קבוצת טדי שגיא תקים ותנהל את מלון טרמינל באילת ב-100 מיליון שקל
קבוצת טדי שגיא תקים ותנהל את "מלון הטרמינל" באילת - מלון מכולות משודרגות בר השגה בן 600 חדרים שיוקם בפארק הטרמינל הנבנה בשטח שדה התעופה הישן בעיר. קבוצת שגיא זכתה במכרז שערכה עיריית אילת, וחברה בבעלותה תקים ותנהל את המלון במשותף עם שלוש יזמיות אילתיות שחברו אליה. עלות ההשקעה: כ-100 מיליון שקל. קבוצת שגיא צפויה לבצע בהמשך השקעות נוספות באילת.
"מלון הטרמינל" ייבנה בשטח של כ-14 דונם בפארק הטרמינל, ויציע חווית אירוח ברוח טרנד התיירות האלטרנטיבית המחברת בין הקהילה המקומית לקהילה הגלובלית. המלון יושתת על קונספט הקהילתיות והשיתופיות ויציע לתיירים מבית ומחוץ מחירים נגישים וברי השגה - 300 שקל ללילה באמצע השבוע ובעונות עם תנועת תיירים מתונה, 400 שקל ללילה בתקופת ביניים ו-500 שקל ללילה בימי השיא. המלון עתיד להיפתח בעוד שנה וחצי
"זכייתה של קבוצת טדי שגיא במכרז משקפת את האטרקטיביות שבהשקעה בעיר אילת", אומר ראש עיריית אילת אלי לנקרי. "הפוטנציאל בעיר לא נעלם מעיני יזמים מקומיים ובינלאומיים בסדרי גודל הגדולים ביותר, שנותנים את אמונם בעיר אילת ומפתחים אותה . אילת היא עיר הנופש הנצחית של ישראל, פוקדים אותה מעל 3 מיליון תיירים מדי שנה הנהנים ממזג אוויר קייצי רוב ימות השנה וממיקום אסטרטגי, ומשדה תעופה בינלאומי שמאפשר הגעה מכל חלקי תבל".
- 5.רחמים 21/06/2022 17:10הגב לתגובה זוועד בעיר שאין בה מע"מ- מקבלים נטו לכיס 500 ש"ח, במקום 400 נטו לכיס על מלון במחיר מקביל באירופה? למה? למה?? למה???
- 4.קש 16/05/2022 05:20הגב לתגובה זומי שצפוי לשלם את המחיר על הוזלת מחירי החופשות אלה בתי המלון של 5* שחגגו וחוגגים על גבם של הנופשים המסכנים והגיע הזמן לטפל במחירים ההזויים שאפילו במנהטן ניו יורק לא מעיזים לדרוש .אני מקווה שעוד חברות יצטרפו לטרנד ויבנו בתי מלון עממים לציבור הישראלי ולתיירים
- 3.הרוסים פספסו בקצת 05/05/2022 17:27הגב לתגובה זוהרוסים פספסו בקצת
- 2.מומו 01/04/2022 13:40הגב לתגובה זוטדי שגיא הוא פושע מורשע יש בכלא, אביו עמי עברין כספים , אחיו למחצה רונן שני רוצח, רצח את סוכן הבורסה יעקב אלטרוביץ. לרשום בגוגל "טדי שגיא קובי מימון" לקרוא על מעלליו.
- 1.יודע מי זה טדי שגיא 29/03/2022 14:46הגב לתגובה זוד"ש ממפתחי התוכנה בקפריסין
- היה תמיד (ל"ת)א.קפונה 29/03/2022 15:53הגב לתגובה זו
הישג לגמלאי שירות המדינה: יצורפו לקרנות הרווחה
ההסתדרות ומשרד האוצר חתמו על הסכם לפיו החל משנת 2026, המדינה תתקצב פעילויות רווחה, תרבות ופנאי גם לגמלאים המבוטחים בפנסיה צוברת, בתנאים זהים לגמלאי הפנסיה התקציבית
ההסתדרות ומשרד האוצר חתמו היום (ה') על הסכם קיבוצי מיוחד ופורץ דרך, המחיל את שירותי קרנות הרווחה גם על גמלאי שירות המדינה המבוטחים בפנסיה צוברת.
עד היום, נהנו רק גמלאים בפנסיה תקציבית נהנו משירותי הקרן הכוללים סבסוד פעילויות תרבות, נופש, בריאות ופנאי. ההסכם החדש קובע כי החל משנת 2026, המדינה תעביר תקציב ייעודי עבור כל גמלאי בפנסיה צוברת העומד בתנאי הזכאות, ובכך תשווה את מעמדם למעמד הגמלאים הוותיקים. פנסיה תקציבית היא שיטת הפנסיה המסורתית של עובדי המדינה עד תחילת שנות ה-2000, שבה המדינה (המעסיק) מתחייבת תשלום קצבה קבועה, בהתאם לשכר ולותק, מתקציב המדינה. מאז 2003 עובדי מדינה חדשים כבר אינם נכנסים לפנסיה תקציבית אלא לפנסיה צוברת.
עיקרי ההסכם:
שוויון מלא: קרנות הרווחה יעניקו מעתה את אותם השירותים בדיוק לכלל הגמלאים, הן במסלול התקציבי והן במסלול הצובר.
תקצוב המדינה: המדינה תקצה סכום שנתי (הצמוד למדד) עבור כל גמלאי בפנסיה צוברת, בדומה למודל הקיים בפנסיה התקציבית.
- בקרוב? ההחלטה שעלולה לעלות למדינה מאות מיליונים
- פנסיה בגיל 50: כל הכלים לפרישה בטוחה בלי להתרסק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחולה רחבה: ההסכם חל על גמלאי הדירוגים המיוצגים על ידי ההסתדרות בשירות המדינה.

חברות ספנות זרות מתעניינות בצים - אבל הסיכוי לעסקה נמוך מאוד
המנכ"ל, אלי גליקמן מנסה לרכוש את השליטה בחברה יחד עם רמי אונגר אבל הדירקטוריון מנסה לקבל הצעות גם מגופים אחרים
צים ZIM Integrated Shipping Services -1.37% , חברת הספנות הוותיקה של ישראל על המדף. המנכ"ל, אלי גליקמן מנסה לרכוש את השליטה בחברה יחד עם רמי אונגר שפועל בתחום הרכב, נדל"ן וספנות. אבל הדירקטוריון גם בשל לחץ מבעלי מניות מצהיר כי הוא מנסה לקבל הצעות מגופים אחרים. התקבלו הצעות - כך הודיעה צים בשבוע שעבר, גם מגופים אסטרטגיים.
ענקיות ספנות בינלאומיות הביעו עניין ברכישת החברה, אבל ההערכה היא שהסיכוי שהמהלך יתממש נמוך מאוד. הסיבה פשוטה - צים נחשבת לנכס לאומי וביטחוני מהמעלה הראשונה, והמדינה צפויה להפעיל את כל הכלים שברשותה כדי למנוע מכירה לגורמים זרים. היא יכולה להטיל ווטו על המכירה.
היסטורית, צים הוקמה מתוך צורך אסטרטגי, להבטיח לישראל עצמאות ימית וסחר בטוח. עד היום, היא נתפסת כעורק חיים לאומי, במיוחד בשעת חירום. מלחמות, מגפות, משברים, כשחברות זרות הפסיקו לפעול, צים נשארה היחידה שהמשיכה להביא לישראל מזון, ציוד חיוני ותחמושת.
כמו אל על, גם צים נהנית ממעמד מיוחד לטוב ולרע, שמאפשר למדינה להטיל וטו על מהלכים אסטרטגיים באמצעות מניית זהב או רגולציה מחמירה. באל על, למשל, הוכנס בעל שליטה - משפחת רוזנברג, תחת תנאים מחייבים שהגדירו את אל על כחברת הדגל הלאומית בתעופה. בצים הסיפור יהיה דומה. מדובר בחברה הלאומית בתחום הספנות, והשליטה בה לא תעבור לידיים שעלולות שלא לשרת את האינטרסים של ישראל בשעת הצורך. צריך לזכור ש-98% מהסחר עם העולם נעשה דרך הים.
- דירקטוריון צים: "בודקים מכירת החברה; יש מציעים רבים"
- צים: "האנליסטים מעריכים שנה פחות טובה ב-2026, אבל אי אפשר לדעת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפי הידוע, חברות ענק הביעו עניין בצים, לרבות הפג לויד הגרמנית, ומארסק הדנית. בהפג לויד מחזיקים גורמים מקטאר וסעודיה.
