ברור: כל עובדי החדשות בטלויזיה של התאגיד מפוטרים עד האחרון שבהם. שידורי החדשות יהיו של אנשי ערוץ 1 הנוכחיים".

העיתונאי אסף ליברמן שגויס ע"י התאגיד מגל"צ ואמור היה להתחיל לשדר בקול ישראל, צייץ כך: "המדינה חותמת על חוזים, מגייסת אנשים לחטיבת החדשות בשידור הציבורי ואז חוזרת בה ושולחת את כולם הביתה? זה נראה לכם סוף הסיפור? אין מצב. התחלנו".

העיתונאית קרן נויבך שמשדרת ברשת ב' צייצה כך: "לחברי ברשות השידור ששמחים על הפשרה שלכאורה שומרת על העבודה שלנו: אל תטעו, אנחנו מפסידים. כולנו. השידור הציבורי העצמאי שעליו גאוותינו מפסיד".

פרשן ערוץ 10 נדב איל צייץ: "פשרה.." זה הניצחון הכי גדול של ביבי מאז הבחירות. כחלון הפך היום לשלוחה דרוסה של לשכת נתניהו. אפילו לא הליכוד: שרי הליכוד יצאו נגד ביבי כאן."

הכתב המדיני של 'הארץ' ברק רביד צייץ: "משה כחלון לחץ היום על כפתור ההשמדה העצמית של הקיום הפוליטי העצמאי שלו. מסתבר שגלנט הוא לא הסמרטוט היחיד של נתניהו בכולנו".

כחלון במסיבת העיתונאים שקיים לאחר ההודעה בעניין התאגיד:



ההודעה המשותפת שהוציא נתניהו וכחלון בתום השיחות:

"השידור הציבורי ייצא לדרך חדשה באמצעות התחלת שידורי תאגיד השידור הציבורי והקמת תאגיד לחדשות ואקטואליה. לצורך כך יוקם תאגיד נפרד לחדשות ואקטואליה, במתכונת חברות החדשות בערוצים המסחריים. הסדרי בחירת הנהלתו והמועצה שתפקח עליו יהיו במתכונת זהה להסדרים שקבועים היום בחוק בנוגע לתאגיד "כאן". תאגיד החדשות החדש יפעל במבנה, בתקנים ובשכר של חטיבת החדשות של התאגיד. משרד האוצר יגבש הסדרי פרישה לעובדי רשות השידור שלא ימשיכו בתאגיד החדשות ולעובדי התאגיד שלא ישולבו בו. במסגרת פשרה זו ישמרו מסגרות התקציב. חוק הפיקוח על התקשורת יוקפא לא יקודם בשלב זה. ההסדר קיבל את אישור היועמ"ש לממשלה ואנשיו. לצורך עיגון המתווה בחקיקה ולבקשת היועמ"ש תחילת שידורי התאגיד תידחה בשבועיים".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

88 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 ביביאהו 03/04/2017 09:04 ביבי ימיך האחרונים בפוליטיקה את עוד דיקטטור מהדרג הנמוך
אתה ושרה תהיו עוד מסמר שיזכר לשלילה בהיסטוריה.הוכחת שוב שאתה מנהיג מהדרג השפל .עמיך ספורים בממשלה נמאסתשלום ולא להתראות אתה ושרה
52 מייקל בן-אשר 02/04/2017 10:31 נצחון מוחץ ונחרץ של ביבי ....
מעל לכל ספק.....נצחונו המוחץ של נתניהו הוא קודם כל , בכך שהצליח לזעזע את אמות הסיפים של איתני התקשורת ולגמד אותם עד בלי הכר !! מה שנותר עתה לראות, האם יוכלו בעלי העניין להכיל ולשרוד את המחלומה המוחצת הזו....??.
התאגיד עוד לא קם 03/04/2017 01:29 את מי לגמד?..את רשות השידור הגוססת?..את ישראל היום?
לי הכל נראה כמו "מהומה יזומה" ממניעים שונים ומשונים... האם זה הסטה או הסתה, אין לי מושג מה עומד מאחרי כל השגעון התקשורתי שיזם מלך התקשורת
51 ד״ש 02/04/2017 10:18 לא יודע אם זה טוב או רע אבל אין לי שום אמפטיה לתאגיד (ל"ת)
50 תאגיד 02/04/2017 00:23 הערכתי את ביבי
קצת מוגזם ההתנהגות של ביבי, אתה הקמת ופתאום אתה סוגר את המסך, תגידו לי מזה פה רפובליקת בננות- חבורה של משוגעים. תמיד הצבעתי ליכוד הפעם כבר הגזמת..
49 ירון 01/04/2017 23:14 זה כבר לא עניין של ימין או שמאל..
יש פה חבורת פסיכופטים בשלטון, לא כולם, אך רובם וזה מפחיד.
48 אור לגויים 01/04/2017 12:44 עדיין לא מאוחר אפשר לטרפד את המהלך
עדיין לא מאוחר, אפשר לעצור את המהלך המטורף!! המהלך מותנה בחקיקה, חקיקת בזק שתסתיים לפני יום ה- 30/4/2017 שבה יוחלף חוק התאגיד הקיים בחוק שידור ציבורי חדש ומתוקן על פי סיכומי ביבי כחלון. שרי הממשלה וחברי הכנסת של הליכוד, שמשתפנים, קפואים מרוב פחד ולא מעיזים לפצות פה ולצפצף, למרות גועל הנפש שהם חשים מחוסר השפיות של ביבי, יכולים להתייצב ולהודיע שלא ישתפו פעולה עם המהלך המטורף ובכך ימנעו את החקיקה. במקום להיות במקום המתקרבן, כשפוטים של ביבי שמשחק בהם כרצונו, הם יכולים ליצור מהפך ולגלות סוף סוף עמוד שידרה. אם ביבי יתפטר ויפרק את הממשלה אפשר יהיה להקים ממשלה ברשות ח"כ אחר ללא צורך להליכה לבחירות. כל 120 חברי הכנסת, שממש מתעבים את ביבי יברכו על המהלך. הם פשוט ממתינים לח"כ המוביל שיתניע אותו. ומי שיתניע את המהלך ייהפך ללא כל ספק ליקיר הציבור, המפלגה, הקואליציה ומועמד טבעי לרשות הממשלה. האדם המתאים ביותר לכך הוא אריה דרעי שיכול בכך להלבין את עברו המפוקפק, לרכוש לו מעמד של גיבור ישראל ולהוכיח לכולנו שהציבור הש"סניקי הוא חלק ממדינת ישראל ואיכפת לו ממש שקורה בה.
47 שחר 31/03/2017 10:29 מהלך טוב או לא, רק מראה שנתניהו פראנואיד ולא מתאים....
רשות השידור, קרן נויבך ודומיה לא בדיוק הפרופיל של נתניהו, אולי נתניהו מקווה שיזכרו לו טובה, אבל ישפטו אותו בסופו של יום על מעשיו כמו בתאגיד. נתניהו מפגין אישיות של פראנואיד כוחני קיצוני שלא ראוי לנהל מדינה דמוקרטית.
46 אבשלום 31/03/2017 09:54 שטיפת המוח של הסמול התקשורתי.איך זה עובד?
איך סרט "ישראלי" זוכה בפרסים מהגויים? מציג את הערבים כקובן ואת היהודים כצבא כובש. להזכירך: מי שיצא למלחמה אכזרית1967 זה הסמול הערמומי. הסמול בצע את פשעי הכיבוש. הימין סה"כ בונה ומיישב את יהודה ושומרון
מעניין למי שטפו 31/03/2017 11:21 את המוח
בעצם קשה להאמין שיש לך דבר כזה.
משהו בסיסי השתבש כאן 03/04/2017 01:34 "ימני" מאשים את ישראל שיצאה למלחמת הגנה עצמית ב-1967..?
מלחמת ששת הימים היתה תמיד גאוות הימין היהודי (שחלק נכבד ממנו היה שייך למפא"י של פעם..ובהמשך למערך). רבים ראו במלחמה הזאת "מלחמת מצווה" ואפילו אתחלת הגאולה (הרב גורן). אבל היום הכל התחרפן כאן...
45 פרשנוביץ 31/03/2017 07:54 רוח פורים- כך יקרה לזנב (=התקשורת) שבא לאיים על הראו "מ (ל"ת)
44 דוד 31/03/2017 00:18 מה בדיוק מביך בנצחון של ביבי?
בלי להתלהב ממנו יותר מדי, הבן אדם משיג את מטרותיו ולהטריף מדינה שלימה בשביל שלא ידברו על החקירות.
43 מתפקע מצחוק 30/03/2017 22:44 מירי תגיש החדשות?..שרה?..מיקי זוהר?..ביטן? (ל"ת)
42 יועצי אחיתופל 30/03/2017 22:02 כחלון היום בצעת חרקירי
בלי להרגיש השקרן הוביל אותך צעד אחר צעד לאבדון ללא שום נשק באמתחתו מבלי שאתה או מישהו מיועציך הבחין בזה. בעוד חודש הוא ידחוף גם את חוק הפיקוח על הרשות. הדרך הבלעדית שאת יכול להציל את עצמך.: חזור בך והחלף את הממשלה ה
41 אנונימי 30/03/2017 21:21 כל הכבוד שכחלון מכבד את ראש הממשלה.
כחלון צריך לכבד גם את הנכים בישראל - לעלות קיצבאות לנכים. אף אחד לא עוזר לחלשים לנכים ולזקנים בישאל. לא יחימוביץ לא בוזי לא כחלון לא ליצמן לא לפיד לא דרעי לא ביבי אילן גילאון צריל לרוץ לבד לכנסת יהיה לו 100 מנדטים לבד.
40 אור לגויים 30/03/2017 20:06 כחלון כאסקופא הנדרסת, ביבי מטורלל מתמיד
הצבעתי לכחלון וכחלון אבד אותי היום. כחלון הפך רכיכה. לא מדובר בשידור ציבורי, מדובר בלב ליבה של הדמוקרטיה. עתונות חופשית כמו זו שנושכת יום יום ביבי, כפי שעשתה לאולמרט, לליבני, לשרון, לברק, לרבין ולפרס היא לב ליבה של הדמוקרטיה, גם כשהעיתונות שרלטנית וחסרת ידע והשכלה, עדיין הוצאת הרכילות הפנימית של שחיתות והשחתה בסופו של דבר פורצת החוצה וחושפת לאור את כל החוליים וכידוע האור ובתי המשפט מרפאים נהדר. כחלון שמכיר טוב יותר מכולם את ביבי, נפל במלכודת. עובדי התאגיד בתחום האקטואליה יפוטרו, רשות השידור תמשיל לשדר חדשות ואקטואליה, וביבי ימשוך את ההחלטות לנצח ובפועל תשארנה שתי רשויות נפרדות !! איך? איך? נפל כחלון???
39 אברשה 30/03/2017 18:56 הבנתם עכשיו מי הבעל הבית כאן? רק ביבי.
כחלון עובד על כולנו . הרס את המשק אנשים רעבים , והוא כל פעם מגיע לציבור עם ספין חדש . אפס אחד גדול . ביבי הוכיח שוב שהוא מנהיג חזק ואמתי. היידה ביבי
כחלון 02/04/2017 10:35 מה נקרא מנהיג
אני רואה הרבה תגובות שכותבים שביבי מנהיג, ואני אכן מסכים אתם, אבל רבותיי (בתור ימני אני כותב ולא חטאתי בעוון שמאליות- יהרג ועל יעבור) גם פוטין מנהיג אמתי, ואז.. בכנות לא נראה לי הגיוני להעביר חוק ופתאום אחרי שהקימו, עבדו, עשו, החליפו מקומות עבודה, פתאום מורידים את המסך בלא טיעון הגיוני, בכנות הרי זה מדינה, זה לא מסע קניות בסופר. צר לי צר לי על העודף מנהיגות של ביבי שכל כך הערכתי....
אזרח 01/04/2017 16:14 יותר
כמה יותר בן ז... יותר מניאק יותר חר...יותר שקרן ועוד יותר טוב????? מדינה מטורללת עם אנשים מטורללים.....
שמ טוב 30/03/2017 21:42 ביבי וכחלון שניהם יעופו בקרוב.
שני ליצנים. ביבי יודע רק לנאום, מנהיג דמיקולו.
38 יקים 30/03/2017 18:43 כחלון נדרס ונותן ידו להעמקת ה״דיקטטורוקרטיה״. בושה. (ל"ת)
37 איציק 30/03/2017 18:21 מצויין
העיקר שלא הולכים לבחירות וממשיכים עם מס דירה שלישית כמו המשך הצעדים לפתרון המשבר בשוק הדיור.
36 עידן 30/03/2017 18:17 שטויות
היחידים שהרויחו זה אנחנו האזרחים שנמנעו מאיתנו בחירות מיותרות ויקרות.
35 מה עם גלובס ??? 30/03/2017 18:15 יוסי פינק כותב גם פה ?! (ל"ת)
34 תום 30/03/2017 18:05 ראש ממשלה זבל שהקומבינות והשחיתות שלו עולים מליארדים (ל"ת)
דב 31/03/2017 06:36 34-
הבטת -עם במראה? מי שמדבר על זבל.
33 ביבי כל הכבוד!!! 30/03/2017 17:57 מה שיותר חשוב מנצחונו של ביבי זה שהשמאל חטף בוקס בפרצוף (ל"ת)
שמ טוב 30/03/2017 21:43 כמה שקרניהו משלם לך עבור ההסתה ? (ל"ת)
יעקב 30/03/2017 20:58 הימין חטף בוקס יותר גדול
מי שחושב שהוא דופק את בשמאלנים הוא השמאלני של מחר מכוון שאין גבול להקצנה
32 אחד העם 30/03/2017 17:48 המגעילים ניצחו. אבוי לניצחון כזה, בושה וחרפה!!! (ל"ת)
שוב טעית! 01/04/2017 22:58 המגעילים הפסידו...
חחחחחחחחח
31 צביקה שחר 30/03/2017 17:37 תאגיד
מי צריך ערוץ ציבורי שמקבל אחוזי צפיה בודדים ועל זה לבזבז כל כך הרבה כסף-תפסיקו ל"שגע" את השכל-אתם מיותרים.
30 נייר טואלט 30/03/2017 17:23 ביבי משח את כחלון בווזלין ודחף אותו לתח* (ל"ת)
29 אתר בושה 30/03/2017 17:17 בושה
בושה שיש לנו נבחרי ציבור כאלה, כחלון לך הביתה הרסת אותנו
28 יהושע קליין 30/03/2017 17:16 חיסול הצביעות
נתניהו נתן סנוקרת לצבועי ה"שידור הציבורי" אנשי שמאל מובהקים ושתלטנים על דעת הקהל. אני מקווה שגם אנשי רשות השידור למדו את הלקח. אגב, כאב לכם היטב כאשר הרגשתם שעומדים לגרש אתכם מביתכם-פרנסתכם ואני מבין אתכם מאוד. מה עשיתם ומה שידרתם כ"שידור ציבורי" כאשר גרשו את תושבי גוש קטיף מבתיהם. רובכם הייתם הרוח הגבית של שרון ואנשיו תוך לעג ושמחה לכאבם של אנשי הגוש. אולי האירוע הנוכחי יביא אתכם למחשבות אחרות לגבי התנהלוכם למקטון ועד גדול.
27 הקוסם המטורלל 30/03/2017 17:14 שולף מטפחת והופך אותה לשפן..אבל הלשלשת נשארת בידו (ל"ת)
שמטוב 30/03/2017 18:51 *ליונה (ל"ת)
26 אלי 30/03/2017 17:13 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
25 אלי 30/03/2017 17:13 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
דב 31/03/2017 06:37 25
פרצוף תחת - הבאט במראה.
24 משה ראשל"צ 30/03/2017 17:00 סיכום: זה נבלה וזה טרפה יחי ערוץ 20 וכל השאר סתם זבל (ל"ת)
23 כחלון 30/03/2017 16:53 כחלון לא מבין שהוא לבד לא יכול נגד ביבי,תתפטר ו תמכור ג
גרעינים שחורים בשוק..
22 אזרח 30/03/2017 16:46 תקציב הישיבות כבר עובר את המיליארד שקל בשנה
המדינה היחידה בעולם שמפרנסת פרזיטים בטלנים על חשבון פתרון בעיות אמיתיות. אילו רק חצי מזה היה הולך למערכת הבריאות , היה לנו שרות רפואי סביר לעומת הקטסטרופה שיש עכשיו.
חרדי 02/04/2017 10:40 מה הקשר בין הכתבה לתגובה אבל לתקוף חרדים יש קשר תמיד (ל"ת)
דב 31/03/2017 06:40 אזרח
זה קומוניסט. מעניין מה קבלו האזרחים שם. מתגעגע? לך לגולאג ועזוב אותנו. קח אתך את גולדה (זהבה) וחבר מרעיה. אזרחים כמוך הם פרזיטים ועלוקות.
ש 30/03/2017 18:09 פרזיט
שיצאו לך העיניים יא פרזיט
בוני 30/03/2017 21:45 להאכיל את המכונה שמייצרת כסילים (ל"ת)
21 מילקי 30/03/2017 16:34 כחלון הציל
כחלון הציל את ביבי מנפילה לאופוזיציה . כחלון הציל את ביבי מטביעה...והוא עצמו טבע בים הפוליטי...חבל מאד מר כחלון.....ואל תהיה צדיק הרבה !!!
20 שמטוב 30/03/2017 16:17 איזו פדיחה, תיכננו סוס ויצא גמל כפול דבשת.
בדיחה אומרת: מה זה גמל ? גמל זב סוס שתוכנן על ידי וועדה. בהתאם: מה זה התאגיד המוסכם: התאגיד המוסכם הוא תיכנון של סוס על ידי ביבי-כחלון, הסוס שתוכנן יצא גמל כפול דבשת. התאגיד התיפלצתי הזה לא יעבוד מרוב תיסבוכת.
יוסי 30/03/2017 17:10 לא ברור כאן מי הסוס ומי הגמל, אבל BB רוכב עלינו זה בטוח (ל"ת)
19 ראובן 30/03/2017 16:16 היום נרשם יום התחלת סוף הקריירה של כחלון. אותי הפסיד. (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/03/2017 17:01 אני מבין שאתה הצבעת מפלגת אנטי נתניהו בשם פחלון פפחחח (ל"ת)
18 אריק 30/03/2017 16:15 לזבל של בוחרים, מגיע זבל של הנהגה (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/03/2017 17:01 ביבי מלך ישראל ושימותו הקנאים פחלון זבל אנושי פפחחחח (ל"ת)
תאכל ת'לב בשקט.. 30/03/2017 16:38 זה הדבר היחיד שאתה יכול לעשות..
כי בבחירות אתם מפסידים די הרבה זמן..חחחחח
17 הפרשן 30/03/2017 16:14 המחייך
באידיש קוראים לחוןך של כחלון יוש עגל והמבין יבין
גידור 30/03/2017 22:01 כחלון עושה עבודה אמיתית ורצינית
אני מרגיש שכחלון עובד בישבילי
16 כחלון 100% 30/03/2017 16:12 שטויות שום ניצחון.כחלון השיג מיליארד שקל שלא ייזרקו לפח
אם התאגיד היה נסגר כדרישת נתניהו היו נזרקים מליארד שח שהושקעו בהקמתו.כחלון רשאי היה להתערב רק בעניין התקציבי.אין לו כח יותר מ 22 שרים אחרים ששתקו.יפוטרו נגיד 50 עובדי תאגיד מול חיסכון של עלויות פרישה של 50 עובדי רשות השידור.
15 אלי 30/03/2017 15:56 אז מה-עכשו הרייטינג יעלה? (ל"ת)
14 יעקב 30/03/2017 15:53 כל הפלוצים מהשמאל בוכים כי ביבי עדיין רוהמ (ל"ת)
די יעעעקב 30/03/2017 17:11 את החשבון על השיגיון גם אתה וילדיך משלמים
או שאתה חי בשחור ולא משלם כלל מס הכנסה
משה ראשל"צ 30/03/2017 17:02 את זה השמאל ההזוי לא הפנים הם חיים בסרט אימה פפחחחח (ל"ת)
13 איציק 30/03/2017 15:48 כל הכבוד שהגיעו להסכמה
כל עוד שניתן לגשר
12 גד 30/03/2017 15:32 כחלון אתה תותח אין עליך עמדתה בגבורה על עקרונותיך!!
האם יש לך בכלל עקרונות ???????????????? אפס מאופס
גידור 30/03/2017 22:03 כן!!! כחלון פועל לטובת הצעירים והורים שלא סיפסרו
בדירות
אבי 30/03/2017 16:07 כחלון גמר. (ל"ת)
11 אבי פרץ 30/03/2017 15:27 ביבי ליגת האלופות כחלון ליגה של מוסדות למוגבלים (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 30/03/2017 16:31 הקוסם ממשיך בלהטוטיו (ל"ת)
משה ראשל"צ 30/03/2017 17:03 אין כזה דבר ליכודניק לשעבר אתה עבמ מעופף שמחפש מפלגה (ל"ת)
10 ע.פ. 30/03/2017 15:20 כחלון הביתה
לפחות דבר אחד הובהר - לכנסת הבאה כחלון כבר לא ייבחר.
9 מאיר אבוטבול 30/03/2017 15:16 פחלון יכול לצחצח את הנעליים של ביבי
ביבי אסור למנות נמושה לשר האוצר או לשתף בממשלה שלח אותו הביתה די נמאס מפחלון
גלאי אספנים 30/03/2017 22:06 כחלון עובד קשה לטובת האג'נדה שלו (ל"ת)
8 דנינו 30/03/2017 15:12 מנהיג מול נמושה
ביבי מנהיג מבריק כחלון נמושה קטנה .בקרוב ביבי ישלח לכל הרוחות
7 משה 30/03/2017 15:07 מי שתומך
בהומויים במוסלמים ובבוהמה התיקשורתית שימות מרעב אמן
יאיר 30/03/2017 16:28 הכל יתהפך
מי שמאחל לאחר שימות מרעב יווכח שהכל התהפך עליו. דברי שנאה לא יעברו בשקט.
6 ygd 30/03/2017 15:06 כחלון הסתובב והתכופף
גמישות היא כנראה התכונה הכי חשובה לשרידות פוליטיקאי
משה ראשל"צ 30/03/2017 17:04 מי זה פחלון עבמ מנופח ועלוב (ל"ת)
5 רמי 30/03/2017 14:56 במידה שנכון כחלון הוכיח שוב שהוא סמרטוט
שרים אמו כחלון זה בושה לכנסת ולדמוקרטיה
ברקס 30/03/2017 22:07 תחזיק במשהו
נסחפת.
4 הוא יימחק!!! 30/03/2017 14:46 פחלון מת מפחד מבחירות!!! (ל"ת)
3 דודי 30/03/2017 14:43 דיקטטורה דמוקרטית
ככה זה כשחיים בדיקטטורה דמוקרטית
יעקב 30/03/2017 15:52 אין לך בעיה עם דיקטטורה שמאלנית אה (ל"ת)
2 משה 30/03/2017 14:42 שר האוצר
צמחוני בפוליטיקה המקומית. חד. רואים ושומעים.
1 אור 30/03/2017 14:38 עוד ניצחון נוחת?
את מי בדיוק ניצח ביבי ?את הדמוקרטיה ?את חופש הביטוי ?את אזרחי ישראל
דב 30/03/2017 16:11 1-אור
מדהים כמה הכל עקום אצלכם. דמוקרטיה וחופש הביטוי - כשהשמאל מעוות ומסלף ומסרס כל חלקה טובה; כשהוא מוציא את דיבת ישראל רעה; כשהוא משדר ומציג מראה מעוותת של המציאות; כשהוא נותן לשונאי ישראל הגדולים ביותר במה חופשית להציג את התעמולה שלהם לציבור האומלל. ויש עוד הרבה. ישראל היא מעצמה. בעשירייה הראשונה כמעט בכל תחום. פריחה כלכלית חסרת תקדים. כיצד זה מתקבל בתקשורת השקרנית המתועבת והמסלפת. מה הציבור מקבל? אולי כדאי קצת יותר הגינות, והוגנות, ויושר? נמאס מהעקמומיות שלכם. נמאס מהשנאה של השמאל לכל דבר יהודי וציוני. נמאס מהצפון-בונים של מדינת תל-אביב.
ליבוביץ 30/03/2017 17:02 להיפרד
אין דרך אחרת. כל אחד ילך לדרכו הצודקת !!!!ירושלים ויהודה לחוד ותל אביב לחוד.
יאיר 30/03/2017 16:26 משונה: ימני מדבר על שנאה.
מי אמר למי?: "השמאל שכחו מה זה להיות יהודים"? אז מי מטפח שנאה?. גועל נפש.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש